abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:26:15 #201
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_66152932
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oh dat kan best ja. Er zijn nogal wat mensen die dat doen in mijn guild ja. Boys from the Horde.

In ander nieuws, nou ja, ook guild en vervelend geralateerd, maar wel ERG grappig. Een mage van ons was laatst uitgenodigt voor een VoA25 raid. En hij pleurt een portal naar Silvermoon op de portal naar Wintergrasp. Meer dan de halve raid in Silvermoon. Raid pissig, guildie compleet in een deuk. Ik ook
Hehehehe portals zijn zo leuk

Laatst in Naxx guildie had een stuk T7,5 gewonnen en vraagt om een portal naar IF om dat ding ff snel te gemmen en te enchanten. Mage maakt portal midden in de groep en ineens staat de halve raid in IF.... kom op je ziet het verschill toch wel tussen een summoning portal en een gewone?

Gisteren voor KT staat er ineens een shaman midden in de room terwijl we aan het buffen zijn... spawn -> instawipe. Bleek dat de shammie zo'n last had van screenlag dat ie niet wist wanneer die stil stond....

Ook leuk: De mage die teleport doet ipv portal... (of voor de grap even een darnassus portal maakt )
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:52:07 #202
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_66153816
Gevalletje eerst kijken dan klikken

Gisteren mijn bronze draakje gehad met een timed Cot run. We waren nog maar net op tijd... 2 zaten de helft van de tijd op de grond mana zooi te vreten.

Daarna een kleine aanvaring gehad met een gast uit polen die blijkbaar vrijwel geen engels spreekt. Althans "DPS from behind" snapte hij niet En dan ook nog een frozen orb ninja'n.... Gevalletje echt niet

Blijft mooi dat puggen, nog een rondje UK gedaan. Ik was in de veronderstelling even snel een paar emblems halen. De rest van de groep zei ook: Yup fast run.

Blijkbaar is een fast run een full clear... Magoed gewoon dom door slaan. De tank begon al te morren
Na de eerste boss, PLING, achivement voor de laagste dps DK, Earn an emblem of heroism.

Dus ik weet te melden dat dat de dps verklaard tank boos...
Ik zou niet moeten zeuren en blah blah blah.... Heb hem toen maar ff uitgelegd dat als ze mij dit verteld hadden dat ik dan wat food had gegeven dat hij iets meer dmg zou doen.

Ach was wel weer een geinige avond, die dps dk nog wat weten te leren hoop ik en een tank bij gebracht dat niet alle commentaren meteen negatief opgevat moeten worden
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:55:37 #203
94617 Ps2K
pi_66153931
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:52 schreef CocaColaLight het volgende:

Gisteren mijn bronze draakje gehad met een timed Cot run. We waren nog maar net op tijd... 2 zaten de helft van de tijd op de grond mana zooi te vreten.
Ik regen meer mana dan ik kan verbruiken Gisteren ging ik dood bij KT, ik self rez, donder totems neer, watershield, thunderstorm en ik kan er weer tegenaan
Aan het einde van het gevecht was ik weer full mana
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:11:06 #204
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_66154466
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:39 schreef R-Mon het volgende:
Na mijn eerste potje Wintergrasp wou ik wegvliegen toen ik opeens Wyrihaximus getarget had. De naam kwam me bekend voor

Athelia, Skullcrusher, Human Priest
Whehe hoi zal er op letten .
phluphy for president!
pi_66157718
Gister snelle run in VH gedaan final boss was down in like 20 sec super vet makkelijk badges halen zo had 3.5k dps
pi_66165050
Net weer eens de 3 daagse ZG run doen. Op m'n Dk met druid buddy, dropte niets. Daarna op m'n druid met warrior buddy. En wat dropped er? .

/flex! Nu heb ik dus op m'n DK en Druid samen de volgende ''rare'' mounts:

- Swift Zulian Tiger
- Swift Razzashi Raptor
- Swift Brewfest Ram
- Great Brewfest Kodo
- Deathcharger's Reins
- Swift Zhevra

Best netjes dacht ik zo !.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_66166905
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:51 schreef Blistering het volgende:
Net weer eens de 3 daagse ZG run doen. Op m'n Dk met druid buddy, dropte niets. Daarna op m'n druid met warrior buddy. En wat dropped er? .

[ afbeelding ]

- Swift Zulian Tiger
- Swift Razzashi Raptor
- Swift Brewfest Ram
- Great Brewfest Kodo
- Deathcharger's Reins
- Swift Zhevra

Nice! Gz!

Ikzelf heb op m'n druid aan rare-ish mounts:
- Swift Zhevra
- Swift Brewfest Ram
- Swift White Hawkstrider (rawr)
- Deathcharger's Reins
- Reins of the Bronze Drake
- Red Qiraji Battle Tank
pi_66169613
Ik wil een mage maken maar ik kan niet kiezen tussen UD of BE. UD heeft wotf maar BE heeft betere base stats
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:47:27 #209
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_66171152
Wa
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:09 schreef Sven92 het volgende:
Ik wil een mage maken maar ik kan niet kiezen tussen UD of BE. UD heeft wotf maar BE heeft betere base stats
UD Warlock.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:48:26 #210
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_66171195
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:09 schreef Sven92 het volgende:
Belf natuurlijk. Het oog wil ook wat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_66171490
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Belf natuurlijk. Het oog wil ook wat.
Female Belf. Fapbaar materiaal.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 februari 2009 @ 20:16:00 #212
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_66172281
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:16:36 #213
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_66172308
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Inderdaad, sexy plate .
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:20:01 #214
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66172449
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

dinsdag 17 februari 2009 @ 20:26:26 #215
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_66172690
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/3p1/ulduar.xml

Vehicles . Hard Modes . Blij dat ik gestopt ben.
pi_66173585
Net maar eens een DK gemaakt, had er nog geen een. Speelt wel grappig, wel ff wennen omdat je ineens een berg abilities hebt, maar wel vette class. Nu maar een beetje door outland levellen in de vakantie, zit achter een laptop die qua specs raiden en heroics niet echt aankan .
Die starting area is wel vet trouwens, cool dat veel naxx bosses voorbij komen. En op het einde moet je patchwerk doden. Ook grappig trouwens als je met Noth praat en vraagt "where is Heigan?" hij iets zegt als "he is probably practicing ballet in his chamber" .

[ Bericht 32% gewijzigd door Sapstengel op 17-02-2009 21:09:09 ]
pi_66177195
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef Fir3fly het volgende:

'Hard Mode' was ook al bij Sarth, alleen noemden ze het niet zo volgens mij.
Dwarves en Gnomes hebben altijd al veel vehicles gehad, Gnomes hebben vehicles als mounts...
Doe eens niet.
  woensdag 18 februari 2009 @ 07:56:27 #218
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_66186487
Ben een priest aan het levellen, valt me mee moet ik zeggen. Is ook best leuk, al word je wel eens gestoord van de hoeveelheid group invites.
pi_66186547
Ik ben ook weer verder gegaan met mijn level 24 (nu 25) priest. Maar ik heb nog een ander idee met een priest, daar ben ik al mee begonnen, door hem te parkeren in de inn.

Ik weet niet eens of het mogelijk gaat zijn, maar ik ga het toch proberen.

Monk-levelling, oftewel, de enige keer dat hij iets of iemand mag killen is als hij bezig is met een quest waarvoor hij beast moet killen. Dus alleen beast, en alleen als het deel van een quest is. Voor de rest blijft hij passief. Dat blijft dus bij fed-ex quests, dingen ophalen quests, beast killing quests en heeeeeeeeel veeeeeeeel rennen. Ik weet nog niet of ik genoeg exp van de quests en de kills van beasts tijdens die quests krijg om naar level 80 te komen, maar daarom staat hij nu dus ook in de inn, ik moet alleen maar spelen met rested EN de heirloom shoulders.

Oh en daarvoor gebruik ik alleen maar smite, de rest van de damaging skill ga ik niet leren.
pi_66187022
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 08:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben ook weer verder gegaan met mijn level 24 (nu 25) priest. Maar ik heb nog een ander idee met een priest, daar ben ik al mee begonnen, door hem te parkeren in de inn.

Monk-levelling, oftewel, de enige keer dat hij iets of iemand mag killen is als hij bezig is met een quest waarvoor hij beast moet killen. Dus alleen beast, en alleen als het deel van een quest is. Voor de rest blijft hij passief. Dat blijft dus bij fed-ex quests, dingen ophalen quests, beast killing quests en heeeeeeeeel veeeeeeeel rennen. Ik weet nog niet of ik genoeg exp van de quests en de kills van beasts tijdens die quests krijg om naar level 80 te komen, maar daarom staat hij nu dus ook in de inn, ik moet alleen maar spelen met rested EN de heirloom shoulders.

Oh en daarvoor gebruik ik alleen maar smite, de rest van de damaging skill ga ik niet leren.
Holy fire?
holy nova?
Fear is the grease of society.
pi_66187149
quote:

http://www.wowinsider.com(...)le-combat/#continued

Ik ben het met je eens, ik wil met me priest gaan spelen niet met motor's en robot's.
Fear is the grease of society.
pi_66187179
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 08:45 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

Holy fire?
holy nova?
Voor zover ik kan zien doet Holy Fire alleen maar damage, en is dus not done. Holy Nova healed ook, dus dat wordt lastig. Aangezien de bedoeling is dat ik niet kill.
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:48:26 #223
94617 Ps2K
pi_66188405
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:11 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

'Hard Mode' was ook al bij Sarth, alleen noemden ze het niet zo volgens mij.
Dwarves en Gnomes hebben altijd al veel vehicles gehad, Gnomes hebben vehicles als mounts...
De reden hiervoor is ook dat Blizzard de strategie verandert in "Bring the player, not the class"
pi_66188741
quote:

Hard Mode is juist super. Bijna iedereen krijgt alle content te zien, maar er zit voor diegene die het willen een lading extra uitdaging bij dat je niet hoeft te doen.

Sartherion kun je neerhalen, kan zelfs in een pug. Maar, je hoeft niet eerst alle 3 de adds apart te killen. Je kunt er ook 1, 2 of 3 levend houden. En Sartherion met 3 draken neerhalen is nog steeds een dooie draak. Het is alleen een heeeeeeeeeel stuk uitdagender.
pi_66189272
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:51 schreef Blistering het volgende:

[ afbeelding ]

- Swift Zulian Tiger
- Swift Razzashi Raptor
- Swift Brewfest Ram
- Great Brewfest Kodo
- Deathcharger's Reins
- Swift Zhevra

Netjes

De normale Brewfest Ram is trouwens nog zeldzamer.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:51:49 #226
94617 Ps2K
pi_66190468
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:00 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hard Mode is juist super. Bijna iedereen krijgt alle content te zien, maar er zit voor diegene die het willen een lading extra uitdaging bij dat je niet hoeft te doen.

Sartherion kun je neerhalen, kan zelfs in een pug. Maar, je hoeft niet eerst alle 3 de adds apart te killen. Je kunt er ook 1, 2 of 3 levend houden. En Sartherion met 3 draken neerhalen is nog steeds een dooie draak. Het is alleen een heeeeeeeeeel stuk uitdagender.
Daar ben ik het helemaal met je eens. Het einde halen van Naxx is prima te doen, maar hoeveel red proto drakes zie je vliegen? (Alle heroic achievements / hard modes)
Opzich wel een goede zet van blizzard, alleen een stel van die elitist die graag de raids alleen voor zichzelf zien zijn er niet zo blij mee. (Hoeveel van jullie hebben Naxx gecleared voordat TBC uitkwam? Het was al vrij zeldzaam om mensen in AQ40 gear te zien rondlopen)
pi_66190788
Pre-tbc ben ik halverwege BWL gekomen (puur door de guild waar ik in zit, had kunnen overstappen en 'makkelijk' C'Thun kunnen verslaan).
TBC ben ik niet verder gekomen dan de eerste bazen van SSC, TK en MH. Toen stopte ik lange tijd met WoW.

Nu heb ik wel alles gezien, maar ben dan ook overgestapt naar een erg goeie guild. Maar naast dat ik alles heb gezien, heb ik ook alles op hard mode gedaan (Sarth3d) en heb goede hoop op Ulduar.

Ik heb de stap nu ook gemaakt omdat ik perse Arthas wil zien neer gaan. En dat kan in mijn huidige guild.
pi_66194889
Mensen die lopen QQen over 1 (!!!!) boss die door vehicles gedowned mowt worden + wat thrash mobs.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:27:52 #229
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_66195601
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mensen die lopen QQen over 1 (!!!!) boss die door vehicles gedowned mowt worden + wat thrash mobs.
Ja inderdaad...

Laat maar weer eens zien wat voor volk de WoW-community bevat
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:29:12 #230
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_66195669
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Vind het ook wel wat overdreven gezien er 13 andere bosses zijn zonder vehicles.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:37:04 #231
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_66196007
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:00 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Precies een van de grootste redenen waarom ik gestopt ben (nou ja, met raiden dan ).
pi_66196710
Dit is toch een prachtige oplossing waarmee iedereen die er voor betaald alle content kan zien?

Of ben je echt zo'n elitair figuur die zelfs dit niet goed vind, want alleen de top van de top mag alles zien en de noobs moeten hun bek houden?
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:57:15 #233
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_66196779
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:55 schreef stbabylon het volgende:
Dit is toch een prachtige oplossing waarmee iedereen die er voor betaald alle content kan zien?

Of ben je echt zo'n elitair figuur die zelfs dit niet goed vind, want alleen de top van de top mag alles zien en de noobs moeten hun bek houden?
Ik kan nu een hele lange post gaan maken om je te overtuigen van het feit dat dit geen oplossing is voor wat dan ook, maar ik laat het aan deze kerel over:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=7913133702&sid=1

Ik ben het volledig met hem eens.
pi_66197038
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 08:04 schreef stbabylon het volgende:

Het punt is alleen dat die shoulders en rested je meer xp geven per mob kill. Als je dat juist niet doet, heb je er weinig aan. Voor quests krijg je nog steeds even veel XP.
pi_66197251
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Het punt is alleen dat die shoulders en rested je meer xp geven per mob kill. Als je dat juist niet doet, heb je er weinig aan. Voor quests krijg je nog steeds even veel XP.
Dat is mij geheel duidelijk. Echter, ik kill wel beasts, mits deel van een quest.

En ik heb alle XP nodig die ik kan krijgen. Aangezien ik XP krijg van de volgende bronnen:
- fed-ex quests (breng x naar y, etc.)
- recovery quests (haal x)
- beast kill quests (kill x y of gather x parts of y)
Is het erg belangrijk dat ik zoveel mogelijk haal uit de kills voor de 3de groep. Want met alleen de XP van de quests red ik het hoogstwaarschijnlijk niet.

Ik moet ook nog eens zoveel mogelijk quests doen van de 3de groep en NIET inleveren. Zoveel mogelijk XP halen uit de kills van beasts tot ik echt niet meer verder kan en dan pas quests inleveren. Pas als ik mijn complete questlog in heb geleverd en geen nieuwe kill x beast quests meer kan aannemen (door te lage level), kan ik verder gaan met de 1ste en de 2de groep.
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:21:40 #236
94617 Ps2K
pi_66197803
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:08 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat is mij geheel duidelijk. Echter, ik kill wel beasts, mits deel van een quest.
Dus je quest gewoon zonder te grinden... dat is gewoon levellen

Dan is mijn shaman ook ge-monk levelled.. niet wezen grinden en alleen doodgemaakt waar ik een quest voor heb. Met uitzondering dat ik dingen doodmaak als zij mij eerst aanvallen.
pi_66198319
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:57 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik kan nu een hele lange post gaan maken om je te overtuigen van het feit dat dit geen oplossing is voor wat dan ook, maar ik laat het aan deze kerel over:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=7913133702&sid=1

Ik ben het volledig met hem eens.
Dat is een leuk stukje, maar hij heeft het totaal niet over hard mode. Hard mode zorgt ervoor dat a) iedereen de content kan zien en b) de mensen die er echt hard voor werken een extra hebben, en daar ook over kunnen opscheppen. Mensen die nu iemand op een Twilight Drake zien rondvliegen zullen nog steeds denken 'oh wow, ik wilde dat ik al zo goed was dat ik Sarth3d neer kan halen'
pi_66198385
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:21 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Dus je quest gewoon zonder te grinden... dat is gewoon levellen

Dan is mijn shaman ook ge-monk levelled.. niet wezen grinden en alleen doodgemaakt waar ik een quest voor heb. Met uitzondering dat ik dingen doodmaak als zij mij eerst aanvallen.
Met mijn manier betekent dus ook dat als ik een kistje aan het eind van een grot moet looten, en er staan zo'n 30 humanoids tussen mij en het kistje, ik dus een andere manier moet vinden om bij dat kistje te komen. Ik mag die humanoids namelijk niet killen (of demons, of elementals, of beasts, etc. etc.)
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:38:01 #239
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_66198472
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:34 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat is een leuk stukje, maar hij heeft het totaal niet over hard mode. Hard mode zorgt ervoor dat a) iedereen de content kan zien en b) de mensen die er echt hard voor werken een extra hebben, en daar ook over kunnen opscheppen. Mensen die nu iemand op een Twilight Drake zien rondvliegen zullen nog steeds denken 'oh wow, ik wilde dat ik al zo goed was dat ik Sarth3d neer kan halen'
Jammer, je hebt het niet echt begrepen . Ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen, moet ik even over nadenken.
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:44:39 #240
94617 Ps2K
pi_66198710
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jammer, je hebt het niet echt begrepen . Ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen, moet ik even over nadenken.
Wat valt er niet te begrijpen? Het is gewoon iemand die graag een stuk content voor zichzelf wil zien en dat anderen maar tegen hem op moeten kijken. Wat hij vergeet is dat blizzard juist voor dat soort mensen de achievements en hard modes hebben ingebouwd.

Die poster is niks anders dan een elitist jerk, mensen vertellen wat ze wel en niet kunnen doen in een game.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')