Ik wil je kaartje wel dan!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
zelf voetballen gaat altijd voor. team niet in de steek laten. Geen matennaaier enzo.
ja, maar niet de muziek die jij goed vindquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:34 schreef De_Ananas het volgende:
Van horen zeggen luistert wolvendagen goede muziek
Daar heb je gelijk in, maar het is wel ajax-feyenoord he. Als het Ajax-Volendam was zou het denk ik anders geweest zijn? iig voor mij welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
zelf voetballen gaat altijd voor. team niet in de steek laten. Geen matennaaier enzo.
voor mij niet. team gaat voor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar het is wel ajax-feyenoord he. Als het Ajax-Volendam was zou het denk ik anders geweest zijn? iig voor mij wel
Dan wil ik wel even de vriend van je pa zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb seizoenskaart. en als ik niet ga, dan gaat mn pa met een vriend van em.
hmm ja misschien ook wel, het zou inderdaad wel genaaid zijn je bent wel met zn alle 1.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
voor mij niet. team gaat voor.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan wil ik wel even de vriend van je pa zijn
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hmm ja misschien ook wel, het zou inderdaad wel genaaid zijn je bent wel met zn alle 1.
Kut dat hadden tieten moeten zijn danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Silentalarm het volgende:
LUC JE HEBT AL MEER DAN 1000 POSTS ZIE IK. WOUZES.
Lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:47 schreef bloodysunday het volgende:
Ik ga met mn piemel spelen en te bed
Doei
Wel als je zusje en je moeder meekomenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:03 schreef bloodysunday het volgende:
Carnaval, is het met die feesten altijd zo'n orgy?
... Waar kom jij trouwens vandaan uit braband?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wel als je zusje en je moeder meekomen
Braband?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
... Waar kom jij trouwens vandaan uit braband?
Brabant ook goed ben een dyslectquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Braband?
Ik ben officieel een kruikezeiker maar eigenlijk ben ik een pezerik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |