ik vind krullen ook tof, maar als ik vaak buiten ben (zoals nu) en dan muts, pet of hoed (ja, ik heb een mooie zwarte hoed) op heb dan komt het zo ontiegelijk beroerd onder dat hoofdeksel vandaan en ik ben dan gewoon niet ijdel genoeg om eenmaal op de plek van bestemming m´n haren weer te doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
Tis dat ik zeker weet dat konk mn vent niet is, want anders ging ik nu weer twijfelen...
Krullen
Mijn ventje laat het nu juist net een keer groeien
Op mijn verzoek
Bekendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vind krullen ook tof, maar als ik vaak buiten ben (zoals nu) en dan muts, pet of hoed (ja, ik heb een mooie zwarte hoed) op heb dan komt het zo ontiegelijk beroerd onder dat hoofdeksel vandaan en ik ben dan gewoon niet ijdel genoeg om eenmaal op de plek van bestemming m´n haren weer te doen
Vrijdag de 13de is okayquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
Ik wilde al zeggen: daar hebben ze mutsen voor uitgevonden, maar hier wordt dat toch dubbelzinnig opgevat
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]klonk gaat de hele dag met zijn vriendin op zijn hoofd rondlopen
Zie je.... punt verduidelijktquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
Heulemoal niet!!quote:
Je bent een dag te laat manquote:
Helleuw lief vrouwtje van mequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:13 schreef Fha het volgende:
helluh
verslapen, niet dat ik iets te doen heb.. maar toch
Helluh broodjesmonsterquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
Helleuw lief vrouwtje van me![]()
Ik ga eens op broodjesjacht.. verrek van de honger
ik wel je mag mijn dag wel hebben...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:13 schreef Fha het volgende:helluh
verslapen, niet dat ik iets te doen heb.. maar toch
daar is ook een filmpje van, een kale vent die z´n hoofd in een kut van een vrouw stoptquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
Groningenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik wel je mag mijn dag wel hebben...
heen naar groningen, bussen.. college volgen slb lerares praten en daarna weer terug naar huis buss trein..lopen5 uur thuis
Nah ik blijf wel gewoon in Groningen danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik wel je mag mijn dag wel hebben...
heen naar groningen, bussen.. college volgen slb lerares praten en daarna weer terug naar huis buss trein..lopen5 uur thuis
heb mn buit binnenquote:
Jummmquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb mn buit binnen![]()
Broodje tonijn en broodje tonijnsalade
(en bekertje yoghurt met musli)
Na een paar 100 keer gaat het vervelen hoorquote:
Dat hoeven we dan weer niet te zienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar is ook een filmpje van, een kale vent die z´n hoofd in een kut van een vrouw stopt
Nog net wel jaquote:
Dat zulen er niet veel zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mensen die tussen Rotterdam en Dordrecht wilden reizen, kwamen vast te zitten door een kapotte goederentrein.
Leuk begin van de 13de
Hou die troep dan alsjeblieft daarquote:
Fhaquote:
Ad Tramquote:
quote:
indeedquote:
quote:
Arme jijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]!
Ik niet. Gelukkig wordt t nog vaak zat uitgezonden op tv
.
Liefquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Arme jijIk kijk wel voor jou ook dan
Maar inderdaad, het is gelukkig nog vaak zat op tv
![]()
Dat zijn er heel veel zelfsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zulen er niet veel zijn. Daar wil je toch zeker nog niet dood gevonden worden
?
Arme mensen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad heel wat mensen zijn die forensen tussen dood en verderf.
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:22 schreef Fha het volgende:
Getver ik moet vanmiddag ook weer met de trein bedenk ik me
Dat laatste is goed om te weten... mocht Syntus Prorail weer kuren hebben in het oostenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook..
Zaterdag en zondag gelukkig weer autotijd.
Ghehe. Er is natuurlijk de optie DaBolide hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste is goed om te weten... mocht Syntus Prorail weer kuren hebben in het oosten.
Ja, maar ik krijg geen 40% korting bij de pomp als ik het NS-kaartje laat zienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ghehe. Er is natuurlijk de optie DaBolide he.
Bij de syntus krijg je ook geen korting met je NS kaartquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg geen 40% korting bij de pomp als ik het NS-kaartje laat zien.
Gewoon een enkeltje kopen toch, ik heb gehoord dat ze richting Arnhem toch geen kaartjes verkopenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij de syntus krijg je ook geen korting met je NS kaart.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon een enkeltje kopen toch, ik heb gehoord dat ze richting Arnhem toch geen kaartjes verkopen.
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook..
Zaterdag en zondag gelukkig weer autotijd.
Ik heb met een hoefijzer over m'n schouder een klavertje 4 aan moes gegooidquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag net een zwarte kat onder een ladder doorlopen!
Idd, iedereen die uit brabant, limburg en zeeland komt om in de bewoonde wereld te werkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad heel wat mensen zijn die forensen tussen dood en verderf.
Ik heb ook geen zinquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
Bah, ik heb totaal geen zin meer
wil naar huis
En dat lukt nog niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
Bah, ik heb totaal geen zin meer
wil naar huis
Pak een studieboek en leef je uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zinik doe al niks, maar ook daar heb ik geen zin in. Vandaag had ik gewoon beter in bed kunnen blijven liggen met een boek ofzo
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:30 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 12 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
026. 118 Ladylike
035. 108 Memento-Mori
073. 075 Fha
079. 070 Californium
090. 066 Dr_Flash
097. 063 Papierversnipperaar
Nee dat gaat hem niet worden. Op zo'n dag als vandaag kan ik honderd keer dezelfde zin lezen en dan dringt het nog niet doorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pak een studieboek en leef je uit
Ik ook nietquote:
Dan heb je die zin iig 100 keer gelezen alquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dat gaat hem niet worden. Op zo'n dag als vandaag kan ik honderd keer dezelfde zin lezen en dan dringt het nog niet door
ja wat heb ik daar aan als ik dan nog niet weet wat er nou eigenlijk staatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je die zin iig 100 keer gelezen al
Jawel, want de volgende keer herken je het dan snellerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:49 schreef Fha het volgende:
[..]
ja wat heb ik daar aan als ik dan nog niet weet wat er nou eigenlijk staat
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet
En dat zal niet snel meer gebeuren ook na vandaag
Ik wil het ook horen!! Ik wil het ook horen!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
U hoort nog van mij, maar niet hier
welke homo heeft mij uit dat lijstje gehaaldquote:
Gefixt!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welke homo heeft mij uit dat lijstje gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:03 schreef Fha het volgende:
godver Marthad je die kolere sneeuw niet gewoon bij je kunnen houden!?
Bij voorkeur wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha inderdaadDan word ik gelukkig weer gewoon bereden door fred
Dat stond er niet, puberquote:
quote:
Ik blaas het wel jouw kant weer op want ik hoef het nietquote:
Echo in je orenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil het ook horen!! Ik wil het ook horen!!
Daar hadden we het al over gehad tochquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
Als die zooi maar niet hier komt hoor
Inderdaad kut weerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
kut weer![]()
Blij dat ik maar niet naar België gegaan ben vandaag
Jij hebt teveel tijdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef Ladylike het volgende:
Oh ik dacht dat ik niet in de cijfers zou staan
Paar lastige bordjes schieten die alleen maar doordeweeks kunnenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Inderdaad kut weer![]()
Wat wou je in belgie gaan doen dan?
Blijkbaarquote:
Martquote:
quote:
Ah okequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar lastige bordjes schieten die alleen maar doordeweeks kunnen
quote:
Maar daar zijn er tientallen van, dus eigenlijk moet ik daarvoor gewoon een keer een weekje op vakantie naar Belgiëquote:
geloof het of niet, maar er is gisteravond een blik karamel ontploft in mijn keukenquote:
jupquote:
Heeeel vervelend natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar daar zijn er tientallen van, dus eigenlijk moet ik daarvoor gewoon een keer een weekje op vakantie naar België
Verstandigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
geloof het of niet, maar er is gisteravond een blik karamel ontploft in mijn keuken![]()
[..]
jup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |