Zo, een boss t.o.v MC/BWL/Naxx/AQ, nee echt geweldig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sarth3d is nog steeds een epic fight en vereist nog steeds 25 man in post-naxx epics die heel goed samenwerken.
Toen WoW Vanilla uitkwam bestond alleen MC. En daar had je echt geen extreem goede gear voor nodig of goed samenwerkende mensen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo, een boss t.o.v MC/BWL/Naxx/AQ, nee echt geweldig.
Joh, duh. Iedereen begon met raiden dus dat ging een beetje moeilijk. Dan nog tbc met 10/25 man heeft het gewoon verneukt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen WoW Vanilla uitkwam bestond alleen MC. En daar had je echt geen extreem goede gear voor nodig of goed samenwerkende mensen.
Boring Core... waar vrijwel alle gevechten tank and spank zijn. De eerste echt leuke dungeon was imo ZG. Twee weken geleden met guild even een retro tour gedaan op MC/BWL/AQ40 en AQ20 al die dungeons (op de AQ na) vereisen verreweg minder tactics dan naxx nu...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen WoW Vanilla uitkwam bestond alleen MC. En daar had je echt geen extreem goede gear voor nodig of goed samenwerkende mensen.
Ja met 40 man raiden, waarvan er 15 tv zitten te kijken en dan nog met twee vingers in de neus alles downen. Poe!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo, een boss t.o.v MC/BWL/Naxx/AQ, nee echt geweldig.
Hogger heroic!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
Of wat vet zou zijn, elke dungeon een 80 heroic mode. Dat je dan heroic Wailing Caverns gaat doen, of nog beter, heroic Ragefire Chasm.
Onmogelijk.quote:
Retroquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Hogger grappen waren 2 jaar geleden al dom, vraag me af wat ze nu zijn..
quote:
Hogger with three Gnolls upquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hogger, Destroyer of Worlds and Tyrant of the Multiverse!
Naxx/Maly/Sarth heroic gearquote:
3x T7 en 1x T7,5. 7,5 schouders heb ik bijna met emblems en voor die andere meuk moet ik wat meer dkp hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tier 7: Heroic bla bla
Tier 7,5: Valarous bla bla
Nu 4/5 7,5. Nog steeds geen helm gezien
Is loot echt zo belangrijk voor je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dkp, wordt nog leuk in Ulduar.
3 raiding hunters
1. 375
2. 344
3. 71
En ik ben die laatste. Full Naxx clear is 12 DKP, Maly en Sarth is 5. Het is te hopen dat de andere twee hunters flink tegen elkaar gaan opboxen in Ulduar, anders kan ik gewoon mijn beurt afwachten en dan alles voor 1 dkp pakken (ook lekker, maar de vraag is of ik zoveel geduld heb). Oh en drainen doe ik niet aan.
DKP heeft bij ons gewoon een vaste waarde, diegene met de meeste DKP wint. Als niemand het item wil is er een roll voor offspec wat geen dkp kost.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
3 raiding hunters
1. 375
2. 344
3. 71
En ik ben die laatste. Full Naxx clear is 12 DKP, Maly en Sarth is 5. Het is te hopen dat de andere twee hunters flink tegen elkaar gaan opboxen in Ulduar, anders kan ik gewoon mijn beurt afwachten en dan alles voor 1 dkp pakken (ook lekker, maar de vraag is of ik zoveel geduld heb). Oh en drainen doe ik niet aan.
Tering he, je hebt het al helemaal geplanned zie ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
3 raiding hunters
1. 375
2. 344
3. 71
Pfff idd eerste keer in the eye zaten er ook een stel al te discusieren over welke loot er zou droppen... damn down eerst maly maar eens en zie wat er droppedquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Tering he, je hebt het al helemaal geplanned zie ik.
Kijk nou maar eerst hoe die uitdagingen zijn in Ulduar en denk pas aan loot rofl.
Nee, dat is het nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is loot echt zo belangrijk voor je?
Die bazen gaan hoe dan ook neer, is het niet in de eerste week, dan wel in de volgende weken. Ik ben gewoon goed (oh en mijn guild is ook best aardig goed).quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pfff idd eerste keer in the eye zaten er ook een stel al te discusieren over welke loot er zou droppen... damn down eerst maly maar eens en zie wat er dropped
Dikke kans dat wij dan Naxx25 gewoon dkp vrij maken zoals we nu doen met naxx10. Naxx10 runs zijn voor ons gewoon fun runs en zo krijgen de nieuwe mensen in de guild alvast wat training en epics voor 25.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef Blistering het volgende:
Kans is groot dat ze bij ons de dkp resetten als Ulduar uit komt. Zou wel zo nice zijn, want ik sta echt bijna helemaal onderaan na gisteravond.
Ik zou zo graag hebben dat ze daar bij ons in de guild weer op terug stappen. Ik vind dit ook de meest eerlijke manier van loot verdelen, maar ben een minderheidquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef sanakthe het volgende:
DKP is sowieso echt crap imo. Officer loot ftw.
Zij bepalen wie het het meest nodig heeft of wie het verdient. Laat het nou zijn om zijn/haar dps te verbeteren, omdat hij/zij al een aantal raids perfect mee doet etc. Iedereen is er tevreden mee in de guild.
Vroeger back in the old days deden we ook aan officer loot in ZG. Minimaal drie runs mee doen voordat je op loot kon rollen. Voor de zeldzame items zoals de fist weapons en de hakari warblades etc werd een roll gedaan zodat hunter 1 de set eerst compleet had en daarna hunter 2 etc. Zelfde met heart of Hakkar, iedereen rollt, ik schreef de volgorde op en iedereen kreeg de heart in die volgorde.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:31 schreef Thormodo het volgende:
Wij werken nu nog met officers loot, maar ik wil eigenlijk overgaan op DKP. Aangezien dat gewoon gebaseerd is op het aantal uren dat iemand in de guild steekt. Ook is het niet afhankelijk van welke officers online zijn op dat moment.
Zo heeft gisteren bijvoorbeeld een shadowpriest die dezelfde dag nog gejoined was Dying Curse en Boots of Impetuous Ideals gekregen. Dat had ik bijvoorbeeld nooit gedaan, aangezien er ook nog mages en een warlock die al veel langer in de guild zaten in de raid aanwezig waren. Met DKP had gewoon degene die er het meest voor over had de items gekregen.
Quick DKP is trouwens een heel makkelijk systeem om DKP bij te houden.
Spelldamage > spirit > intelligence > staminaquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:19 schreef GoedemorgenNederland het volgende:
Ik ben begin deze week begonnen, nu level 9. Iemand enige tips voor deze Night Elf Priest? Leuke add-ons? Al wel eerder MMORPG's gedaan als Age of Conan en RuneScape![]()
maar dit bevalt toch wel erg goed, mooie omgevingen en leuke quests. Ik vind het (nog) niet erg verslavend, het is wel leuk maar als ik weer eens dood ben door een low-level figuur zet ik het spel weer snel weg
dk kan met elke spec tankenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Of een maand geleden deed ik UK heroic met 3 Deathknights een priest en mijn rogue.
Geen één van hun was tank specced.of wou tanken.. allemaal Blood en Unholy.
Je krijgt je maand ''gratis'', zodra je gametime koopt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krijg ik nou 1 maand gratis als ik m'n trial account upgrade ofniet?
DKP reset once 3.1 hits en free Naxx25/EoE25/OS25 loot (need/greed).quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
3 raiding hunters
1. 375
2. 344
3. 71
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:19 schreef GoedemorgenNederland het volgende:
Ik ben begin deze week begonnen, nu level 9. Iemand enige tips voor deze Night Elf Priest? Leuke add-ons? Al wel eerder MMORPG's gedaan als Age of Conan en RuneScape![]()
maar dit bevalt toch wel erg goed, mooie omgevingen en leuke quests. Ik vind het (nog) niet erg verslavend, het is wel leuk maar als ik weer eens dood ben door een low-level figuur zet ik het spel weer snel weg
Spelldamage en spirit heb je nix aan tot level 58. Zit echt bijna niet op gear.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:29 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Spelldamage > spirit > intelligence > stamina
in die volgorde voor stats gaan, op lvl 10 kun je talents nemen, Shadow Talents pakken, beginnend met Spirit Tap.
Als je dan een vijand aan het afmaken bent, de laatste 10% ofzo met je wand aan de slag gaan zodat je mana sneller regenereert (tijdens het casten regen je geen mana, 5 sec na je laatste cast weer wel, de zogenaamde 5second rule).
Moet er wel bij zeggen dat ik sinds het eind van tbc niet meer speel
Edit: Ik zou zo beginnen: http://www.wowhead.com/?talent=bZZG0f0o
Voordat je dat hebt ben je lvl 20
Hillsbrad Foothills dan? Vond ik altijd wel een leuke zone rond level 25-30. Of als ally kan je nog naar wetlands gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:34 schreef Pien85 het volgende:
Aaaaargh, ik wou dat ik wat sneller gingBen pas lvl 27
Word echt gék van die klote quests in Darkshire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |