quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:59 schreef Fha het volgende:
Flauwzonder de ofzo natuurlijk
Maar die is er af en toe nog wel ja
Als je uit 85 komt mag je best Jij zeggen hoorquote:
Hey, tegen een kapitein hoor je u te zeggenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je uit 85 komt mag je best Jij zeggen hoor![]()
Maar ook goed, tis lekker weer hier dus ik vermaak me wel
Tegen een Doctor ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, tegen een kapitein hoor je u te zeggen
Deze kapitein is te jong om u tegen te zeggen en mijn schip staat redelijk vast hier in de berg dus ik kan mensen ook niet zo makkelijk kielhalen. Gewoon jij dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, tegen een kapitein hoor je u te zeggen
Maar dat koppie koffie gaat er wel in![]()
Vrijdag de 13de is een goeie dag
Ook goed, jij danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Deze kapitein is te jong om u tegen te zeggen en mijn schip staat redelijk vast hier in de berg dus ik kan mensen ook niet zo makkelijk kielhalen. Gewoon jij dusWaar gaan we koffie doen?
Ja maar... jou ken ik persoonlijk dus dan is t andersquote:
Das wel erg ver wegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook goed, jij dan
Ehm... koffie in Luxemburg? Daar ben ik toch van zondag t/m woensdag
Nou in mei in Amsterdam dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das wel erg ver wegIn mei ben ik weer in NL
Dealquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou in mei in Amsterdam dan?Koffie in Luxemburg leek me wel leuker hoor
Weinigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is AC4 hier trouwens ook nog wel eens?
Hm neequote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Weinig.
Is jouw Hyves kwijt. Mijne was dat wel
.
Fleske112 heb ik recentelijk ook in de glasbak gekieperdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Weinig.
Is jouw Hyves kwijt. Mijne was dat wel
.
quote:
Poe heequote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb al een minimeet gedaan ja
quote:
Ik heb alweer een nieuwe ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fleske112 heb ik recentelijk ook in de glasbak gekieperd
'T moet maar snel weer BBQ weer worden (we hebben een nieuwequote:
Nou en mens, JIJ trouwt een opticienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:16 schreef es70 het volgende:
Godverdegodverdegodver![]()
![]()
![]()
.
Kind dat een bril kwijt is. En hij had 'm al een week
.
Dat dusquote:
Oh ja dat had je pas honderd keer verteldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat had je pas honderd keer verteldJepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Die goed is in zijn vak, maar dat wil niet zeggen dat we de brillen voor niks krijgen jammer genoegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en mens, JIJ trouwt een opticien
Hmm. Wie moet je daarvoor nog meer trouwen dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Die goed is in zijn vak, maar dat wil niet zeggen dat we de brillen voor niks krijgen jammer genoeg.
Zijn baas misschien (yukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm. Wie moet je daarvoor nog meer trouwen dan?
Have funquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
FF werken nog en dan dansje maken![]()
Tot volgende keer kinders![]()
OAquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:33 schreef es70 het volgende:
Luchtalarm is uitgeschakeld, hij is gaan zoeken en heeft zijn bril terug.
juuuuu BKSCFFquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
FF werken nog en dan dansje maken![]()
Tot volgende keer kinders![]()
hoi mamquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb alweer een nieuwe ook.
Godverdegodverdegodver![]()
![]()
![]()
.
Kind dat een bril kwijt is. En hij had 'm al een week
.
Forum Opties | |