Ondankbaar kind!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
kan me niet herinneren dat ik er echt blij mee was trouwens.
Flikker toch op manquote:
Koekjes krijg je tenminste nooit ruzie meequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flikker toch op man
iedereen heeft zijn zwijmel vriendinnetje en gaat daar een avond leuk mee doen, en ik heb niks. Nou ja, kan gebeuren.
Nee, ik krijg een pak koekjes EN moet daar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor doen.
Nou bedankt
Klinkt echt heeeeeeeeeeeeel boeiendquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
Nou... dan gaan we maar eens kijken of we nog iets aan pensioengegevens boven water kunnen toveren..
Ja, van je loverquote:
Hahaha, ik zie mijn vent ook niet op valentijnsdag hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flikker toch op man
iedereen heeft zijn zwijmel vriendinnetje en gaat daar een avond leuk mee doen, en ik heb niks. Nou ja, kan gebeuren.
Nee, ik krijg een pak koekjes EN moet daar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor doen.
Nou bedankt
Ik vond het gewoon grappig omdat ik niet eens wist dat het de 14e wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, van je lover![]()
Dan is ongeveer alles goed
Nou! Maar het is gelukt hoor. Het enige wat ik niet heb is de datum van in- en uitdiensttreding bij de werkgever waar ik inmiddels al 7 jaar weg ben. Nou, dat vraagt ie maar op hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt echt heeeeeeeeeeeeel boeiend
Gaat helemaal goed komen lijkt mequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou! Maar het is gelukt hoor. Het enige wat ik niet heb is de datum van in- en uitdiensttreding bij de werkgever waar ik inmiddels al 7 jaar weg ben. Nou, dat vraagt ie maar op hoor
Goedmaaksexquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:51 schreef Fha het volgende:
Geloof dat we later die avond knallende ruzie kregen![]()
quote:
Neuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zal wel een koude douche worden dus.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Waar woon je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:04 schreef DR34M3R het volgende:
Douchen!
Oh damn.. ik heb nu zin in sex. En bedankt fles
Wie kiest die studie dan ook. En waarom?>quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:08 schreef Fha het volgende:
Morgen maar verder met opdracht.. ofzo. Ik kan het niet vinden
Nou niet voor economisch gezeik in ieder geval neequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie kiest die studie dan ook. En waarom?>
Ja, precies links van je post!quote:
Vet...GMTAquote:
wat ik zie brengt niet veel meer boodschap over dan een wit vakje iigquote:
Een zeer goeie vriend van mij woont ook in edequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maandtrajectkaart Driebergen-Zeist - Ede Wageningen 157 euro
Utrecht - Ede wageningen 212, nogwat
wat zal ik doen?De baas betaalt, en met Ut - Ed kan ik ook gratis naar pa en ma in het weekend
Waarom zou je Driebergen-Zeist nemen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maandtrajectkaart Driebergen-Zeist - Ede Wageningen 157 euro
Utrecht - Ede wageningen 212, nogwat
wat zal ik doen?De baas betaalt, en met Ut - Ed kan ik ook gratis naar pa en ma in het weekend
Hoezo "ook"?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Een zeer goeie vriend van mij woont ook in ede
Daar wonen zijn ouders en zijn broers ook bijvoorbeeldquote:
Snelle verbinding vanaf de uithof. Maar ik heb al gekeken, het maakt eigenlijk geen fuck uit in de tijdquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je Driebergen-Zeist nemen?
beetjequote:
om mijn ouders op te zoekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je Driebergen-Zeist nemen?
Fhaquote:
Ah okequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snelle verbinding vanaf de uithof. Maar ik heb al gekeken, het maakt eigenlijk geen fuck uit in de tijd
Ja preciesquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke
Dan zou ik zeker voor Utrecht gaan
* Meester MPG komt binnen en schopt Fles terug naar de jongens slaapzaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash voelt zich als op jongerenkamp in een kampeerboerderij. Gaat net een slaapzak dichter bij Fha liggen
badjufquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
* Meester MPG komt binnen en schopt Fles terug naar de jongens slaapzaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:43 schreef DR34M3R het volgende:
Bed
Oeh, zijn we op kamp?* MPG met zaklamp schijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn we daar aan het doen?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:43 schreef DR34M3R het volgende:
Bed
Oeh, zijn we op kamp?* Muck achter droomdinges aansluiptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck achter droomdinges aansluipt
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG met zaklamp schijnt.
Wat zijn we daar aan het doen?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG met zaklamp schijnt.
Wat zijn we daar aan het doen?
sssssssssstt!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck achter droomdinges aansluipt
sluipen! dat zie je toch!quote:
Klikspaan!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef Muck het volgende:
[..]
sluipen! dat zie je toch!
ik wou spoorwegkwartet doen met DaMart!
Dan doe je dat maar in de eetzaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef Muck het volgende:
[..]
sluipen! dat zie je toch!
ik wou spoorwegkwartet doen met DaMart!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
nou, ik ga slapen. Weer een korte nacht voor de boeg
kruip maar onder de dekens, dan ziet niemand jequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:57 schreef cablegunmaster het volgende:
* cablegunmaster Loopt naat het toilet, en gaat toch stieken naar de meisjes zaal
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
kruip maar onder de dekens, dan ziet niemand je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Mensen die tussen Rotterdam en Dordrecht wilden reizen, kwamen vast te zitten door een kapotte goederentreinquote:
Dank uquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart schuift bak koffie richting Pien.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:41 schreef Klonk het volgende:
ik ga dadelijk het lot tarten, op vrijdag de 13de naar een kapper voor een totaal nieuwe look, kort met de tondeuse en het leukste is vriendinlief weet er niets van, die schrikt zich kapot
Nu je dit gezegd hebt, verwachten wij wel een foto van je met nieuwe look, natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:41 schreef Klonk het volgende:
ik ga dadelijk het lot tarten, op vrijdag de 13de naar een kapper voor een totaal nieuwe look, kort met de tondeuse en het leukste is vriendinlief weet er niets van, die schrikt zich kapot
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu je dit gezegd hebt, verwachten wij wel een foto van je met nieuwe look, natuurlijk!
Ik eis een fotoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:41 schreef Klonk het volgende:
mm jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:35 schreef Klonk het volgende:
de kapster had over 12 bovenop en 8 aan de zijkanten, ik gok dat ze daarmee mm bedoelen, geen flauw idee hoe het eruit gaat zien maar ik wou eens wat nieuws
Dan gaat het kort zijn jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef Klonk het volgende:
als je weet dat ik van mezelf altijd een tamelijk woeste krullenkop heb zal het wel ff wennen zijn
Valt mee hoor. Al heb ik altijd een pet opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |