Neuh, maar ik denk dat jij het nog wel te zien krijgt hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verstandig.
Moet je nu lang met het verband lopen?
Mag ik er dan met stift iets liefs op schrijven?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, maar ik denk dat jij het nog wel te zien krijgt hoor
DAt is toch verplicht johquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik er dan met stift iets liefs op schrijven?
Best een terechte klacht eigenlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:34 schreef Muck het volgende:
of wou je schrijven:
"Muck, ouwe prutser, nu heb ik geen taart bij de koffie!"
Erg naar jaquote:
Marcquote:
ja, ik wou bannoffee voor hem maken ,en dat is nou eenmaal lekkerder als het en paar dagen heeft gestaanquote:
Daar moet je FA voor zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:37 schreef Muck het volgende:
ja, ik wou BANnoffee voor hem maken ,en dat is nou eenmaal lekkerder als het en paar dagen heeft gestaan
Ik heb het nog nooit gegetenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik wou bannoffee voor hem maken ,en dat is nou eenmaal lekkerder als het en paar dagen heeft gestaan
Ontploffie-taartquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:34 schreef Muck het volgende:
of wou je schrijven:
Pas 4 weken weekendquote:
Tweedegraads, dat kan dus mooi herstellen nogquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Marc
tweedegraads, verband, blijven prutsen met mijn ijsklontjes, washand en zakjes en even voorzichtig doen zodat de blaren niet opengaan
Maar MPG gaat er nu toch een bakken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:34 schreef Muck het volgende:
of wou je schrijven:
ik ben SAquote:
doe maar niet, voor je het weet ben je verslaafd en krijg ik er de schuld van dat je niet meer door deuren pastquote:
quote:
ik moet nog een week naar school....quote:
ja, dat komt wel weer goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tweedegraads, dat kan dus mooi herstellen nog
neequote:En even naar de winkel geweest al voor een icepack of zak diepvrieserwten?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar MPG gaat er nu toch een bakken?
Je denkt toch niet dat ik ontploffie-taart kan makenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar MPG gaat er nu toch een bakken?
Leuk bedrijf waar je heen gaat wel?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pas 4 weken weekend
Maandag weer lekker kantoorslaafje spelen
Niet handig, dan heeft Muck nog een beschadigde voorgevelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ontploffie-taart kan maken?
Als het bij Muck al misgaat, dan ontploft bij mij minstens de hele keuken.
Foto'squote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ontploffie-taart kan maken?
Als het bij Muck al misgaat, dan ontploft bij mij minstens de hele keuken.
getverquote:
mja, ik moet ook nog veel teveel doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:53 schreef Fha het volgende:
[..]
getver
Ik mag lekker een week thuis aanprutsenecht weer veel te veel te doen.
Ah, dat is nog voor de ontploffing dusquote:
Mijn handgrepen zijn niet rond, maar plat, maar verder wel hetzelfdequote:
Ja, zie mijn foto voor ernaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dat is nog voor de ontploffing dus
nou issie stukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
http://brandweerbelfeld.w(...)n_gorp_070209_12.jpg
Teruglezenquote:
Dat was dus afgelopen zaterdag, de meterkast van MPWerkquote:
Teruglezen is voor mietjesquote:
Fleske!quote:
ja, de dag van de verhuizingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dat is nog voor de ontploffing dus
quote:
dat dusquote:
Falendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was dus afgelopen zaterdag, de meterkast van MPWerk.
Betere werkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was dus afgelopen zaterdag, de meterkast van MPWerk.
tof!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn handgrepen zijn niet rond, maar plat, maar verder wel hetzelfde![]()
Hoe krijg je dat voorelkaar?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:59 schreef Muck het volgende:
[..]
dat dus
nou ja, niet de hele keuken hoor
alleen een blikje caramel dat ik toevallig net in mijn handen had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |