Op toegevoegdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:01 schreef Pien85 het volgende:
Geen OP?
Ik kom evenenzo
Heb net WotLK gekregen
![]()
![]()
![]()
Jij had een nieuwe reeks moeten starten! *shakes fist*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:03 schreef Blistering het volgende:
Om m'n post ff te herhalen;
[ afbeelding ]
Weer een titeltje rijker. Deze vind ik wel erg tof ook!
Trouwens, wat is het nasty zeg om gesaved te worden in een geclearde VoA.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jij had een nieuwe reeks moeten starten! *shakes fist*
Die is cool idd, gratzquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:03 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gz moet zelf nog 3 candy en heb hem ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:03 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik zat ook vast op de candies. Ik moest nog 1 candy, en kreeg die pas bij m'n 3rde bagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gz moet zelf nog 3 candy en heb hem ook.
Gaarne voor mij aan te wijzen; ik kan het niet vinden?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mount is vanaf 3.0.9 niet meer te halen. Elke (nieuwe) server die gemaakt wordt komt met AQ40 open.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:33 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inkoppertje.
Ik zat echt zo van, ehm.. tea, tauren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
On February 6, 2009, sometime after Patch 3.0.8a, Bornakk posted on the forums that the Ahn'Qiraj gates will automatically be open on all new future realms. He would also later clarify in the thread that there are no plans to have an alternative method to obtain the Black Qiraji Battle Tank.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:45 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Gaarne voor mij aan te wijzen; ik kan het niet vinden?![]()
http://www.wowwiki.com/Patch_3.0.9
http://www.wowwiki.com/Patch_3.0.9_(undocumented_changes)
Mja, misschien dat die gates een keer buggen ofzo. Wou hem zelf ook halen maar moet nog 30k rep dus dat red ik al niet. Zou trouwens wel ff van te voren checken of ze nog dicht zijn met een alt want las al dat die lijst niet echt up-to-date is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:12 schreef SharQueDo het volgende:
Bah, nog op Ulduar of Saurfang proberen dus. Terokkar en Azuremyst zijn allang open volgens mij.
Hmm lekker, ben al sonds 8 uur bezig en nog maar 1 keer een sack candy wel 4(!!!!!!) Picknick setsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook vast op de candies. Ik moest nog 1 candy, en kreeg die pas bij m'n 3rde bag. Moet nu enkel nog de black dress. Heb 'm al 2x op m'n Druid, maar nog niet op m'n DK dus. Ach ja, ieder uur blijven proberen!
roflquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:35 schreef Fir3fly het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=8041845148&sid=1
Gogo Hogger.
Ik dacht al, heb je nou een foto gemaakt van je scherm ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Bom'bay buff, gigantic feast en winterfall firewater. Alleen jammer dat ik door 1 bombay buff dronken werd en mn screen dus teringwazig is.
3e inmiddelsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:25 schreef Sapstengel het volgende:
Lol 4 sets? Dacht dat ie unique was.
[edit] ja hoor, mn debuff was over en wat krijg ik? Een 2e picknick basket.
30 dagen lock out.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik ga die mount en titel echt asap halen.![]()
Helaas dat ik het dan drie maanden zonder m'n vertrouwde guild moet stellen.
Terokkar en Azuremyst zijn 3 weken geleden open gegaan, guildies van me kunnen al bijna terug transferen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:12 schreef SharQueDo het volgende:
Bah, nog op Ulduar of Saurfang proberen dus. Terokkar en Azuremyst zijn allang open volgens mij.
12k rep per AQ40 run nu.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, misschien dat die gates een keer buggen ofzo. Wou hem zelf ook halen maar moet nog 30k rep dus dat red ik al niet. Zou trouwens wel ff van te voren checken of ze nog dicht zijn met een alt want las al dat die lijst niet echt up-to-date is.
voor?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:37 schreef Evertjan het volgende:
tvp moet nog een UD warrior vinden voor de achievements :-)
Normaal ben ik er daarom ook te lui voor, maar dit waren zo weinig achievements en weinig moeite dat ik het maar deed. Die elders bijvoorbeeld trok ik echt niet om allemaal te doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:15 schreef stbabylon het volgende:
80% van het WoW topic heeft die titel nou al
bijzonder he...
Daarvoor zijn die dingen ook niet. Dan wordt het wel erg makkelijk he.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:55 schreef Migwi het volgende:
Hoe lame is dat, heb ik tijdje geleden training dummies zien staan in Stormwind, heb ik een nieuw wapen waarvan ik moet weten of het heel veel crit minder heeft, kan je de weaponskill nog geeneens levellen met die domme dingen. Nuttig zeg!
Ja, dat had ik ergens al wel gedacht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarvoor zijn die dingen ook niet. Dan wordt het wel erg makkelijk he.
Die dingen zijn om te testen hoeveel dps je doet, hoeveel % van je schade van welke skill komt, of je al hit capped bent, wat je crit is, etc. etc. Werken eigenlijk niet zonder een goede damage meter.
Jammer genoeg de enige mob waar je nog enigzins afk weaponskill kunt levellen is Dr. Boom en dan ook alleen maar ranged. Er was een mob in de oude wereld die niet dood kon, maar die geeft geen skill ups meer. En in Northrend was er nog één, maar die lijkt ook generfed te zijn. Helaas voor mij...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:33 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ergens al wel gedacht.
Maar met de trend om alles maar makkelijker te maken had ik ergens toch hoop
Die dingen in RFC zijn dood in een klapquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:06 schreef OFfSprngr het volgende:
RFC melee boost runs doen. Jij je weapon skill, zij wat XP.
2xBombay Buff + Elixer of Giant Growth + WG Mammoth:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Bom'bay buff, gigantic feast en winterfall firewater. Alleen jammer dat ik door 1 bombay buff dronken werd en mn screen dus teringwazig is.
Dan zou ik opschieten als ik jouw was en hopen dat het mee zit met je candy de rest is een makkiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:02 schreef Hanstin het volgende:
Vandaag pas begonnen met love in the air achievementsdit ga ik dus nooit halen
Mijn broer liet van de week in Maraudon een avondje zijn 80 druid weaponskillen, er is blijkbaar daar iets dat niet doodgaat en niet terugslaatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die dingen in RFC zijn dood in een klap
Beter kun je een hoge hitpoint mob opzoeken in Northrend.
Dire Maul (north), Gordok Spirits. Zo heb ik Polearms in 1 dag op 400 gekregen op m'n Druid.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer genoeg de enige mob waar je nog enigzins afk weaponskill kunt levellen is Dr. Boom en dan ook alleen maar ranged. Er was een mob in de oude wereld die niet dood kon, maar die geeft geen skill ups meer. En in Northrend was er nog één, maar die lijkt ook generfed te zijn. Helaas voor mij...
400: Axes, Bows, Crossbows, Daggers, Defence, Guns, Staves, Swords, Thrown.
350: Polearms, Thrown, Two-Handed Axes, Two-Handed Swords.
sorry je hebt gelijk, waarom zat ik met Mauradon in mijn hoofdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:22 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dire Maul (north), Gordok Spirits. Zo heb ik Polearms in 1 dag op 400 gekregen op m'n Druid.
geld nog steedsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:13 schreef Zosk het volgende:
nog steeds maar 1 candy nodig ook :/
450g?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:28 schreef vogelkooi het volgende:
Skullflame shield
Wat zou ik hier voor kunnen vragen 450 gold ofzo?
Dropte tijdens een strath boost, de mount dropte helaas niet.
Die dingen zijn echt makelijk te krijgen, eveneens als die andere zooi. Enigste wat klote is is die pet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:45 schreef sanakthe het volgende:
GODVDERDOMME
Ik moet nog maar 1 candy ffs. Moet je zien dat ik die fucking title toch niet haal. Ik word er fucking gestrest van.
Dat zal je nog vies tegenvallen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
450g?![]()
Mja, je kunt het proberen, misschien is er nog serieus iemand zo gek om 't te kopen
Net verkocht aan een maloot, gaf er 300 gold voor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
450g?![]()
Mja, je kunt het proberen, misschien is er nog serieus iemand zo gek om 't te kopen
Dat is dus het enige wat ik nog nodig heb en 3 mensen met de heartbroken debuff >.>quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan zou ik opschieten als ik jouw was en hopen dat het mee zit met je candy de rest is een makkie.
je kan online een serial kopen , kost je 12.99 .quote:Op zondag 15 februari 2009 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraagje ik heb nu een trial account gemaakt hé en als ik 70 wil worden moet ik TBK hebben. Ik heb dat spel al maar ik heb die serial gebruikt bij een oude account. Moet ik nu een nieuwe spel kopen? (Of kan je ook online een serial kopen?)
Waar?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan online een serial kopen , kost je 12.99 .
maar ehh omdat je een trial account hebt moet je ook de originele wow kopen voor 7.99 of 12,99 ( weet ik niet meer ) om veder te kunnen komen als lvl 20 en alle features van het spel te kunnen gebruiken .
gewoon op de officiele wow site zelf .quote:
What...the..FUCK?!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zal je nog vies tegenvallen.
http://wow.allakhazam.com/db/price.html?witem=1168
Thanksquote:Op zondag 15 februari 2009 03:40 schreef Migwi het volgende:
[..]
What...the..FUCK?!
Idiioten die dat kopen![]()
Maar goed, mooi dat meneer er nog 300g voor kreeg
Als je op Buy World of Warcraft Online klikt:quote:Op zondag 15 februari 2009 00:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan online een serial kopen , kost je 12.99 .
maar ehh omdat je een trial account hebt moet je ook de originele wow kopen voor 7.99 of 12,99 ( weet ik niet meer ) om veder te kunnen komen als lvl 20 en alle features van het spel te kunnen gebruiken .
Klopt? Krijg ik dan meteen 1 maand gratis?quote:The cost of upgrading to a full account is 14,99¤ (£9.99). Please click "Finish" to proceed.
Of 4 dk en een healer (ik) en met zijn allen death grip gaan doen, op elk een andere mob-pack. En ze dan gaan QQ dat ik niet heal.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Werd net gevraagd voor UK normal door een DK of ik healer of dps ben (speelde op mn rogue).
Blijkt dat ie 200 dps onder de tank zat op elke mob en boss, keyboard turning en alles.
Ik heb geen hekel aan DKs maar dit soort figuren wordt je idd wel erg snel zat.
lolwut?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:26 schreef drumstickNL het volgende:
Mensen die Blizzard gaan smeken om druid nerf..
Muhaha.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Herbing in flight form, NERF, OP OP OP!
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:07 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Of 4 dk en een healer (ik) en met zijn allen death grip gaan doen, op elk een andere mob-pack. En ze dan gaan QQ dat ik niet heal.
Sowieso mensen die om nerfs smekenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:26 schreef drumstickNL het volgende:
Mensen die Blizzard gaan smeken om druid nerf..
Of een maand geleden deed ik UK heroic met 3 Deathknights een priest en mijn rogue.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:07 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Of 4 dk en een healer (ik) en met zijn allen death grip gaan doen, op elk een andere mob-pack. En ze dan gaan QQ dat ik niet heal.
Wat voor statement?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik heb niet meegedaan om een statement te maken.
Ik heb daar graag Cleave, Intercept, Execute en Heroic strike bijquote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef Hanstin het volgende:
Eindelijk na een lange tijd is het me gelukt om mijn ui perfect te krijgen voor mijn warrior:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef vogelkooi het volgende:
Net onyxia gedaan met 5 guilmembers, wat is die !#$$ Irritant, of fearen of weg kicken, we whipte daarom ook vaak door die whelp's. Soort LEEEROY JENKINS dus. Maar na 4 trys ging het goed, een paar paarse drops waar ik niks aan had. Maar was wel gezellig, ook fijn dat ik de achievment er bij heb.
Onze tank (dk) was net een paar dagen 80 dus geen optimale gear (purpele pixels zoals bij jou).quote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
WTFOnyxia die solo ik met 2 vingers in m'n neus.
Welk level ben je? 60?![]()
Alle drie de trees zijn tank viable hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Of een maand geleden deed ik UK heroic met 3 Deathknights een priest en mijn rogue.
Geen één van hun was tank specced.of wou tanken.. allemaal Blood en Unholy.
Nicequote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef Hanstin het volgende:
Eindelijk na een lange tijd is het me gelukt om mijn ui perfect te krijgen voor mijn warrior:
[ afbeelding ]
Stop er mee nu het nog kan!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef HeatWave het volgende:
I'm doomed. Ik ben ook begonnen met Wow....
Op advies van een meisje nog wel....
Als hij de ook voor T7 de hoogste roll had en jullie van te voren geen duidelijke loot afspraken hadden gemaakt, heeft hij er ook gewoon recht op. Was jij raidleader ofzo?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:28 schreef Ps2K het volgende:
Pfff shammie uit raid wint eerst een fijne mace en ik krijg de T7 helm. gaat ie zeiken dat hij e roll gewonnen heeft en mij 4000g bied voor een gm ticket...
Anyways ik zie er nu wel koel uit en hij niet
[ afbeelding ]
quote:
Heb nog steeds mn soulblade. -_-quote:
Heb tot nu toe alleen Jenkins,quote:Op maandag 16 februari 2009 00:19 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik heb met m'n NE Huntress 2 titels.
Guardian of Cenarius en nog een oude PvP title.
Guardian of Cenarius is ook de enige die ik wil gelukkig![]()
No title chasing for me =)
Had de DK nou maar Blood met Improved Rune Tap gespecced, dan had hij het zonder al te veel moeite kunnen solo'en.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:01 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Onze tank (dk) was net een paar dagen 80 dus geen optimale gear (purpele pixels zoals bij jou).
We waren eerst met een warlock 80, een dk 80 een pally 66 en een priest 66 ik dus.
Later ging de lock op zijn lvl 80 mage om meer damage te geven.
Wat ik me nu herinner was het volgende ook het geval, de dk en pally gingen bij de tweede try allebei offline, was iets met hun netwerk.
Ga eerst maar eens naar ongeveer level 40, dan ben je op de helft.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap nu al niets meer van dit topic.
Ik moet het maar bij casual gamen houden geloof ik, heb het gisteren tot lvl 7 gered maar weet nog niet of het iets voor mij is.
En na de 2de helft dan begint de ellende met gear voor de heroics / raids op orde te krijgen...quote:Op maandag 16 februari 2009 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens naar ongeveer level 40, dan ben je op de helft.
Voor Naxx 10 hebben we geen loot afspraken, maar het is gebruikelijk dat als je al een item gewonnen hebt dat je passed op een volgend item als iemand dat nodig heeft.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als hij de ook voor T7 de hoogste roll had en jullie van te voren geen duidelijke loot afspraken hadden gemaakt, heeft hij er ook gewoon recht op. Was jij raidleader ofzo?
Maar goed, beetje te weinig info om te oordelen.
Gisteren in HoL:quote:Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft leuk dat puggen, gisteren begon de healer te lallen: dps is low
Duurt alleen wat langer danquote:Op maandag 16 februari 2009 10:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Gisteren in HoL:
Ik: 2200dps
tank: 1400dps
DK: 1400dps
hunter 1000dpsHet blijft een wonder dat we het zonder wipen gered hebben.
Ik heb zelf een Tauren druidquote:Op maandag 16 februari 2009 10:50 schreef Black-Hole het volgende:
Nog mensen hier die op Saurfang begonnen zijn? Heb zelf een Undead lock aangemaakt en speelt wel erg lekker op zo'n nieuwe server waar alles opgestart moet worden
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef HeatWave het volgende:
I'm doomed. Ik ben ook begonnen met Wow....
Op advies van een meisje nog wel....
Ik heb het ook niet gehaald omdat ik 1 snoepje mis... RNG ftwquote:Op maandag 16 februari 2009 00:08 schreef Dynd het volgende:
Ik heb nog tijd voor 1 adoration gift, moet nog één snoepje uit zo'n bag. Anders moet ik weer een heel jaar wachten, may the gods be with me.
je hebt me gedwongen! Zo ben jij, dat soort dingen doe jij!quote:
Kreeg echt een slappe van met Protection levellen, tenzij je heel veel instances doet. Het is wel te doen en je wordt ook niet zo makkelijk geganked, prot is namelijk best goed in PvP, maar Fury is sneller.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Heb tot nu toe alleen Jenkins,
wil nog The Explorer en Champion of the frozen wastes.
Kan niet wachten op dat ik lvl 80 ben met Dual-spec trouwens![]()
Prot/Arms![]()
Wat kunnen mensen mij trouwens aanraden hier? Op Fury door lvlen of op Prot gaan lvlen?
Als nieuwe speler is er nu dan ook vrij weinig aan lijkt me. Zones zijn vrijwel leeg, je vliegt door de hele content heen door de experience nerf en dan kom je straks op hoger level en wilt niemand instances doenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap nu al niets meer van dit topic.
Ik moet het maar bij casual gamen houden geloof ik, heb het gisteren tot lvl 7 gered maar weet nog niet of het iets voor mij is.
Heb er serieus over nagedacht, maar had echt geen zin om voor de zoveelste keer alle Azeroth quests te gaan doenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:50 schreef Black-Hole het volgende:
Nog mensen hier die op Saurfang begonnen zijn? Heb zelf een Undead lock aangemaakt en speelt wel erg lekker op zo'n nieuwe server waar alles opgestart moet worden
Ohja... zo is ze gewoonquote:Op maandag 16 februari 2009 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt me gedwongen! Zo ben jij, dat soort dingen doe jij!.
Dat zou je denken inderdaad, maar het valt echt reuze mee.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:35 schreef Migwi het volgende:
Als nieuwe speler is er nu dan ook vrij weinig aan lijkt me. Zones zijn vrijwel leeg, je vliegt door de hele content heen door de experience nerf en dan kom je straks op hoger level en wilt niemand instances doen
Niet vergeten dat een DK op level 58 met Tier 2.5-equivelent gear begint, he.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:10 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat zou je denken inderdaad, maar het valt echt reuze mee.
Toegegeven, het is niet zo druk als een jaar of wat geleden, maar is nog best goed te doen.
Het zijn juist de wat grotere instances midlevel, waar je nu eigenlijk geen groep voor kan krijgen.
Vooral RFD, Mara, DireMaul zijn erg lastig.
Maar goed, dat is in het ruime jaar dat ik nu speel eigenlijk altijd wel zo geweest.
Sunken Temple en BRD zijn beter te doen gelukkig vanwege de quests die je als lvl 50 krijgt in het geval van ST en het verzamelen van je Dark Iron Scraps in BRD.
Ben overigens net begonnen met een nieuw projectje: een Dranei DK, puur om nou eens mee te maken hoe dat speelt. Ik ben niet echt van de melee normaal gezien, maar ik moet zeggen dat een DK wel erg grappig is... en erg OP voor mijn gevoel. Ik heb hem nu Frost gespecced en volg qua talents de Jame guide. Niet qua quests, want ik heb met hem met lvl 58 direct doorgeslingerd naar Hellfire Peninsula. En ik moet zeggen dat het met m'n DK een stuk makkelijker questen is dan met m'n Warlock die ongeveer hetzelfde lvl heeft.
Op lvl59 even met een pug meegegaan naar BloodFurnace. in die PUG zat een BM hunter die maar aan het zeuren bleef over m'n talents. Ik was een noob dat ik die guide volgde (die hij blijkbaar gelijk herkende, who's the noob?) en hij bleef maar recount spammen om te laten zien dat ie boven me bleef.
Tenmisnte, in het begin bleef hij boven me. Ik begon het dps met m'n dk wat beter door te krijgen en op een gegeven moment zat ik op iets van 1100 dps of zo en hij op 900 ( Als lvl 64 BM hunter op 900 dps.)
edit: nu ik erover nadenk twijfel ik teveel over de dps, maar het verschil was ongeveer 200 tussen mij en hem. Ik heb recount eigenlijk alleen aanstaan bij m'n mage om te zien hoe hoog ik nu eigenlijk zit en om rotaties af te kijken bij andere Frost Mages.
Weet er iemand trouwens een goede spell rotatie voor een DeepFrost Mage?
Spec: http://www.wowhead.com/?talent=of0Vsz0cZZVIccofu0f0gfsx
Op Eonar zijn er ondertussen genoeg mensen die het verkopenquote:Op maandag 16 februari 2009 12:20 schreef Evertjan het volgende:
voor hoeveel zouden jullie die Valor BOE bracers verkopen? Kreeg een aanbod van 3k gold. Vind het eigelijk nog te weinig
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet nog 60 Valors uitgeven voor de bracers en vanavond wissel ik er een aantal om voor Heroism's voor heirloom shoulders.
Ja dat bedoelde ik. Net als dat je toen met die SWP patch een nieuwe vendor had met leggings enzo voor 100 badges.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:35 schreef Fir3fly het volgende:
Klopt, maar volgens mij kwam er ook nieuw spul voor de oude emblems.
Alliance kant op Turalyon gaan ze nog voor 3.7k.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:18 schreef Sapstengel het volgende:
3K is wel een redelijke prijs opzich, op Turalyon gaan ze voor minder. Ik bewaar zelf al m'n emblems, hoop dat er met een volgende patch wat nieuw spul komt. 120 heroism en 45 valor nu al opgespaard.
Heb je geluk gehadquote:Op maandag 16 februari 2009 18:29 schreef Zosk het volgende:
uiteindelijk toch nog de love fool title gehaald
Het eerste wat in me op kwam XDquote:Op maandag 16 februari 2009 20:10 schreef sanakthe het volgende:
Sup dawg, so we heard you like games. So we put a game in your game so you can play while you play
Welcome to my world. Ik zit nu gvd in een naxx alt run. 't Gaat al een aantal weken zo, en 't is echt niet leuk.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef stbabylon het volgende:
Sarth3d neer
Daarna Maly in record tijd neer gehaald
Nou hebben we niks meer te doen deze week
Maar de casuals hebben het nu wel naar hun zinquote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Welcome to my world. Ik zit nu gvd in een naxx alt run. 't Gaat al een aantal weken zo, en 't is echt niet leuk.
Gzquote:Op maandag 16 februari 2009 18:29 schreef Zosk het volgende:
uiteindelijk toch nog de love fool title gehaald
nee jij wilt een on geusertest iets spelen wou je zeggenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:17 schreef Santello het volgende:
Eerst PTR dan pas Live kutzooi echt.
Ik denk dat hij meer doelt op het feit dat het nog zo lang gaat duren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:06 schreef WyriHaximus het volgende:
nee jij wilt een on geusertest iets spelen wou je zeggen
dankquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer doelt op het feit dat het nog zo lang gaat duren.
Ik ook precies, heb ook geen zin meer in alts enzo, enige wat ik nu nog probeer te doen zijn acghievments, anders ga ik maar RA3 spelen ofzo hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:00 schreef OFfSprngr het volgende:
Naxx 25 en malygos 25 clear binnen 4 uur tijd, 2 dagen later sarth 25 2D down in 2 uur (aantal 3D tries) en zit me nu te vervelen.
Tja, ik heb een lvl 74 rogue, 65 DK, 20 hunter en 7 druid.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 03:51 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ook precies, heb ook geen zin meer in alts enzo, enige wat ik nu nog probeer te doen zijn acghievments, anders ga ik maar RA3 spelen ofzo haha
Niet alleen de beste 10 guilds zelfs pugs pve content is veeeeel te makkelijk beetje jammer....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 06:44 schreef stbabylon het volgende:
Vroeger.... vroeger waren alleen de de beste 10 guilds van de wereld klaar met de content voor de nieuwe content uitkwam. Nu de 10 beste guilds van de server.
pugs zijn leuk en aardig, maar een pug die sarth3d neer haalt, heb ik nog niet over gehoord (of maly)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:34 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Niet alleen de beste 10 guilds zelfs pugs pve content is veeeeel te makkelijk beetje jammer....
Yay eindelijk die bronze drake van timed strat5x moeten doen
Malygos is een lastige, wij zijn er gisteren na Naxx 3 keer op gewiped voordat we besloten om hem vandaag af te maken. Probleem is dat het iedere keer mis gaat bij die draken... naja die hebben we vanavond wel down.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
pugs zijn leuk en aardig, maar een pug die sarth3d neer haalt, heb ik nog niet over gehoord (of maly)
Zal ook eens opletten of ik je zie, met rode naam thoquote:Op zondag 15 februari 2009 20:39 schreef R-Mon het volgende:
Na mijn eerste potje Wintergrasp wou ik wegvliegen toen ik opeens Wyrihaximus getarget had. De naam kwam me bekend voor
Athelia, Skullcrusher, Human Priest
Emblem of Valor vendor. Laatste pagina.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Waar kan je trouwens Emblems of valor omruilen voor heroism?
Oh dat kan best ja. Er zijn nogal wat mensen die dat doen in mijn guild ja. Boys from the Horde.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:14 schreef Ps2K het volgende:
Hmm ik doe nu alchemy en herbalism en ik verdien zowaar eens wat geld
Btw baby in welke guild zat jij ook alweer? BoH?
Edit: Ah net even of je armory gekeken, volgens mij ben ik een gedeelte van jullie raid gisteren tegengekomen(Althans jullie hebben een guildie geganked voor Maly)
Hehehehe portals zijn zo leukquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh dat kan best ja. Er zijn nogal wat mensen die dat doen in mijn guild ja. Boys from the Horde.
In ander nieuws, nou ja, ook guild en vervelend geralateerd, maar wel ERG grappig. Een mage van ons was laatst uitgenodigt voor een VoA25 raid. En hij pleurt een portal naar Silvermoon op de portal naar Wintergrasp. Meer dan de halve raid in Silvermoon. Raid pissig, guildie compleet in een deuk. Ik ook
Ik regen meer mana dan ik kan verbruikenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:52 schreef CocaColaLight het volgende:
Gisteren mijn bronze draakje gehad met een timed Cot run. We waren nog maar net op tijd... 2 zaten de helft van de tijd op de grond mana zooi te vreten.
Whehe hoi zal er op lettenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:39 schreef R-Mon het volgende:
Na mijn eerste potje Wintergrasp wou ik wegvliegen toen ik opeens Wyrihaximus getarget had. De naam kwam me bekend voor
Athelia, Skullcrusher, Human Priest
Nice! Gz!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:51 schreef Blistering het volgende:
Net weer eens de 3 daagse ZG run doen. Op m'n Dk met druid buddy, dropte niets. Daarna op m'n druid met warrior buddy. En wat dropped er?.
[ afbeelding ]
/flex! Nu heb ik dus op m'n DK en Druid samen de volgende ''rare'' mounts:
- Swift Zulian Tiger
- Swift Razzashi Raptor
- Swift Brewfest Ram
- Great Brewfest Kodo
- Deathcharger's Reins
- Swift Zhevra
Best netjes dacht ik zo!.
UD Warlock.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:09 schreef Sven92 het volgende:
Ik wil een mage maken maar ik kan niet kiezen tussen UD of BE. UD heeft wotf maar BE heeft betere base stats
Belf natuurlijk. Het oog wil ook wat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:09 schreef Sven92 het volgende:
Ik wil een mage maken maar ik kan niet kiezen tussen UD of BE. UD heeft wotf maar BE heeft betere base stats
Female Belf. Fapbaar materiaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Belf natuurlijk. Het oog wil ook wat.
Inderdaad, sexy platequote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Female Belf. Fapbaar materiaal.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Female Belf. Fapbaar materiaal.
'Hard Mode' was ook al bij Sarth, alleen noemden ze het niet zo volgens mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/3p1/ulduar.xml
Vehicles. Hard Modes
. Blij dat ik gestopt ben.
Holy fire?quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben ook weer verder gegaan met mijn level 24 (nu 25) priest. Maar ik heb nog een ander idee met een priest, daar ben ik al mee begonnen, door hem te parkeren in de inn.
Ik weet niet eens of het mogelijk gaat zijn, maar ik ga het toch proberen.
Monk-levelling, oftewel, de enige keer dat hij iets of iemand mag killen is als hij bezig is met een quest waarvoor hij beast moet killen. Dus alleen beast, en alleen als het deel van een quest is. Voor de rest blijft hij passief. Dat blijft dus bij fed-ex quests, dingen ophalen quests, beast killing quests en heeeeeeeeel veeeeeeeel rennen. Ik weet nog niet of ik genoeg exp van de quests en de kills van beasts tijdens die quests krijg om naar level 80 te komen, maar daarom staat hij nu dus ook in de inn, ik moet alleen maar spelen met rested EN de heirloom shoulders.
Oh en daarvoor gebruik ik alleen maar smite, de rest van de damaging skill ga ik niet leren.
http://www.wowinsider.com(...)le-combat/#continuedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
Vehicles. Hard Modes
Voor zover ik kan zien doet Holy Fire alleen maar damage, en is dus not done. Holy Nova healed ook, dus dat wordt lastig. Aangezien de bedoeling is dat ik niet kill.quote:
De reden hiervoor is ook dat Blizzard de strategie verandert in "Bring the player, not the class"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:11 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
'Hard Mode' was ook al bij Sarth, alleen noemden ze het niet zo volgens mij.
Dwarves en Gnomes hebben altijd al veel vehicles gehad, Gnomes hebben vehicles als mounts...
Hard Mode is juist super. Bijna iedereen krijgt alle content te zien, maar er zit voor diegene die het willen een lading extra uitdaging bij dat je niet hoeft te doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
Vehicles. Hard Modes
Netjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:51 schreef Blistering het volgende:
Net weer eens de 3 daagse ZG run doen. Op m'n Dk met druid buddy, dropte niets. Daarna op m'n druid met warrior buddy. En wat dropped er?.
[ afbeelding ]
/flex! Nu heb ik dus op m'n DK en Druid samen de volgende ''rare'' mounts:
- Swift Zulian Tiger
- Swift Razzashi Raptor
- Swift Brewfest Ram
- Great Brewfest Kodo
- Deathcharger's Reins
- Swift Zhevra
Best netjes dacht ik zo!.
Daar ben ik het helemaal met je eens. Het einde halen van Naxx is prima te doen, maar hoeveel red proto drakes zie je vliegen? (Alle heroic achievements / hard modes)quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hard Mode is juist super. Bijna iedereen krijgt alle content te zien, maar er zit voor diegene die het willen een lading extra uitdaging bij dat je niet hoeft te doen.
Sartherion kun je neerhalen, kan zelfs in een pug. Maar, je hoeft niet eerst alle 3 de adds apart te killen. Je kunt er ook 1, 2 of 3 levend houden. En Sartherion met 3 draken neerhalen is nog steeds een dooie draak. Het is alleen een heeeeeeeeeel stuk uitdagender.
Ja inderdaad...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mensen die lopen QQen over 1 (!!!!) boss die door vehicles gedowned mowt worden + wat thrash mobs.
Vind het ook wel wat overdreven gezien er 13 andere bosses zijn zonder vehicles.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mensen die lopen QQen over 1 (!!!!) boss die door vehicles gedowned mowt worden + wat thrash mobs.
Precies een van de grootste redenen waarom ik gestopt ben (nou ja, met raiden danquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hard Mode is juist super. Bijna iedereen krijgt alle content te zien, maar er zit voor diegene die het willen een lading extra uitdaging bij dat je niet hoeft te doen.
Ik kan nu een hele lange post gaan maken om je te overtuigen van het feit dat dit geen oplossing is voor wat dan ook, maar ik laat het aan deze kerel over:quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:55 schreef stbabylon het volgende:
Dit is toch een prachtige oplossing waarmee iedereen die er voor betaald alle content kan zien?
Of ben je echt zo'n elitair figuur die zelfs dit niet goed vind, want alleen de top van de top mag alles zien en de noobs moeten hun bek houden?
Het punt is alleen dat die shoulders en rested je meer xp geven per mob kill. Als je dat juist niet doet, heb je er weinig aan. Voor quests krijg je nog steeds even veel XP.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben ook weer verder gegaan met mijn level 24 (nu 25) priest. Maar ik heb nog een ander idee met een priest, daar ben ik al mee begonnen, door hem te parkeren in de inn.
Ik weet niet eens of het mogelijk gaat zijn, maar ik ga het toch proberen.
Monk-levelling, oftewel, de enige keer dat hij iets of iemand mag killen is als hij bezig is met een quest waarvoor hij beast moet killen. Dus alleen beast, en alleen als het deel van een quest is. Voor de rest blijft hij passief. Dat blijft dus bij fed-ex quests, dingen ophalen quests, beast killing quests en heeeeeeeeel veeeeeeeel rennen. Ik weet nog niet of ik genoeg exp van de quests en de kills van beasts tijdens die quests krijg om naar level 80 te komen, maar daarom staat hij nu dus ook in de inn, ik moet alleen maar spelen met rested EN de heirloom shoulders.
Oh en daarvoor gebruik ik alleen maar smite, de rest van de damaging skill ga ik niet leren.
Dat is mij geheel duidelijk. Echter, ik kill wel beasts, mits deel van een quest.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat die shoulders en rested je meer xp geven per mob kill. Als je dat juist niet doet, heb je er weinig aan. Voor quests krijg je nog steeds even veel XP.
Dus je quest gewoon zonder te grinden... dat is gewoon levellenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is mij geheel duidelijk. Echter, ik kill wel beasts, mits deel van een quest.
Dat is een leuk stukje, maar hij heeft het totaal niet over hard mode. Hard mode zorgt ervoor dat a) iedereen de content kan zien en b) de mensen die er echt hard voor werken een extra hebben, en daar ook over kunnen opscheppen. Mensen die nu iemand op een Twilight Drake zien rondvliegen zullen nog steeds denken 'oh wow, ik wilde dat ik al zo goed was dat ik Sarth3d neer kan halen'quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan nu een hele lange post gaan maken om je te overtuigen van het feit dat dit geen oplossing is voor wat dan ook, maar ik laat het aan deze kerel over:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=7913133702&sid=1
Ik ben het volledig met hem eens.
Met mijn manier betekent dus ook dat als ik een kistje aan het eind van een grot moet looten, en er staan zo'n 30 humanoids tussen mij en het kistje, ik dus een andere manier moet vinden om bij dat kistje te komen. Ik mag die humanoids namelijk niet killen (of demons, of elementals, of beasts, etc. etc.)quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dus je quest gewoon zonder te grinden... dat is gewoon levellen
Dan is mijn shaman ook ge-monk levelled.. niet wezen grinden en alleen doodgemaakt waar ik een quest voor heb. Met uitzondering dat ik dingen doodmaak als zij mij eerst aanvallen.
Jammer, je hebt het niet echt begrepenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een leuk stukje, maar hij heeft het totaal niet over hard mode. Hard mode zorgt ervoor dat a) iedereen de content kan zien en b) de mensen die er echt hard voor werken een extra hebben, en daar ook over kunnen opscheppen. Mensen die nu iemand op een Twilight Drake zien rondvliegen zullen nog steeds denken 'oh wow, ik wilde dat ik al zo goed was dat ik Sarth3d neer kan halen'
Wat valt er niet te begrijpen? Het is gewoon iemand die graag een stuk content voor zichzelf wil zien en dat anderen maar tegen hem op moeten kijken. Wat hij vergeet is dat blizzard juist voor dat soort mensen de achievements en hard modes hebben ingebouwd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jammer, je hebt het niet echt begrepen. Ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen, moet ik even over nadenken.
Argh! Ik heb gisteren met iemand anders een zelfde soort discussie gehadquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:44 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Wat hij vergeet is dat blizzard juist voor dat soort mensen de achievements en hard modes hebben ingebouwd.
Hou je dan gewoon stil als je te lui bent om het uit te leggen. Die gast van het forum wil gewoon exclusieve content voor een minderheid zodat ze hun eigen e-penix kunnen strelen. Het is een beetje kleuterachtig: nanana!! ik heb een ijsje en jij lekker niehiet!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Argh! Ik heb gisteren met iemand anders een zelfde soort discussie gehad. Eigenlijk geen zin om het nog een keer te doen, maar je lijkt het niet te snappen.
In dit geval niets met luiheid te maken, je wilt het niet snappen en dan heeft discussieren weinig zin. Ik wil het wel proberen, maar dan moet je wel enigszins serieus zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hou je dan gewoon stil als je te lui bent om het uit te leggen. Die gast van het forum wil gewoon exclusieve content voor een minderheid zodat ze hun eigen e-penix kunnen strelen. Het is een beetje kleuterachtig: nanana!! ik heb een ijsje en jij lekker niehiet!
Onzin... je hebt hele stukken in Outland die je niet kan doen zonder een flying mount (en dan heb ik het nog niet eens over die rits met instances als Botanica)quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ten eerste ben ik serieus en ten tweede ben jij diegene die hier niks aandraagt op een post van iemand anders na.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In dit geval niets met luiheid te maken, je wilt het niet snappen en dan heeft discussieren weinig zin. Ik wil het wel proberen, maar dan moet je wel enigszins serieus zijn.
Punt blijft dat elke retard een boss kan downen en dat die epic fights zoals het in pre-tbc was gewoon over zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik serieus en ten tweede ben jij diegene die hier niks aandraagt op een post van iemand anders na.
Sarth3d is nog steeds een epic fight en vereist nog steeds 25 man in post-naxx epics die heel goed samenwerken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Punt blijft dat elke retard een boss kan downen en dat die epic fights zoals het in pre-tbc was gewoon over zijn.
Zo, een boss t.o.v MC/BWL/Naxx/AQ, nee echt geweldig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sarth3d is nog steeds een epic fight en vereist nog steeds 25 man in post-naxx epics die heel goed samenwerken.
Toen WoW Vanilla uitkwam bestond alleen MC. En daar had je echt geen extreem goede gear voor nodig of goed samenwerkende mensen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo, een boss t.o.v MC/BWL/Naxx/AQ, nee echt geweldig.
Joh, duh. Iedereen begon met raiden dus dat ging een beetje moeilijk. Dan nog tbc met 10/25 man heeft het gewoon verneukt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen WoW Vanilla uitkwam bestond alleen MC. En daar had je echt geen extreem goede gear voor nodig of goed samenwerkende mensen.
Boring Core... waar vrijwel alle gevechten tank and spank zijn. De eerste echt leuke dungeon was imo ZG. Twee weken geleden met guild even een retro tour gedaan op MC/BWL/AQ40 en AQ20 al die dungeons (op de AQ na) vereisen verreweg minder tactics dan naxx nu...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen WoW Vanilla uitkwam bestond alleen MC. En daar had je echt geen extreem goede gear voor nodig of goed samenwerkende mensen.
Ja met 40 man raiden, waarvan er 15 tv zitten te kijken en dan nog met twee vingers in de neus alles downen. Poe!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo, een boss t.o.v MC/BWL/Naxx/AQ, nee echt geweldig.
Hogger heroic!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
Of wat vet zou zijn, elke dungeon een 80 heroic mode. Dat je dan heroic Wailing Caverns gaat doen, of nog beter, heroic Ragefire Chasm.
Onmogelijk.quote:
Retroquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Hogger grappen waren 2 jaar geleden al dom, vraag me af wat ze nu zijn..
quote:
Hogger with three Gnolls upquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hogger, Destroyer of Worlds and Tyrant of the Multiverse!
Naxx/Maly/Sarth heroic gearquote:
3x T7 en 1x T7,5. 7,5 schouders heb ik bijna met emblems en voor die andere meuk moet ik wat meer dkp hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tier 7: Heroic bla bla
Tier 7,5: Valarous bla bla
Nu 4/5 7,5. Nog steeds geen helm gezien
Is loot echt zo belangrijk voor je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dkp, wordt nog leuk in Ulduar.
3 raiding hunters
1. 375
2. 344
3. 71
En ik ben die laatste. Full Naxx clear is 12 DKP, Maly en Sarth is 5. Het is te hopen dat de andere twee hunters flink tegen elkaar gaan opboxen in Ulduar, anders kan ik gewoon mijn beurt afwachten en dan alles voor 1 dkp pakken (ook lekker, maar de vraag is of ik zoveel geduld heb). Oh en drainen doe ik niet aan.
DKP heeft bij ons gewoon een vaste waarde, diegene met de meeste DKP wint. Als niemand het item wil is er een roll voor offspec wat geen dkp kost.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
3 raiding hunters
1. 375
2. 344
3. 71
En ik ben die laatste. Full Naxx clear is 12 DKP, Maly en Sarth is 5. Het is te hopen dat de andere twee hunters flink tegen elkaar gaan opboxen in Ulduar, anders kan ik gewoon mijn beurt afwachten en dan alles voor 1 dkp pakken (ook lekker, maar de vraag is of ik zoveel geduld heb). Oh en drainen doe ik niet aan.
Tering he, je hebt het al helemaal geplanned zie ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
3 raiding hunters
1. 375
2. 344
3. 71
Pfff idd eerste keer in the eye zaten er ook een stel al te discusieren over welke loot er zou droppen... damn down eerst maly maar eens en zie wat er droppedquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Tering he, je hebt het al helemaal geplanned zie ik.
Kijk nou maar eerst hoe die uitdagingen zijn in Ulduar en denk pas aan loot rofl.
Nee, dat is het nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is loot echt zo belangrijk voor je?
Die bazen gaan hoe dan ook neer, is het niet in de eerste week, dan wel in de volgende weken. Ik ben gewoon goed (oh en mijn guild is ook best aardig goed).quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pfff idd eerste keer in the eye zaten er ook een stel al te discusieren over welke loot er zou droppen... damn down eerst maly maar eens en zie wat er dropped
Dikke kans dat wij dan Naxx25 gewoon dkp vrij maken zoals we nu doen met naxx10. Naxx10 runs zijn voor ons gewoon fun runs en zo krijgen de nieuwe mensen in de guild alvast wat training en epics voor 25.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef Blistering het volgende:
Kans is groot dat ze bij ons de dkp resetten als Ulduar uit komt. Zou wel zo nice zijn, want ik sta echt bijna helemaal onderaan na gisteravond.
Ik zou zo graag hebben dat ze daar bij ons in de guild weer op terug stappen. Ik vind dit ook de meest eerlijke manier van loot verdelen, maar ben een minderheidquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef sanakthe het volgende:
DKP is sowieso echt crap imo. Officer loot ftw.
Zij bepalen wie het het meest nodig heeft of wie het verdient. Laat het nou zijn om zijn/haar dps te verbeteren, omdat hij/zij al een aantal raids perfect mee doet etc. Iedereen is er tevreden mee in de guild.
Vroeger back in the old days deden we ook aan officer loot in ZG. Minimaal drie runs mee doen voordat je op loot kon rollen. Voor de zeldzame items zoals de fist weapons en de hakari warblades etc werd een roll gedaan zodat hunter 1 de set eerst compleet had en daarna hunter 2 etc. Zelfde met heart of Hakkar, iedereen rollt, ik schreef de volgorde op en iedereen kreeg de heart in die volgorde.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:31 schreef Thormodo het volgende:
Wij werken nu nog met officers loot, maar ik wil eigenlijk overgaan op DKP. Aangezien dat gewoon gebaseerd is op het aantal uren dat iemand in de guild steekt. Ook is het niet afhankelijk van welke officers online zijn op dat moment.
Zo heeft gisteren bijvoorbeeld een shadowpriest die dezelfde dag nog gejoined was Dying Curse en Boots of Impetuous Ideals gekregen. Dat had ik bijvoorbeeld nooit gedaan, aangezien er ook nog mages en een warlock die al veel langer in de guild zaten in de raid aanwezig waren. Met DKP had gewoon degene die er het meest voor over had de items gekregen.
Quick DKP is trouwens een heel makkelijk systeem om DKP bij te houden.
Spelldamage > spirit > intelligence > staminaquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:19 schreef GoedemorgenNederland het volgende:
Ik ben begin deze week begonnen, nu level 9. Iemand enige tips voor deze Night Elf Priest? Leuke add-ons? Al wel eerder MMORPG's gedaan als Age of Conan en RuneScape![]()
maar dit bevalt toch wel erg goed, mooie omgevingen en leuke quests. Ik vind het (nog) niet erg verslavend, het is wel leuk maar als ik weer eens dood ben door een low-level figuur zet ik het spel weer snel weg
dk kan met elke spec tankenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Of een maand geleden deed ik UK heroic met 3 Deathknights een priest en mijn rogue.
Geen één van hun was tank specced.of wou tanken.. allemaal Blood en Unholy.
Je krijgt je maand ''gratis'', zodra je gametime koopt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krijg ik nou 1 maand gratis als ik m'n trial account upgrade ofniet?
DKP reset once 3.1 hits en free Naxx25/EoE25/OS25 loot (need/greed).quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
3 raiding hunters
1. 375
2. 344
3. 71
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:19 schreef GoedemorgenNederland het volgende:
Ik ben begin deze week begonnen, nu level 9. Iemand enige tips voor deze Night Elf Priest? Leuke add-ons? Al wel eerder MMORPG's gedaan als Age of Conan en RuneScape![]()
maar dit bevalt toch wel erg goed, mooie omgevingen en leuke quests. Ik vind het (nog) niet erg verslavend, het is wel leuk maar als ik weer eens dood ben door een low-level figuur zet ik het spel weer snel weg
Spelldamage en spirit heb je nix aan tot level 58. Zit echt bijna niet op gear.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:29 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Spelldamage > spirit > intelligence > stamina
in die volgorde voor stats gaan, op lvl 10 kun je talents nemen, Shadow Talents pakken, beginnend met Spirit Tap.
Als je dan een vijand aan het afmaken bent, de laatste 10% ofzo met je wand aan de slag gaan zodat je mana sneller regenereert (tijdens het casten regen je geen mana, 5 sec na je laatste cast weer wel, de zogenaamde 5second rule).
Moet er wel bij zeggen dat ik sinds het eind van tbc niet meer speel
Edit: Ik zou zo beginnen: http://www.wowhead.com/?talent=bZZG0f0o
Voordat je dat hebt ben je lvl 20
Hillsbrad Foothills dan? Vond ik altijd wel een leuke zone rond level 25-30. Of als ally kan je nog naar wetlands gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:34 schreef Pien85 het volgende:
Aaaaargh, ik wou dat ik wat sneller gingBen pas lvl 27
Word echt gék van die klote quests in Darkshire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |