voor?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:37 schreef Evertjan het volgende:
tvp moet nog een UD warrior vinden voor de achievements :-)
Normaal ben ik er daarom ook te lui voor, maar dit waren zo weinig achievements en weinig moeite dat ik het maar deed. Die elders bijvoorbeeld trok ik echt niet om allemaal te doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:15 schreef stbabylon het volgende:
80% van het WoW topic heeft die titel nou al
bijzonder he...
Daarvoor zijn die dingen ook niet. Dan wordt het wel erg makkelijk he.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:55 schreef Migwi het volgende:
Hoe lame is dat, heb ik tijdje geleden training dummies zien staan in Stormwind, heb ik een nieuw wapen waarvan ik moet weten of het heel veel crit minder heeft, kan je de weaponskill nog geeneens levellen met die domme dingen. Nuttig zeg!
Ja, dat had ik ergens al wel gedacht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarvoor zijn die dingen ook niet. Dan wordt het wel erg makkelijk he.
Die dingen zijn om te testen hoeveel dps je doet, hoeveel % van je schade van welke skill komt, of je al hit capped bent, wat je crit is, etc. etc. Werken eigenlijk niet zonder een goede damage meter.
Jammer genoeg de enige mob waar je nog enigzins afk weaponskill kunt levellen is Dr. Boom en dan ook alleen maar ranged. Er was een mob in de oude wereld die niet dood kon, maar die geeft geen skill ups meer. En in Northrend was er nog één, maar die lijkt ook generfed te zijn. Helaas voor mij...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:33 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ergens al wel gedacht.
Maar met de trend om alles maar makkelijker te maken had ik ergens toch hoop
Die dingen in RFC zijn dood in een klapquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:06 schreef OFfSprngr het volgende:
RFC melee boost runs doen. Jij je weapon skill, zij wat XP.
2xBombay Buff + Elixer of Giant Growth + WG Mammoth:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Bom'bay buff, gigantic feast en winterfall firewater. Alleen jammer dat ik door 1 bombay buff dronken werd en mn screen dus teringwazig is.
Dan zou ik opschieten als ik jouw was en hopen dat het mee zit met je candy de rest is een makkiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:02 schreef Hanstin het volgende:
Vandaag pas begonnen met love in the air achievementsdit ga ik dus nooit halen
Mijn broer liet van de week in Maraudon een avondje zijn 80 druid weaponskillen, er is blijkbaar daar iets dat niet doodgaat en niet terugslaatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die dingen in RFC zijn dood in een klap
Beter kun je een hoge hitpoint mob opzoeken in Northrend.
Dire Maul (north), Gordok Spirits. Zo heb ik Polearms in 1 dag op 400 gekregen op m'n Druid.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer genoeg de enige mob waar je nog enigzins afk weaponskill kunt levellen is Dr. Boom en dan ook alleen maar ranged. Er was een mob in de oude wereld die niet dood kon, maar die geeft geen skill ups meer. En in Northrend was er nog één, maar die lijkt ook generfed te zijn. Helaas voor mij...
400: Axes, Bows, Crossbows, Daggers, Defence, Guns, Staves, Swords, Thrown.
350: Polearms, Thrown, Two-Handed Axes, Two-Handed Swords.
sorry je hebt gelijk, waarom zat ik met Mauradon in mijn hoofdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:22 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dire Maul (north), Gordok Spirits. Zo heb ik Polearms in 1 dag op 400 gekregen op m'n Druid.
geld nog steedsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:13 schreef Zosk het volgende:
nog steeds maar 1 candy nodig ook :/
450g?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:28 schreef vogelkooi het volgende:
Skullflame shield
Wat zou ik hier voor kunnen vragen 450 gold ofzo?
Dropte tijdens een strath boost, de mount dropte helaas niet.
Die dingen zijn echt makelijk te krijgen, eveneens als die andere zooi. Enigste wat klote is is die pet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:45 schreef sanakthe het volgende:
GODVDERDOMME
Ik moet nog maar 1 candy ffs. Moet je zien dat ik die fucking title toch niet haal. Ik word er fucking gestrest van.
Dat zal je nog vies tegenvallen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
450g?![]()
Mja, je kunt het proberen, misschien is er nog serieus iemand zo gek om 't te kopen
Net verkocht aan een maloot, gaf er 300 gold voor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
450g?![]()
Mja, je kunt het proberen, misschien is er nog serieus iemand zo gek om 't te kopen
Dat is dus het enige wat ik nog nodig heb en 3 mensen met de heartbroken debuff >.>quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan zou ik opschieten als ik jouw was en hopen dat het mee zit met je candy de rest is een makkie.
je kan online een serial kopen , kost je 12.99 .quote:Op zondag 15 februari 2009 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraagje ik heb nu een trial account gemaakt hé en als ik 70 wil worden moet ik TBK hebben. Ik heb dat spel al maar ik heb die serial gebruikt bij een oude account. Moet ik nu een nieuwe spel kopen? (Of kan je ook online een serial kopen?)
Waar?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan online een serial kopen , kost je 12.99 .
maar ehh omdat je een trial account hebt moet je ook de originele wow kopen voor 7.99 of 12,99 ( weet ik niet meer ) om veder te kunnen komen als lvl 20 en alle features van het spel te kunnen gebruiken .
gewoon op de officiele wow site zelf .quote:
What...the..FUCK?!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zal je nog vies tegenvallen.
http://wow.allakhazam.com/db/price.html?witem=1168
Thanksquote:Op zondag 15 februari 2009 03:40 schreef Migwi het volgende:
[..]
What...the..FUCK?!
Idiioten die dat kopen![]()
Maar goed, mooi dat meneer er nog 300g voor kreeg
Als je op Buy World of Warcraft Online klikt:quote:Op zondag 15 februari 2009 00:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan online een serial kopen , kost je 12.99 .
maar ehh omdat je een trial account hebt moet je ook de originele wow kopen voor 7.99 of 12,99 ( weet ik niet meer ) om veder te kunnen komen als lvl 20 en alle features van het spel te kunnen gebruiken .
Klopt? Krijg ik dan meteen 1 maand gratis?quote:The cost of upgrading to a full account is 14,99¤ (£9.99). Please click "Finish" to proceed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |