Dat stond er niet, puberquote:
quote:
Ik blaas het wel jouw kant weer op want ik hoef het nietquote:
Echo in je orenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil het ook horen!! Ik wil het ook horen!!
Daar hadden we het al over gehad tochquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
Als die zooi maar niet hier komt hoor
Inderdaad kut weerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
kut weer![]()
Blij dat ik maar niet naar België gegaan ben vandaag
Jij hebt teveel tijdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef Ladylike het volgende:
Oh ik dacht dat ik niet in de cijfers zou staan
Paar lastige bordjes schieten die alleen maar doordeweeks kunnenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Inderdaad kut weer![]()
Wat wou je in belgie gaan doen dan?
Blijkbaarquote:
Martquote:
quote:
Ah okequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar lastige bordjes schieten die alleen maar doordeweeks kunnen
quote:
Maar daar zijn er tientallen van, dus eigenlijk moet ik daarvoor gewoon een keer een weekje op vakantie naar Belgiëquote:
geloof het of niet, maar er is gisteravond een blik karamel ontploft in mijn keukenquote:
jupquote:
Heeeel vervelend natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar daar zijn er tientallen van, dus eigenlijk moet ik daarvoor gewoon een keer een weekje op vakantie naar België
Verstandigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
geloof het of niet, maar er is gisteravond een blik karamel ontploft in mijn keuken![]()
[..]
jup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |