quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een vraag voor de thuiszittende/blijvende moeders: Zijn jullie wel eens eenzaam? En zoja wat doen jullie eraan? En denk je wel eens terug te keren naar een baan, hetzij parttime/fulltime?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:16 schreef simmu het volgende:
jawel, dan ga je fokken en denk je na een tijdje "wat een onzin, ik ga iets leuks doen" en dan doe je datdus ik smacht naar de zomer hier, lekker veel naar buiten en alles. een hobbie is ook handig, maar daar moet ik eerst nog een kamer voor uitrruimen
zodra we ergens vast wonen, voor meer dan 2 jaar ga ik trouwens wel werken.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:40 schreef RockabeIIa het volgende:
ah dat verklaart wel het e.e.a. simmu
LL ik ben blij dat ik er geen ervaring mee heb! Ik zou me kapot vervelen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef freecell het volgende:
Ik ben thuisblijfmoeder met 2 (nuja, 1 echt vaak en 1 heel soms) gastouder-ukken.
Eenzaam? Welnee, iedereen weet dat ik thuis ben en joost mag weten waarom, maar ik ben een soort thuis-thuis voor allerlei mensen.
Gemiddeld komen hier 3 mensen op een dag koffiedrinken of eten die hier niet wonen (de ouders van gastouder-ukken niet meegerekend bij de theedrinkers)
Ik kom tijd te kort
En ik vind het oergezellig dat iedereen altijd maar binnenrolt al weet ik nog steeds niet waarom iedereen nou eigenlijk komt
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef Leah het volgende:
LL, ik heb het eerste jaar gewerkt, toen 5 jaar niet, en nu weer wel. En hoewel ik die 5 jaar heel prima vond (ik had twee jonge kinderen, waarvan 1 nogal bewerkelijk zal ik maar zeggen), ben ik nu weer heel blij om aan het werk te zijn. De jaren thuis zijn heel goed geweest, maar het is ook heel goed om nu te merken dat ik weer gewaardeerd wordt om andere dingen als aleen het moederschap zeg maar.
Heel herkenbaar voor mij. Behalve dat ik nooit aan stoppen met werken heb gedacht. Ben teveel gehecht aan mn werk en vind het ook echt leuk om te werken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:23 schreef Belana het volgende:
ik heb heel lang gedacht dat ik wilde stoppen met werken, maar ik denk tegenwoordig dat ik dan echt dood zou gaan van verveling...brrrr...
dat zou dan ook aan mezelf liggen overigens, want ik ben zo'n huismus die de deur niet uit komt, ik doe steeds minder dan. Nu ben ik 2 dagen in de week vrij en dan doe ik ook meestal wel iets met mijn tijd.
tuurlijk wel joh. je weet toch wat ze zeggen: voor elke deur die dichtgaat, gaat er ook wel weer eentje open. maar die dingen hebben tijd nodig. voor hetzelfde geld zat je nu klem met dat rotbeleid. nja, ik ben nu ff door mijn cliche's heen (maar ze zijn wel waarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
Fijn dat het weer wat beter gaat met dat sabbelen DeLiedje!
Ik had een hele toffe baan en ik heb daar alsnog spijt van dat ik daar ben weggegaan (aan de andere kant maar beter ook want het beleid was behoorlijk klote, maar ik vermaakte me wel met mijn collega's en de klanten) Zo'n baan vind ik denk ik nooit meer.
heerlijk om te horen lezen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:20 schreef DeLiedje het volgende:
Met het vingersabbelen hier gaat het heel goed! Ik ben super trots op Floortje!!![]()
Ik zou trouwens wel proberen om dit gevoel van je af te zetten, want hier ga je je echt niet beter door voelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had een hele toffe baan en ik heb daar alsnog spijt van dat ik daar ben weggegaan (aan de andere kant maar beter ook want het beleid was behoorlijk klote, maar ik vermaakte me wel met mijn collega's en de klanten) Zo'n baan vind ik denk ik nooit meer.
nee hoor, dit topic gaat over hoe het met de moeders gaat... en met deze moeder gaat het goed en is erg trots..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, goed zeg! Maar heb je niet per ongeluk het verkeerde topic te pakken?![]()
vandaar dat ze niet opnamquote:Op zondag 15 februari 2009 12:52 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Namens Anitra wil ik iedereen die haar sterkte en steun hebben toegewenst enorm bedanken.
Ja, we gaan een hele zware tijd tegemoet, maar die situatie zoals die nu was was ook niet veel langer meer vol te houden dus we moeten vol houden.
Op dit moment heeft ze het erg zwaar, zeer emotioneel, veel pijn en andere ongemakken maar ze wil vanavond al de volgende stap zetten en er alweer 12,5 Mg afhalen.
Nogmaals iedereen bedankt voor alle steunbeteugingen!
quote:Op maandag 16 februari 2009 07:22 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Ja sorry evenstar, ze zag het even niet zitten.
Ze heeft wel besloten om het doktersadvies op te volgen en pas bij de 2e plakbeurt te minderen.
We kunnen wel stellen dat het zwaar tegenvalt vooralsnog.
niks geen sorry, jullie weten ik ben er, ze geeft zelf aan wanneer ze me nodig heeft en dan ben ik erquote:Op maandag 16 februari 2009 07:22 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Ja sorry evenstar, ze zag het even niet zitten.
Ze heeft wel besloten om het doktersadvies op te volgen en pas bij de 2e plakbeurt te minderen.
We kunnen wel stellen dat het zwaar tegenvalt vooralsnog.
En hoe was het?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan vanavond voor het eerst weg zonder Lennon, naar een voorstelling van Theo Maassen. Mn moeder past op... ondanks dat ze dat heel goed kan en ook al jaren heeft gedaan, vind ik het toch een beetje raar. Maar heb er ook wel zin in.
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:09 schreef Lois het volgende:
Ik lees tussen de regels door Owlet, dat je hart het wel weet wat je het liefste zou willen. Heel veel sterkte met het gevecht
succesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
Lovelylady gaat maandag naar de angsttandarts......*zucht*
Laten we zeggen dat ik vorig jaar (toen ik 34 weken zwanger was) al een wortelkanaalbehandeling moest ondergaan... (en daarvoor al 8 jaar niet naar de TA geweest wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:27 schreef lady-wrb het volgende:
succes
is het voor controle of heb je al schade?.
"nieuw" inderdaad wel een beetje.. de laatste keer dat we in dat theater waren geweest was de avond voor de positieve test. Dat was dus wel even een leuke herinnering.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ah, lekker genoten Diaan. Voelde je je 'nieuw'?
oeiquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik vorig jaar (toen ik 34 weken zwanger was) al een wortelkanaalbehandeling moest ondergaan... (en daarvoor al 8 jaar niet naar de TA geweest was)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:02 schreef lady-wrb het volgende:
oei
nou sterkte dan maar.
* lady-wrb is ook niet bepaald fan van de tandartsmaar wegblijven durf ik helemaal niet
ik bijt m gewoon in zijn vingers als ie me pijn doet
o maar dat herken ik wel van hier.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat is ook een goeie...
Ach ja op zich valt het wel mee, ik moet gewoon even over de drempel gezet worden. Ik doe dat liever met iemand die begrijpt waarom ik 7 kleuren schijt voor de tandarts dan dat ik stijf van de zenuwen (en kotsend) bij een TA zit die niet weet wat er aan de hand is, en degene die ik had, vond dat ik maar overdreef.
Ik mag ook niet klagen hoor want tot nu toe heb ik nog maar 2 vullingen en ziet mijn gebit er goed uit.
Ik denk dat het gevoelsmatig heel anders is als je kind bij je vriendin is, dan wanneer dat kind bij een onbekend crisispleeggezin belandt. Om vandaar uit wrs naar langere pleegzorg te gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:33 schreef moussy het volgende:
moeten die mensen hun kinderen nou her en der onder gaan brengen? Ik vind het nogal wat, vooral omdat het kindje anders uit huis geplaatst moet worden, dat wordt het zo toch ook? En wat is er allemaal loos dat het kindje uit huis geplaatst moet worden.. heftig hoor!
Klinkt als een plan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef Suzanna het volgende:
Zo, en nu ben ik het hele gebeuren ook goed zat. Ga maar weer eens leuke dingen doen met de kinderen(en het buurmeisje) ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |