staat ook op dat hij bij enige beschadiging retour gaat , op aanraden van de chauffeur.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je moet nooit iets onder protest tekenen: hebben m`n ouders ook een keer meegemaakt (met een vakantie, niet met een kast).Was m`n vader onder protest akkoord gegaan met een zeer kleine vergoeding, zeiden ze later dat de klacht die we hadden ingediend niets waard was omdat we akkoord waren gegaan met die tegoedbon![]()
![]()
![]()
Zielig hoor dat je dat iemand toe wenstquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat hem een acute poliep krijgen
MaWquote:
Ja weet ik, zoiets gelijks had onze reisleidster bij die vakantie ook getekend, en een briefje erbij voor de tour operator. Maar dat heeft geen enkele waarde wanneer je het aanneemtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
staat ook op dat hij bij enige beschadiging retour gaat , op aanraden van de chauffeur.
De rest was zeker van k3-achtige nummers?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Jody Bernal op plaats 1 én 2 in de charts!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:12 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Abracadabra
[ afbeelding ]
Marc-Marie Huijbregts heeft een pruik !!
Ik hoor nog liever Jody dan ditquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef Marc63 het volgende:
Dit hoefde ik me ook niet te herinneren...
De rooksignalen kwamen goed aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe weet jij nou dat ik in t vorige topic nog dit wou zeggen
"iemand Marc-Marie al gezien bij DWDD""
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:12 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Abracadabra
[ afbeelding ]
Marc-Marie Huijbregts heeft een pruik !!
En domme mensen, die denken dat Leona dit nummer heeft geschreven, door 1 coverquote:
Ik ben eventjes weggeweest, is Jood zo erg?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef drummerdude het volgende:
Snow Patrol! Run! Ik vergeef ze voor Jody!
Dat neem ik terug, maar het verbeterd een beetje
Mooi liedje inderdaad. Volgens mij stond ie in m'n top 5 die ik had ingestuurd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef drummerdude het volgende:
Snow Patrol! Run! Ik vergeef ze voor Jody!
Dat neem ik terug, maar het verbeterd een beetje
Wil je de Joden niet zo beledigen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben eventjes weggeweest, is Jood zo erg?
Dat is echt zo triest. Alhoewel die versie ook goed isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef drummerdude het volgende:
[..]
En domme mensen, die denken dat Leona dit nummer heeft geschreven, door 1 cover
Die is zo mooi die versiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:22 schreef DJKoster het volgende:
Dit nummer is toch van Leona Lewis?
Sorryquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wil je de Joden niet zo beledigen?
Welke niet van SPquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:23 schreef Marc63 het volgende:
Chocolate kan ik heel vaak achter mekaar draaien.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
sjeeh wat heeft die Jody een K stem
daar is dan ook niet veel voor nodigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef TheZapster het volgende:
Nu al leuker dan dat soapie van vorige week![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef TheZapster het volgende:
Nu al leuker dan dat soapie van vorige week![]()
Hij had wel een mooie voornaamquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar daar had ik ook echt nog nooit van gehoord
Veel plezier met skiënquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Joncho het volgende:
Zo ik gaat 2 uurtjes slapen, weltrusten en tot volgende week. Mocht je nog nieuwsgierig zijn waar ik komende week ben (wat ik overigens betwijfel), trackr laat het je weten.
Super! Dan ga ik het proberen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
Ik weet heel erg goed dat je volgende week kaarten kan winnen voor Coldplay... aangezien de afdeling audiovormgeving met een promo bezig was met de deur open... en ik dus een kwartier lang die promo aan moest horen.
Linksysroutertje, heeft je buurman zeker?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
mn collega had vandaag dr laptop bijzich en omdat de bovenbuurman ons nogsteeds (ongevraagd) gratis internet geeft heb ik ze de filmpjes van Belgen bellen laten zien (heeft u gestemt op Katherine...)
helemaal in n deuk lagen ze
O, daar moet je niet bij mij zijn. Ik ben qua telefoons a-technischquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Kan ik nietIk heb een soort beveiliging ben ik bang
dat zegt me geen drol joh...gewoon gratis internetten heet datquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Linksysroutertje, heeft je buurman zeker?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Linksysroutertje, heeft je buurman zeker?
Waar werk je precies? Dan zal ik die buurman eens ff opbellen want dit is schandalig natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zegt me geen drol joh...gewoon gratis internetten heet dat![]()
Nee is uit de zomer van 2000quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Sirolf het volgende:
Dit klinkt wel heel erg nineties trouwens!
'Heeft u al een snipshifter'?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
mn collega had vandaag dr laptop bijzich en omdat de bovenbuurman ons nogsteeds (ongevraagd) gratis internet geeft heb ik ze de filmpjes van Belgen bellen laten zien (heeft u gestemt op Katherine...)
waar ratten in t riool leven en muizen de kruitvat op etenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waar werk je precies? Dan zal ik die buurman eens ff opbellen want dit is schandalig natuurlijk
Nee, speciaal om jou te pestenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is die knurft nu nog niet opgetieft?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
'Heeft u al een snipshifter'?
Ofzo
Onze overbuurman heeft ook zn internet zonder beveiliging. Helaas is het signaal zwak, maar beneden kon ik gewoon op zijn internet surfen.
Nu hebben we ook draadloos, mét beveiliging : )
Helaasch nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is die knurft nu nog niet opgetieft?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waar ratten in t riool leven en muizen de kruitvat op eten
Ik was in Den Haag, en was met mijn klas, en een groep uit Limburg, inclusief vlaams accent. Moesten we zeggen waar iedereen zat. Op een plek waar microfoons waren (kon dus geen pers zijn) kreeg een vlaams meisje eindelijk de moed de beurt op te eisen. Zij aan het woord: 'de paers?' Ik lachte me dood, de leider moest ook lachen, maar kwam er ook niet achter wat ze bedoelde, pers dus, wat nog erg fout was ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
ik snap dr geen hol van, maar t kink heel grappigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:41 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik was in Den Haag, en was met mijn klas, en een groep uit Limburg, inclusief vlaams accent. Moesten we zeggen waar iedereen zat. Op een plek waar microfoons waren (kon dus geen pers zijn) kreeg een vlaams meisje eindelijk de moed de beurt op te eisen. Zij aan het woord: 'de paers?' Ik lachte me dood, de leider moest ook lachen, maar kwam er ook niet achter wat ze bedoelde, pers dus, wat nog erg fout was ook
We waren in de Tweede Kamer, verbeterd dat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik snap dr geen hol van, maar t kink heel grappig
n bietjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef drummerdude het volgende:
[..]
We waren in de Tweede Kamer, verbeterd dat?
Neequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef drummerdude het volgende:
[..]
misschien snap ik m...quote:
Over de Tweede Kamer. Ik heb me kapot gelachen van het bericht van Maxim Verhagen die tijdens een overleg aan het Twitteren wasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef drummerdude het volgende:
[..]
nu snap ik het wel maar is het niet meer grappigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef drummerdude het volgende:
[..]
die eerste is toch nooit officieel uitgebracht?quote:
(In her sun) Stupid was hun eerste singlequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die eerste is toch nooit officieel uitgebracht?
won't cry toch ofzo
*hoort een bel maar geen idee waar die klepel is*
Uit de tijd dat ik nog fan van Krezip was.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
(In her sun) Stupid was hun eerste single
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef bolivian het volgende:
Die Bernal klinkt bijna als Van the Man!
Of ligt dat aan mij?
Michiel heeft ook vaak Grolsch.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Sirolf het volgende:
Grappig, in de studio hebben ze altijd Heineken, maar aan de andere kant van de gang hebben we Grolsch!
't Is alleen zo dat ik niet drink, dus ik heb er weinig aan...
Grolschquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Sirolf het volgende:
Grappig, in de studio hebben ze altijd Heineken, maar aan de andere kant van de gang hebben we Grolsch!
't Is alleen zo dat ik niet drink, dus ik heb er weinig aan...
Nee, ze moest zeggen waar wie zat, en dat kon écht geen pers zijn, dat was al gezegd, en was zwaar onlogisch. En toen zei ze pers heel vlaams, en ik kom uit het Noordenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien snap ik m...
Je was met n groep in de tweede kamer zonder microfoon en een vlaamse muts sprak haar naam een beetje oelig uit en daar moesten jullie om lachen?
Grolsch.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je tussen hein en grol moet kiezen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nee, ze moest zeggen waar wie zat, en dat kon écht geen pers zijn, dat was al gezegd, en was zwaar onlogisch. En toen zei ze pers heel vlaams, en ik kom uit het Noorden
En wat was daar grappig aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nee, ze moest zeggen waar wie zat, en dat kon écht geen pers zijn, dat was al gezegd, en was zwaar onlogisch. En toen zei ze pers heel vlaams, en ik kom uit het Noorden
theequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jupiler dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn buren hebben schultenbrauquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef borisz het volgende:
Ga eens bij de buren kijken, daar hebben ze pas goeie pilsen
Dan kies ik absoluut voor Heinekenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Preciesquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
Joh! 't Is 'm bijna! Zelfde piepstemmetje, gevat en ad rem, dat kan geen toeval zijn!
Hihiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dat zijn er wel heel veel geweest."
Schultenbrauquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mijn buren hebben schultenbrau![]()
of bedoelde je dat niet?![]()
Jody
BeF.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij onzin toch een topic voor?
Als je heel goed keek nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
is Michiel zn t shirt nu alweer gewassen
hoezo??quote:
Vrouwelijke chibbe?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef wwwer het volgende:
die vrouwelijke chibbe is wel een leuke meid
wie is dat?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mijn buren hebben schultenbrau![]()
of bedoelde je dat niet?![]()
Jody
Goede vraag ! ze zit er in elk geval ook tijdens MetMichiel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef wwwer het volgende:
die vrouwelijke chibbe is wel een leuke meid
wie is dat?
Digitale tvquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe werkt dat 101 tv eigenlijk...kan ik dat gewoon via internet volgen?
hahahahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Vrouwelijke chibbe?
Punt 1) Het is Tjibbe. Met TJ dus.
Punt 2) Een vrouw noem je nooit geen vrouwelijke Tjibbe. Omdat dat een belediging is
Nooit geen... dus altijd wel?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Vrouwelijke chibbe?
Punt 2) Een vrouw noem je nooit geen vrouwelijke Tjibbe. Omdat dat een belediging is
Tjibbe is toch half vrouwquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Vrouwelijke chibbe?
Geen Palm? of een duvel?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef borisz het volgende:
[..].
Warsteiner of Jupiler om te beginnen, maar ook Bitburger om eens wat te noemen
Ja, via www.101.tvquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe werkt dat 101 tv eigenlijk...kan ik dat gewoon via internet volgen?
oh via internet is voorlopig voldoende voor me....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, via www.101.tv
En daarnaast dus ook via Digitale TV (moet je vaak extra voor betalen).
De 101TV-webstream heeft een hogere bitrate, dus een betere beeldkwaliteit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar waarom zou je EW op 101tv via internet kijken als je net zo goed de webcam kan bekijken
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 101TV-webstream heeft een hogere bitrate, dus een betere beeldkwaliteit.
Moi Eliza ! was even een stukje film aan het checken op RTL8 met jack nicholson. Nu weer gewoon EkStra weekend en daarna MoveYourAssquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
ha! Hans is weer terecht...waar is Piles toch
jah EW zonder Hans ...jah dan mis je wat als je maar alleen staat te swingen op liedjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi Eliza ! was even een stukje film aan het checken op RTL8 met jack nicholson. Nu weer gewoon EkStra weekend en daarna MoveYourAss.
quote:
fijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:07 schreef themauster het volgende:
Elliza je mobiele internet is terug las ik net via domien:
Gprs-verbinding van Vodafone is weer terug! Hoera! Update: dame blanche @ Le Journal.
Hahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah EW zonder Hans ...jah dan mis je wat als je maar alleen staat te swingen op liedjes
![]()
![]()
Wel grappig dat die plaat weer eens is gedraaid want ik wist de titel/artiest niet meer. De plaat zelf is namelijk wel blijven hangen, maar dat is ook niet zo moeilijk. La La Laquote:
Palm valt nog onder de pils ja, maar duvel is geen pils meerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Geen Palm? of een duvel?![]()
speaking of bier: ff pakken
Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
wij kochten Matrix ook als eerste DVD
Nee das wel waar. Bier danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Palm valt nog onder de pils ja, maar duvel is geen pils meer.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Timo20 het volgende:Stacie Orrico
Nooit meer wat van gehoord!
Gerard had vanochtend al wel een Kickstart-PSB-alarm. Maar het zou me niks verbazen als er zo nog wat langs komt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic gaat altijd zo snel, dat ik altijd achter de feiten aanloop.
Ik wou nog ff kwijt dat ik "Scream if you wanna go faster" van High Fidelity ook geweldig vind. Eén van de meest ondergewaardeerde platen die ik ken.
Hebben Ekdom en Veenstra nog helemaal geen Pet Shop Boys gedraaid vanavond? Merkwaardig hoor. Ik verwacht "Love etc." toch nog wel, vanavond...
Ik moet m'n eerste dvd nog kopenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
wij kochten Matrix ook als eerste DVD
Dan komt hij er dus ook welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom heeft dus hetzelfde meegemaakt, als wat sommigen nu van Domien denken.
Ekdom zei vanochtend dat hij vanavond nog voorbij zou komen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic gaat altijd zo snel, dat ik altijd achter de feiten aanloop.
Ik wou nog ff kwijt dat ik "Scream if you wanna go faster" van High Fidelity ook geweldig vind. Eén van de meest ondergewaardeerde platen die ik ken.
Hebben Ekdom en Veenstra nog helemaal geen Pet Shop Boys gedraaid vanavond? Merkwaardig hoor. Ik verwacht "Love etc." toch nog wel, vanavond...
Domien is dan ook alweer gevlucht van dat tijdstip, naar de weekend-ochtend.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
Iedereen maakt dat mee denk ik. Als Bert een nachtje ruilt met Roosmarijn krijgt zij ook allemaal haat-mail/sms/telefoon met de vraag waar Bert is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
ze kunnen "she's Madonna" draaien....die hebben ze in 2007 gemaakt samen met Robbie Williamsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb geen idee wat mijn eerste was. Ik denk Scary Movie ofzo. Wel mijn eerste spel voor de PC: Ski resort tycoonquote:
Bert is dan ook wel een held hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iedereen maakt dat mee denk ik. Als Bert een nachtje ruilt met Roosmarijn krijgt zij ook allemaal haat-mail/sms/telefoon met de vraag waar Bert is.
Hij was toch gekicked om zijn studiogenot-gezelschap?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
kan me die tijd nog wel voor de geest halen ja dat Giel ineens van de radio was gekicked. Woedend was ik ! Ik was toen behoorlijk fan van hem (brugklas) en luisterde altijd na Giel (stiekem) in de klas en op weg naar huis. Vond 'm geweldig. Geloof dat de KRO site toen ook zwaar onder vuur lag door mensen die er niet blij mee waren...
Oh, shitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je zelf je friends dvds niet origineel?
Ze komen weer bij elkaarquote:
Was dat niet met de rel Mein Kampf / dreigbrieven naar KRO?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij was toch gekicked om zijn studiogenot-gezelschap?
Hij had altijd al bonje met uuhhm zijn side-kick/producer, maar hij is uiteindelijk ontslagen bij de KRO vanwege het Mein Kampf verhaal. 't was de spreekwoordelijke druppel. Maar goed, hij was in die periode echt heel erg aan het zuigen. Britney was een hoer, Def Rymz moest hij niet en de Hells angels waren mietjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij was toch gekicked om zijn studiogenot-gezelschap?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze komen weer bij elkaar![]()
![]()
![]()
ze hebben toch echt een aantal mega toffe platen gemaakt
Met die oproep om poeder-brieven naar de KRO te sturenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Was dat niet met de rel Mein Kampf / dreigbrieven naar KRO?
Heb die met liefde verkochtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je zelf je friends dvds niet origineel?
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Britney was een hoer, Def Rymz moest hij niet en de Hellangels waren mietjes.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Was dat niet met de rel Mein Kampf / dreigbrieven naar KRO?
Ook op Werchter komen zequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef drummerdude het volgende:
[..]
God bless the edit knop.
Wel vet dat ze bij elkaar komen, hoop niet dat het tegenvalt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb die met liefde verkocht
Whehequote:
Er komen nu een paar bands terug, en ik heb echt het idee dat er veel flink gaan floppen..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook op Werchter komen ze![]()
Over Werchter gesproken: wat een f*cking line-up![]()
![]()
![]()
The Seed![]()
![]()
I push my seed in her bush for life
Dat met die Hells Angels was een grapje want hij kende een paar Hells Angels volgens mij ergens van. In belgie was hij een keer gast dj en daar was wel gezeik met belgische Hells Angels toen hij op de radio zei dat Hells Angels mietjes waren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij had altijd al bonje met uuhhm zijn side-kick/producer, maar hij is uiteindelijk ontslagen bij de KRO vanwege het Mein Kampf verhaal. 't was de spreekwoordelijke druppel. Maar goed, hij was in die periode echt heel erg aan het zuigen. Britney was een hoer, Def Rymz moest hij niet en de Hells angels waren mietjes.
Zoals??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Er komen nu een paar bands terug, en ik heb echt het idee dat er veel flink gaan floppen..
Zorg je voor een mp3tje ervan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
*wauw* wat goed in elkaar geflanst weer![]()
![]()
Goed gemixt, jammer dat de muziek zo slecht is die gebruikt isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
*wauw* wat goed in elkaar geflanst weer![]()
![]()
Hells angels hebben leuke tv presentatie ervaringen om studios binnen te komen vallenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat met die Hells Angels was een grapje want hij kende een paar Hells Angels volgens mij ergens van. In belgie was hij een keer gast dj en daar was wel gezeik met belgische Hells Angels toen hij op de radio zei dat Hells Angels mietjes waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |