Nou, om hemelse toffee te maken voor banoffee-pie, moet je een blikje gecondenseerde melk 2 uur laten pruttelen in een pannantje kokend water.quote:
oh, en de keuken natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, om hemelse toffee te maken voor banoffee-pie, moet je een blikje gecondenseerde melk 2 uur laten pruttelen in een pannantje kokend water.
Deze keer ontplofte hij helaas toen ik hem op het aanrecht zette, waardoor mijn hele hand onder de kokende toffee zat
quote:
Auw!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, om hemelse toffee te maken voor banoffee-pie, moet je een blikje gecondenseerde melk 2 uur laten pruttelen in een pannantje kokend water.
Deze keer ontplofte hij helaas toen ik hem op het aanrecht zette, waardoor mijn hele hand onder de kokende toffee zat
tweedegraads brandwonden en verbandquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Auw!Hoest met je hand nu?
voor je hand
Ben je lekker meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
tweedegraads brandwonden en verband
thanks
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben je lekker meeGeen bananofee-pie meer dus?
Kwarktaart voor de volgende keer dan? Dat kan niet ontploffenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Ontploffie taart is voortaan een no-go in huize MuckPG.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef Fha het volgende:
Fijn is dat. Ik hoor gekrabbel op de vloer in de gang, wat dus inhoud dat poes de inhoud van haar darmen daar gaat droppen ipv in de bak. Dus ik snelwandel er heen om mevrouw vervolgens in de bak te zetten. Daar draait mevrouw zich zo dat ze met haar voorlijf inderdaad netjes in de bak zit, maar de inhoud van haar darmen werd als nog op de vloer gedropt![]()
Fijn poes.. fijn..
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef Fha het volgende:
Fijn is dat. Ik hoor gekrabbel op de vloer in de gang, wat dus inhoud dat poes de inhoud van haar darmen daar gaat droppen ipv in de bak. Dus ik snelwandel er heen om mevrouw vervolgens in de bak te zetten. Daar draait mevrouw zich zo dat ze met haar voorlijf inderdaad netjes in de bak zit, maar de inhoud van haar darmen werd als nog op de vloer gedropt![]()
Fijn poes.. fijn..
quote:
Jup.. en dat eigenlijk elke dagquote:
Ik zou toch al een pak Bastogne meenemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
noouuuuu, misschien met het merk blikjes dat ik hiervoor gebruiktequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Dan zou ik inderdaad maar weer overstappenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
noouuuuu, misschien met het merk blikjes dat ik hiervoor gebruikte
die zijn steviger
OMG fha
En deze keer moesten ze nog echt aan het werk ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]. Twee collega's die vrij hadden, konden alsnog komen opdraven, omdat ze bij de vrijwillige brandweer zijn
.
Ik ben benieuwd inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)e-start-maandag.html
Interessant proces kan dit worden
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En deze keer moesten ze nog echt aan het werk ook
Absoluut.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)e-start-maandag.html
Interessant proces kan dit worden
dat zou inderdaad hartstikke zonde zijn!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad maar weer overstappenBeetje jammer als jij elke keer bij de dokter eindigt..
quote:En het is heul niet grappig joh![]()
En voldoende PBM. Handschoenen, Gelaatsscherm, veiligheidsschoenen, etc.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
noouuuuu, misschien met het merk blikjes dat ik hiervoor gebruikte
die zijn steviger
OMG fha
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zou inderdaad hartstikke zonde zijn!
[..]
een klein beetje wel
zie je het al voor jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
En voldoende PBM. Handschoenen, Gelaatsscherm, veiligheidsschoenen, etc.
Zet Poezebeets de volgende keer in de tuin van de burenquote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef Muck het volgende:
[..]
zie je het al voor je
maar goed, ik ga nog wat nuttige dingen doen, juuu![]()
Geen tuinen hier in de buurtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Zet Poezebeets de volgende keer in de tuin van de buren
Fotoquote:
quote:
komt, alleen ff wachten, dagelijkse digicam heeft ineens een lam aan uit knopje, grote spiegelreflex digicam had een lege accuquote:
E=mc2 ?quote:
Haha dat schiet lekker op danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
komt, alleen ff wachten, dagelijkse digicam heeft ineens een lam aan uit knopje, grote spiegelreflex digicam had een lege accu
Ik heb een beker koffie nuquote:
ik kom altijd via de achterdeur binnen, deur dicht en dan kan ik gelijk de senseo aanzetten, nog voordat de tassen op de grond staanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:00 schreef Muck het volgende:
wle KSC-worthy dat er nog niet eens een haakje voor mijn jas is of een vuilniszak, maar dat de stekker van de senseo er wel gewoon in zit
Je zet dat ding al startklaar voor je de deur uit gaatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kom altijd via de achterdeur binnen, deur dicht en dan kan ik gelijk de senseo aanzetten, nog voordat de tassen op de grond staan
ik heb een nieuwerwetsche met groot ding, dus die moet ff opwarmen en als ik dan klaar ben, kan ik gelijk een pad er in flikkeren en klaar is Klonkiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zet dat ding al startklaar voor je de deur uit gaat?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
Als ik binnen kom moet ik eerst een soort dans doen om alle stront in de gang te ontwijken
Kattenbak in de gang zettenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
Als ik binnen kom moet ik eerst een soort dans doen om alle stront in de gang te ontwijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Kattenbak in de gang zetten.
De kattenbak staat in de gangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dat is vet stomquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
Dus ik ga hulp halen, want zag het echt niet meer. Doe hem voor wat ik deed (en al 3 keer op dezelfde manier gedaan had) en dat het dus fout ging. Alleen, het werkte nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |