ik vind krullen ook tof, maar als ik vaak buiten ben (zoals nu) en dan muts, pet of hoed (ja, ik heb een mooie zwarte hoed) op heb dan komt het zo ontiegelijk beroerd onder dat hoofdeksel vandaan en ik ben dan gewoon niet ijdel genoeg om eenmaal op de plek van bestemming m´n haren weer te doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
Tis dat ik zeker weet dat konk mn vent niet is, want anders ging ik nu weer twijfelen...
Krullen
Mijn ventje laat het nu juist net een keer groeien
Op mijn verzoek
Bekendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vind krullen ook tof, maar als ik vaak buiten ben (zoals nu) en dan muts, pet of hoed (ja, ik heb een mooie zwarte hoed) op heb dan komt het zo ontiegelijk beroerd onder dat hoofdeksel vandaan en ik ben dan gewoon niet ijdel genoeg om eenmaal op de plek van bestemming m´n haren weer te doen
Vrijdag de 13de is okayquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
Ik wilde al zeggen: daar hebben ze mutsen voor uitgevonden, maar hier wordt dat toch dubbelzinnig opgevat
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]klonk gaat de hele dag met zijn vriendin op zijn hoofd rondlopen
Zie je.... punt verduidelijktquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
Heulemoal niet!!quote:
Je bent een dag te laat manquote:
Helleuw lief vrouwtje van mequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:13 schreef Fha het volgende:
helluh
verslapen, niet dat ik iets te doen heb.. maar toch
Helluh broodjesmonsterquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
Helleuw lief vrouwtje van me![]()
Ik ga eens op broodjesjacht.. verrek van de honger
ik wel je mag mijn dag wel hebben...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:13 schreef Fha het volgende:helluh
verslapen, niet dat ik iets te doen heb.. maar toch
daar is ook een filmpje van, een kale vent die z´n hoofd in een kut van een vrouw stoptquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
Groningenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik wel je mag mijn dag wel hebben...
heen naar groningen, bussen.. college volgen slb lerares praten en daarna weer terug naar huis buss trein..lopen5 uur thuis
Nah ik blijf wel gewoon in Groningen danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik wel je mag mijn dag wel hebben...
heen naar groningen, bussen.. college volgen slb lerares praten en daarna weer terug naar huis buss trein..lopen5 uur thuis
heb mn buit binnenquote:
Jummmquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb mn buit binnen![]()
Broodje tonijn en broodje tonijnsalade
(en bekertje yoghurt met musli)
Na een paar 100 keer gaat het vervelen hoorquote:
Dat hoeven we dan weer niet te zienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar is ook een filmpje van, een kale vent die z´n hoofd in een kut van een vrouw stopt
Nog net wel jaquote:
Dat zulen er niet veel zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mensen die tussen Rotterdam en Dordrecht wilden reizen, kwamen vast te zitten door een kapotte goederentrein.
Leuk begin van de 13de
Hou die troep dan alsjeblieft daarquote:
Fhaquote:
Ad Tramquote:
quote:
indeedquote:
quote:
Arme jijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]!
Ik niet. Gelukkig wordt t nog vaak zat uitgezonden op tv
.
Liefquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Arme jijIk kijk wel voor jou ook dan
Maar inderdaad, het is gelukkig nog vaak zat op tv
![]()
Dat zijn er heel veel zelfsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zulen er niet veel zijn. Daar wil je toch zeker nog niet dood gevonden worden
?
Arme mensen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad heel wat mensen zijn die forensen tussen dood en verderf.
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:22 schreef Fha het volgende:
Getver ik moet vanmiddag ook weer met de trein bedenk ik me
Dat laatste is goed om te weten... mocht Syntus Prorail weer kuren hebben in het oostenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook..
Zaterdag en zondag gelukkig weer autotijd.
Ghehe. Er is natuurlijk de optie DaBolide hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste is goed om te weten... mocht Syntus Prorail weer kuren hebben in het oosten.
Ja, maar ik krijg geen 40% korting bij de pomp als ik het NS-kaartje laat zienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ghehe. Er is natuurlijk de optie DaBolide he.
Bij de syntus krijg je ook geen korting met je NS kaartquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg geen 40% korting bij de pomp als ik het NS-kaartje laat zien.
Gewoon een enkeltje kopen toch, ik heb gehoord dat ze richting Arnhem toch geen kaartjes verkopenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij de syntus krijg je ook geen korting met je NS kaart.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon een enkeltje kopen toch, ik heb gehoord dat ze richting Arnhem toch geen kaartjes verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |