Domien is dan ook alweer gevlucht van dat tijdstip, naar de weekend-ochtend.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom heeft dus hetzelfde meegemaakt, als wat sommigen nu van Domien denken.
Iedereen maakt dat mee denk ik. Als Bert een nachtje ruilt met Roosmarijn krijgt zij ook allemaal haat-mail/sms/telefoon met de vraag waar Bert is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom heeft dus hetzelfde meegemaakt, als wat sommigen nu van Domien denken.
ze kunnen "she's Madonna" draaien....die hebben ze in 2007 gemaakt samen met Robbie Williamsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
Hebben Ekdom en Veenstra nog helemaal geen Pet Shop Boys gedraaid vanavond? Merkwaardig hoor. Ik verwacht "Love etc." toch nog wel, vanavond...
Ik heb geen idee wat mijn eerste was. Ik denk Scary Movie ofzo. Wel mijn eerste spel voor de PC: Ski resort tycoonquote:
Bert is dan ook wel een held hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iedereen maakt dat mee denk ik. Als Bert een nachtje ruilt met Roosmarijn krijgt zij ook allemaal haat-mail/sms/telefoon met de vraag waar Bert is.
Hij was toch gekicked om zijn studiogenot-gezelschap?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
kan me die tijd nog wel voor de geest halen ja dat Giel ineens van de radio was gekicked. Woedend was ik ! Ik was toen behoorlijk fan van hem (brugklas) en luisterde altijd na Giel (stiekem) in de klas en op weg naar huis. Vond 'm geweldig. Geloof dat de KRO site toen ook zwaar onder vuur lag door mensen die er niet blij mee waren...
Oh, shitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je zelf je friends dvds niet origineel?
Ze komen weer bij elkaarquote:
Was dat niet met de rel Mein Kampf / dreigbrieven naar KRO?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij was toch gekicked om zijn studiogenot-gezelschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |