Je was toch gezakt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:26 schreef De_Ananas het volgende:
En ik zit niet op school, ik ben geen MBO''er
NG doet wel MBO. Maar ananas niet maar hij was wel gezakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:27 schreef bloodysunday het volgende:
Of slaap ik een beetje en was dat een ander?
Ff verbeterd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:28 schreef bloodysunday het volgende:
Als ik ga studeren leren aan de HvA(leeuwenburg dan he) ben ik 1 station verwijderd van D_Avond ik ff leuk om te zeggen
![]()
Ik ben zondagochtend niet thuis.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:28 schreef Silentalarm het volgende:
maar ananas, ik hoor dus dat er zondag voor ajax-feyenoord een feestje is bij jou?
woar ben je dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben zondagochtend niet thuis.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat je een scholier bent op een school en daar studeren ze niet
okeuh. Mwah ik ben waarschijnlijk toch niet amsterdam omdat ik denk dat mn voetbal we doorgaat. Ik hoop van nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij m'n ouders m'n roes uitslapen.
keuze is toch snel gemaakt? niet gaan voetballenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
okeuh. Mwah ik ben waarschijnlijk toch niet amsterdam omdat ik denk dat mn voetbal we doorgaat. Ik hoop van nietajax-feyenoord missen is kut.
Ik moet onderhand ook een keer nieuwe boxen kopen, mijne zijn iets van 11 jaar oud en links valt steeds uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:31 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Binnenkort maar even mênnus harde boxenset kopen, via hoofdtelefoon klinkt nog niet optimaal.
ik krijg over 2 maanden mn eigen boxen weer. die zijn kankerchill. van die grote. als ik die op ze hardst zetten trilde me helekamer en vielen altijd spullen van mn bureau en posters van de muuurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:31 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Binnenkort maar even mênnus harde boxenset kopen, via hoofdtelefoon klinkt nog niet optimaal.
zelf voetballen gaat altijd voor. team niet in de steek laten. Geen matennaaier enzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
keuze is toch snel gemaakt? niet gaan voetballen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |