Hij had altijd al bonje met uuhhm zijn side-kick/producer, maar hij is uiteindelijk ontslagen bij de KRO vanwege het Mein Kampf verhaal. 't was de spreekwoordelijke druppel. Maar goed, hij was in die periode echt heel erg aan het zuigen. Britney was een hoer, Def Rymz moest hij niet en de Hells angels waren mietjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij was toch gekicked om zijn studiogenot-gezelschap?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze komen weer bij elkaar![]()
![]()
![]()
ze hebben toch echt een aantal mega toffe platen gemaakt
Met die oproep om poeder-brieven naar de KRO te sturenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Was dat niet met de rel Mein Kampf / dreigbrieven naar KRO?
Heb die met liefde verkochtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je zelf je friends dvds niet origineel?
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Britney was een hoer, Def Rymz moest hij niet en de Hellangels waren mietjes.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Was dat niet met de rel Mein Kampf / dreigbrieven naar KRO?
Ook op Werchter komen zequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef drummerdude het volgende:
[..]
God bless the edit knop.
Wel vet dat ze bij elkaar komen, hoop niet dat het tegenvalt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb die met liefde verkocht
Whehequote:
Er komen nu een paar bands terug, en ik heb echt het idee dat er veel flink gaan floppen..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook op Werchter komen ze![]()
Over Werchter gesproken: wat een f*cking line-up![]()
![]()
![]()
The Seed![]()
![]()
I push my seed in her bush for life
Dat met die Hells Angels was een grapje want hij kende een paar Hells Angels volgens mij ergens van. In belgie was hij een keer gast dj en daar was wel gezeik met belgische Hells Angels toen hij op de radio zei dat Hells Angels mietjes waren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij had altijd al bonje met uuhhm zijn side-kick/producer, maar hij is uiteindelijk ontslagen bij de KRO vanwege het Mein Kampf verhaal. 't was de spreekwoordelijke druppel. Maar goed, hij was in die periode echt heel erg aan het zuigen. Britney was een hoer, Def Rymz moest hij niet en de Hells angels waren mietjes.
Zoals??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Er komen nu een paar bands terug, en ik heb echt het idee dat er veel flink gaan floppen..
Zorg je voor een mp3tje ervan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
*wauw* wat goed in elkaar geflanst weer![]()
![]()
Goed gemixt, jammer dat de muziek zo slecht is die gebruikt isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
*wauw* wat goed in elkaar geflanst weer![]()
![]()
Hells angels hebben leuke tv presentatie ervaringen om studios binnen te komen vallenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat met die Hells Angels was een grapje want hij kende een paar Hells Angels volgens mij ergens van. In belgie was hij een keer gast dj en daar was wel gezeik met belgische Hells Angels toen hij op de radio zei dat Hells Angels mietjes waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |