abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66011021
Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders #73

De disclaimer: according to Lois
Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?

Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.

We willen graag dat jullie het "hoe gaat het met de moeders" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)

En een paar van de laatste posts:
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een vraag voor de thuiszittende/blijvende moeders: Zijn jullie wel eens eenzaam? En zoja wat doen jullie eraan? En denk je wel eens terug te keren naar een baan, hetzij parttime/fulltime?
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:16 schreef simmu het volgende:
jawel, dan ga je fokken en denk je na een tijdje "wat een onzin, ik ga iets leuks doen" en dan doe je dat dus ik smacht naar de zomer hier, lekker veel naar buiten en alles. een hobbie is ook handig, maar daar moet ik eerst nog een kamer voor uitrruimen zodra we ergens vast wonen, voor meer dan 2 jaar ga ik trouwens wel werken.
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:40 schreef RockabeIIa het volgende:
ah dat verklaart wel het e.e.a. simmu
LL ik ben blij dat ik er geen ervaring mee heb! Ik zou me kapot vervelen.
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef freecell het volgende:
Ik ben thuisblijfmoeder met 2 (nuja, 1 echt vaak en 1 heel soms) gastouder-ukken.
Eenzaam? Welnee, iedereen weet dat ik thuis ben en joost mag weten waarom, maar ik ben een soort thuis-thuis voor allerlei mensen.
Gemiddeld komen hier 3 mensen op een dag koffiedrinken of eten die hier niet wonen (de ouders van gastouder-ukken niet meegerekend bij de theedrinkers)
Ik kom tijd te kort
En ik vind het oergezellig dat iedereen altijd maar binnenrolt al weet ik nog steeds niet waarom iedereen nou eigenlijk komt
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef Leah het volgende:
LL, ik heb het eerste jaar gewerkt, toen 5 jaar niet, en nu weer wel . En hoewel ik die 5 jaar heel prima vond (ik had twee jonge kinderen, waarvan 1 nogal bewerkelijk zal ik maar zeggen), ben ik nu weer heel blij om aan het werk te zijn. De jaren thuis zijn heel goed geweest, maar het is ook heel goed om nu te merken dat ik weer gewaardeerd wordt om andere dingen als aleen het moederschap zeg maar.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 09:23:44 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_66011105
ik heb heel lang gedacht dat ik wilde stoppen met werken, maar ik denk tegenwoordig dat ik dan echt dood zou gaan van verveling...brrrr...
dat zou dan ook aan mezelf liggen overigens, want ik ben zo'n huismus die de deur niet uit komt, ik doe steeds minder dan. Nu ben ik 2 dagen in de week vrij en dan doe ik ook meestal wel iets met mijn tijd.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 13 februari 2009 @ 09:28:35 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_66011207
Oei, verveling is niet fijn inderdaad. Ik herken het van de tijd dat ik zwanger was en mijn verlof. Verschrikkelijk vond ik het. Ben blij dat ik weer aan het werk ben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 13 februari 2009 @ 09:33:40 #4
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66011321
LL, zoals je weet ben ik geen thuisblijvende moeder
Heb je het gevoel dat je je dagen leeg doorkomt? Zou je iets anders/meer willen doen?
Of wat is anders de basis van je vraag?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66013223
De laatste tijd is het zowiezo vrij rustig, oppaskindje komt weinig omdat zijn moeder het rustiger aan doet ivm zwangerschap (dus ik krijg het straks druk genoeg met een baby erbij, Koen is dan 1 en oppaskindje is dan bijna 2.) Verveling is het niet, meer dat eenzame denk ik.
Maar goed ik ben zowiezo de eeuwige twijfelaar of ik de dingen die ik doe, er wel goed aan doe. En ik vroeg me af hoe thuiszittende moeders daar tegenover stonden.
pi_66014239
Ik ben al ruim 8 jaar thuisblijfmoeder en verveel me soms ook wel eens, maar dat is dan meer omdat ik geen zin heb om iets te doen.
Ik zorgde altijd (toen de jongens nog niet naar school hoefden) voor een redelijk vaste dagindeling zodat er structuur in de dagen zat. Tegenwoordig heb ik het druk alleen al met het halen en brengen van en naar school, zwemles, judo en vriendjes enzo
Ik heb nooit echt het idee gehad dat ik mezelf tekort deed, maar ik ben ook geen carrierejager
Saartje
pi_66016079
Ik herken het ook wel een beetje LL
Momenteel zit ik thuis omdat ik werkloos ben (werkte 2 dagen in de week, dus ook niet superveel) en merk wel dat de muren soms een beetje op me af komen
Als Lotte zo'n dag heeft dat ze heel veel slaapt kom je soms amper buiten en dan wordt je wereldje wel klein vind ik
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:05:19 #8
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66016093
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 09:23 schreef Belana het volgende:
ik heb heel lang gedacht dat ik wilde stoppen met werken, maar ik denk tegenwoordig dat ik dan echt dood zou gaan van verveling...brrrr...
dat zou dan ook aan mezelf liggen overigens, want ik ben zo'n huismus die de deur niet uit komt, ik doe steeds minder dan. Nu ben ik 2 dagen in de week vrij en dan doe ik ook meestal wel iets met mijn tijd.
Heel herkenbaar voor mij. Behalve dat ik nooit aan stoppen met werken heb gedacht. Ben teveel gehecht aan mn werk en vind het ook echt leuk om te werken.
Make love, not war ☮
pi_66016549
Ik ben een thuis-werk moeder, heb mijn eigen (piepkleine) bedrijfje. Floortje gaat 3 halve dagen naar het kdv en op die tijdstippen werk ik (plus de avonden en in het weekend als het nodig is).

Ik vind het op het moment heerlijk dat ik veel voor Floortje thuis ben, maar twijfel soms ook... Ik mis het hebben van aanspraak (collega's enzo), ik kom ook niet uit Zwolle dus ken hier ook niet zo heel veel mensen 'van mezelf'. Dat mis ik wel erg...
Ik ben heel graag mama, en vind het heerlijk voor mijn kind(jes hopelijk ooit) thuis te zijn... Maar ik ben me nu wel aan het orienteren op wat ik wil als ze 'groot' zijn en op school zitten...
Heb alleen het idee dat ik niets 'kan', behlave dan dat wat ik nu doe...
Maar goed... 'als ik later groot ben'...

Met het vingersabbelen hier gaat het heel goed! Ik ben super trots op Floortje!!
Ze zoekt mn handen zelfs al (echt bijna) niet meer op, en heeft er troost genoeg aan als ik haar bij me neem...
Kikker was geen succes, die smeet ze boos weg...
Ik weet niet of het toeval is, maar sinds we aan het 'afkicken' zijn heeft ze wel een echte lievelingsknuffel ineens... Als ze s'nachts wakker wordt is het soms echt genoeg om haar zep (zo heet ie) even weer bij haar neer te leggen .
Mijn lieve meisje... het voelt echt goed zo!

Jullie allemaal bedankt voor de lieve woorden en het meedenken... Dat helpt!
pi_66017223
Fijn dat het weer wat beter gaat met dat sabbelen DeLiedje!

Ik had een hele toffe baan en ik heb daar alsnog spijt van dat ik daar ben weggegaan (aan de andere kant maar beter ook want het beleid was behoorlijk klote, maar ik vermaakte me wel met mijn collega's en de klanten) Zo'n baan vind ik denk ik nooit meer.
pi_66017331
Wat fijn dat het zo goed gaat DeLiedje! Ik vroeg het me net nog af hoe het ging!
pi_66019110
Wat goed DeLiedje.

Ik werk drie dagen in de week en dat heb ik wel nodig. Hele dagen thuis zitten kan ik niet. Word al gek als er tijdens een weekend niks gepland staat. Op het moment is het heel rommelig op mijn werk (al 2 jaar, fusie, nieuwe taken) en dan denk ik er wel eens over om te stoppen en iets anders te zoeken. Maar de contacten die ik heb zijn wel ontzettend leuk en het is fijn om even niet mama te zijn, maar mezelf.

Vorige week zat ik bij de psycholoog in de wachtkamer met nog twee anderen. Een oudere man en een jonger iemand, van mij leeftijd. Kwam er iemand aan die daar werkte en keek naar mijn buurvrouw en toen naar mij. En weer een keer naar haar en naar bij. Toen vroeg ze maar wie er van ons kwam om co-schappen te lopen bij de psychiater. Ik zie er niet zo gek uit als ik ben.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66019469
Ik denk dat ik me heel erg zou gaan vervelen en dan ook heel vervelend zou worden als ik echt een thuisblijfmoeder zou zijn.

Ik werk 3 dagen per week en één avond per week ga ik naar school. Ik ben nu als het goed is bijna klaar met mijn opleiding en ben nu al aan het kijken welke opleiding ik hierna wil/ga doen. Ik moet een bepaalde druk hebben en dingen om te doen, anders kan ik niet echt mezelf zijn. Het houdt wel in dat ik voor andere bepaalde dingen geen tot weinig tijd heb, bijv het huishouden. Maar daar heb ik een hulp voor
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_66019615
Met Thijs was ik een thuisblijf mama, net toen hij 1,5 jaar was wilde ik weer ik gaan werken, gewoon om een paar uur per week bezig te zijn, en niet alleen maar moeder te zijn.
Maar toch vond ik de tijd thuis met Thijs ook heel bijzonder, en zou dat eigenlijk graag nu weer zo doen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:11:01 #15
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_66020238
YPPY! Dat zijn altijd leuke dingen om te horen!
En ik vergeet het telkens te schrijven, maar veel succes met het overstappen in je functie!

Thuis blijven zou niets voor mij zijn. Ik vind mijn werk erg leuk maar het maakt mij ook leuker, ik zou tegen de muren omhoog vliegen als ik niet werkte.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_66020341
LL kun je geen leuke cursus gaan doen ofzo?

Thuisblijf mama zou voor mij ook helemaal niks wezen, ik vloog tijdens mijn zwangerschapsverlof al tegen de muren op. Maar iets minder druk als nu zou wel fijn zijn. 4 dagen per week werken ofzo.

Als er iemand volledig thuis blijft bij ons dan is dat echt vriendlief. Die ziet dat als gezinshuis ouder of met wat gehandicapte pleegkindjes wel zitten. Of gewoon me teen heel elftal van ons zelf
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:47:02 #17
114177 Diaan73
pi_66021666
Ik vind het erg fijn om te lezen dat er meer moeders zijn die het heerlijk vinden om te werken en er slecht tegen kunnen om alleen maar thuis te zitten. Ben ik niet de enige.
Make love, not war ☮
pi_66021864
p_iglet, over die cursus heb ik heel veel nagedacht. Maar echt goede discipline heb ik niet en ik zie zoveel leuke dingen en dan ga ik me afvragen of het wel iets voor mij is, en dan voel ik me er zelf al niet 100% voor gaan. En dat zou ik zonde vinden van het geld (en het is gewoon een hoop geld)
pi_66022101
Ik ben anderhalf jaar thuisblijf moeder geweest. Het laatste half jaar vond ik het niet leuk meer. Ik vond mezelf saai, ik vond het thuis zitten saai en ik voelde me eenzaam. Sinds september ga ik weer naar school en ik merk dat ik gewoon een leukere moeder ben. Het korte lontje wat ik in die tijd had is verdwenen, we hebben het een stuk gezelliger en ik geniet meer van de tijd die we samen hebben.
Ik zou het niet erg vinden als ik weer een periode een thuisblijf moeder zou zijn, maar dan niet te lang..
pi_66022237
Ooh terug naar school, lijkt me eng.. en vooral om de discipline en de concentratie weer op te pakken
Knap hoor! Wat voor opleiding ga je volgen appelsap?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2009 15:03:27 ]
pi_66022478
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
Fijn dat het weer wat beter gaat met dat sabbelen DeLiedje!

Ik had een hele toffe baan en ik heb daar alsnog spijt van dat ik daar ben weggegaan (aan de andere kant maar beter ook want het beleid was behoorlijk klote, maar ik vermaakte me wel met mijn collega's en de klanten) Zo'n baan vind ik denk ik nooit meer.
tuurlijk wel joh. je weet toch wat ze zeggen: voor elke deur die dichtgaat, gaat er ook wel weer eentje open. maar die dingen hebben tijd nodig. voor hetzelfde geld zat je nu klem met dat rotbeleid. nja, ik ben nu ff door mijn cliche's heen (maar ze zijn wel waar )

ik quote johan cruijf. die lijkt me wel op zn plaats. "elk nadeel heb zn voordeel"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:10:53 #22
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_66022483
Ik ben ook al jaren thuisblijfmoeder en ik moet zeggen dat ik me de eerste maanden wel eens wat eenzaam voelde, maar al snel zaten mijn dagen vol. Nou scheelt het waarschijnlijk wel dat ik nog veel meer thuisblijfmoeders ken en we regelmatig bij elkaar op de koffie komen. Niet allemaal tegelijk en zo zijn de dagen als snel gevuld. Ik zorg er wel voor dat ik tenminste 1dag geen bezoek heb, zodat ik wat meer tijd aan huishouden en boodschappen doen kan besteden.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_66022580
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:20 schreef DeLiedje het volgende:
Met het vingersabbelen hier gaat het heel goed! Ik ben super trots op Floortje!!
heerlijk om te horen lezen.
pi_66022735
Ik doe nu het laatste jaar van Vwo (nouja eigenlijk 2 jaar in 1) dus in mei eindexamen.
En Lovelylady, ik denk als je iets gaat doen wat je echt wil of leuk vindt, dat die discipline vanzelf komt. Bij mij is dat in ieder geval wel zo, en ik doe het nu met plezier.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou trouwens wel proberen om dit gevoel van je af te zetten, want hier ga je je echt niet beter door voelen.
Verder ben ik het eens met wat Simmu zegt.
pi_66022742
wat betreft mensen kennen betreft (meerderen melden dat), ik heb gewoon de vrienden van de vorige bewoners van het huis geadopteerd. of zij mij. net hoe je het bekijkt. straks in de zomer is toch iedereen altijd buiten. en het cb plant alle kindjes van dezelfde leeftijd op dezelfde dag rond dezelfde tijd, dus dan leer je ook snel genoeg mensen kennen ik moet er niet aan denken om de hele dag enkel alleen binnen te zitten hoor. desnoods ga ik naar de supermarkt voor een pak rijstwafels (die ik niet lust)
pi_66022809
LL is dan een hobbycursus niet iets? die zijn minder duur en meer vrijblijvend dan echt een opleiding. dan heb je wel iets leuks om handen, zonder al te veel druk erop.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:31:21 #27
114177 Diaan73
pi_66023388
Even helemaal wat anders en wat ik vergeten ben, terwijl ik nog wel zo trots ben op Twan.

Mn ex en ik hadden gisteren 10-minutengesprek over Twans rapport... Aan het einde van dit schooljaar moeten ze niveau AVI3 kunnen lezen, maar Twan leest nu al AVI4 en oefent al AVI5. Verder loopt hij met rekenen al een stuk voor en krijgt na de vakantie moeilijkere opgaven. En hij kan al klokkijken, terwijl ze aan het einde van dit schooljaar pas beginnen met hele en halve uren. Hij doet het dus heel erg goed op school en volgens de juf moeten we hem de hemel in prijzen voor zn rapport. Zo leuk om te horen, ook omdat hij toch in 2 gezinnen leeft en gescheiden ouders heeft
Make love, not war ☮
pi_66023615
Bedankt voor al jullie reacties, altijd fijn als iemand anders naar de situatie "kijkt"
Er zal vast wel wat op mijn pad komen. Cursus of niet... ik weet het nog niet (ik weet ook niet wat ik leuk vind en daarin komt de eeuwige twijfelaar weer naar boven)

Diaan, wat ontzettend goed van Twan, slimme jongen hoor. En als moeder mag je dan behoorlijk trots zijn op je kind.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:56:12 #29
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66024311
Wat fijn Diaan!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66024406
Wat goed van Twan, Diaan!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66031478
wow das vlot Diaan ik zou ook trots zijn!
pi_66031908
Wauw Diaan!!

Ik ben ook een werkende mama. Ik werkte tot nu toe altijd ongeveer 36 tot 40 uur. Na mijn verlof ga ik in mijn nieuwe baan maximaal 32 uur werken, dus ook een 'mamadag', papa heeft ook een 'papadag'.

Ik vind het vreselijk om zoveel thuis te zijn. Ik ben nu een half jaar thuis (ziektewet vanwege bekken, aansluitend zwangerschapsverlof) en over 3 weken ga ik weer werken.
Ik twijfel enorm of ik een opleiding zal starten. Ik ben vorig jaar gestopt met mijn opleiding verpleegkunde (werken/leren tegelijk) omdat ik erg in de knoop zat met mezelf en mijn werkgever me geen verlenging van opleiding wou geven.
Toch blijft de sociale kant trekken. Ik heb misschien de mogelijkheid om parttime te gaan werken met verstandelijk gehandicapten (in allerlei gradaties) en tegelijk deeltijd Maatschappelijk werk en dienstverlening te gaan doen (1 dag per week naar school).
Daar twijfel ik enorm over. Ik wil heel erg graag, maar vind het ook doodeng. Dillema dus! Ik denk er nog heel even over na.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 13 februari 2009 @ 19:44:59 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66032090
Diaan, goed zeg! Maar heb je niet per ongeluk het verkeerde topic te pakken?

DeLiedje, fijn dat het nu goed gaat met het vingerskluiven!

Over werken enzo. Ik werk nu 2,5 dag en dat is precies goed. Ik heb heel soms een dagje ertussen zitten, als het veel geregend heeft bijvoorbeeld, dat een hele dag thuis me echt aan kan vliegen, en ik denk dat de afwisseling met mijn werk er voor zorgt dat dat echt maar heel af en toe is.
Wil wel graag iets anders, maar dat kan vrijwel alleen full-time, en dat doe ik toch liever niet nu de kindjes klein zijn. F. zou nl. ook niet minder dan nu willen werken en full-time naar de opvang vind ik geen optie.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 18:55:09 #34
114177 Diaan73
pi_66061389
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, goed zeg! Maar heb je niet per ongeluk het verkeerde topic te pakken?
nee hoor, dit topic gaat over hoe het met de moeders gaat... en met deze moeder gaat het goed en is erg trots.. vond het hier dus wel kunnen
Make love, not war ☮
pi_66071215
Hier gaat het redelijk. Wel een paar weken geleden gedacht dat ik het niet aankon en er misschien maar beter niet meer kon zijn. Maar meteen daarna de gedachte, dit is onzin. En toch ben ik ervan geschrokken. Ik vertelde het van de week aan de psycholoog. Ik/hij zit te twijfelen of medicatie verstandig is, uit voorzorg. Ik krijg iig nog een gesprek met de psychiater hierover.
pi_66072146
Oh Ingrid wat rot dat je je zo voelde! En wat ontzettend fijn dat je direct aan de bel hebt getrokken, ook al bedacht je zelf dat het onzin was.
Je krijgt heel wat op je af de laatste tijd en het is heel begrijpelijk dat je het allemaal even niet meer wist. Je doet het geweldig
Saartje
  zondag 15 februari 2009 @ 10:37:24 #37
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66076661
Ingrid, ik kan het me goed voorstellen dat je het even niet meer zag zitten. Maar blijf vooral direct aan die bel trekken, niet alleen voor jezelf, maar ook voor Djeez, Kim en Tyler. Die hebben je hardstikke nodig.

Sterkte
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_66077919
Tnx!
pi_66079804
Namens Anitra wil ik iedereen die haar sterkte en steun hebben toegewenst enorm bedanken.
Ja, we gaan een hele zware tijd tegemoet, maar die situatie zoals die nu was was ook niet veel langer meer vol te houden dus we moeten vol houden.
Op dit moment heeft ze het erg zwaar, zeer emotioneel, veel pijn en andere ongemakken maar ze wil vanavond al de volgende stap zetten en er alweer 12,5 Mg afhalen.

Nogmaals iedereen bedankt voor alle steunbeteugingen!
pi_66082979
Ik ben dan geen volledige thuisblijfmoeder, werk 2 dagen, maar heb wel een paar jaar thuis gezeten arbeidsongeschikt, zonder kinderen. Ik zoek altijd een uitweg of vermaak; ik ben divers vrijwilligerswerk gaan doen en me gaan ontplooien op hobbygebied. Ik ben geen stilzitter; ook al kan ik ook makkelijk dagen vullen met computeren en weinig activiteit.

Gisteren niet echt heel actief valentijn gevierd; ijsje gegeten in het winkelcentrum, extra knuffeltjes.
Maar kijk eens wat ik aantrof toen ik amber had gevoed en op bed had gelegd

In de pakjes zaten 2 beschermengeltjes, om me extra kracht en bescherming te geven rondom de situatie met m'n moeder.
Ik loop helemaal over van vertedering als ik er steeds weer aan denk, vriendlief is echt een man, maar afentoe zo enorm attent!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_66086525
Wat ontzettend lief van je vriend Llewella Hopelijk geeft het je de kracht en steun die je nodig hebt in deze lastige/moeilijke periode. Maar zoals ik kon opmaken aan je post ben je een sterke vrouw en dat ga jij redden!
pi_66090574
wat lief Llewella
pi_66091165
Wat lief Llewella!
  zondag 15 februari 2009 @ 19:06:32 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66092933
Wat lief Llewella!

Ingrid, goed dat je het even gemeld hebt, beter dat je nu een ergere situatie voor blijft.
  zondag 15 februari 2009 @ 19:09:48 #45
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66093052
Ingrid super goed dat je het gemeld hebt. En fijn dat de psych met je meedenkt.

Llewella wat een schat van een vent heb je!

PofRaR wens d'r maar sterkte met het hele afbouwen. En jullie als achterban natuurlijk ook heel veel sterkte.
  zondag 15 februari 2009 @ 21:10:09 #46
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66097610
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:52 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Namens Anitra wil ik iedereen die haar sterkte en steun hebben toegewenst enorm bedanken.
Ja, we gaan een hele zware tijd tegemoet, maar die situatie zoals die nu was was ook niet veel langer meer vol te houden dus we moeten vol houden.
Op dit moment heeft ze het erg zwaar, zeer emotioneel, veel pijn en andere ongemakken maar ze wil vanavond al de volgende stap zetten en er alweer 12,5 Mg afhalen.

Nogmaals iedereen bedankt voor alle steunbeteugingen!
vandaar dat ze niet opnam

boor beiden dappere dappere stoere lieve schatten !
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_66109151
Ja sorry evenstar, ze zag het even niet zitten.
Ze heeft wel besloten om het doktersadvies op te volgen en pas bij de 2e plakbeurt te minderen.
We kunnen wel stellen dat het zwaar tegenvalt vooralsnog.
  maandag 16 februari 2009 @ 07:50:49 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_66109256
sterkte voor Anitra dan maar weer prisoner zal een zware tijd zijn.

Lliewella, wat lief zeg!
en Diaan, dan zou ik ook megatrots zijn, idd juist ook omdat ie in 2 gezinnen opgroeit en dat vaak heel anders kan gaan natuurlijk! petje af voor twan
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 februari 2009 @ 12:55:54 #49
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66116107
quote:
Op maandag 16 februari 2009 07:22 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Ja sorry evenstar, ze zag het even niet zitten.
Ze heeft wel besloten om het doktersadvies op te volgen en pas bij de 2e plakbeurt te minderen.
We kunnen wel stellen dat het zwaar tegenvalt vooralsnog.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66116554
Anitra, en porar, heel veel sterkte met alles!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')