Ik was in Den Haag, en was met mijn klas, en een groep uit Limburg, inclusief vlaams accent. Moesten we zeggen waar iedereen zat. Op een plek waar microfoons waren (kon dus geen pers zijn) kreeg een vlaams meisje eindelijk de moed de beurt op te eisen. Zij aan het woord: 'de paers?' Ik lachte me dood, de leider moest ook lachen, maar kwam er ook niet achter wat ze bedoelde, pers dus, wat nog erg fout was ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
mn collega had vandaag dr laptop bijzich en omdat de bovenbuurman ons nogsteeds (ongevraagd) gratis internet geeft heb ik ze de filmpjes van Belgen bellen laten zien (heeft u gestemt op Katherine...)
helemaal in n deuk lagen ze
ik snap dr geen hol van, maar t kink heel grappigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:41 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik was in Den Haag, en was met mijn klas, en een groep uit Limburg, inclusief vlaams accent. Moesten we zeggen waar iedereen zat. Op een plek waar microfoons waren (kon dus geen pers zijn) kreeg een vlaams meisje eindelijk de moed de beurt op te eisen. Zij aan het woord: 'de paers?' Ik lachte me dood, de leider moest ook lachen, maar kwam er ook niet achter wat ze bedoelde, pers dus, wat nog erg fout was ook
We waren in de Tweede Kamer, verbeterd dat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik snap dr geen hol van, maar t kink heel grappig
n bietjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef drummerdude het volgende:
[..]
We waren in de Tweede Kamer, verbeterd dat?
Neequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef drummerdude het volgende:
[..]
misschien snap ik m...quote:
Over de Tweede Kamer. Ik heb me kapot gelachen van het bericht van Maxim Verhagen die tijdens een overleg aan het Twitteren wasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef drummerdude het volgende:
[..]
nu snap ik het wel maar is het niet meer grappigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef drummerdude het volgende:
[..]
die eerste is toch nooit officieel uitgebracht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |