Nee, dat zag ik. Het staat hem ook best goed zonder overigens.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor hij heeft hem nog
Alleen nu niet op
Als ie in beeld komt welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef Paul het volgende:
Kan niemand een screenshot maken van M-M zonder pruik ?
Wát?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Blommaert het volgende:
Hij had het afgeschoren hoor.. en van z'n haren een pruik gemaakt ofzo XD
Ja alleen Static wil het niet geloven en kick het maar naar onzinquote:
Het is echt waar staticquote:
iddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:52 schreef -SG- het volgende:
Bij zo'n kale kop verwacht je echt een zware stem. Krijg je dit.
Ja dat dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:53 schreef Mirjam het volgende:
wat een gezicht joh, ech een heel andere macr marie, hij is echt gewoon kaal
Volgens mij niemandquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:53 schreef Mirjam het volgende:
static
dit is heul geen ONZ< kijk dan ff naar dwdd
en omg!!
wtf?
nooit geweten, hoe bizar
Ik dacht eigenlijk laatst dat hij dat deed voor een film ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:55 schreef Ole het volgende:
Hij heeft wel een paar dagen zijn baard laten staan ter compenstatie
ik vind 'm ineens heel erg op marc v.A. lijken, jij niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij niemand
Wel goed geheim gehouden
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind 'm ineens heel erg op marc v.A. lijken, jij niet>
idd, beter dan die dooie bever op z'n paaseiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef Disorder het volgende:
Staat m toch best okay zo'n kale kop.
Waar blijft nou dat FP BERICHTquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo zonder pruik lijkt hij wel een stuk serieuzer
Ja dat las je in het andere topique, maar je trapte er zelf wel in.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:13 schreef Paul het volgende:
Weet je misschien is het btw wel weer een grapje een grebbetje
Voor Unox ofzo![]()
Dus datie gewoon zijn kop heeft geschoren ofzo als reclamestunt
Ik weet het nu zekerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja dat las je in het andere topique, maar je trapte er zelf wel in._!
Maar je trapte er wel in en opende er een topique overquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik weet het nu zeker
Het is een reclamestunt!
Maar het kan ook heel goed wel echt zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar je trapte er wel in en opende er een topique over_!
Jaweeeel maar misschien denken we nou te ver door ( o.a. door Bassie en Dries Roelvinkquote:
Marc-Marie Huijbregts draagt een pruikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaweeeel maar misschien denken we nou te ver door ( o.a. door Bassie en Dries Roelvink)
Hehe dat duurde langquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Marc-Marie Huijbregts draagt een pruik
Het is echt, dat zie je gewoonDat haar ook
kan niet nep zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Hehe dat duurde lang
Ja bel me dan ook gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind hem zonder pruik veeeel leuker
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Ik vind hem cuter met caviaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind 'm cute met stoppelbaardje en een bijna-kaal hoofd
Wat hebben ze dan gezegd in de uitzending, ik durfde niet meer te kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik weet het nu zeker
Het is een reclamestunt!
quote:Metamorfose voor Marc-Marie Huijbregts
AMSTERDAM - Marc-Marie Huijbregts dook weer op bij De wereld draait door. En hoe... Hij heeft een complete metamorfose ondergaan!
De cabaretier heeft zijn kenmerkende kapsel verruild voor een heel kort koppie. Marc-Marie showde zijn nieuwe look vrijdagavond bij Matthijs van Nieuwkerk.
Beetje jammer voor Carlo Boszhard, hij persifleert Marc-Marie in het nieuwe programma TV Kantine. Met zijn oude kapsel...
Maar Jaap van Zwedenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind 'm ineens heel erg op marc v.A. lijken, jij niet?
Stukken beter.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef eNGine10 het volgende:
ik vind het zonder die pruik er beter uitzien eigenlijk
Hij vertelde dat het is gefilmd, misschien ooit nog eens voor zijn onemanshow o.i.d..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:44 schreef MaJo het volgende:
Is er ook al beeldmateriaal? Ben benieuwd hoe het dan ging
Ach, kaalheid heeft toch bij de meeste mannen geen spannende oorzaak?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind hem van verte op Jaap van Zweden lijken..Maar hij kijk wel ouder vind ik!
Wat de oorzaak is van zijn kaalheid dat ie al 10 jaar heeft dat vertelde MM niet.
Weave?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij vertelde dat het is gefilmd, misschien ooit nog eens voor zijn onemanshow o.i.d..
Het is trouwens niet echt een pruik, wat ik tenminste begreep, eerder een soort weave, want hij sliep en douchte er ook mee.
ze lieten net de beelden zien, Een op maat gemaakte pruik/toupet die zich vastzet op je hoofd, en waar dan je eigen haar nog een beetje onderuit komtquote:
Ja luisteren schijnt een kunst te zijn. hij heeft hem pasgeleden afgeschoren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Blommaert het volgende:
Hij had het afgeschoren hoor.. en van z'n haren een pruik gemaakt ofzo XD
Staat hem harstikke goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef eNGine10 het volgende:
ik vind het zonder die pruik er beter uitzien eigenlijk
dacht ik ookquote:
quote:
quote:Is het haar van Matthijs van Nieuwkerk echt?
Categorie: Film En Televisie December 24, 2008
Vandaag kopt De Telegraaf met een merkwaardig bericht over de oren van Matthijs van Nieuwkerk. De hoororganen van Matthijs zouden van het flapmodel zijn en daarom heeft hij dat malle kapsel, dat inderdaad altijd zijn omvangrijke oren bedekt. En hij weigert zijn oren te laten opereren. Schande. Want dat zou Linda de Mol al lang hebben gedaan.
Matthijs zou zijn kapper steevast vragen om zijn haar over zijn oren te laten knippen. Of iets dergelijks. Kennelijk was de Telegraaf aanwezig bij de laatste knipbeurt van Matthijs. Of heeft zij informanten bij de kapperij van Matthijs. Want anders kun je zoiets niet weten.
Toch maar eens Matthijs gegoogeld. En dan ontstaat het beeld van een arrogante ijdeltuit waar niet mee te werken valt. Vind ik allemaal niet interessant. Dat wordt van iedereen gezegd die een beetje succes heeft. Want één ding weten we zeker. Matthijs van Nieuwkerk is een succesvol en vakkundig tv-maker. En dat is toch het belangrijkste.
Als ik toch al roddel over Matthijs zijn die oren natuurlijk niet boeiend. Dat kapsel is veel interessanter. Want Matthijs heeft inmiddels de gezegende leeftijd van 48 jaar bereikt. Die gast ziet er patent uit voor bijna een halve eeuw schade.
Ik zie vooral weinig grijze haren. En zijn haar heeft wel een opvallend constante lengte en een nogal touw-achtige structuur. Had die Telegraaf-informant niet kunnen vragen welke kleurspoeling Matthijs gebruikt? Of had de Telegraaf niet even kunnen uitzoeken of dat haar van Matthijs überhaupt echt is of dat we misschien met een haarstukje of implantaten te doen hebben?
Kijk, dat zijn interessante vragen. Want misschien laat Matthijs niet zijn haar staan om de aandacht van zijn oren af te leiden, maar laat hij zijn oren staan om de aandacht van zijn haar af te leiden.
Wat mij betreft is het haar van Matthijs van Nieuwkerk een twijfelgeval. Maar zegt u het maar; is het haar van Matthijs van Nieuwkerk echt of niet?
Wie liet de beelden zien? DWDD?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef Ole het volgende:
[..]
ze lieten net de beelden zien, Een op maat gemaakte pruik/toupet die zich vastzet op je hoofd, en waar dan je eigen haar nog een beetje onderuit komt
Grijze haren heeft ie wel (soms). Maar volgens mij verft ie zijn haar.quote:
bron ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
WTFCarlo heeft de pruik van zijn imitatie gewoon van Marc Marie zelf geleend
Geloof ik nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
WTFCarlo heeft de pruik van zijn imitatie gewoon van Marc Marie zelf geleend
Walgelijk mannetjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef Ole het volgende:
Maik de boer ontkende altijd dat ie er eentje had, Hij ging wel van veel naar niks. Ik zoek nog even verder naar een vóór foto!
[ afbeelding ]
Hoe moet ik dat doen aan de andere kant van de wereld?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:53 schreef Mirjam het volgende:
static
dit is heul geen ONZ< kijk dan ff naar dwdd
Je bent op je pik getrapt omdat iemand een andere mening heeft over jouw idool? ; Waar je zo graag naar kijkt op dinsdagavond met een kopje bosbessen thee en je duffe vrouw naast je op de bank (en de hond op schoot) die het allemaal geweldig vindt wat Maik doet.quote:
Laat maar lekker staan hier. M-M is nu eenmaal iemand uit de showbizz.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:05 schreef static het volgende:
Hoe moet ik dat doen aan de andere kant van de wereld?
zit daar dan ook nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:05 schreef static het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen aan de andere kant van de wereld?
Waar blijft ie nou?? Ik zit hier met spanning te wachtenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:33 schreef Ole het volgende:
Ik zoek nog even verder naar een vóór foto!
Misschien deze?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:27 schreef ivetje het volgende:
Waar blijft ie nou?? Ik zit hier met spanning te wachten
kon hem niet vindenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:27 schreef ivetje het volgende:
[..]
Waar blijft ie nou?? Ik zit hier met spanning te wachten
Enige wat ik kan vinden is dit, en daar heeft ie toch al en behoorlijk hoog voorhoofd (of een terugtrekkende haargrens, hoe je het wil bekijken).
[ afbeelding ]
Ik zeg: Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb het beginstukje van DWDD even gekeken en het was dus een soort ingewoven/geplakt toupetje dat elke zes weken moest worden bijgewerkt/vervangen en hij heeft dat er onlangs, inclusief zijn eigen haar, met de tondeuse afgehaald.
En hij had er al tijden genoeg van, maar kwam er maar niet toe om de cavia te killen.
Goed van hem hoor! al vond ik die rare dos van hem ook leuk.
Wat een schrik! En wat een goede afloop gelukkig!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:30 schreef Ole het volgende:
[..]
kon hem niet vinden
sowwy ben even van de rel - positief- vanwege kat weg en weer gevonden
maar in SHO mogen we roddelen toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een schrik! En wat een goede afloop gelukkig!![]()
Ik zag je pruikentopic Ole! Lijkt me alleen zo lastig achterhalen welke celeb er nou echt een pruik heeft en van wie 'men' het zegt!
Dat is waar. Speculeren is altijd leuk!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:35 schreef Ole het volgende:
[..]
maar in SHO mogen we roddelen toch?
Dus ach, we gissen wat en zo
Marc Marie heeft het wel goed gedaan toch!
wat doe ik anders hierquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is waar. Speculeren is altijd leuk!
Bedoel je Julio Iglesiasquote:Op zondag 15 februari 2009 14:14 schreef dolphin het volgende:
wie denkt er ook dat Enrique Iglesias een toupetje heeft?
Ja tuurlijk die ouwequote:Op zondag 15 februari 2009 17:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, die ouwe heeft vast een pruik!
Ben jij fan van hem Baaike? Ik vind jou wel het type om fan te zijn van Goelio!quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben jij fan van hem Baaike? Ik vind jou wel het type om fan te zijn van Goelio!
Hij is wel veel minder jongensachtig, koorknaapjes-achtig. Dat vind ik wel jammer eigenlijk hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:37 schreef Remcosb het volgende:
Hij lijkt wel meteen een stuk serieuzer zonder pruik. Het is wel even wennen maar ik vind het hem eigenlijk zo wel beter staan.
Op teletekst pag. 316 had iemand ook al die gedachte:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef Adelante het volgende:
Straks blijkt z'n stem ook een truc en haalt ie zo'n vervormer uit z'n keel
quote:***Ergernissen ***Mevrouw Kramer uit
Den Helder:"Met verbijstering heb ik
vrijdag gekeken naar de 'coming out'
van Marc-Marie Huijbregts in De Wereld
Draait Door:hij heeft jarenlang een
pruik op gehad,omdat hij kaal is!
Hij had zelfs een van zijn pruiken mee
(die hij zijn 'cavia' noemde).Ik was
niet alleen verbaasd dat zijn haar niet
zijn echte haar was,maar ook dat hij
dan van die ontzettend lelijke pruiken
heeft gedragen! Want ik heb me vaak
afgevraagd waarom hij niet naar een
fatsoenlijke kapper ging.
Ik had ook niet verwacht dat iemand
als hij,die zo open lijkt,een pruik zou
hebben uit schaamte.Je gaat je afvragen
wat er nog meer niet echt aan hem is.
Die stem misschien?"
Ik denk dat we die mevrouw maar moeten bekennen dat Marc-Marie Huijbrechts een door Mathijs van Nieuwkerk bedacht hologram is.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:56 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Op teletekst pag. 316 had iemand ook al die gedachte:
[..]
Daar dragen ze bijna allemaal een pruik, dus zie het probleem nietquote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef Susi het volgende:
Straks gaat 't Schaep nog een serie door, en dan
Ik dacht dat hij 'm nooit meer op zou zetten, vandaarquote:Op maandag 16 februari 2009 10:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar dragen ze bijna allemaal een pruik, dus zie het probleem niet
Waarom kijkt Mathijs van Nieuwkerken altijd zo kut op een fotoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Grijze haren heeft ie wel (soms). Maar volgens mij verft ie zijn haar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En volgens mij heeft ie géén pruik:
[ afbeelding ]
Bij zijn 'scheiding' kun je op veel foto's zien dat de haren toch echt in de huid zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |