Ik was in Den Haag, en was met mijn klas, en een groep uit Limburg, inclusief vlaams accent. Moesten we zeggen waar iedereen zat. Op een plek waar microfoons waren (kon dus geen pers zijn) kreeg een vlaams meisje eindelijk de moed de beurt op te eisen. Zij aan het woord: 'de paers?' Ik lachte me dood, de leider moest ook lachen, maar kwam er ook niet achter wat ze bedoelde, pers dus, wat nog erg fout was ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
mn collega had vandaag dr laptop bijzich en omdat de bovenbuurman ons nogsteeds (ongevraagd) gratis internet geeft heb ik ze de filmpjes van Belgen bellen laten zien (heeft u gestemt op Katherine...)
helemaal in n deuk lagen ze
ik snap dr geen hol van, maar t kink heel grappigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:41 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik was in Den Haag, en was met mijn klas, en een groep uit Limburg, inclusief vlaams accent. Moesten we zeggen waar iedereen zat. Op een plek waar microfoons waren (kon dus geen pers zijn) kreeg een vlaams meisje eindelijk de moed de beurt op te eisen. Zij aan het woord: 'de paers?' Ik lachte me dood, de leider moest ook lachen, maar kwam er ook niet achter wat ze bedoelde, pers dus, wat nog erg fout was ook
We waren in de Tweede Kamer, verbeterd dat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik snap dr geen hol van, maar t kink heel grappig
n bietjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef drummerdude het volgende:
[..]
We waren in de Tweede Kamer, verbeterd dat?
Neequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef drummerdude het volgende:
[..]
misschien snap ik m...quote:
Over de Tweede Kamer. Ik heb me kapot gelachen van het bericht van Maxim Verhagen die tijdens een overleg aan het Twitteren wasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef drummerdude het volgende:
[..]
nu snap ik het wel maar is het niet meer grappigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef drummerdude het volgende:
[..]
die eerste is toch nooit officieel uitgebracht?quote:
(In her sun) Stupid was hun eerste singlequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die eerste is toch nooit officieel uitgebracht?
won't cry toch ofzo
*hoort een bel maar geen idee waar die klepel is*
Uit de tijd dat ik nog fan van Krezip was.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
(In her sun) Stupid was hun eerste single
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef bolivian het volgende:
Die Bernal klinkt bijna als Van the Man!
Of ligt dat aan mij?
Michiel heeft ook vaak Grolsch.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Sirolf het volgende:
Grappig, in de studio hebben ze altijd Heineken, maar aan de andere kant van de gang hebben we Grolsch!
't Is alleen zo dat ik niet drink, dus ik heb er weinig aan...
Grolschquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Sirolf het volgende:
Grappig, in de studio hebben ze altijd Heineken, maar aan de andere kant van de gang hebben we Grolsch!
't Is alleen zo dat ik niet drink, dus ik heb er weinig aan...
Nee, ze moest zeggen waar wie zat, en dat kon écht geen pers zijn, dat was al gezegd, en was zwaar onlogisch. En toen zei ze pers heel vlaams, en ik kom uit het Noordenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien snap ik m...
Je was met n groep in de tweede kamer zonder microfoon en een vlaamse muts sprak haar naam een beetje oelig uit en daar moesten jullie om lachen?
Grolsch.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je tussen hein en grol moet kiezen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nee, ze moest zeggen waar wie zat, en dat kon écht geen pers zijn, dat was al gezegd, en was zwaar onlogisch. En toen zei ze pers heel vlaams, en ik kom uit het Noorden
En wat was daar grappig aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nee, ze moest zeggen waar wie zat, en dat kon écht geen pers zijn, dat was al gezegd, en was zwaar onlogisch. En toen zei ze pers heel vlaams, en ik kom uit het Noorden
theequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jupiler dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn buren hebben schultenbrauquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef borisz het volgende:
Ga eens bij de buren kijken, daar hebben ze pas goeie pilsen
Dan kies ik absoluut voor Heinekenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Preciesquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
Joh! 't Is 'm bijna! Zelfde piepstemmetje, gevat en ad rem, dat kan geen toeval zijn!
Hihiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dat zijn er wel heel veel geweest."
Schultenbrauquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mijn buren hebben schultenbrau![]()
of bedoelde je dat niet?![]()
Jody
BeF.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij onzin toch een topic voor?
Als je heel goed keek nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
is Michiel zn t shirt nu alweer gewassen
hoezo??quote:
Vrouwelijke chibbe?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef wwwer het volgende:
die vrouwelijke chibbe is wel een leuke meid
wie is dat?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mijn buren hebben schultenbrau![]()
of bedoelde je dat niet?![]()
Jody
Goede vraag ! ze zit er in elk geval ook tijdens MetMichiel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef wwwer het volgende:
die vrouwelijke chibbe is wel een leuke meid
wie is dat?
Digitale tvquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe werkt dat 101 tv eigenlijk...kan ik dat gewoon via internet volgen?
hahahahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Vrouwelijke chibbe?
Punt 1) Het is Tjibbe. Met TJ dus.
Punt 2) Een vrouw noem je nooit geen vrouwelijke Tjibbe. Omdat dat een belediging is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |