Huisdieren WTF?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je vergeet dat huisdieren niet welkom zijn..
Vooral voor mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat was dus een zeeer goeie verjaardag![]()
Heel goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Vooral voor mij. Alle kleffe meidenfilms zijn meteen naar haar kamer gegaan
.
Niet dat we per ongeluk op de vorige trein blijven zittenquote:
Hee halloquote:
Hoe is het?quote:
Wel aardig geloof ik (op de nasnotter van de griep na)...quote:
Dat heeft iedereen nu geloof ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel aardig geloof ik (op de nasnotter van de griep na)...
KKK? Wat is dat joh? Ik dacht dat het bij DD wel ophield?quote:Sheyla Hershey, een 28-jarige vrouw uit Texas, heeft de grootste borstimplantaten ooit, zo bericht Fox News.
Haar borsten hebben de maat 38KKK en er was 3,78 liter siliconen nodig om de borsten op te vullen. "Groter is mooier voor mij," aldus Hershey, "Ik denk niet dat ik me ergens zorgen over hoef te maken."
Het is de negende keer dat Hershey een borstvergrotende operatie liet uitvoeren. Amerikaanse doktoren weigerden haar verder te opereren toen ze maat 34FFF had, maar dat hield Hershey niet tegen.
Ze vertrok naar Brazilië waar ze haar wel wilden helpen. Vervolgens dumpte de blondine haar vriendje omdat hij tegen haar operatie was. "Ik hou erg veel van hem maar ik moest mijn droom volgen," zo verklaart Hershey aan de pers.
Vrijdag de dertiendequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als er een kaarsje achter je apple staat te branden vergeet dan niet dat een apple van glimmend plastic is..
Gisteravond al gebeurdquote:
Nee joh. Een vriendin van mij had Fquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KKK? Wat is dat joh? Ik dacht dat het bij DD wel ophield?
Ik heb lekker niks gehadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen nu geloof ik
Ik heb er geen verstand vanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee joh. Een vriendin van mij had F(natuurlijk) dus die heeft ze lekker laten verkleinen
Toch raar, de griepepidemie schijnt over zijn hoogtepunt te zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen nu geloof ik
Vrijdag de dertiendequote:
Ik verder ook niet echtquote:
Das het nadeel van een toeristenoord waar elke week 100en mensen bij elkaar in bussen aanreizen..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Toch raar, de griepepidemie schijnt over zijn hoogtepunt te zijn.
Dat blijktquote:
quote:
Been there, done thatquote:
Lekker, allemaal mensen die tegen elkaar op lopen te hoesten en proestenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das het nadeel van een toeristenoord waar elke week 100en mensen bij elkaar in bussen aanreizen..
Volgens mij kom ik hier in April vandaan met het sterkste immuunsysteem ooitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekker, allemaal mensen die tegen elkaar op lopen te hoesten en proesten.
Sorry, mijn verstand is door 't snot naar de uithoeken van mijn hoofd geduwd (en 't was al niet veelquote:
Of met een SOAquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik hier in April vandaan met het sterkste immuunsysteem ooit
quote:
Jij ben gek..quote:
Fhaquote:
Esquote:
Zonde, is namelijk best leukquote:
quote:
We hebben jou ook gemist hoorquote:
Inderdaad! Ik ben helemaal niet hypocriet!quote:
Daarom zijn er gelukkig van die leuke PI'squote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben jou ook gemist hoor
WPzquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben jou ook gemist hoor
Die mag je niet meer zo noemen hoor!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is AC4 hier trouwens ook nog wel eens?
Bleek daar ook copyright op te zitten?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Die mag je niet meer zo noemen hoor!!!
Zit ie in een identiteitscrisis?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Die mag je niet meer zo noemen hoor!!!
geen ideequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bleek daar ook copyright op te zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |