quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
sjeeh wat heeft die Jody een K stem
daar is dan ook niet veel voor nodigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef TheZapster het volgende:
Nu al leuker dan dat soapie van vorige week![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef TheZapster het volgende:
Nu al leuker dan dat soapie van vorige week![]()
Hij had wel een mooie voornaamquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar daar had ik ook echt nog nooit van gehoord
Veel plezier met skiënquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Joncho het volgende:
Zo ik gaat 2 uurtjes slapen, weltrusten en tot volgende week. Mocht je nog nieuwsgierig zijn waar ik komende week ben (wat ik overigens betwijfel), trackr laat het je weten.
Super! Dan ga ik het proberen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
Ik weet heel erg goed dat je volgende week kaarten kan winnen voor Coldplay... aangezien de afdeling audiovormgeving met een promo bezig was met de deur open... en ik dus een kwartier lang die promo aan moest horen.
Linksysroutertje, heeft je buurman zeker?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
mn collega had vandaag dr laptop bijzich en omdat de bovenbuurman ons nogsteeds (ongevraagd) gratis internet geeft heb ik ze de filmpjes van Belgen bellen laten zien (heeft u gestemt op Katherine...)
helemaal in n deuk lagen ze
O, daar moet je niet bij mij zijn. Ik ben qua telefoons a-technischquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Kan ik nietIk heb een soort beveiliging ben ik bang
dat zegt me geen drol joh...gewoon gratis internetten heet datquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Linksysroutertje, heeft je buurman zeker?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Linksysroutertje, heeft je buurman zeker?
Waar werk je precies? Dan zal ik die buurman eens ff opbellen want dit is schandalig natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zegt me geen drol joh...gewoon gratis internetten heet dat![]()
Nee is uit de zomer van 2000quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Sirolf het volgende:
Dit klinkt wel heel erg nineties trouwens!
'Heeft u al een snipshifter'?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
mn collega had vandaag dr laptop bijzich en omdat de bovenbuurman ons nogsteeds (ongevraagd) gratis internet geeft heb ik ze de filmpjes van Belgen bellen laten zien (heeft u gestemt op Katherine...)
helemaal in n deuk lagen ze
waar ratten in t riool leven en muizen de kruitvat op etenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waar werk je precies? Dan zal ik die buurman eens ff opbellen want dit is schandalig natuurlijk
Nee, speciaal om jou te pestenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is die knurft nu nog niet opgetieft?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
'Heeft u al een snipshifter'?
Ofzo
Onze overbuurman heeft ook zn internet zonder beveiliging. Helaas is het signaal zwak, maar beneden kon ik gewoon op zijn internet surfen.
Nu hebben we ook draadloos, mét beveiliging : )
Helaasch nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is die knurft nu nog niet opgetieft?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waar ratten in t riool leven en muizen de kruitvat op eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |