Tjibbe is toch half vrouwquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Vrouwelijke chibbe?
Punt 1) Het is Tjibbe. Met TJ dus.
Punt 2) Een vrouw noem je nooit geen vrouwelijke Tjibbe. Omdat dat een belediging is
Geen Palm? of een duvel?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef borisz het volgende:
[..].
Warsteiner of Jupiler om te beginnen, maar ook Bitburger om eens wat te noemen
Ja, via www.101.tvquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe werkt dat 101 tv eigenlijk...kan ik dat gewoon via internet volgen?
oh via internet is voorlopig voldoende voor me....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, via www.101.tv
En daarnaast dus ook via Digitale TV (moet je vaak extra voor betalen).
De 101TV-webstream heeft een hogere bitrate, dus een betere beeldkwaliteit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar waarom zou je EW op 101tv via internet kijken als je net zo goed de webcam kan bekijken
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 101TV-webstream heeft een hogere bitrate, dus een betere beeldkwaliteit.
Moi Eliza ! was even een stukje film aan het checken op RTL8 met jack nicholson. Nu weer gewoon EkStra weekend en daarna MoveYourAssquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
ha! Hans is weer terecht...waar is Piles toch
jah EW zonder Hans ...jah dan mis je wat als je maar alleen staat te swingen op liedjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi Eliza ! was even een stukje film aan het checken op RTL8 met jack nicholson. Nu weer gewoon EkStra weekend en daarna MoveYourAss.
quote:
fijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:07 schreef themauster het volgende:
Elliza je mobiele internet is terug las ik net via domien:
Gprs-verbinding van Vodafone is weer terug! Hoera! Update: dame blanche @ Le Journal.
Hahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah EW zonder Hans ...jah dan mis je wat als je maar alleen staat te swingen op liedjes
![]()
![]()
Wel grappig dat die plaat weer eens is gedraaid want ik wist de titel/artiest niet meer. De plaat zelf is namelijk wel blijven hangen, maar dat is ook niet zo moeilijk. La La Laquote:
Palm valt nog onder de pils ja, maar duvel is geen pils meerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Geen Palm? of een duvel?![]()
speaking of bier: ff pakken
Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
wij kochten Matrix ook als eerste DVD
Nee das wel waar. Bier danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Palm valt nog onder de pils ja, maar duvel is geen pils meer.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Timo20 het volgende:Stacie Orrico
Nooit meer wat van gehoord!
Gerard had vanochtend al wel een Kickstart-PSB-alarm. Maar het zou me niks verbazen als er zo nog wat langs komt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic gaat altijd zo snel, dat ik altijd achter de feiten aanloop.
Ik wou nog ff kwijt dat ik "Scream if you wanna go faster" van High Fidelity ook geweldig vind. Eén van de meest ondergewaardeerde platen die ik ken.
Hebben Ekdom en Veenstra nog helemaal geen Pet Shop Boys gedraaid vanavond? Merkwaardig hoor. Ik verwacht "Love etc." toch nog wel, vanavond...
Ik moet m'n eerste dvd nog kopenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
wij kochten Matrix ook als eerste DVD
Dan komt hij er dus ook welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom heeft dus hetzelfde meegemaakt, als wat sommigen nu van Domien denken.
Ekdom zei vanochtend dat hij vanavond nog voorbij zou komen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic gaat altijd zo snel, dat ik altijd achter de feiten aanloop.
Ik wou nog ff kwijt dat ik "Scream if you wanna go faster" van High Fidelity ook geweldig vind. Eén van de meest ondergewaardeerde platen die ik ken.
Hebben Ekdom en Veenstra nog helemaal geen Pet Shop Boys gedraaid vanavond? Merkwaardig hoor. Ik verwacht "Love etc." toch nog wel, vanavond...
Domien is dan ook alweer gevlucht van dat tijdstip, naar de weekend-ochtend.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
Iedereen maakt dat mee denk ik. Als Bert een nachtje ruilt met Roosmarijn krijgt zij ook allemaal haat-mail/sms/telefoon met de vraag waar Bert is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
ze kunnen "she's Madonna" draaien....die hebben ze in 2007 gemaakt samen met Robbie Williamsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |