Mijn trauma wat doe jequote:
Iets wat er op lijkt wel een keerquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand trouwens dit Marokkaanse tomaat/kaneel prutje al geprobeerd?
[ afbeelding ]
http://www.goodnessdirect(...)Over_Sauce_350g.html
Dit lijkt me gewoon beter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand trouwens dit Marokkaanse tomaat/kameel prutje al geprobeerd?
Ik ken dat trauma nietquote:
Oeh, die zijn wel heel lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog echte Duitse Rostbratwurst liggen![]()
![]()
Nou... het is echt heel erg hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
ja.. doe dan ook niet mutsquote:
Ik wilde niet, maar Pat heeft heel onvriendelijk die beestjes in het rond gesproeidquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
ja.. doe dan ook niet muts![]()
Beterschap
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou... het is echt heel erg hoorDan maak ik een keer lekkere pannenkoeken voor jou, zonder eierschaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Ja nou ik durf niet meer hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maak ik een keer lekkere pannenkoeken voor jou, zonder eierschaal
Oke, iets anders danquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nou ik durf niet meer hoor
wil je dan wel met kaas doen? anders vind ik het helemaal niet te vreten![]()
Das een lange lijstquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn to-do lijstje voor vanavond..
1 afwassen
2 mailtje maken
3 formulieren invullen
4 douchen
5 wassen
6 drogen
7 strijken
8 13, fear is real kijken
Nr 1 heb ik af.. ik hoop nr 2, 3, 4 en 8 nog af te krijgen vandaag.
Pff jou lijst is lang zeg!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn to-do lijstje voor vanavond..
1 afwassen
2 mailtje maken
3 formulieren invullen
4 douchen
5 wassen
6 drogen
7 strijken
8 13, fear is real kijken
Nr 1 heb ik af.. ik hoop nr 2, 3, 4 en 8 nog af te krijgen vandaag.
Kleding met kreukels is gewoon veel mooierquote:
en ik moet eigenlijk ook nog valentijnsgedichtjes maken..quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een lange lijst
1 naar huis gaan
2 eten
verder kom ik niet
Mij boeit het gewoon geen ruk. En de klanten waar ik kom ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Kleding met kreukels is gewoon veel mooier![]()
Het boeit mij inderdaad ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mij boeit het gewoon geen ruk. En de klanten waar ik kom ook niet.
Opnieuw in de magnetronquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
ow damn!
mijn warme chocomel is koud
Dat kan wel tegelijk met 8quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en ik moet eigenlijk ook nog valentijnsgedichtjes maken..
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou... het is echt heel erg hoorKnapperige pannenkoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
Zo positief denk ik dan weer nietquote:
Boordevol Calcium voor sterke botten en tandenquote:
Nee, dat is nou niet echt valentijnsmateriaal..quote:
ik fok al tegelijkertijd met alles. Dat is multitask genoeg blijkbaar, als ik vergeet mijn drinken naar binnen te gieten.quote:En hee, jij bent vrouw, beetje multitasken, dan kan er een hoop tegelijk
LOLquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Valentijn ja. Dan moet ik schaatsen kijken
Ik moet mijn schoonouders ontmoetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Mijn valentijnsdate: twee getrouwde stellen en 3 homo's
Allemaal zo gek als een deur, dus plezier gegarandaard
gegarandeerd dus..quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Mijn valentijnsdate: twee getrouwde stellen en 3 homo's
Allemaal zo gek als een deur, dus plezier gegarandaard
oh, dat kan heel leuk zijn hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet mijn schoonouders ontmoeten
Mjah nouja ik hou niet van nieuwe mensen. En al helemaal niet van schoonouders die je dan zo vet krampachtig gaat ontmoeten.. gezeik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh, dat kan heel leuk zijn hoor
Ik wist niet dat jij een vent had inmiddels?
Waarom niet? Dat ik die er gratis bij krijg wil niet zeggen dat ik die er ook meteen bij wil hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:30 schreef Sjowhan het volgende:
Pas na 5 maanden je schoonouders ontmoeten
Eensquote:
Da's toch veels te laat naar mijn idee?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat ik die er gratis bij krijg wil niet zeggen dat ik die er ook meteen bij wil hebben
Nou, niet noodzakelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's toch veels te laat naar mijn idee?
Te laat voor wat? Ik ga er toch echt van uit dat ik oud ga worden met meneer, dat zijn ouders dan 5 maanden van mijn gezelschap missen komen ze wel overheen hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's toch veels te laat naar mijn idee?
Wat liefquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
vroeger kreeg ik van mn moeder nog weleens een pak koekjes voor Valentijn of zo
nja had je toch ook wat he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |