abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:57:46 #276
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65929476
Anitra, dikke heel veel sterkte!
Llewella, ook jij een voor de emotionele achtbaan / disbalans van de situatie.
Hopelijk komt e.e.a snel weer goed tot rust
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65931195
Anitra heel veel sterkte ermee!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:35:48 #278
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65933806
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:47 schreef Raissa het volgende:

[..]

Hmm.. dat ga ik proberen! (gewoon een glas water en daar wat scheppen zout bij in doen?)
Bijv. halve liter gekookt water, flinke schep -of zelfs 2- zout erin, roeren tot het opgelost is en laten afkoelen

(Sorry voor de late reactie)
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 11 februari 2009 @ 07:19:21 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_65937760
jeetje wat een heftige verhalen hier allemaal! Soepstengel, ondanks dat het echt niet netjes is gegaan vanuit het ziekenhuis, gelukkig wel beter nieuws gekregen! dat zijn betere vooruitzichten voor jullie meisje! en ook voor jullie jongetje dus

LB, wat fijn dat je je beter voelt als mama van Jolie! Kun je hopelijk jezelf gaan zien zoals velen je al zien

Lishe, gewoon even een voor je

Deliedje, wat een verhaal, fijn dat het beter gaat nu, het zijn de moeilijkste dingen, de dingen die erin geslopen zijn en makkelijk leken en geen probleem.

Lliewella, sterkte met alles, ik weet even niets anders te zeggen

Anitra, jij ook! een moeilijke, moedige keuze denk ik!
stormy waters...
sailin'
pi_65939486
Wow Anitra, succes met afbouwen en ik duim voor je dat de pijn goed te handelen is voor je!

Ik ben het zat
Alle zieken al z lang, het gekots en gejammer en gesteun..kleedjes op de bank, emmers op bed, weinig eetlust en pipse gezichtjes op magere lijfjes.
Dat in combi met een baby die `s nachts elk half uur schreeuwt om aandacht en de tiet werkt niet.
Mijn lijf doet nog steeds niet wat ik wil. M`n schildklierwaarden zijn eindelijk weer goed, maar de hartkloppingen en de klachten blijven.
Ik loop nu voor 3 weken met een Hartiskastje, als m`n hart op hol slaat moet ik op een knop drukken zodat het hartritme wordt opgenomen en ik het door kan sturen zodat het beoordeeld kan worden.
3 weken met plakkers en draadjes op m`n lijf
Ik wil zo graag dat de zon weer gaat schijnen en iedereen weer beter is.
Bluh.
Saartje
pi_65939828
Maneki bah!, kan me idd voorstellen dat je het zat bent met steeds die zieken en je eigen lijf dat niet meewerkt. Ik hoop dat alles snel weer in orde is daar

Alle andere mama's hier ook even een
Succes Anitra, Llewella ik vind het knap dat je zo sterk bent, LB fijn dat je je goed voelt!
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:14:36 #282
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65942628
Anitra, heel veel sterkte

En Maneki, voor jou een hele dikke knuffel en dat de zon maar snel weer voor je gaat schijnen!! Beterschap met de zieken.

LIewella, ik vind je ook erg sterk overkomen, erg knap van je

Hier gaat het eigenlijk heel goed voel me goed, Lennon is grotendeels erg makkelijk op af en toe een huilmomentje na. Vanmorgen met Lennons naar Twans school geweest omdat er schoolfoto's met broertjes/zusjes gemaakt werden. Ben erg benieuwd hoe die is geworden, omdat Lennon nog half sliep. Gisteren op kraamvisite geweest bij mn ex, wat ik wel vreemd vind, is dat ze dezelfde kraamverzorgster hebben... al is dat voor Twan wel erg leuk.
Make love, not war ☮
pi_65942858
Maneki
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_65942976
Aan alle mama's die het nodig hebben een En ook voor mama's die zich wel lekker voelen
Ik lees regelmatig mee maar post zelf niet zoveel hier, maar toch wil ik even laten weten dat ook ik aan jullie denk.
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:28:28 #285
24188 Belana
kloon van belana
pi_65943097
maneki, wat kut allemaal, laat die zon maar komen inderdaad!
stormy waters...
sailin'
pi_65943167
jeetje Maneki, wat balen zeg!
Anitra, succes met afkicken!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65946858
Anitra

Maneki
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Gisteren op kraamvisite geweest bij mn ex, wat ik wel vreemd vind, is dat ze dezelfde kraamverzorgster hebben... al is dat voor Twan wel erg leuk.
Dat lijkt me inderdaad wel heel vreemd! Hoe vind Twan het dat hij 2 broertjes gekregen heeft?
pi_65946868
Maneki, dat de zon maar weer lekker gaat schijnen, jullie allemaal weer gauw zijn opgeknapt en je weer lekker in je vel gaat zitten!

pi_65946972
Maneki, een hele dikke knuffel van hier
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:38:38 #290
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65947209
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:27 schreef mrien het volgende:
Anitra

Maneki
[..]

Dat lijkt me inderdaad wel heel vreemd! Hoe vind Twan het dat hij 2 broertjes gekregen heeft?
Hij vindt het wel heel leuk allemaal. Het is ook best bijzonder 2x broer worden binnen 15 dagen. Al voelde hij zich meer betrokken bij de geboorte van Lennon. Hij vond het toen ook spannender. Maar dat komt natuurlijk omdat Lennon uit dezelfde buik komt als hij zoals hij dat zelf zegt. Ik heb zelf ook het gevoel dat wij hem er meer bij betrokken hebben en nu ook meer betrekken bij alles. Niet dat we het opleggen hoor, we vragen of hij flesje wil geven/helpen met verschonen en vaak vindt hij het superleuk om te doen. Hij geeft het soms ook zelf aan dat hij iets wil doen.
Make love, not war ☮
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:03:30 #291
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65947978
Jeu, Maneki. Het is ook allemaal wel veel bij elkaar zeg.
Ik wist helemaalniet dat jij met van die plakkers moet rondlopen. Veel sterkte hoor dame.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_65948474
diaan, dezelfde kraamhulp, bizar toeval! maar ook wel grappig. maar pfoeh voor twan vind ik 't inderdaad wel heftig, zo snel achter elkaar twee broertjes erbij, in allebei de gezinnen waar hij deel van uitmaakt... bijna 7 is ie, zie ik. dat is aan de ene kant al best groot maar aan de andere kant is 't natuurlijk ook nog maar een klein ventje, voor zulke grote gebeurtenissen.

anitra, wat naar dat de morfine alles zo stilzette voor jou. lijkt me wel een moeilijke beslissing, die je genomen hebt. maar ik vind het erg dapper. veel succes met afkicken en ik hoop van harte dat de pijn straks enigszins draaglijk blijkt. zet 'm op!!!

maneki, ik hoop dat 't nu snel eens klaar is met al die ellende! beterschap waar nog nodig en hopelijk levert 't rondlopen met dat kastje goede aanknopingspunten op voor de behandeling van die hartkloppingen van je. G moet binnenkort ook met zo'n kastje rondlopen. maar niet 3 weken lang geloof ik. sterkte!
pi_65949208
Oh wat veel te lezen hier!

LB en Lishe, ik ben blij voor jullie

En ik wil Llewella, Anitra en Maneki heel veel sterkte wensen met alle beslissingen, toestanden etc. Hopelijk gaan dingen alleen maar beter vanaf nu
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65949384
ja, LB & Lishe, daar had ik nog niet op gereageerd, maar ik vind 't ook hartstikke fijn te lezen dat 't beter gaat met jullie allebei!!!
pi_65965506
Maneki Hopen dat het kastje wat oplevert wat ook nog redelijk makkelijk te verhelpen is.

Ik stond vanochtend voor nop bij de huisarts; ik had weer een oproep voor uitstrijkje gezien ik 30 ben (de vorige keer was ik hoogzwanger), had op het formulier niets kunnen teruglezen over borstvoeding, dus ik denk, zal wel goed zitten. Nou, dat ging dus mooi niet door, dus ik ben er weer mooi vanaf gekomen voor nu

Verder gaat het hier wel ok; zaterdag wel een spannend gesprek, wat me gister wel onderbuikgevoel gaf; maar ik heb inmiddels zoveel backup met mensen en instanties die achter me staan; dat ik niet meer zo aan mezelf hoef te twijfelen, ook het evenwicht thuis hersteld zich weer langzamerhand.
Nu alleen nog weer aan het werk, begin vrijdag weer nadat ik even anderhalve week vrij heb genomen (ehm, 3 werkdagen dus).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_65997300
Ik heb een vraag voor de thuiszittende/blijvende moeders: Zijn jullie wel eens eenzaam? En zoja wat doen jullie eraan? En denk je wel eens terug te keren naar een baan, hetzij parttime/fulltime?
pi_65998653
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een vraag voor de thuiszittende/blijvende moeders: Zijn jullie wel eens eenzaam? En zoja wat doen jullie eraan? En denk je wel eens terug te keren naar een baan, hetzij parttime/fulltime?
jawel, dan ga je fokken en denk je na een tijdje "wat een onzin, ik ga iets leuks doen" en dan doe je dat dus ik smacht naar de zomer hier, lekker veel naar buiten en alles. een hobbie is ook handig, maar daar moet ik eerst nog een kamer voor uitrruimen zodra we ergens vast wonen, voor meer dan 2 jaar ga ik trouwens wel werken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 12 februari 2009 @ 20:40:33 #298
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65999696
ah dat verklaart wel het e.e.a. simmu

LL ik ben blij dat ik er geen ervaring mee heb! Ik zou me kapot vervelen.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66001095
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben thuisblijfmoeder met 2 (nuja, 1 echt vaak en 1 heel soms) gastouder-ukken.
Eenzaam? Welnee, iedereen weet dat ik thuis ben en joost mag weten waarom, maar ik ben een soort thuis-thuis voor allerlei mensen.
Gemiddeld komen hier 3 mensen op een dag koffiedrinken of eten die hier niet wonen (de ouders van gastouder-ukken niet meegerekend bij de theedrinkers)
Ik kom tijd te kort

En ik vind het oergezellig dat iedereen altijd maar binnenrolt al weet ik nog steeds niet waarom iedereen nou eigenlijk komt
pi_66002367
Ja zeg als je in de buurt zou wonen zou ik ook elke week naar Leander willen komen kijken
Is eik heel (bio)logisch

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2009 21:45:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')