de bitches willen je?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb geen woorden nodig, ze komen vanzelf wel
Je hebt m'n kloonnaam gejatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:
Ja hallo. Ik kon dus niet meer internetten omdat ik eerst alle valentijn mailtjes moest binnenhalen. heeft de hele ochtend geduurd. nu moet ik ze allemaal nog doorlezen en de postwachter is nog niet eens geweest.
heb jij weer.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:
Ja hallo. Ik kon dus niet meer internetten omdat ik eerst alle valentijn mailtjes moest binnenhalen. heeft de hele ochtend geduurd. nu moet ik ze allemaal nog doorlezen en de postwachter is nog niet eens geweest.
D_A had die grap al gemaaktquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:
Niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef bloodysunday het volgende:
hoe verwijder je video's van youtube?
Ik heb 2 mailtjes gekregen, en 1 briefje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:
Ja, ik heet geen BT die alle SC's gaat nalezen.quote:
Per ongeluk je eigen sekstape erop gezet?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:23 schreef bloodysunday het volgende:
hoe verwijder je video's van youtube?
Awww. Nou ik ook niet.quote:
Oew, zeker weer anoniem?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb 2 mailtjes gekregen, en 1 briefje.[ afbeelding ]
ik had 3 mailtjes!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb 2 mailtjes gekregen, en 1 briefje.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Per ongeluk je eigen sekstape erop gezet?
[..]
Awww. Nou ik ook niet.
Was dat maar zo want dan had ik tenminste iets te fappen nuquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heet geen BT die alle SC's gaat nalezen.
Briefje was anoniem ja. En nu heb ik geen zin om diegene waarvan ik denk dat die is te smsen erover, want ik weet niet zeker of het van haar is.quote:
Oh, dus als ik mezelf BT noem ga je op mij fappen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was dat maar zo want dan had ik tenminste iets te fappen nu
Correct BobbyT.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus als ik mezelf BT noem ga je op mij fappen?
Ik wel. alleen al als ik de letters BT zie zit het sperma op de muur.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus als ik mezelf BT noem ga je op mij fappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wel. alleen al als ik de letters BT zie zit het sperma op de muur.Mooi wit muurtje daar dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wel. alleen al als ik de letters BT zie zit het sperma op de muur.Weetje wat het is? Sperma is dikker pis, en als dat niet zo is, is er iets goed mis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AMSTERDAM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |