maar in SHO mogen we roddelen toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een schrik! En wat een goede afloop gelukkig!![]()
Ik zag je pruikentopic Ole! Lijkt me alleen zo lastig achterhalen welke celeb er nou echt een pruik heeft en van wie 'men' het zegt!
Dat is waar. Speculeren is altijd leuk!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:35 schreef Ole het volgende:
[..]
maar in SHO mogen we roddelen toch?
Dus ach, we gissen wat en zo
Marc Marie heeft het wel goed gedaan toch!
wat doe ik anders hierquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is waar. Speculeren is altijd leuk!
Bedoel je Julio Iglesiasquote:Op zondag 15 februari 2009 14:14 schreef dolphin het volgende:
wie denkt er ook dat Enrique Iglesias een toupetje heeft?
Ja tuurlijk die ouwequote:Op zondag 15 februari 2009 17:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, die ouwe heeft vast een pruik!
Ben jij fan van hem Baaike? Ik vind jou wel het type om fan te zijn van Goelio!quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben jij fan van hem Baaike? Ik vind jou wel het type om fan te zijn van Goelio!
Hij is wel veel minder jongensachtig, koorknaapjes-achtig. Dat vind ik wel jammer eigenlijk hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:37 schreef Remcosb het volgende:
Hij lijkt wel meteen een stuk serieuzer zonder pruik. Het is wel even wennen maar ik vind het hem eigenlijk zo wel beter staan.
Op teletekst pag. 316 had iemand ook al die gedachte:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef Adelante het volgende:
Straks blijkt z'n stem ook een truc en haalt ie zo'n vervormer uit z'n keel
quote:***Ergernissen ***Mevrouw Kramer uit
Den Helder:"Met verbijstering heb ik
vrijdag gekeken naar de 'coming out'
van Marc-Marie Huijbregts in De Wereld
Draait Door:hij heeft jarenlang een
pruik op gehad,omdat hij kaal is!
Hij had zelfs een van zijn pruiken mee
(die hij zijn 'cavia' noemde).Ik was
niet alleen verbaasd dat zijn haar niet
zijn echte haar was,maar ook dat hij
dan van die ontzettend lelijke pruiken
heeft gedragen! Want ik heb me vaak
afgevraagd waarom hij niet naar een
fatsoenlijke kapper ging.
Ik had ook niet verwacht dat iemand
als hij,die zo open lijkt,een pruik zou
hebben uit schaamte.Je gaat je afvragen
wat er nog meer niet echt aan hem is.
Die stem misschien?"
Ik denk dat we die mevrouw maar moeten bekennen dat Marc-Marie Huijbrechts een door Mathijs van Nieuwkerk bedacht hologram is.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:56 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Op teletekst pag. 316 had iemand ook al die gedachte:
[..]
Daar dragen ze bijna allemaal een pruik, dus zie het probleem nietquote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef Susi het volgende:
Straks gaat 't Schaep nog een serie door, en dan
Ik dacht dat hij 'm nooit meer op zou zetten, vandaarquote:Op maandag 16 februari 2009 10:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar dragen ze bijna allemaal een pruik, dus zie het probleem niet
Waarom kijkt Mathijs van Nieuwkerken altijd zo kut op een fotoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Grijze haren heeft ie wel (soms). Maar volgens mij verft ie zijn haar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En volgens mij heeft ie géén pruik:
[ afbeelding ]
Bij zijn 'scheiding' kun je op veel foto's zien dat de haren toch echt in de huid zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |