450g?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:28 schreef vogelkooi het volgende:
Skullflame shield
Wat zou ik hier voor kunnen vragen 450 gold ofzo?
Dropte tijdens een strath boost, de mount dropte helaas niet.
Die dingen zijn echt makelijk te krijgen, eveneens als die andere zooi. Enigste wat klote is is die pet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:45 schreef sanakthe het volgende:
GODVDERDOMME
Ik moet nog maar 1 candy ffs. Moet je zien dat ik die fucking title toch niet haal. Ik word er fucking gestrest van.
Dat zal je nog vies tegenvallen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
450g?![]()
Mja, je kunt het proberen, misschien is er nog serieus iemand zo gek om 't te kopen
Net verkocht aan een maloot, gaf er 300 gold voor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
450g?![]()
Mja, je kunt het proberen, misschien is er nog serieus iemand zo gek om 't te kopen
Dat is dus het enige wat ik nog nodig heb en 3 mensen met de heartbroken debuff >.>quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan zou ik opschieten als ik jouw was en hopen dat het mee zit met je candy de rest is een makkie.
je kan online een serial kopen , kost je 12.99 .quote:Op zondag 15 februari 2009 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraagje ik heb nu een trial account gemaakt hé en als ik 70 wil worden moet ik TBK hebben. Ik heb dat spel al maar ik heb die serial gebruikt bij een oude account. Moet ik nu een nieuwe spel kopen? (Of kan je ook online een serial kopen?)
Waar?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan online een serial kopen , kost je 12.99 .
maar ehh omdat je een trial account hebt moet je ook de originele wow kopen voor 7.99 of 12,99 ( weet ik niet meer ) om veder te kunnen komen als lvl 20 en alle features van het spel te kunnen gebruiken .
gewoon op de officiele wow site zelf .quote:
What...the..FUCK?!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zal je nog vies tegenvallen.
http://wow.allakhazam.com/db/price.html?witem=1168
Thanksquote:Op zondag 15 februari 2009 03:40 schreef Migwi het volgende:
[..]
What...the..FUCK?!
Idiioten die dat kopen![]()
Maar goed, mooi dat meneer er nog 300g voor kreeg
Als je op Buy World of Warcraft Online klikt:quote:Op zondag 15 februari 2009 00:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan online een serial kopen , kost je 12.99 .
maar ehh omdat je een trial account hebt moet je ook de originele wow kopen voor 7.99 of 12,99 ( weet ik niet meer ) om veder te kunnen komen als lvl 20 en alle features van het spel te kunnen gebruiken .
Klopt? Krijg ik dan meteen 1 maand gratis?quote:The cost of upgrading to a full account is 14,99¤ (£9.99). Please click "Finish" to proceed.
Of 4 dk en een healer (ik) en met zijn allen death grip gaan doen, op elk een andere mob-pack. En ze dan gaan QQ dat ik niet heal.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Werd net gevraagd voor UK normal door een DK of ik healer of dps ben (speelde op mn rogue).
Blijkt dat ie 200 dps onder de tank zat op elke mob en boss, keyboard turning en alles.
Ik heb geen hekel aan DKs maar dit soort figuren wordt je idd wel erg snel zat.
lolwut?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:26 schreef drumstickNL het volgende:
Mensen die Blizzard gaan smeken om druid nerf..
Muhaha.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Herbing in flight form, NERF, OP OP OP!
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:07 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Of 4 dk en een healer (ik) en met zijn allen death grip gaan doen, op elk een andere mob-pack. En ze dan gaan QQ dat ik niet heal.
Sowieso mensen die om nerfs smekenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:26 schreef drumstickNL het volgende:
Mensen die Blizzard gaan smeken om druid nerf..
Of een maand geleden deed ik UK heroic met 3 Deathknights een priest en mijn rogue.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:07 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Of 4 dk en een healer (ik) en met zijn allen death grip gaan doen, op elk een andere mob-pack. En ze dan gaan QQ dat ik niet heal.
Wat voor statement?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik heb niet meegedaan om een statement te maken.
Ik heb daar graag Cleave, Intercept, Execute en Heroic strike bijquote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef Hanstin het volgende:
Eindelijk na een lange tijd is het me gelukt om mijn ui perfect te krijgen voor mijn warrior:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef vogelkooi het volgende:
Net onyxia gedaan met 5 guilmembers, wat is die !#$$ Irritant, of fearen of weg kicken, we whipte daarom ook vaak door die whelp's. Soort LEEEROY JENKINS dus. Maar na 4 trys ging het goed, een paar paarse drops waar ik niks aan had. Maar was wel gezellig, ook fijn dat ik de achievment er bij heb.
Onze tank (dk) was net een paar dagen 80 dus geen optimale gear (purpele pixels zoals bij jou).quote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
WTFOnyxia die solo ik met 2 vingers in m'n neus.
Welk level ben je? 60?![]()
Alle drie de trees zijn tank viable hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Of een maand geleden deed ik UK heroic met 3 Deathknights een priest en mijn rogue.
Geen één van hun was tank specced.of wou tanken.. allemaal Blood en Unholy.
Nicequote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef Hanstin het volgende:
Eindelijk na een lange tijd is het me gelukt om mijn ui perfect te krijgen voor mijn warrior:
[ afbeelding ]
Stop er mee nu het nog kan!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef HeatWave het volgende:
I'm doomed. Ik ben ook begonnen met Wow....
Op advies van een meisje nog wel....
Als hij de ook voor T7 de hoogste roll had en jullie van te voren geen duidelijke loot afspraken hadden gemaakt, heeft hij er ook gewoon recht op. Was jij raidleader ofzo?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:28 schreef Ps2K het volgende:
Pfff shammie uit raid wint eerst een fijne mace en ik krijg de T7 helm. gaat ie zeiken dat hij e roll gewonnen heeft en mij 4000g bied voor een gm ticket...
Anyways ik zie er nu wel koel uit en hij niet
[ afbeelding ]
quote:
Heb nog steeds mn soulblade. -_-quote:
Heb tot nu toe alleen Jenkins,quote:Op maandag 16 februari 2009 00:19 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik heb met m'n NE Huntress 2 titels.
Guardian of Cenarius en nog een oude PvP title.
Guardian of Cenarius is ook de enige die ik wil gelukkig![]()
No title chasing for me =)
Had de DK nou maar Blood met Improved Rune Tap gespecced, dan had hij het zonder al te veel moeite kunnen solo'en.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:01 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Onze tank (dk) was net een paar dagen 80 dus geen optimale gear (purpele pixels zoals bij jou).
We waren eerst met een warlock 80, een dk 80 een pally 66 en een priest 66 ik dus.
Later ging de lock op zijn lvl 80 mage om meer damage te geven.
Wat ik me nu herinner was het volgende ook het geval, de dk en pally gingen bij de tweede try allebei offline, was iets met hun netwerk.
Ga eerst maar eens naar ongeveer level 40, dan ben je op de helft.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap nu al niets meer van dit topic.
Ik moet het maar bij casual gamen houden geloof ik, heb het gisteren tot lvl 7 gered maar weet nog niet of het iets voor mij is.
En na de 2de helft dan begint de ellende met gear voor de heroics / raids op orde te krijgen...quote:Op maandag 16 februari 2009 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens naar ongeveer level 40, dan ben je op de helft.
Voor Naxx 10 hebben we geen loot afspraken, maar het is gebruikelijk dat als je al een item gewonnen hebt dat je passed op een volgend item als iemand dat nodig heeft.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als hij de ook voor T7 de hoogste roll had en jullie van te voren geen duidelijke loot afspraken hadden gemaakt, heeft hij er ook gewoon recht op. Was jij raidleader ofzo?
Maar goed, beetje te weinig info om te oordelen.
Gisteren in HoL:quote:Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft leuk dat puggen, gisteren begon de healer te lallen: dps is low
Duurt alleen wat langer danquote:Op maandag 16 februari 2009 10:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Gisteren in HoL:
Ik: 2200dps
tank: 1400dps
DK: 1400dps
hunter 1000dpsHet blijft een wonder dat we het zonder wipen gered hebben.
Ik heb zelf een Tauren druidquote:Op maandag 16 februari 2009 10:50 schreef Black-Hole het volgende:
Nog mensen hier die op Saurfang begonnen zijn? Heb zelf een Undead lock aangemaakt en speelt wel erg lekker op zo'n nieuwe server waar alles opgestart moet worden
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef HeatWave het volgende:
I'm doomed. Ik ben ook begonnen met Wow....
Op advies van een meisje nog wel....
Ik heb het ook niet gehaald omdat ik 1 snoepje mis... RNG ftwquote:Op maandag 16 februari 2009 00:08 schreef Dynd het volgende:
Ik heb nog tijd voor 1 adoration gift, moet nog één snoepje uit zo'n bag. Anders moet ik weer een heel jaar wachten, may the gods be with me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |