Wel grappig dat die plaat weer eens is gedraaid want ik wist de titel/artiest niet meer. De plaat zelf is namelijk wel blijven hangen, maar dat is ook niet zo moeilijk. La La Laquote:
Palm valt nog onder de pils ja, maar duvel is geen pils meerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Geen Palm? of een duvel?![]()
speaking of bier: ff pakken
Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
wij kochten Matrix ook als eerste DVD
Nee das wel waar. Bier danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Palm valt nog onder de pils ja, maar duvel is geen pils meer.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Timo20 het volgende:Stacie Orrico
Nooit meer wat van gehoord!
Gerard had vanochtend al wel een Kickstart-PSB-alarm. Maar het zou me niks verbazen als er zo nog wat langs komt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic gaat altijd zo snel, dat ik altijd achter de feiten aanloop.
Ik wou nog ff kwijt dat ik "Scream if you wanna go faster" van High Fidelity ook geweldig vind. Eén van de meest ondergewaardeerde platen die ik ken.
Hebben Ekdom en Veenstra nog helemaal geen Pet Shop Boys gedraaid vanavond? Merkwaardig hoor. Ik verwacht "Love etc." toch nog wel, vanavond...
Ik moet m'n eerste dvd nog kopenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
wij kochten Matrix ook als eerste DVD
Dan komt hij er dus ook welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom heeft dus hetzelfde meegemaakt, als wat sommigen nu van Domien denken.
Ekdom zei vanochtend dat hij vanavond nog voorbij zou komen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic gaat altijd zo snel, dat ik altijd achter de feiten aanloop.
Ik wou nog ff kwijt dat ik "Scream if you wanna go faster" van High Fidelity ook geweldig vind. Eén van de meest ondergewaardeerde platen die ik ken.
Hebben Ekdom en Veenstra nog helemaal geen Pet Shop Boys gedraaid vanavond? Merkwaardig hoor. Ik verwacht "Love etc." toch nog wel, vanavond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |