Argh! Ik heb gisteren met iemand anders een zelfde soort discussie gehadquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:44 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Wat hij vergeet is dat blizzard juist voor dat soort mensen de achievements en hard modes hebben ingebouwd.
Hou je dan gewoon stil als je te lui bent om het uit te leggen. Die gast van het forum wil gewoon exclusieve content voor een minderheid zodat ze hun eigen e-penix kunnen strelen. Het is een beetje kleuterachtig: nanana!! ik heb een ijsje en jij lekker niehiet!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Argh! Ik heb gisteren met iemand anders een zelfde soort discussie gehad. Eigenlijk geen zin om het nog een keer te doen, maar je lijkt het niet te snappen.
In dit geval niets met luiheid te maken, je wilt het niet snappen en dan heeft discussieren weinig zin. Ik wil het wel proberen, maar dan moet je wel enigszins serieus zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hou je dan gewoon stil als je te lui bent om het uit te leggen. Die gast van het forum wil gewoon exclusieve content voor een minderheid zodat ze hun eigen e-penix kunnen strelen. Het is een beetje kleuterachtig: nanana!! ik heb een ijsje en jij lekker niehiet!
Onzin... je hebt hele stukken in Outland die je niet kan doen zonder een flying mount (en dan heb ik het nog niet eens over die rits met instances als Botanica)quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mensen die lopen QQen over 1 (!!!!) boss die door vehicles gedowned mowt worden + wat thrash mobs.
Ten eerste ben ik serieus en ten tweede ben jij diegene die hier niks aandraagt op een post van iemand anders na.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In dit geval niets met luiheid te maken, je wilt het niet snappen en dan heeft discussieren weinig zin. Ik wil het wel proberen, maar dan moet je wel enigszins serieus zijn.
Punt blijft dat elke retard een boss kan downen en dat die epic fights zoals het in pre-tbc was gewoon over zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik serieus en ten tweede ben jij diegene die hier niks aandraagt op een post van iemand anders na.
Sarth3d is nog steeds een epic fight en vereist nog steeds 25 man in post-naxx epics die heel goed samenwerken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Punt blijft dat elke retard een boss kan downen en dat die epic fights zoals het in pre-tbc was gewoon over zijn.
Zo, een boss t.o.v MC/BWL/Naxx/AQ, nee echt geweldig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sarth3d is nog steeds een epic fight en vereist nog steeds 25 man in post-naxx epics die heel goed samenwerken.
Toen WoW Vanilla uitkwam bestond alleen MC. En daar had je echt geen extreem goede gear voor nodig of goed samenwerkende mensen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo, een boss t.o.v MC/BWL/Naxx/AQ, nee echt geweldig.
Joh, duh. Iedereen begon met raiden dus dat ging een beetje moeilijk. Dan nog tbc met 10/25 man heeft het gewoon verneukt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen WoW Vanilla uitkwam bestond alleen MC. En daar had je echt geen extreem goede gear voor nodig of goed samenwerkende mensen.
Boring Core... waar vrijwel alle gevechten tank and spank zijn. De eerste echt leuke dungeon was imo ZG. Twee weken geleden met guild even een retro tour gedaan op MC/BWL/AQ40 en AQ20 al die dungeons (op de AQ na) vereisen verreweg minder tactics dan naxx nu...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen WoW Vanilla uitkwam bestond alleen MC. En daar had je echt geen extreem goede gear voor nodig of goed samenwerkende mensen.
Ja met 40 man raiden, waarvan er 15 tv zitten te kijken en dan nog met twee vingers in de neus alles downen. Poe!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo, een boss t.o.v MC/BWL/Naxx/AQ, nee echt geweldig.
Hogger heroic!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
Of wat vet zou zijn, elke dungeon een 80 heroic mode. Dat je dan heroic Wailing Caverns gaat doen, of nog beter, heroic Ragefire Chasm.
Onmogelijk.quote:
Retroquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Hogger grappen waren 2 jaar geleden al dom, vraag me af wat ze nu zijn..
quote:
Hogger with three Gnolls upquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hogger, Destroyer of Worlds and Tyrant of the Multiverse!
Naxx/Maly/Sarth heroic gearquote:
3x T7 en 1x T7,5. 7,5 schouders heb ik bijna met emblems en voor die andere meuk moet ik wat meer dkp hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tier 7: Heroic bla bla
Tier 7,5: Valarous bla bla
Nu 4/5 7,5. Nog steeds geen helm gezien
Is loot echt zo belangrijk voor je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dkp, wordt nog leuk in Ulduar.
3 raiding hunters
1. 375
2. 344
3. 71
En ik ben die laatste. Full Naxx clear is 12 DKP, Maly en Sarth is 5. Het is te hopen dat de andere twee hunters flink tegen elkaar gaan opboxen in Ulduar, anders kan ik gewoon mijn beurt afwachten en dan alles voor 1 dkp pakken (ook lekker, maar de vraag is of ik zoveel geduld heb). Oh en drainen doe ik niet aan.
DKP heeft bij ons gewoon een vaste waarde, diegene met de meeste DKP wint. Als niemand het item wil is er een roll voor offspec wat geen dkp kost.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
3 raiding hunters
1. 375
2. 344
3. 71
En ik ben die laatste. Full Naxx clear is 12 DKP, Maly en Sarth is 5. Het is te hopen dat de andere twee hunters flink tegen elkaar gaan opboxen in Ulduar, anders kan ik gewoon mijn beurt afwachten en dan alles voor 1 dkp pakken (ook lekker, maar de vraag is of ik zoveel geduld heb). Oh en drainen doe ik niet aan.
Tering he, je hebt het al helemaal geplanned zie ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
3 raiding hunters
1. 375
2. 344
3. 71
Pfff idd eerste keer in the eye zaten er ook een stel al te discusieren over welke loot er zou droppen... damn down eerst maly maar eens en zie wat er droppedquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Tering he, je hebt het al helemaal geplanned zie ik.
Kijk nou maar eerst hoe die uitdagingen zijn in Ulduar en denk pas aan loot rofl.
Nee, dat is het nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is loot echt zo belangrijk voor je?
Die bazen gaan hoe dan ook neer, is het niet in de eerste week, dan wel in de volgende weken. Ik ben gewoon goed (oh en mijn guild is ook best aardig goed).quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pfff idd eerste keer in the eye zaten er ook een stel al te discusieren over welke loot er zou droppen... damn down eerst maly maar eens en zie wat er dropped
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |