Hoe kan die het nou doen als hij gewoon aan het werk is elke dagquote:
Kijk dan eens op de weblog naar de "I shot Myself" entries, als die breezahs het kunnen, kan Klonkie het ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:49 schreef Klonk het volgende:
fuck die foto, ik ben te dom om een zelfportret te maken, enige wat ik nu heb zijn vlekken voor de ogen van de flits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk dan eens op d weblog naar de "I shot Myself" entries, als die breezahs het kunnen, kan Klonkie het ook.
breezah, mobieltje, briljant idee, dat ding heeft ook een cameraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
breezah, mobieltje, briljant idee, dat ding heeft ook een camera
Whaoh! Kalequote:
Je kijkt ook zo vrolijkquote:
wehehe GMTAquote:
zeker weten, is trouwens 6 aan de zij en achterkant en 12 bovenopquote:
ik was dom geweest, ik wist dat er een kortingsactie is, kassabonnetje van de vorige keer mee is korting en binnen 3 weken (wat dus zo was bij mij) 50 % korting, kassabonnetje wel gepakt maar niet meegenomenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:09 schreef Fha het volgende:
Ik moet ook naar de kappermaar ik heb geen geld
Wahahah dat schiet helemaal lekker op jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was dom geweest, ik wist dat er een kortingsactie is, kassabonnetje van de vorige keer mee is korting en binnen 3 weken (wat dus zo was bij mij) 50 % korting, kassabonnetje wel gepakt maar niet meegenomen
Ja, dat duurt niet lang voordat je daar aan gewend bentquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
zeker weten, is trouwens 6 aan de zij en achterkant en 12 bovenop
alleen wel kouddddddddddddddddd, maar dat went vanzelf
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:11 schreef DaMart het volgende:
Grmbl.... KPN heeft mijn internet vermoord.
Storing is naar verwachting ergens dit weekend wel verholpen, aldus een medewerker van KPN.
gelukkig is tondeuse werk maar 12,95 maar de volgende keer toch maar niet vergeten dat bonnetjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Wahahah dat schiet helemaal lekker op ja
ik heb weinig keuzequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat duurt niet lang voordat je daar aan gewend bent
Ik ben 22 euro kwijt alleen voor puntjes bij te knippenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig is tondeuse werk maar 12,95 maar de volgende keer toch maar niet vergeten dat bonnetje
da´s kutquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben 22 euro kwijt alleen voor puntjes bij te knippen
Jaquote:
Dus er komen zo nog meer fotos ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
da´s kut![]()
ik ben nu wel helemaal hip met de nieuwe kleding die ik gisteravond heb gekocht
HOAX, zonder int0rwebs kun je hier niet posten gekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:11 schreef DaMart het volgende:
Grmbl.... KPN heeft mijn internet vermoord.
Storing is naar verwachting ergens dit weekend wel verholpen, aldus een medewerker van KPN.
Er is altijd keuze he. Denk bv aan die muts op je hoofdquote:
scherp!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
HOAX, zonder int0rwebs kun je hier niet posten gek.
Das mooi klote dan. Vooral als je hoort dat het van het weekend ergens wel opgelost wordtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Vanochtend al problemen, vanmiddag wat meer en nu doet internet helemaal niks meer. Ik heb alleen mijn mobiele internet nog, maar ja, daar kan ik zo weinig mee.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus er komen zo nog meer fotos ?![]()
En het is inderdaad kut, of eigenlijk gewoon afzetterij
Ach, zie het positief, nu heb je de rest van de middag vrij en zondag hoef je toch niet op teh int0rwebs.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef DaMart het volgende:
Wel typisch dat ik precies vandaag zonder internet kom te zitten.
Mijn mobiel heeft nog wel internet!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
HOAX, zonder int0rwebs kun je hier niet posten gek.
Oeh leuk! vooral dat overhemdquote:
Snel, post in TRUquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef DaMart het volgende:
Wel typisch dat ik precies vandaag zonder internet kom te zitten.
die hadden ze ook nog met groene ruitjes, maar dat groen was te flets, net niet mooi zullen we maar zeggenquote:
Geen vrij. Kan nog iets doen zonder internet voor werk... al was het met handiger geweestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, zie het positief, nu heb je de rest van de middag vrij en zondag hoef je toch niet op teh int0rwebs.
Ik hou sowieso niet heel erg van groene kleding geloof ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
die hadden ze ook nog met groene ruitjes, maar dat groen was te flets, net niet mooi zullen we maar zeggen
dit was eigenlijk ook niet helemaal gepland, maar doordat ik eerder deze week was gevallen met de fiets moest ik gewoon een nieuwe broek hebben, eerst nog wat cheap shit gepast bij de C&A maar dat zit gewoon zooooooo kut, toen maar naar de Esprit en toen ik de broek aan had zag ik het overhemd ook hangen en tja toen moest ik die ook hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet heel erg van groene kleding geloof ikDeze kleur blauw is wel mooi
![]()
Ik moet eigenlijk ook nieuwe kleren kopen, in ieder geval een broek, maarja.. ik kan niet eens mijn kapper betalen hahaha
Wehehehe en zo hoort hetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
dit was eigenlijk ook niet helemaal gepland, maar doordat ik eerder deze week was gevallen met de fiets moest ik gewoon een nieuwe broek hebben, eerst nog wat cheap shit gepast bij de C&A maar dat zit gewoon zooooooo kut, toen maar naar de Esprit en toen ik de broek aan had zag ik het overhemd ook hangen en tja toen moest ik die ook hebben![]()
maar Klonkette heeft wraak genomen door bij de Hunckemoller in te slaan
Ja wie nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
kijk uit, ik heb ook nog wat leuke foto´s van jou
Het zal ook eens niet. Shoppen voor jou en Klonkette koopt voor zichzelf de stad leegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
dit was eigenlijk ook niet helemaal gepland, maar doordat ik eerder deze week was gevallen met de fiets moest ik gewoon een nieuwe broek hebben, eerst nog wat cheap shit gepast bij de C&A maar dat zit gewoon zooooooo kut, toen maar naar de Esprit en toen ik de broek aan had zag ik het overhemd ook hangen en tja toen moest ik die ook hebben![]()
maar Klonkette heeft wraak genomen door bij de Hunckemoller in te slaan
Ik.quote:
Mmmmmmkoekjesquote:
Ik ookquote:
Nou MPG en ik hebben er lekker ook eenquote:
Hoezo?quote:
Weehhequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Fha![]()
![]()
hoest met je studie? Ben je al econoom?
Vind jij mij niet super interessant dan?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo?Wat kan jou het nou bommen wat zij vanavond eet?
Kapteinquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is Muck gekookt?
Hoi trouwens![]()
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is Muck gekookt?
Hoi trouwens![]()
Als het lekker is, eet ik meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo?Wat kan jou het nou bommen wat zij vanavond eet?
Nee, het kwam door de ontploffie-taartquote:
arme schoonmoederquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het kwam door de ontploffie-taart.
Hmm.. klinkt als een Suske en Wiske verhaallijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het kwam door de ontploffie-taart.
Jou wel natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Vind jij mij niet super interessant dan?!
thee proest schermquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jou wel natuurlijk![]()
Je maaginhoud boeit me wat minder, geweten dat daar niks van mij bij zit
Van wie wel danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jou wel natuurlijk![]()
Je maaginhoud boeit me wat minder, geweten dat daar niks van mij bij zit
Goed. Ik heb weekend en ga veel oefenen. Als ik goed genoeg ben moet ik misschien mee naar een optreden 28 novemberquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Weehhenee ik ben nog geen econoom. Ik moet nog wat recente cijfers opduikelen en dan is het zover
![]()
![]()
Hoe is het daar? Met gitaren enzo..
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed. Ik heb weekend en ga veel oefenen. Als ik goed genoeg ben moet ik misschien mee naar een optreden 28 november
Aan taaaaaafeeeeeeeeel!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is Muck gekookt?
Hoi trouwens![]()
Oehw spannendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed. Ik heb weekend en ga veel oefenen. Als ik goed genoeg ben moet ik misschien mee naar een optreden 28 november
2e graad brandwond aan hand, verder wel ok.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm.. klinkt als een Suske en Wiske verhaallijnMaar gaat het wel met Muck?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
2e graad brandwond aan hand, verder wel ok..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Nee, maar ik heb een nummer van Anouk een solo gegeven. PM je hotmail eens?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Staat er iets online van jouw gitaarspel?
Geslachte koeien en kippenquote:
Vleeschquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Necrofilie
Dierenliefde
Necrofiele dierenliefde
Het ging over mijn maag.. ik weet niet hoe jij seks hebt hoor.. maar ik gebruik mijn maag daar echt niet bijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Necrofilie
Dierenliefde
Necrofiele dierenliefde
![]()
![]()
Vlees
![]()
![]()
Jazeker, ergens in de buurt van Nijmegenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Oehw spannendDat optreden is natuurlijk hier zodat ik voor groupie kan spelen?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hij zoekt een partner voor ValentijnsdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
hmm...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jazeker, ergens in de buurt van Nijmegen
Fles en ik hebben toevallig nog 1 plekje vrij in onze coupe.. reis je mee?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Het ging over mijn maag.. ik weet niet hoe jij seks hebt hoor.. maar ik gebruik mijn maag daar echt niet bij
Nina heeft alle dvd's (en gelukkig sinds haar verjaardag een eigen dvd'spelerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
Oke. Winx is dus echt een van de stomste tekenfilms ooit![]()
Dat jullie het even weten.
Het is een slaapcoupequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Fles en ik hebben toevallig nog 1 plekje vrij in onze coupe.. reis je mee?
Dat was dus een zeeer goeie verjaardagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Nina heeft alle dvd's (en gelukkig sinds haar verjaardag een eigen dvd'speler).
Je vergeet dat huisdieren niet welkom zijn..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een slaapcoupe
Met goeie bedden
Hij kan op slot
Je mag LL ook meenemen
en hij is geluids-geïsoleerd. Wat wil je nog meer?
Als LL mee mag is het goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een slaapcoupe
Met goeie bedden
Hij kan op slot
Je mag LL ook meenemen
en hij is geluids-geïsoleerd. Wat wil je nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |