Ik ben meer de Jason Statham onder de beveiligersquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:00 schreef Adelante het volgende:
Ah, dus toch de Ben Stiller in het museum en vandaag gezakt voor kans op eventuele promotie
Amsterdam heeft wel mooie musea
Gelukkig voor jou heeft Adelante die tubgirl nog niet ontdektquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:10 schreef reetveter het volgende:
Oh hij is de stad in, maar dat neemt niet weg dat hij op mijn account heeft lopen kutten
Ik heb zojuist mijn valentijnscadeau in ontvangst mogen nemen, ik moet mijne nog steeds kopenquote:
Ik kan wel een paar oude sokken opsturenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn valentijnscadeau in ontvangst mogen nemen, ik moet mijne nog steeds kopen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:24 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb een nieuwe vriendin
[ afbeelding ]
I´d hit it. Maar ik heb een zieke geest.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:24 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb een nieuwe vriendin
[ afbeelding ]
GADVERDAMMEquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe
Dit is de mijne
[ afbeelding ]
Ik weet niet manquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:29 schreef NoelGallagher het volgende:
heey chuckie, jij ook op de meet toch?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe
Dit is de mijne
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |