Ik heb daar graag Cleave, Intercept, Execute en Heroic strike bijquote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef Hanstin het volgende:
Eindelijk na een lange tijd is het me gelukt om mijn ui perfect te krijgen voor mijn warrior:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef vogelkooi het volgende:
Net onyxia gedaan met 5 guilmembers, wat is die !#$$ Irritant, of fearen of weg kicken, we whipte daarom ook vaak door die whelp's. Soort LEEEROY JENKINS dus. Maar na 4 trys ging het goed, een paar paarse drops waar ik niks aan had. Maar was wel gezellig, ook fijn dat ik de achievment er bij heb.
Onze tank (dk) was net een paar dagen 80 dus geen optimale gear (purpele pixels zoals bij jou).quote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
WTFOnyxia die solo ik met 2 vingers in m'n neus.
Welk level ben je? 60?![]()
Alle drie de trees zijn tank viable hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Of een maand geleden deed ik UK heroic met 3 Deathknights een priest en mijn rogue.
Geen één van hun was tank specced.of wou tanken.. allemaal Blood en Unholy.
Nicequote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef Hanstin het volgende:
Eindelijk na een lange tijd is het me gelukt om mijn ui perfect te krijgen voor mijn warrior:
[ afbeelding ]
Stop er mee nu het nog kan!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef HeatWave het volgende:
I'm doomed. Ik ben ook begonnen met Wow....
Op advies van een meisje nog wel....
Als hij de ook voor T7 de hoogste roll had en jullie van te voren geen duidelijke loot afspraken hadden gemaakt, heeft hij er ook gewoon recht op. Was jij raidleader ofzo?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:28 schreef Ps2K het volgende:
Pfff shammie uit raid wint eerst een fijne mace en ik krijg de T7 helm. gaat ie zeiken dat hij e roll gewonnen heeft en mij 4000g bied voor een gm ticket...
Anyways ik zie er nu wel koel uit en hij niet
[ afbeelding ]
quote:
Heb nog steeds mn soulblade. -_-quote:
Heb tot nu toe alleen Jenkins,quote:Op maandag 16 februari 2009 00:19 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik heb met m'n NE Huntress 2 titels.
Guardian of Cenarius en nog een oude PvP title.
Guardian of Cenarius is ook de enige die ik wil gelukkig![]()
No title chasing for me =)
Had de DK nou maar Blood met Improved Rune Tap gespecced, dan had hij het zonder al te veel moeite kunnen solo'en.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:01 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Onze tank (dk) was net een paar dagen 80 dus geen optimale gear (purpele pixels zoals bij jou).
We waren eerst met een warlock 80, een dk 80 een pally 66 en een priest 66 ik dus.
Later ging de lock op zijn lvl 80 mage om meer damage te geven.
Wat ik me nu herinner was het volgende ook het geval, de dk en pally gingen bij de tweede try allebei offline, was iets met hun netwerk.
Ga eerst maar eens naar ongeveer level 40, dan ben je op de helft.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap nu al niets meer van dit topic.
Ik moet het maar bij casual gamen houden geloof ik, heb het gisteren tot lvl 7 gered maar weet nog niet of het iets voor mij is.
En na de 2de helft dan begint de ellende met gear voor de heroics / raids op orde te krijgen...quote:Op maandag 16 februari 2009 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens naar ongeveer level 40, dan ben je op de helft.
Voor Naxx 10 hebben we geen loot afspraken, maar het is gebruikelijk dat als je al een item gewonnen hebt dat je passed op een volgend item als iemand dat nodig heeft.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als hij de ook voor T7 de hoogste roll had en jullie van te voren geen duidelijke loot afspraken hadden gemaakt, heeft hij er ook gewoon recht op. Was jij raidleader ofzo?
Maar goed, beetje te weinig info om te oordelen.
Gisteren in HoL:quote:Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft leuk dat puggen, gisteren begon de healer te lallen: dps is low
Duurt alleen wat langer danquote:Op maandag 16 februari 2009 10:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Gisteren in HoL:
Ik: 2200dps
tank: 1400dps
DK: 1400dps
hunter 1000dpsHet blijft een wonder dat we het zonder wipen gered hebben.
Ik heb zelf een Tauren druidquote:Op maandag 16 februari 2009 10:50 schreef Black-Hole het volgende:
Nog mensen hier die op Saurfang begonnen zijn? Heb zelf een Undead lock aangemaakt en speelt wel erg lekker op zo'n nieuwe server waar alles opgestart moet worden
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef HeatWave het volgende:
I'm doomed. Ik ben ook begonnen met Wow....
Op advies van een meisje nog wel....
Ik heb het ook niet gehaald omdat ik 1 snoepje mis... RNG ftwquote:Op maandag 16 februari 2009 00:08 schreef Dynd het volgende:
Ik heb nog tijd voor 1 adoration gift, moet nog één snoepje uit zo'n bag. Anders moet ik weer een heel jaar wachten, may the gods be with me.
je hebt me gedwongen! Zo ben jij, dat soort dingen doe jij!quote:
Kreeg echt een slappe van met Protection levellen, tenzij je heel veel instances doet. Het is wel te doen en je wordt ook niet zo makkelijk geganked, prot is namelijk best goed in PvP, maar Fury is sneller.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Heb tot nu toe alleen Jenkins,
wil nog The Explorer en Champion of the frozen wastes.
Kan niet wachten op dat ik lvl 80 ben met Dual-spec trouwens![]()
Prot/Arms![]()
Wat kunnen mensen mij trouwens aanraden hier? Op Fury door lvlen of op Prot gaan lvlen?
Als nieuwe speler is er nu dan ook vrij weinig aan lijkt me. Zones zijn vrijwel leeg, je vliegt door de hele content heen door de experience nerf en dan kom je straks op hoger level en wilt niemand instances doenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap nu al niets meer van dit topic.
Ik moet het maar bij casual gamen houden geloof ik, heb het gisteren tot lvl 7 gered maar weet nog niet of het iets voor mij is.
Heb er serieus over nagedacht, maar had echt geen zin om voor de zoveelste keer alle Azeroth quests te gaan doenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:50 schreef Black-Hole het volgende:
Nog mensen hier die op Saurfang begonnen zijn? Heb zelf een Undead lock aangemaakt en speelt wel erg lekker op zo'n nieuwe server waar alles opgestart moet worden
Ohja... zo is ze gewoonquote:Op maandag 16 februari 2009 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt me gedwongen! Zo ben jij, dat soort dingen doe jij!.
Dat zou je denken inderdaad, maar het valt echt reuze mee.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:35 schreef Migwi het volgende:
Als nieuwe speler is er nu dan ook vrij weinig aan lijkt me. Zones zijn vrijwel leeg, je vliegt door de hele content heen door de experience nerf en dan kom je straks op hoger level en wilt niemand instances doen
Niet vergeten dat een DK op level 58 met Tier 2.5-equivelent gear begint, he.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:10 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat zou je denken inderdaad, maar het valt echt reuze mee.
Toegegeven, het is niet zo druk als een jaar of wat geleden, maar is nog best goed te doen.
Het zijn juist de wat grotere instances midlevel, waar je nu eigenlijk geen groep voor kan krijgen.
Vooral RFD, Mara, DireMaul zijn erg lastig.
Maar goed, dat is in het ruime jaar dat ik nu speel eigenlijk altijd wel zo geweest.
Sunken Temple en BRD zijn beter te doen gelukkig vanwege de quests die je als lvl 50 krijgt in het geval van ST en het verzamelen van je Dark Iron Scraps in BRD.
Ben overigens net begonnen met een nieuw projectje: een Dranei DK, puur om nou eens mee te maken hoe dat speelt. Ik ben niet echt van de melee normaal gezien, maar ik moet zeggen dat een DK wel erg grappig is... en erg OP voor mijn gevoel. Ik heb hem nu Frost gespecced en volg qua talents de Jame guide. Niet qua quests, want ik heb met hem met lvl 58 direct doorgeslingerd naar Hellfire Peninsula. En ik moet zeggen dat het met m'n DK een stuk makkelijker questen is dan met m'n Warlock die ongeveer hetzelfde lvl heeft.
Op lvl59 even met een pug meegegaan naar BloodFurnace. in die PUG zat een BM hunter die maar aan het zeuren bleef over m'n talents. Ik was een noob dat ik die guide volgde (die hij blijkbaar gelijk herkende, who's the noob?) en hij bleef maar recount spammen om te laten zien dat ie boven me bleef.
Tenmisnte, in het begin bleef hij boven me. Ik begon het dps met m'n dk wat beter door te krijgen en op een gegeven moment zat ik op iets van 1100 dps of zo en hij op 900 ( Als lvl 64 BM hunter op 900 dps.)
edit: nu ik erover nadenk twijfel ik teveel over de dps, maar het verschil was ongeveer 200 tussen mij en hem. Ik heb recount eigenlijk alleen aanstaan bij m'n mage om te zien hoe hoog ik nu eigenlijk zit en om rotaties af te kijken bij andere Frost Mages.
Weet er iemand trouwens een goede spell rotatie voor een DeepFrost Mage?
Spec: http://www.wowhead.com/?talent=of0Vsz0cZZVIccofu0f0gfsx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |