Lekker, allemaal mensen die tegen elkaar op lopen te hoesten en proestenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das het nadeel van een toeristenoord waar elke week 100en mensen bij elkaar in bussen aanreizen..
Volgens mij kom ik hier in April vandaan met het sterkste immuunsysteem ooitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekker, allemaal mensen die tegen elkaar op lopen te hoesten en proesten.
Sorry, mijn verstand is door 't snot naar de uithoeken van mijn hoofd geduwd (en 't was al niet veelquote:
Of met een SOAquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik hier in April vandaan met het sterkste immuunsysteem ooit
quote:
Jij ben gek..quote:
Fhaquote:
Esquote:
Zonde, is namelijk best leukquote:
quote:
We hebben jou ook gemist hoorquote:
Inderdaad! Ik ben helemaal niet hypocriet!quote:
Daarom zijn er gelukkig van die leuke PI'squote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben jou ook gemist hoor
WPzquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben jou ook gemist hoor
Die mag je niet meer zo noemen hoor!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is AC4 hier trouwens ook nog wel eens?
Bleek daar ook copyright op te zitten?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Die mag je niet meer zo noemen hoor!!!
Zit ie in een identiteitscrisis?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Die mag je niet meer zo noemen hoor!!!
geen ideequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bleek daar ook copyright op te zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |