Ik zeg 'moet je tegen remlof zeggen', niet 'moet je niet tegen remlof' zeggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom niet? omdat hij dan boos wordt?
I'd hit..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het zal de oogkankerzijn denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg 'moet je tegen remlof zeggen', niet 'moet je niet tegen remlof' zeggen.
Je bent gewoon geïntimideerd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Yvonne ziet er echt nasty uit met een bril
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:45 schreef De_Ananas het volgende:
Godver wilde ik net naar de winkel lopen krijg ik de buitendeur niet open! Blijken dus 20 zakken vol met post voor mijn deur te liggen
Valentijn post
De dozen chips stonden er niet bij.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja vast.
Brieven van de belastingdienst tellen niet mee.
Zoals FOK!kenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:50 schreef reetveter het volgende:
Ik heb me trouwens ook verslapen zie ik alweerOver kwartier aanwezig zijn en moet nog van alles doen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:54 schreef reetveter het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met 2 bobbeltjes op mijn borst, nu heb ik vier tepels. Volgens mij heb ik borstkanker!
Wie wil me aanraken?
Ook geen sate?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De dozen chips stonden er niet bij.
Pittsburgh slim.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:09 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
i like when girls touch girls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |