Neuh, maar ik denk dat jij het nog wel te zien krijgt hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verstandig.
Moet je nu lang met het verband lopen?
Mag ik er dan met stift iets liefs op schrijven?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, maar ik denk dat jij het nog wel te zien krijgt hoor
DAt is toch verplicht johquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik er dan met stift iets liefs op schrijven?
Best een terechte klacht eigenlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:34 schreef Muck het volgende:
of wou je schrijven:
"Muck, ouwe prutser, nu heb ik geen taart bij de koffie!"
Erg naar jaquote:
Marcquote:
ja, ik wou bannoffee voor hem maken ,en dat is nou eenmaal lekkerder als het en paar dagen heeft gestaanquote:
Daar moet je FA voor zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:37 schreef Muck het volgende:
ja, ik wou BANnoffee voor hem maken ,en dat is nou eenmaal lekkerder als het en paar dagen heeft gestaan
Ik heb het nog nooit gegetenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik wou bannoffee voor hem maken ,en dat is nou eenmaal lekkerder als het en paar dagen heeft gestaan
Ontploffie-taartquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:34 schreef Muck het volgende:
of wou je schrijven:
Pas 4 weken weekendquote:
Tweedegraads, dat kan dus mooi herstellen nogquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Marc
tweedegraads, verband, blijven prutsen met mijn ijsklontjes, washand en zakjes en even voorzichtig doen zodat de blaren niet opengaan
Maar MPG gaat er nu toch een bakken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:34 schreef Muck het volgende:
of wou je schrijven:
ik ben SAquote:
doe maar niet, voor je het weet ben je verslaafd en krijg ik er de schuld van dat je niet meer door deuren pastquote:
quote:
ik moet nog een week naar school....quote:
ja, dat komt wel weer goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tweedegraads, dat kan dus mooi herstellen nog
neequote:En even naar de winkel geweest al voor een icepack of zak diepvrieserwten?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar MPG gaat er nu toch een bakken?
Je denkt toch niet dat ik ontploffie-taart kan makenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar MPG gaat er nu toch een bakken?
Leuk bedrijf waar je heen gaat wel?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pas 4 weken weekend
Maandag weer lekker kantoorslaafje spelen
Niet handig, dan heeft Muck nog een beschadigde voorgevelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ontploffie-taart kan maken?
Als het bij Muck al misgaat, dan ontploft bij mij minstens de hele keuken.
Foto'squote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ontploffie-taart kan maken?
Als het bij Muck al misgaat, dan ontploft bij mij minstens de hele keuken.
getverquote:
mja, ik moet ook nog veel teveel doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:53 schreef Fha het volgende:
[..]
getver
Ik mag lekker een week thuis aanprutsenecht weer veel te veel te doen.
Ah, dat is nog voor de ontploffing dusquote:
Mijn handgrepen zijn niet rond, maar plat, maar verder wel hetzelfdequote:
Ja, zie mijn foto voor ernaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dat is nog voor de ontploffing dus
nou issie stukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
http://brandweerbelfeld.w(...)n_gorp_070209_12.jpg
Teruglezenquote:
Dat was dus afgelopen zaterdag, de meterkast van MPWerkquote:
Teruglezen is voor mietjesquote:
Fleske!quote:
ja, de dag van de verhuizingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dat is nog voor de ontploffing dus
quote:
dat dusquote:
Falendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was dus afgelopen zaterdag, de meterkast van MPWerk.
Betere werkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was dus afgelopen zaterdag, de meterkast van MPWerk.
tof!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn handgrepen zijn niet rond, maar plat, maar verder wel hetzelfde![]()
Hoe krijg je dat voorelkaar?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:59 schreef Muck het volgende:
[..]
dat dus
nou ja, niet de hele keuken hoor
alleen een blikje caramel dat ik toevallig net in mijn handen had
Valt mee toch, dat ene witte ding zit wat te ver naar rechts, maar verder kan dit primaquote:
Nou, om hemelse toffee te maken voor banoffee-pie, moet je een blikje gecondenseerde melk 2 uur laten pruttelen in een pannantje kokend water.quote:
oh, en de keuken natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, om hemelse toffee te maken voor banoffee-pie, moet je een blikje gecondenseerde melk 2 uur laten pruttelen in een pannantje kokend water.
Deze keer ontplofte hij helaas toen ik hem op het aanrecht zette, waardoor mijn hele hand onder de kokende toffee zat
quote:
Auw!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, om hemelse toffee te maken voor banoffee-pie, moet je een blikje gecondenseerde melk 2 uur laten pruttelen in een pannantje kokend water.
Deze keer ontplofte hij helaas toen ik hem op het aanrecht zette, waardoor mijn hele hand onder de kokende toffee zat
tweedegraads brandwonden en verbandquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Auw!Hoest met je hand nu?
voor je hand
Ben je lekker meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
tweedegraads brandwonden en verband
thanks
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben je lekker meeGeen bananofee-pie meer dus?
Kwarktaart voor de volgende keer dan? Dat kan niet ontploffenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Ontploffie taart is voortaan een no-go in huize MuckPG.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef Fha het volgende:
Fijn is dat. Ik hoor gekrabbel op de vloer in de gang, wat dus inhoud dat poes de inhoud van haar darmen daar gaat droppen ipv in de bak. Dus ik snelwandel er heen om mevrouw vervolgens in de bak te zetten. Daar draait mevrouw zich zo dat ze met haar voorlijf inderdaad netjes in de bak zit, maar de inhoud van haar darmen werd als nog op de vloer gedropt![]()
Fijn poes.. fijn..
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef Fha het volgende:
Fijn is dat. Ik hoor gekrabbel op de vloer in de gang, wat dus inhoud dat poes de inhoud van haar darmen daar gaat droppen ipv in de bak. Dus ik snelwandel er heen om mevrouw vervolgens in de bak te zetten. Daar draait mevrouw zich zo dat ze met haar voorlijf inderdaad netjes in de bak zit, maar de inhoud van haar darmen werd als nog op de vloer gedropt![]()
Fijn poes.. fijn..
quote:
Jup.. en dat eigenlijk elke dagquote:
Ik zou toch al een pak Bastogne meenemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
noouuuuu, misschien met het merk blikjes dat ik hiervoor gebruiktequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Dan zou ik inderdaad maar weer overstappenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
noouuuuu, misschien met het merk blikjes dat ik hiervoor gebruikte
die zijn steviger
OMG fha
En deze keer moesten ze nog echt aan het werk ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]. Twee collega's die vrij hadden, konden alsnog komen opdraven, omdat ze bij de vrijwillige brandweer zijn
.
Ik ben benieuwd inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)e-start-maandag.html
Interessant proces kan dit worden
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En deze keer moesten ze nog echt aan het werk ook
Absoluut.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)e-start-maandag.html
Interessant proces kan dit worden
dat zou inderdaad hartstikke zonde zijn!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad maar weer overstappenBeetje jammer als jij elke keer bij de dokter eindigt..
quote:En het is heul niet grappig joh![]()
En voldoende PBM. Handschoenen, Gelaatsscherm, veiligheidsschoenen, etc.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
noouuuuu, misschien met het merk blikjes dat ik hiervoor gebruikte
die zijn steviger
OMG fha
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zou inderdaad hartstikke zonde zijn!
[..]
een klein beetje wel
zie je het al voor jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
En voldoende PBM. Handschoenen, Gelaatsscherm, veiligheidsschoenen, etc.
Zet Poezebeets de volgende keer in de tuin van de burenquote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef Muck het volgende:
[..]
zie je het al voor je
maar goed, ik ga nog wat nuttige dingen doen, juuu![]()
Geen tuinen hier in de buurtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Zet Poezebeets de volgende keer in de tuin van de buren
Fotoquote:
quote:
komt, alleen ff wachten, dagelijkse digicam heeft ineens een lam aan uit knopje, grote spiegelreflex digicam had een lege accuquote:
E=mc2 ?quote:
Haha dat schiet lekker op danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
komt, alleen ff wachten, dagelijkse digicam heeft ineens een lam aan uit knopje, grote spiegelreflex digicam had een lege accu
Ik heb een beker koffie nuquote:
ik kom altijd via de achterdeur binnen, deur dicht en dan kan ik gelijk de senseo aanzetten, nog voordat de tassen op de grond staanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:00 schreef Muck het volgende:
wle KSC-worthy dat er nog niet eens een haakje voor mijn jas is of een vuilniszak, maar dat de stekker van de senseo er wel gewoon in zit
Je zet dat ding al startklaar voor je de deur uit gaatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kom altijd via de achterdeur binnen, deur dicht en dan kan ik gelijk de senseo aanzetten, nog voordat de tassen op de grond staan
ik heb een nieuwerwetsche met groot ding, dus die moet ff opwarmen en als ik dan klaar ben, kan ik gelijk een pad er in flikkeren en klaar is Klonkiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zet dat ding al startklaar voor je de deur uit gaat?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
Als ik binnen kom moet ik eerst een soort dans doen om alle stront in de gang te ontwijken
Kattenbak in de gang zettenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
Als ik binnen kom moet ik eerst een soort dans doen om alle stront in de gang te ontwijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Kattenbak in de gang zetten.
De kattenbak staat in de gangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dat is vet stomquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
Dus ik ga hulp halen, want zag het echt niet meer. Doe hem voor wat ik deed (en al 3 keer op dezelfde manier gedaan had) en dat het dus fout ging. Alleen, het werkte nu wel
Hoe kan die het nou doen als hij gewoon aan het werk is elke dagquote:
Kijk dan eens op de weblog naar de "I shot Myself" entries, als die breezahs het kunnen, kan Klonkie het ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:49 schreef Klonk het volgende:
fuck die foto, ik ben te dom om een zelfportret te maken, enige wat ik nu heb zijn vlekken voor de ogen van de flits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk dan eens op d weblog naar de "I shot Myself" entries, als die breezahs het kunnen, kan Klonkie het ook.
breezah, mobieltje, briljant idee, dat ding heeft ook een cameraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
breezah, mobieltje, briljant idee, dat ding heeft ook een camera
Whaoh! Kalequote:
Je kijkt ook zo vrolijkquote:
wehehe GMTAquote:
zeker weten, is trouwens 6 aan de zij en achterkant en 12 bovenopquote:
ik was dom geweest, ik wist dat er een kortingsactie is, kassabonnetje van de vorige keer mee is korting en binnen 3 weken (wat dus zo was bij mij) 50 % korting, kassabonnetje wel gepakt maar niet meegenomenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:09 schreef Fha het volgende:
Ik moet ook naar de kappermaar ik heb geen geld
Wahahah dat schiet helemaal lekker op jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was dom geweest, ik wist dat er een kortingsactie is, kassabonnetje van de vorige keer mee is korting en binnen 3 weken (wat dus zo was bij mij) 50 % korting, kassabonnetje wel gepakt maar niet meegenomen
Ja, dat duurt niet lang voordat je daar aan gewend bentquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
zeker weten, is trouwens 6 aan de zij en achterkant en 12 bovenop
alleen wel kouddddddddddddddddd, maar dat went vanzelf
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:11 schreef DaMart het volgende:
Grmbl.... KPN heeft mijn internet vermoord.
Storing is naar verwachting ergens dit weekend wel verholpen, aldus een medewerker van KPN.
gelukkig is tondeuse werk maar 12,95 maar de volgende keer toch maar niet vergeten dat bonnetjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Wahahah dat schiet helemaal lekker op ja
ik heb weinig keuzequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat duurt niet lang voordat je daar aan gewend bent
Ik ben 22 euro kwijt alleen voor puntjes bij te knippenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig is tondeuse werk maar 12,95 maar de volgende keer toch maar niet vergeten dat bonnetje
da´s kutquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben 22 euro kwijt alleen voor puntjes bij te knippen
Jaquote:
Dus er komen zo nog meer fotos ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
da´s kut![]()
ik ben nu wel helemaal hip met de nieuwe kleding die ik gisteravond heb gekocht
HOAX, zonder int0rwebs kun je hier niet posten gekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:11 schreef DaMart het volgende:
Grmbl.... KPN heeft mijn internet vermoord.
Storing is naar verwachting ergens dit weekend wel verholpen, aldus een medewerker van KPN.
Er is altijd keuze he. Denk bv aan die muts op je hoofdquote:
scherp!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
HOAX, zonder int0rwebs kun je hier niet posten gek.
Das mooi klote dan. Vooral als je hoort dat het van het weekend ergens wel opgelost wordtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Vanochtend al problemen, vanmiddag wat meer en nu doet internet helemaal niks meer. Ik heb alleen mijn mobiele internet nog, maar ja, daar kan ik zo weinig mee.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus er komen zo nog meer fotos ?![]()
En het is inderdaad kut, of eigenlijk gewoon afzetterij
Ach, zie het positief, nu heb je de rest van de middag vrij en zondag hoef je toch niet op teh int0rwebs.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef DaMart het volgende:
Wel typisch dat ik precies vandaag zonder internet kom te zitten.
Mijn mobiel heeft nog wel internet!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
HOAX, zonder int0rwebs kun je hier niet posten gek.
Oeh leuk! vooral dat overhemdquote:
Snel, post in TRUquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef DaMart het volgende:
Wel typisch dat ik precies vandaag zonder internet kom te zitten.
die hadden ze ook nog met groene ruitjes, maar dat groen was te flets, net niet mooi zullen we maar zeggenquote:
Geen vrij. Kan nog iets doen zonder internet voor werk... al was het met handiger geweestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, zie het positief, nu heb je de rest van de middag vrij en zondag hoef je toch niet op teh int0rwebs.
Ik hou sowieso niet heel erg van groene kleding geloof ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
die hadden ze ook nog met groene ruitjes, maar dat groen was te flets, net niet mooi zullen we maar zeggen
dit was eigenlijk ook niet helemaal gepland, maar doordat ik eerder deze week was gevallen met de fiets moest ik gewoon een nieuwe broek hebben, eerst nog wat cheap shit gepast bij de C&A maar dat zit gewoon zooooooo kut, toen maar naar de Esprit en toen ik de broek aan had zag ik het overhemd ook hangen en tja toen moest ik die ook hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet heel erg van groene kleding geloof ikDeze kleur blauw is wel mooi
![]()
Ik moet eigenlijk ook nieuwe kleren kopen, in ieder geval een broek, maarja.. ik kan niet eens mijn kapper betalen hahaha
Wehehehe en zo hoort hetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
dit was eigenlijk ook niet helemaal gepland, maar doordat ik eerder deze week was gevallen met de fiets moest ik gewoon een nieuwe broek hebben, eerst nog wat cheap shit gepast bij de C&A maar dat zit gewoon zooooooo kut, toen maar naar de Esprit en toen ik de broek aan had zag ik het overhemd ook hangen en tja toen moest ik die ook hebben![]()
maar Klonkette heeft wraak genomen door bij de Hunckemoller in te slaan
Ja wie nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
kijk uit, ik heb ook nog wat leuke foto´s van jou
Het zal ook eens niet. Shoppen voor jou en Klonkette koopt voor zichzelf de stad leegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
dit was eigenlijk ook niet helemaal gepland, maar doordat ik eerder deze week was gevallen met de fiets moest ik gewoon een nieuwe broek hebben, eerst nog wat cheap shit gepast bij de C&A maar dat zit gewoon zooooooo kut, toen maar naar de Esprit en toen ik de broek aan had zag ik het overhemd ook hangen en tja toen moest ik die ook hebben![]()
maar Klonkette heeft wraak genomen door bij de Hunckemoller in te slaan
Ik.quote:
Mmmmmmkoekjesquote:
Ik ookquote:
Nou MPG en ik hebben er lekker ook eenquote:
Hoezo?quote:
Weehhequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Fha![]()
![]()
hoest met je studie? Ben je al econoom?
Vind jij mij niet super interessant dan?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo?Wat kan jou het nou bommen wat zij vanavond eet?
Kapteinquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is Muck gekookt?
Hoi trouwens![]()
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is Muck gekookt?
Hoi trouwens![]()
Als het lekker is, eet ik meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo?Wat kan jou het nou bommen wat zij vanavond eet?
Nee, het kwam door de ontploffie-taartquote:
arme schoonmoederquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het kwam door de ontploffie-taart.
Hmm.. klinkt als een Suske en Wiske verhaallijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het kwam door de ontploffie-taart.
Jou wel natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Vind jij mij niet super interessant dan?!
thee proest schermquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jou wel natuurlijk![]()
Je maaginhoud boeit me wat minder, geweten dat daar niks van mij bij zit
Van wie wel danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jou wel natuurlijk![]()
Je maaginhoud boeit me wat minder, geweten dat daar niks van mij bij zit
Goed. Ik heb weekend en ga veel oefenen. Als ik goed genoeg ben moet ik misschien mee naar een optreden 28 novemberquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Weehhenee ik ben nog geen econoom. Ik moet nog wat recente cijfers opduikelen en dan is het zover
![]()
![]()
Hoe is het daar? Met gitaren enzo..
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed. Ik heb weekend en ga veel oefenen. Als ik goed genoeg ben moet ik misschien mee naar een optreden 28 november
Aan taaaaaafeeeeeeeeel!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is Muck gekookt?
Hoi trouwens![]()
Oehw spannendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed. Ik heb weekend en ga veel oefenen. Als ik goed genoeg ben moet ik misschien mee naar een optreden 28 november
2e graad brandwond aan hand, verder wel ok.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm.. klinkt als een Suske en Wiske verhaallijnMaar gaat het wel met Muck?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
2e graad brandwond aan hand, verder wel ok..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Nee, maar ik heb een nummer van Anouk een solo gegeven. PM je hotmail eens?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Staat er iets online van jouw gitaarspel?
Geslachte koeien en kippenquote:
Vleeschquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Necrofilie
Dierenliefde
Necrofiele dierenliefde
Het ging over mijn maag.. ik weet niet hoe jij seks hebt hoor.. maar ik gebruik mijn maag daar echt niet bijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Necrofilie
Dierenliefde
Necrofiele dierenliefde
![]()
![]()
Vlees
![]()
![]()
Jazeker, ergens in de buurt van Nijmegenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Oehw spannendDat optreden is natuurlijk hier zodat ik voor groupie kan spelen?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hij zoekt een partner voor ValentijnsdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
hmm...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jazeker, ergens in de buurt van Nijmegen
Fles en ik hebben toevallig nog 1 plekje vrij in onze coupe.. reis je mee?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Het ging over mijn maag.. ik weet niet hoe jij seks hebt hoor.. maar ik gebruik mijn maag daar echt niet bij
Nina heeft alle dvd's (en gelukkig sinds haar verjaardag een eigen dvd'spelerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
Oke. Winx is dus echt een van de stomste tekenfilms ooit![]()
Dat jullie het even weten.
Het is een slaapcoupequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Fles en ik hebben toevallig nog 1 plekje vrij in onze coupe.. reis je mee?
Dat was dus een zeeer goeie verjaardagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Nina heeft alle dvd's (en gelukkig sinds haar verjaardag een eigen dvd'speler).
Je vergeet dat huisdieren niet welkom zijn..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een slaapcoupe
Met goeie bedden
Hij kan op slot
Je mag LL ook meenemen
en hij is geluids-geïsoleerd. Wat wil je nog meer?
Als LL mee mag is het goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een slaapcoupe
Met goeie bedden
Hij kan op slot
Je mag LL ook meenemen
en hij is geluids-geïsoleerd. Wat wil je nog meer?
Huisdieren WTF?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je vergeet dat huisdieren niet welkom zijn..
Vooral voor mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat was dus een zeeer goeie verjaardag![]()
Heel goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Vooral voor mij. Alle kleffe meidenfilms zijn meteen naar haar kamer gegaan
.
Niet dat we per ongeluk op de vorige trein blijven zittenquote:
Hee halloquote:
Hoe is het?quote:
Wel aardig geloof ik (op de nasnotter van de griep na)...quote:
Dat heeft iedereen nu geloof ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel aardig geloof ik (op de nasnotter van de griep na)...
KKK? Wat is dat joh? Ik dacht dat het bij DD wel ophield?quote:Sheyla Hershey, een 28-jarige vrouw uit Texas, heeft de grootste borstimplantaten ooit, zo bericht Fox News.
Haar borsten hebben de maat 38KKK en er was 3,78 liter siliconen nodig om de borsten op te vullen. "Groter is mooier voor mij," aldus Hershey, "Ik denk niet dat ik me ergens zorgen over hoef te maken."
Het is de negende keer dat Hershey een borstvergrotende operatie liet uitvoeren. Amerikaanse doktoren weigerden haar verder te opereren toen ze maat 34FFF had, maar dat hield Hershey niet tegen.
Ze vertrok naar Brazilië waar ze haar wel wilden helpen. Vervolgens dumpte de blondine haar vriendje omdat hij tegen haar operatie was. "Ik hou erg veel van hem maar ik moest mijn droom volgen," zo verklaart Hershey aan de pers.
Vrijdag de dertiendequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als er een kaarsje achter je apple staat te branden vergeet dan niet dat een apple van glimmend plastic is..
Gisteravond al gebeurdquote:
Nee joh. Een vriendin van mij had Fquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KKK? Wat is dat joh? Ik dacht dat het bij DD wel ophield?
Ik heb lekker niks gehadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen nu geloof ik
Ik heb er geen verstand vanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee joh. Een vriendin van mij had F(natuurlijk) dus die heeft ze lekker laten verkleinen
Toch raar, de griepepidemie schijnt over zijn hoogtepunt te zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen nu geloof ik
Vrijdag de dertiendequote:
Ik verder ook niet echtquote:
Das het nadeel van een toeristenoord waar elke week 100en mensen bij elkaar in bussen aanreizen..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Toch raar, de griepepidemie schijnt over zijn hoogtepunt te zijn.
Dat blijktquote:
quote:
Been there, done thatquote:
Lekker, allemaal mensen die tegen elkaar op lopen te hoesten en proestenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das het nadeel van een toeristenoord waar elke week 100en mensen bij elkaar in bussen aanreizen..
Volgens mij kom ik hier in April vandaan met het sterkste immuunsysteem ooitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekker, allemaal mensen die tegen elkaar op lopen te hoesten en proesten.
Sorry, mijn verstand is door 't snot naar de uithoeken van mijn hoofd geduwd (en 't was al niet veelquote:
Of met een SOAquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik hier in April vandaan met het sterkste immuunsysteem ooit
quote:
Jij ben gek..quote:
Fhaquote:
Esquote:
Zonde, is namelijk best leukquote:
quote:
We hebben jou ook gemist hoorquote:
Inderdaad! Ik ben helemaal niet hypocriet!quote:
Daarom zijn er gelukkig van die leuke PI'squote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben jou ook gemist hoor
WPzquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben jou ook gemist hoor
Die mag je niet meer zo noemen hoor!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is AC4 hier trouwens ook nog wel eens?
Bleek daar ook copyright op te zitten?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Die mag je niet meer zo noemen hoor!!!
Zit ie in een identiteitscrisis?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Die mag je niet meer zo noemen hoor!!!
geen ideequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bleek daar ook copyright op te zitten?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:59 schreef Fha het volgende:
Flauwzonder de ofzo natuurlijk
Maar die is er af en toe nog wel ja
Als je uit 85 komt mag je best Jij zeggen hoorquote:
Hey, tegen een kapitein hoor je u te zeggenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je uit 85 komt mag je best Jij zeggen hoor![]()
Maar ook goed, tis lekker weer hier dus ik vermaak me wel
Tegen een Doctor ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, tegen een kapitein hoor je u te zeggen
Deze kapitein is te jong om u tegen te zeggen en mijn schip staat redelijk vast hier in de berg dus ik kan mensen ook niet zo makkelijk kielhalen. Gewoon jij dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, tegen een kapitein hoor je u te zeggen
Maar dat koppie koffie gaat er wel in![]()
Vrijdag de 13de is een goeie dag
Ook goed, jij danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Deze kapitein is te jong om u tegen te zeggen en mijn schip staat redelijk vast hier in de berg dus ik kan mensen ook niet zo makkelijk kielhalen. Gewoon jij dusWaar gaan we koffie doen?
Ja maar... jou ken ik persoonlijk dus dan is t andersquote:
Das wel erg ver wegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook goed, jij dan
Ehm... koffie in Luxemburg? Daar ben ik toch van zondag t/m woensdag
Nou in mei in Amsterdam dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das wel erg ver wegIn mei ben ik weer in NL
Dealquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou in mei in Amsterdam dan?Koffie in Luxemburg leek me wel leuker hoor
Weinigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is AC4 hier trouwens ook nog wel eens?
Hm neequote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Weinig.
Is jouw Hyves kwijt. Mijne was dat wel
.
Fleske112 heb ik recentelijk ook in de glasbak gekieperdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Weinig.
Is jouw Hyves kwijt. Mijne was dat wel
.
quote:
Poe heequote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb al een minimeet gedaan ja
quote:
Ik heb alweer een nieuwe ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fleske112 heb ik recentelijk ook in de glasbak gekieperd
'T moet maar snel weer BBQ weer worden (we hebben een nieuwequote:
Nou en mens, JIJ trouwt een opticienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:16 schreef es70 het volgende:
Godverdegodverdegodver![]()
![]()
![]()
.
Kind dat een bril kwijt is. En hij had 'm al een week
.
Dat dusquote:
Oh ja dat had je pas honderd keer verteldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat had je pas honderd keer verteldJepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Die goed is in zijn vak, maar dat wil niet zeggen dat we de brillen voor niks krijgen jammer genoegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en mens, JIJ trouwt een opticien
Hmm. Wie moet je daarvoor nog meer trouwen dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Die goed is in zijn vak, maar dat wil niet zeggen dat we de brillen voor niks krijgen jammer genoeg.
Zijn baas misschien (yukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm. Wie moet je daarvoor nog meer trouwen dan?
Have funquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
FF werken nog en dan dansje maken![]()
Tot volgende keer kinders![]()
OAquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:33 schreef es70 het volgende:
Luchtalarm is uitgeschakeld, hij is gaan zoeken en heeft zijn bril terug.
juuuuu BKSCFFquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
FF werken nog en dan dansje maken![]()
Tot volgende keer kinders![]()
hoi mamquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb alweer een nieuwe ook.
Godverdegodverdegodver![]()
![]()
![]()
.
Kind dat een bril kwijt is. En hij had 'm al een week
.
Forum Opties | |