quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een vraag voor de thuiszittende/blijvende moeders: Zijn jullie wel eens eenzaam? En zoja wat doen jullie eraan? En denk je wel eens terug te keren naar een baan, hetzij parttime/fulltime?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:16 schreef simmu het volgende:
jawel, dan ga je fokken en denk je na een tijdje "wat een onzin, ik ga iets leuks doen" en dan doe je datdus ik smacht naar de zomer hier, lekker veel naar buiten en alles. een hobbie is ook handig, maar daar moet ik eerst nog een kamer voor uitrruimen
zodra we ergens vast wonen, voor meer dan 2 jaar ga ik trouwens wel werken.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:40 schreef RockabeIIa het volgende:
ah dat verklaart wel het e.e.a. simmu
LL ik ben blij dat ik er geen ervaring mee heb! Ik zou me kapot vervelen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef freecell het volgende:
Ik ben thuisblijfmoeder met 2 (nuja, 1 echt vaak en 1 heel soms) gastouder-ukken.
Eenzaam? Welnee, iedereen weet dat ik thuis ben en joost mag weten waarom, maar ik ben een soort thuis-thuis voor allerlei mensen.
Gemiddeld komen hier 3 mensen op een dag koffiedrinken of eten die hier niet wonen (de ouders van gastouder-ukken niet meegerekend bij de theedrinkers)
Ik kom tijd te kort
En ik vind het oergezellig dat iedereen altijd maar binnenrolt al weet ik nog steeds niet waarom iedereen nou eigenlijk komt
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef Leah het volgende:
LL, ik heb het eerste jaar gewerkt, toen 5 jaar niet, en nu weer wel. En hoewel ik die 5 jaar heel prima vond (ik had twee jonge kinderen, waarvan 1 nogal bewerkelijk zal ik maar zeggen), ben ik nu weer heel blij om aan het werk te zijn. De jaren thuis zijn heel goed geweest, maar het is ook heel goed om nu te merken dat ik weer gewaardeerd wordt om andere dingen als aleen het moederschap zeg maar.
Heel herkenbaar voor mij. Behalve dat ik nooit aan stoppen met werken heb gedacht. Ben teveel gehecht aan mn werk en vind het ook echt leuk om te werken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:23 schreef Belana het volgende:
ik heb heel lang gedacht dat ik wilde stoppen met werken, maar ik denk tegenwoordig dat ik dan echt dood zou gaan van verveling...brrrr...
dat zou dan ook aan mezelf liggen overigens, want ik ben zo'n huismus die de deur niet uit komt, ik doe steeds minder dan. Nu ben ik 2 dagen in de week vrij en dan doe ik ook meestal wel iets met mijn tijd.
tuurlijk wel joh. je weet toch wat ze zeggen: voor elke deur die dichtgaat, gaat er ook wel weer eentje open. maar die dingen hebben tijd nodig. voor hetzelfde geld zat je nu klem met dat rotbeleid. nja, ik ben nu ff door mijn cliche's heen (maar ze zijn wel waarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
Fijn dat het weer wat beter gaat met dat sabbelen DeLiedje!
Ik had een hele toffe baan en ik heb daar alsnog spijt van dat ik daar ben weggegaan (aan de andere kant maar beter ook want het beleid was behoorlijk klote, maar ik vermaakte me wel met mijn collega's en de klanten) Zo'n baan vind ik denk ik nooit meer.
heerlijk om te horen lezen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:20 schreef DeLiedje het volgende:
Met het vingersabbelen hier gaat het heel goed! Ik ben super trots op Floortje!!![]()
Ik zou trouwens wel proberen om dit gevoel van je af te zetten, want hier ga je je echt niet beter door voelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had een hele toffe baan en ik heb daar alsnog spijt van dat ik daar ben weggegaan (aan de andere kant maar beter ook want het beleid was behoorlijk klote, maar ik vermaakte me wel met mijn collega's en de klanten) Zo'n baan vind ik denk ik nooit meer.
nee hoor, dit topic gaat over hoe het met de moeders gaat... en met deze moeder gaat het goed en is erg trots..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, goed zeg! Maar heb je niet per ongeluk het verkeerde topic te pakken?![]()
vandaar dat ze niet opnamquote:Op zondag 15 februari 2009 12:52 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Namens Anitra wil ik iedereen die haar sterkte en steun hebben toegewenst enorm bedanken.
Ja, we gaan een hele zware tijd tegemoet, maar die situatie zoals die nu was was ook niet veel langer meer vol te houden dus we moeten vol houden.
Op dit moment heeft ze het erg zwaar, zeer emotioneel, veel pijn en andere ongemakken maar ze wil vanavond al de volgende stap zetten en er alweer 12,5 Mg afhalen.
Nogmaals iedereen bedankt voor alle steunbeteugingen!
quote:Op maandag 16 februari 2009 07:22 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Ja sorry evenstar, ze zag het even niet zitten.
Ze heeft wel besloten om het doktersadvies op te volgen en pas bij de 2e plakbeurt te minderen.
We kunnen wel stellen dat het zwaar tegenvalt vooralsnog.
niks geen sorry, jullie weten ik ben er, ze geeft zelf aan wanneer ze me nodig heeft en dan ben ik erquote:Op maandag 16 februari 2009 07:22 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Ja sorry evenstar, ze zag het even niet zitten.
Ze heeft wel besloten om het doktersadvies op te volgen en pas bij de 2e plakbeurt te minderen.
We kunnen wel stellen dat het zwaar tegenvalt vooralsnog.
En hoe was het?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan vanavond voor het eerst weg zonder Lennon, naar een voorstelling van Theo Maassen. Mn moeder past op... ondanks dat ze dat heel goed kan en ook al jaren heeft gedaan, vind ik het toch een beetje raar. Maar heb er ook wel zin in.
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:09 schreef Lois het volgende:
Ik lees tussen de regels door Owlet, dat je hart het wel weet wat je het liefste zou willen. Heel veel sterkte met het gevecht
succesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
Lovelylady gaat maandag naar de angsttandarts......*zucht*
Laten we zeggen dat ik vorig jaar (toen ik 34 weken zwanger was) al een wortelkanaalbehandeling moest ondergaan... (en daarvoor al 8 jaar niet naar de TA geweest wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:27 schreef lady-wrb het volgende:
succes
is het voor controle of heb je al schade?.
"nieuw" inderdaad wel een beetje.. de laatste keer dat we in dat theater waren geweest was de avond voor de positieve test. Dat was dus wel even een leuke herinnering.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ah, lekker genoten Diaan. Voelde je je 'nieuw'?
oeiquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik vorig jaar (toen ik 34 weken zwanger was) al een wortelkanaalbehandeling moest ondergaan... (en daarvoor al 8 jaar niet naar de TA geweest was)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:02 schreef lady-wrb het volgende:
oei
nou sterkte dan maar.
* lady-wrb is ook niet bepaald fan van de tandartsmaar wegblijven durf ik helemaal niet
ik bijt m gewoon in zijn vingers als ie me pijn doet
o maar dat herken ik wel van hier.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat is ook een goeie...
Ach ja op zich valt het wel mee, ik moet gewoon even over de drempel gezet worden. Ik doe dat liever met iemand die begrijpt waarom ik 7 kleuren schijt voor de tandarts dan dat ik stijf van de zenuwen (en kotsend) bij een TA zit die niet weet wat er aan de hand is, en degene die ik had, vond dat ik maar overdreef.
Ik mag ook niet klagen hoor want tot nu toe heb ik nog maar 2 vullingen en ziet mijn gebit er goed uit.
Ik denk dat het gevoelsmatig heel anders is als je kind bij je vriendin is, dan wanneer dat kind bij een onbekend crisispleeggezin belandt. Om vandaar uit wrs naar langere pleegzorg te gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:33 schreef moussy het volgende:
moeten die mensen hun kinderen nou her en der onder gaan brengen? Ik vind het nogal wat, vooral omdat het kindje anders uit huis geplaatst moet worden, dat wordt het zo toch ook? En wat is er allemaal loos dat het kindje uit huis geplaatst moet worden.. heftig hoor!
Klinkt als een plan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef Suzanna het volgende:
Zo, en nu ben ik het hele gebeuren ook goed zat. Ga maar weer eens leuke dingen doen met de kinderen(en het buurmeisje) ...
Ik heb dat dus ook gehad bij Yara. Bij Tomas helemaal niet en bij Yara wel...het begon ook al in de laatste weken van de zwangerschap en het heeft een maand of 3,4 geduurd. Voelde me er echt rot over. Mijn man wilde direct na de bevalling een afspraak maken voor sterilisatie aangezien er geen 3e in de planning staat en ik heb hem echt gezegd dat ik eerst wilde afwachten hoe het met Yara zou gaan die eerste maanden..quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:49 schreef owlet het volgende:
Ik ken het gevoel ook wel. Het begint nu een beetje te zakken maar vanaf de laatste weken van de zwangerschap heb ik bij Avalon steeds weer de gedachte gehad "jij komt alleen even op bezoek". Vreselijk, en ik kon (kan) me er echt gek mee maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De chirurg gaat mijn nagelbed verkleinen en mn nagel zelf ook.
Morgen moet ik bellen voor een afspraak in het zkh, ik zie er echt tegenop, getver!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef Reinhilde het volgende:
Wat een heftige en nare gevoelens bij iedereen. Ik moet toegeven dat ik minimaal 15 x per dag check of Thomas nog adem haalt (als hij slaapt). Kijken of hij het nog doet. Ik heb gelukkig niet een stemmetje dat zegt dat hij hier maar even zal zijn, wat lijkt me dat vreselijk.
Ik loop al een paar weken met een ontstoken teen, en het ging maar niet over, dus vandaag naar de HA geweest. Mijn HA werpt één blik op mijn teen en zegt: 'dat moet geopereerd worden'.![]()
Was ik al bang voor.Jeetje, dat is rot Reinhilde... Heb je er ook last van met lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De chirurg gaat mijn nagelbed verkleinen en mn nagel zelf ook.
Morgen moet ik bellen voor een afspraak in het zkh, ik zie er echt tegenop, getver!
Door m'n schoen had ik niet, wel m'n sokken standaard "vastgeplakt" waar die teen zat (1x stoten was gegarandeerd voor bloeden..en ik ben nogal onhandig)quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef RockabeIIa het volgende:
(oh, tijdens de gym op school is echt 2x over het bloed door mijn schoen naar buiten gekomenen gewoon doorlopen he....)
Dat geloof ik ook wel. Ik bedoelde met mijn bericht ook niet die gevoelens te bagatelliseren oid. Maar meer benoemen dat ik het niet raar of vreemd vind, ook al kan het wel heel vervelend zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef Lishe het volgende:
Dat kan best Igraine. Maar ik denk wel dat er een verschil is tussen de mensen die het zo per kind (dus wanneer ze meerdere kinderen hebben) benoemen. Het duidelijker voelen bij een van hun kinderen.
Nouja, wat het ook is, ik hoop dat het gewoon een naar gevoel is. Iets wat slijt, en anders maar heeeel af en toe voorbij komt piepen. En voor niemand bevestigd word.
Vind het juist knap van je dat je het erover hebt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:01 schreef Mibos2 het volgende:
Ardenlyn het is een naar iets maar iets waar ik wel mee zit en het daarom dus postte want ook de nare dingen mogen best besproken worden en ik vind het heel fijn om te weten dat ik er niet alleen mee rond loop.
Reinhilde je moet zo zien dat je na dinsdag uiteindelijk weer normaal kan lopen. Veel succes dinsdag.
Idd!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:01 schreef Mibos2 het volgende:
Reinhilde je moet zo zien dat je na dinsdag uiteindelijk weer normaal kan lopen. Veel succes dinsdag.
Sterkte, een vriendin van mij is een aantal keer geopereerd aan haar te(e)n(en) (geen idee of het nou beide grote tenen waren) en dat was erg pijnlijk, maar toen het over was wel een grote verbetering. Kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:54 schreef Reinhilde het volgende:
Iemand had een keer gepost in Z&G, volgens mij E.T., dat je je zorgen gaat maken zodra je weet dat je zwanger bent, en dat dat nooit meer ophoudt. Volgens mij klopt dat wel.
DInsdag word ik geopereerd.
Nixxx is nu aan het kijken of hij zorgverlof kan krijgen, dat zou wel fijn zijn! Als het niet lukt is het ook geen wereldramp, het gaat tenslotte maar om een paar dagen.
De huisartsenpost kan je ook gewoon bellen voor telefonisch overleg en ik denk dat je daar wel een goede reden voor hebt nu hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:35 schreef Suzanna het volgende:
Daar zat ik dus ook aan te denken. Maar kan het dan zijn dat ik die miskraam veroorzaakt heb doordat ik weer ben begonnen met die pleister? door de hormonen?
Oh, en ik wil niks wat er 'in' mijn lichaam moet qua anticonceptie (behalve dan een pilletje) want dat vind ik eng![]()
Huisarts wordt een beetje moeilijk omdat ik dan de huisartsenpost zou moeten bellen, en dat vind ik weer overdreven.
Dit was behoorlijk groot (4cm ongeveer) en leek (daar deed het me in ieder geval aan denken) op een vruchtzakje. Ook stevig dus. Dus 'flieberen' (ik begrijp wel wat je daarmee bedoelt, een beetje gestold bloed?) was het niet mijns inziens.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:40 schreef freecell het volgende:
[..]
De huisartsenpost kan je ook gewoon bellen voor telefonisch overleg en ik denk dat je daar wel een goede reden voor hebt nu hoorDaar bellen ook wel mensen heen die een beetje verkouden zijn
En of je het veroorzaakt kan hebben, daar valt niet zoveel over te zeggen. Er zijn zovéél mogelijke redenen voor een miskraam. En jezelf gek maken met 'heb ik dit zelf gedaan' helpt daar niks aan.![]()
Kan het trouwens ook gewoon wat 'oud bloed' geweest zijn? Dus over de nacht opgehoopt en wat gestold en dan 's morgens er uit? Dat 'fliebert' ook wel eens.
Da's vreemd. Bij mij kwam het best regelmatig, hoewel ik na het stoppen met de pleister wel vaak een aantal dagen moest wachten op de bloeding, en je de pleister dus alweer op moet plakken terwijl je nog menstrueert. Dat vind ik wel wat apart.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb ook een tijdje Evra gebruikt..ben er mee gestopt toen ik ongesteld werd op momenten dat het niet moet, en er geen bloeding kwam op momenten dat het wél moest..
Mwa, de oorzaak lijkt me niet zo belangrijk. De vraag is MI meer of ze een miskraam gehad heeft en of ze daar nog wat mee moet....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:58 schreef livelink het volgende:
Nou, ik zou hier dan toch ook weer niet de huisartsenpost voor bellen. De vraag is maandag nog exact hetzelfde als vandaag, namelijk of Evra een miskraam kan veroorzaken.
ik denk dat ik dan gewoon ff goed in de gaten hou dat het niet uit de hand loopt. als je opeens heel veel gaat bloeden gewoon naar de huisartsenpost gaan hoor! je weet maar nooit. maar als je je verder redelijk ok voelt is het idd wellicht niet nodig. *knufs* iig!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:29 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Dit was behoorlijk groot (4cm ongeveer) en leek (daar deed het me in ieder geval aan denken) op een vruchtzakje. Ook stevig dus. Dus 'flieberen' (ik begrijp wel wat je daarmee bedoelt, een beetje gestold bloed?) was het niet mijns inziens.
Tja, dat leek me niet de vraag van Suzanna, maar misschien heb ik het verkeerd gelezen. Als het om jouw vragen gaat, zou ik zeggen wat simmu ook zegt. Bij blijvende pijnklachten en veel bloedverlies bellen naar de huisarts.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Mwa, de oorzaak lijkt me niet zo belangrijk. De vraag is MI meer of ze een miskraam gehad heeft en of ze daar nog wat mee moet....
Correct me if I'm wrong.
Dankjewel!! Ik kijk er wel een beetje tegenop om eerlijk te zijn.... ik ben het er niet mee eens zoals mn collega het uitgelegd heeft maar mijn bazin kan nogal overtuigend dominant zijn, dus lastig iets tegenin te brengen. Nou ja, we shall see, morgen eerst mn andere zieke collega thuis bellen en met haar bespreken hoe we dit gaan aanpakken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:24 schreef freecell het volgende:
Ok duidelijk
Dan blijft over om je er sterkte mee te wensenDus bij deze! Ik zou ook nieuwsgierig zijn geloof ik
Ja! Reinhildequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
Had Reinhilde niet haar operatie vandaag?
Een hele anoniemequote:Op woensdag 25 februari 2009 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het vervolg van het verhaal over Reinhilde's teen staat op het speeltuinbankje.Incl. foto.
Fijn dat het wat beter gaat freecell (ook met Leander natuurlijk)quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Een hele anonieme![]()
Hier gaat het al wat beterNiet met de hoofdpijn, wel met de rest. Heb goed geslapen, Leander is minder ongelukkig en ik heb toch maar wat dingen afgezegd deze week en dát geeft een heleboel rust.
Dus: onverminderde koppijn, zie vlekjes en ben een stuk gelukkiger
Nu alweer? Ik heb het gevoel dat je ook nog wel even verlof had... maar dat komt misschien ook omdat Mila pas na een aantal weken thuis is gekomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:02 schreef Raissa het volgende:
Diaan, dat klinkt balen maar even donderdag afwachten dus.. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, hoop voor je dat het allemaal meevalt!
Ik ben gisteren weer voor het eerst aan het werk geweest en hoewel ik aan het einde van de dag me compleet gesloopt voelde (was zoooo moe) vond ik het toch wel erg fijn er even tussenuit te zijn geweest en "mijn eigen ding te doen". Mila is bij oma (mijn moeder) gebleven.
Morgenmiddag ga ik lunchen met een vriendin, dan blijft Mila even een paar uurtjes bij papa alleen. Ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden
Ik heb niet gedaan aan "verlof". Ik werk bij mijn broer in zijn bedrijf en heb hem tijdens de zwangerschap zo lang laten zitten dat ik het niet zo netjes vond om nu te zeggen dat ik nog langer bij Mila wou blijven. (overigens zou hij daar alle begrip voor hebben) Bovendien is het niet een normale baan van 40 uur ofzo, ik werk ongeveer 1 dag in de week en of ik dat nu zondagnacht wil doen of woensdag overdag maakt niets uit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu alweer? Ik heb het gevoel dat je ook nog wel even verlof had... maar dat komt misschien ook omdat Mila pas na een aantal weken thuis is gekomen.
Ik weet haar naam niet meer. Een jonge slanke blonde juf.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
Geboortecentrum ben ik dus uiteindelijk niet terecht gekomen Rocka. Wie had je vandaag? Ze zijn daar erg leuk..... en goed niet geheel onbelangrijk. En leuk dat ons kaartje daar ligt, ik vond het altijd erg leuk om die mand met kaartjes door te spitten.![]()
dat sluit toch niet uit dat het in andere gevallen wél invloed kan hebben op de zwangerschap?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:02 schreef Belana het volgende:
een miskraam veroozaken door hormonen lijkt me niet kunnen, er zijn namelijk mensen die dwars door het gebruik van de pil heen zwanger worden
En klein? Nienke?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:04 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik weet haar naam niet meer. Een jonge slanke blonde juf.
Vooralsnog is voor mij het voordeel dat het naast B's KDV zit
Martine, ze is nieuwquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
@Raissa, ow okay op die fiets... goed geregeld dan dat je zelf kunt bepalen op welke dag je werkt.
[..]
En klein? Nienke?
Martine is toch niet nieuw? Kim is nieuw.... maakt ook niet uit...quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:25 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Martine, ze is nieuw
Gelukkig is het nieuws van je werk niet zo'n drama als je eerst gedacht hebt.
ohja, kim was hetquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Martine is toch niet nieuw? Kim is nieuw.... maakt ook niet uit...
Reinhilde fijn dat de operatie is goed gegaan!!
En bedankt voor jullie meeleven...
Maakt niet uit hoor, je bent zwanger en vergeetachtig hè??quote:
Ik word daar ook zo kwaad van, als ze andere (privé!)dingen willen weten. Die beslissing om in je eentje een kind te krijgen kan natuurlijk ook als een zwaktebod gezien worden. Ik heb namelijk gefaald in het vinden van een partner. En aan het alleenstaand ouderschap kunnen mensen ook een hoop negatieve emoties koppelen: "wat zal dat zwaar zijn, kan ze het wel met iemand delen, en haar ouders wonen ook nog zo ver"....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een rare vraag? Ik bedoel, ik weet niet of ze jouw hele verhaal kent, maar alleen al de beslissing nemen om in je eentje een kind te krijgen lijkt mij al zo'n teken dat je juist heel sterk bent en heel goed je eigen keuzes kan maken. Of zie ik dat nou echt verkeerd...
Balen dat je er zo'n rotgevoel aan over hebt gehouden.
Eensch.. en vooral arbo-artsen stempelen graag en duwen je in hokjes. (ook al snap ik dat hun ook wel graag willen dat jij zo snel mogelijk aan het werk moet etc).quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat BE zegt guuzewuus zegt.
En wat betreft alleenstaand ouderschap, nu is het bij jou een bewuste keuze geweest, maar mensen drukken veel te snel een stempel op iets. alsof een ouder niet net zoveel liefde kan geven als wanneer er wel beide ouders zijn![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:34 schreef Lishe het volgende:
O Sjak, het is ook veel te veel om zomaar te behappen. Dat boze herken ik (heel erg). Heb zelfs mijn haar lichter geverfd zodat ik er misschien wat vriendelijker uitzie.succes, het is gewoon tijd voor zon en lente, ik denk echt dat dat wat helpt.
Is dit iets wat elke keer weer terug kan komen? Heeft het met weerstand te maken? In elk geval weer sterkte en beterschap, pffff. Pijn is zoooo (&^%^&*(*&^.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:57 schreef lady-wrb het volgende:
weer een abces maar dan nu weer uitwendig zoals alle andere keren voor die op mijn nier.
alleen zittie nu op mijn rechterbil en kan ik m niet zien en er niet bij om te verzorgen.
maarzegt dat het weer een flinke is
het voelt in elk geval of ik op een punaise zit.
het heeft nog nooit een naam gehad. mij is het uitgelegd als een bakterie op de huid die eigenlijk iedereen heeft, maar die bij mij bij een beschadiging enorm aggressief wordt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:01 schreef Belana het volgende:
is het hidradenitis wat je hebt? (ik heb dat ook, regelmatig ontstekingen, net weer 1 op mijn rug, gelukkig net open gegaan, want het deed zeer onder mijn bh bandje) heel vervelend! sterkte ermee!
het heeft idd met weerstand te maken. iedere keer als die mij mij achteruit gaat, is het raak.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:01 schreef chacama het volgende:
[..]
Is dit iets wat elke keer weer terug kan komen? Heeft het met weerstand te maken? In elk geval weer sterkte en beterschap, pffff. Pijn is zoooo (&^%^&*(*&^.
Oja, en ook niet geheel onbelangrijk: in sommige gevallen moeten eerst andere vitamines op orde zijn voor je gaat slikken, om neurologische problemen te voorkomen (!!!!)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:29 schreef Belana het volgende:
daarom zei ik al, je kunt een tekort aan B12 aan laten tonen, dmv een bloedtest is dat en dat is wel belangrijk ja
herinnert zich een speeltuinbankje met hemelse opluchtingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Dat van mij waren idd ingegroeide haartjes, maar dan een beetje uit de kluiten gewassen.
Ok, je kent het topic.
Ik voel me helemaal niet rot nuquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:25 schreef snoopy het volgende:
Sugar, succes vanmiddag![]()
Guuzewuus, wat vervelend dat je je nu nog rotter voelt door die arts![]()
Gelukkig heb je je meisje
Owkee dan... *nieuwsgierigheid weer in de kast stopt...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:29 schreef Sugar het volgende:
Oei, nee BE, ik zal mijn mond er verder over houden, want daarover kan ik écht nog niks zeggen, is nog wel érg in inimini-staat-van-ontwikkeling.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:30 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet rot nu. Maar ik snap wat je bedoelt
.
Heerlijk op zijn tijdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:38 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik steek gewoon een beetje mijn kop in het zand, denk ik...
Goed zo vrouwkequote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:39 schreef sjak het volgende:
[..]
Heerlijk op zijn tijd![]()
En die lebberzoen was heerlijk!
Wowquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:33 schreef Raissa het volgende:
Nou, ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Heb gisteren een spoedcurretage ondergaan, voel me behoorlijk beroerd van de narcose nog, voel me erg zweverig
Ja, dat "zo lang na de bevalling" vonden ze in het ziekenhuis ook al zo raar.. Ik snap alleen niet helemaal waaromquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef Brighteyes het volgende:Jeutje Raissa! Nog zo lang na je bevalling! Jemig zeg...
Sterkte met aansterken.
Ja ok, als je het zo bekijkt is het idd ook niet zo gek nee, als jij idd braaf dacht 'dit hoort erbij', maar vooral dat van dat spoed, daar schrok ik van.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:59 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, dat "zo lang na de bevalling" vonden ze in het ziekenhuis ook al zo raar.. Ik snap alleen niet helemaal waaromIk was gewoon geduldig (nou ja, geduldig
) aan het afwachten tot dat stomme vloeien zou stoppen maar dat stopte dus maar niet...
Bedankt allemaal voor de beterschapswensen!![]()
Het moest ineens snel, snel, snel, echo kon a la minute, curretage kon ook vrij rap.. Schrok er zelf ook wel behoorlijk van.. Er werd eerst namelijk gezegd dat het ook een bijwerking (zwaardere menstruatiebloedingen) is van de nieuwe medicatie die ik krijg, dus ik had verwacht dat ze het daarop af zouden schuiven en dat ik het er maar mee moest doen.. Toen kwam er nog even een andere gyn kijken en die maakte er gelijk een spoedje van.. Ik vond mezelf even heel zielig gisteren, alsof we alles nog niet gehad hadden, kwam dit er ook nog even bijquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja ok, als je het zo bekijkt is het idd ook niet zo gek nee, als jij idd braaf dacht 'dit hoort erbij', maar vooral dat van dat spoed, daar schrok ik van.
Ja ik heb vandaag de auto van mn ouders geleend. Vanmorgen door de regen naar hun gefietst, Twan en Lennon thuis gelaten, ze wonen maar op nog geen 3 minuten fietsafstand en toen weer snel naar huis met de auto. Heb net op marktplaats gekeken naar een leuk klein autootje en eentje gevonden. Nu nog Peaceman overtuigen.... hahaha. Heb in ieder geval al gebeld en ze houden hem even voor me vast. De auto van mn ouders kan ik ook niet altijd lenen en ik vind dat je toch wel erg beperkt bent zonder auto bij de deur en een baby in huis. Helemaal als het slecht weer is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:17 schreef freecell het volgende:
Diaan: kan je ook ergens even een auto lenen?
Is het een leuk klein autootje met 3 of 5 deuren? Ik heb een "leuk klein autootje" (fiat punto, van 2008) met 3 deuren en ik vind het een hel om die maxicosi erin te proppen.. Nou heb ik natuurlijk op het moment niet de beste conditie van allemaal dus zeur ik misschien een beetje maar ik zou toch zeker wel willen adviseren om een 5-deurs auto uit te zoekenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik heb vandaag de auto van mn ouders geleend. Vanmorgen door de regen naar hun gefietst, Twan en Lennon thuis gelaten, ze wonen maar op nog geen 3 minuten fietsafstand en toen weer snel naar huis met de auto. Heb net op marktplaats gekeken naar een leuk klein autootje en eentje gevonden. Nu nog Peaceman overtuigen.... hahaha. Heb in ieder geval al gebeld en ze houden hem even voor me vast. De auto van mn ouders kan ik ook niet altijd lenen en ik vind dat je toch wel erg beperkt bent zonder auto bij de deur en een baby in huis. Helemaal als het slecht weer is.
Ik heb zo'n easy-fix ding, daarop klik je de maxicosi vast en hoef je niet te emmeren met gordels, ideaal.. Alleen is het probleem dat ik de maxicosi echt met heel veel duw en trekwerk achter de stoel (en dus ook door de deur) moet proberen te krijgen..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:06 schreef mrien het volgende:
Dat is zeker aan te raden inderdaad. Ik heb ook een 3 deurs en krijg de maxi cosi echt niet op de achterbank in de gordel. Lotte zit dan altijd naast me op de passagiers stoel. Voor lange stukken gebruiken we altijd de andere auto
Met een 3deurs is het inderdaad lastig vastmaken op de achterbank, vastzittend tussen deur, stoel en bankquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:37 schreef Estrys het volgende:
Maar misschien dat het met een driedeurs achterin moeilijker is, dat kan ik me voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |