Bijv. halve liter gekookt water, flinke schep -of zelfs 2- zout erin, roeren tot het opgelost is en laten afkoelenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:47 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hmm.. dat ga ik proberen! (gewoon een glas water en daar wat scheppen zout bij in doen?)
Dat lijkt me inderdaad wel heel vreemd! Hoe vind Twan het dat hij 2 broertjes gekregen heeft?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Gisteren op kraamvisite geweest bij mn ex, wat ik wel vreemd vind, is dat ze dezelfde kraamverzorgster hebben... al is dat voor Twan wel erg leuk.
Hij vindt het wel heel leuk allemaal. Het is ook best bijzonder 2x broer worden binnen 15 dagen. Al voelde hij zich meer betrokken bij de geboorte van Lennon. Hij vond het toen ook spannender. Maar dat komt natuurlijk omdat Lennon uit dezelfde buik komt als hij zoals hij dat zelf zegt. Ik heb zelf ook het gevoel dat wij hem er meer bij betrokken hebben en nu ook meer betrekken bij alles. Niet dat we het opleggen hoor, we vragen of hij flesje wil geven/helpen met verschonen en vaak vindt hij het superleuk om te doen. Hij geeft het soms ook zelf aan dat hij iets wil doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:27 schreef mrien het volgende:
Anitra![]()
Maneki![]()
[..]
Dat lijkt me inderdaad wel heel vreemd! Hoe vind Twan het dat hij 2 broertjes gekregen heeft?
jawel, dan ga je fokken en denk je na een tijdje "wat een onzin, ik ga iets leuks doen" en dan doe je datquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een vraag voor de thuiszittende/blijvende moeders: Zijn jullie wel eens eenzaam? En zoja wat doen jullie eraan? En denk je wel eens terug te keren naar een baan, hetzij parttime/fulltime?
Ik ben thuisblijfmoeder met 2 (nuja, 1 echt vaak en 1 heel soms) gastouder-ukken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een vraag voor de thuiszittende/blijvende moeders: Zijn jullie wel eens eenzaam? En zoja wat doen jullie eraan? En denk je wel eens terug te keren naar een baan, hetzij parttime/fulltime?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |