Nee, dat zag ik. Het staat hem ook best goed zonder overigens.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor hij heeft hem nog
Alleen nu niet op
Als ie in beeld komt welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef Paul het volgende:
Kan niemand een screenshot maken van M-M zonder pruik ?
Wát?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Blommaert het volgende:
Hij had het afgeschoren hoor.. en van z'n haren een pruik gemaakt ofzo XD
Ja alleen Static wil het niet geloven en kick het maar naar onzinquote:
Het is echt waar staticquote:
iddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:52 schreef -SG- het volgende:
Bij zo'n kale kop verwacht je echt een zware stem. Krijg je dit.
Ja dat dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:53 schreef Mirjam het volgende:
wat een gezicht joh, ech een heel andere macr marie, hij is echt gewoon kaal
Volgens mij niemandquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:53 schreef Mirjam het volgende:
static
dit is heul geen ONZ< kijk dan ff naar dwdd
en omg!!
wtf?
nooit geweten, hoe bizar
Ik dacht eigenlijk laatst dat hij dat deed voor een film ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:55 schreef Ole het volgende:
Hij heeft wel een paar dagen zijn baard laten staan ter compenstatie
ik vind 'm ineens heel erg op marc v.A. lijken, jij niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij niemand
Wel goed geheim gehouden
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind 'm ineens heel erg op marc v.A. lijken, jij niet>
idd, beter dan die dooie bever op z'n paaseiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef Disorder het volgende:
Staat m toch best okay zo'n kale kop.
Waar blijft nou dat FP BERICHTquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo zonder pruik lijkt hij wel een stuk serieuzer
Ja dat las je in het andere topique, maar je trapte er zelf wel in.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:13 schreef Paul het volgende:
Weet je misschien is het btw wel weer een grapje een grebbetje
Voor Unox ofzo![]()
Dus datie gewoon zijn kop heeft geschoren ofzo als reclamestunt
Ik weet het nu zekerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja dat las je in het andere topique, maar je trapte er zelf wel in._!
Maar je trapte er wel in en opende er een topique overquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik weet het nu zeker
Het is een reclamestunt!
Maar het kan ook heel goed wel echt zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar je trapte er wel in en opende er een topique over_!
Jaweeeel maar misschien denken we nou te ver door ( o.a. door Bassie en Dries Roelvinkquote:
Marc-Marie Huijbregts draagt een pruikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaweeeel maar misschien denken we nou te ver door ( o.a. door Bassie en Dries Roelvink)
Hehe dat duurde langquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Marc-Marie Huijbregts draagt een pruik
Het is echt, dat zie je gewoonDat haar ook
kan niet nep zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Hehe dat duurde lang
Ja bel me dan ook gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind hem zonder pruik veeeel leuker
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Ik vind hem cuter met caviaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind 'm cute met stoppelbaardje en een bijna-kaal hoofd
Wat hebben ze dan gezegd in de uitzending, ik durfde niet meer te kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik weet het nu zeker
Het is een reclamestunt!
quote:Metamorfose voor Marc-Marie Huijbregts
AMSTERDAM - Marc-Marie Huijbregts dook weer op bij De wereld draait door. En hoe... Hij heeft een complete metamorfose ondergaan!
De cabaretier heeft zijn kenmerkende kapsel verruild voor een heel kort koppie. Marc-Marie showde zijn nieuwe look vrijdagavond bij Matthijs van Nieuwkerk.
Beetje jammer voor Carlo Boszhard, hij persifleert Marc-Marie in het nieuwe programma TV Kantine. Met zijn oude kapsel...
Maar Jaap van Zwedenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind 'm ineens heel erg op marc v.A. lijken, jij niet?
Stukken beter.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef eNGine10 het volgende:
ik vind het zonder die pruik er beter uitzien eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |