Mmmmmmkoekjesquote:
Ik ookquote:
Nou MPG en ik hebben er lekker ook eenquote:
Hoezo?quote:
Weehhequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Fha![]()
![]()
hoest met je studie? Ben je al econoom?
Vind jij mij niet super interessant dan?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo?Wat kan jou het nou bommen wat zij vanavond eet?
Kapteinquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is Muck gekookt?
Hoi trouwens![]()
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is Muck gekookt?
Hoi trouwens![]()
Als het lekker is, eet ik meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo?Wat kan jou het nou bommen wat zij vanavond eet?
Nee, het kwam door de ontploffie-taartquote:
arme schoonmoederquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het kwam door de ontploffie-taart.
Hmm.. klinkt als een Suske en Wiske verhaallijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het kwam door de ontploffie-taart.
Jou wel natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Vind jij mij niet super interessant dan?!
thee proest schermquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jou wel natuurlijk![]()
Je maaginhoud boeit me wat minder, geweten dat daar niks van mij bij zit
Van wie wel danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jou wel natuurlijk![]()
Je maaginhoud boeit me wat minder, geweten dat daar niks van mij bij zit
Goed. Ik heb weekend en ga veel oefenen. Als ik goed genoeg ben moet ik misschien mee naar een optreden 28 novemberquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Weehhenee ik ben nog geen econoom. Ik moet nog wat recente cijfers opduikelen en dan is het zover
![]()
![]()
Hoe is het daar? Met gitaren enzo..
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed. Ik heb weekend en ga veel oefenen. Als ik goed genoeg ben moet ik misschien mee naar een optreden 28 november
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |