Welcome to my world. Ik zit nu gvd in een naxx alt run. 't Gaat al een aantal weken zo, en 't is echt niet leuk.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef stbabylon het volgende:
Sarth3d neer
Daarna Maly in record tijd neer gehaald
Nou hebben we niks meer te doen deze week
Maar de casuals hebben het nu wel naar hun zinquote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Welcome to my world. Ik zit nu gvd in een naxx alt run. 't Gaat al een aantal weken zo, en 't is echt niet leuk.
Gzquote:Op maandag 16 februari 2009 18:29 schreef Zosk het volgende:
uiteindelijk toch nog de love fool title gehaald
nee jij wilt een on geusertest iets spelen wou je zeggenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:17 schreef Santello het volgende:
Eerst PTR dan pas Live kutzooi echt.
Ik denk dat hij meer doelt op het feit dat het nog zo lang gaat duren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:06 schreef WyriHaximus het volgende:
nee jij wilt een on geusertest iets spelen wou je zeggen
dankquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer doelt op het feit dat het nog zo lang gaat duren.
Ik ook precies, heb ook geen zin meer in alts enzo, enige wat ik nu nog probeer te doen zijn acghievments, anders ga ik maar RA3 spelen ofzo hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:00 schreef OFfSprngr het volgende:
Naxx 25 en malygos 25 clear binnen 4 uur tijd, 2 dagen later sarth 25 2D down in 2 uur (aantal 3D tries) en zit me nu te vervelen.
Tja, ik heb een lvl 74 rogue, 65 DK, 20 hunter en 7 druid.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 03:51 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ook precies, heb ook geen zin meer in alts enzo, enige wat ik nu nog probeer te doen zijn acghievments, anders ga ik maar RA3 spelen ofzo haha
Niet alleen de beste 10 guilds zelfs pugs pve content is veeeeel te makkelijk beetje jammer....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 06:44 schreef stbabylon het volgende:
Vroeger.... vroeger waren alleen de de beste 10 guilds van de wereld klaar met de content voor de nieuwe content uitkwam. Nu de 10 beste guilds van de server.
pugs zijn leuk en aardig, maar een pug die sarth3d neer haalt, heb ik nog niet over gehoord (of maly)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:34 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Niet alleen de beste 10 guilds zelfs pugs pve content is veeeeel te makkelijk beetje jammer....
Yay eindelijk die bronze drake van timed strat5x moeten doen
Malygos is een lastige, wij zijn er gisteren na Naxx 3 keer op gewiped voordat we besloten om hem vandaag af te maken. Probleem is dat het iedere keer mis gaat bij die draken... naja die hebben we vanavond wel down.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
pugs zijn leuk en aardig, maar een pug die sarth3d neer haalt, heb ik nog niet over gehoord (of maly)
Zal ook eens opletten of ik je zie, met rode naam thoquote:Op zondag 15 februari 2009 20:39 schreef R-Mon het volgende:
Na mijn eerste potje Wintergrasp wou ik wegvliegen toen ik opeens Wyrihaximus getarget had. De naam kwam me bekend voor
Athelia, Skullcrusher, Human Priest
Emblem of Valor vendor. Laatste pagina.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Waar kan je trouwens Emblems of valor omruilen voor heroism?
Oh dat kan best ja. Er zijn nogal wat mensen die dat doen in mijn guild ja. Boys from the Horde.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:14 schreef Ps2K het volgende:
Hmm ik doe nu alchemy en herbalism en ik verdien zowaar eens wat geld
Btw baby in welke guild zat jij ook alweer? BoH?
Edit: Ah net even of je armory gekeken, volgens mij ben ik een gedeelte van jullie raid gisteren tegengekomen(Althans jullie hebben een guildie geganked voor Maly)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |