Hmm lekker, ben al sonds 8 uur bezig en nog maar 1 keer een sack candy wel 4(!!!!!!) Picknick setsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook vast op de candies. Ik moest nog 1 candy, en kreeg die pas bij m'n 3rde bag. Moet nu enkel nog de black dress. Heb 'm al 2x op m'n Druid, maar nog niet op m'n DK dus. Ach ja, ieder uur blijven proberen!
roflquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:35 schreef Fir3fly het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=8041845148&sid=1
Gogo Hogger.
Ik dacht al, heb je nou een foto gemaakt van je scherm ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Bom'bay buff, gigantic feast en winterfall firewater. Alleen jammer dat ik door 1 bombay buff dronken werd en mn screen dus teringwazig is.
3e inmiddelsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:25 schreef Sapstengel het volgende:
Lol 4 sets? Dacht dat ie unique was.
[edit] ja hoor, mn debuff was over en wat krijg ik? Een 2e picknick basket.
30 dagen lock out.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik ga die mount en titel echt asap halen.![]()
Helaas dat ik het dan drie maanden zonder m'n vertrouwde guild moet stellen.
Terokkar en Azuremyst zijn 3 weken geleden open gegaan, guildies van me kunnen al bijna terug transferen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:12 schreef SharQueDo het volgende:
Bah, nog op Ulduar of Saurfang proberen dus. Terokkar en Azuremyst zijn allang open volgens mij.
12k rep per AQ40 run nu.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, misschien dat die gates een keer buggen ofzo. Wou hem zelf ook halen maar moet nog 30k rep dus dat red ik al niet. Zou trouwens wel ff van te voren checken of ze nog dicht zijn met een alt want las al dat die lijst niet echt up-to-date is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |