abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2009 @ 13:18:49 #51
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66116695
quote:
Op maandag 16 februari 2009 07:22 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Ja sorry evenstar, ze zag het even niet zitten.
Ze heeft wel besloten om het doktersadvies op te volgen en pas bij de 2e plakbeurt te minderen.
We kunnen wel stellen dat het zwaar tegenvalt vooralsnog.
niks geen sorry, jullie weten ik ben er, ze geeft zelf aan wanneer ze me nodig heeft en dan ben ik er
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 16 februari 2009 @ 15:14:18 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_66120871
voor de kersverse moeders, ik kwam dit tegen: om terug te plooien
stormy waters...
sailin'
  maandag 16 februari 2009 @ 15:37:33 #53
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66121840
Anitra, heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij Prisoner natuurlijk ook heel veel sterkte.

LIewella wat lief van je echt super!!

Ingrid, goed van je dat je het hebt aangegeven en nu hulp krijgt.

Wij gaan vanavond voor het eerst weg zonder Lennon, naar een voorstelling van Theo Maassen. Mn moeder past op... ondanks dat ze dat heel goed kan en ook al jaren heeft gedaan, vind ik het toch een beetje raar. Maar heb er ook wel zin in.
Make love, not war ☮
pi_66134380
Veel plezier Diaan! * Bla_Bla_Bla is jaloers
pi_66149969
De dag dat ik weer colleges moet volgen komt steeds dichterbij en daarmee ook de dag dat Avalon drie dagen in de week naar het KDV gaat en ze twee aansluitende avonden bij M. is terwijl ik les heb.

En dat voelt zó niet goed... Het is te veel. Te veel voor mij maar vooral te veel voor haar. Ik kan het niet goed benoemen maar mijn gevoel zegt dat het voor A valon (nog) heel belangrijk is om de rust en regelmaat van het thuisblijven te hebben.

En ik ben al het geregel zo zat. Het brengen en halen van het KDV, het aanhoren hoe chaotisch en moeilijk het voor M. is om twee spitsuuravonden alleen te doen, het indienen van facturen voor vergoedingen en het ploeteren door een fulltimestudie waar ik niet de energie ik kan steken die ik er in zou willen steken.
Het is het gewoon niet waard op dit moment, op elk gebied kost het veel meer dan het oplevert. Vooral voor de kinderen die meer rust enregelmaat en minder gestresste ouders nodig hebben dan we ze met studie kunnen bieden.

Maar toch voelt het als een verlies om mijn studie een jaar of twee te pauzeren. Alsof ik stil blijf staan terwijl de rest van mijn omgeving doorgaat met carriere maken. Wéér een keer gestopt. Terwijl je zou denken dat je er ook wel kan komen als je gewoon steeds een stukje doet. Ergens voor mijn 65 zal het toch wel lukken

Affijn, het is denk ik meer een stukje loslaten. Je kan niet alles tegelijk hebben en op dit moment gaan de kinderen gewoon even voor. Heel dubbel allemaal en ik had voor ik kinderen kreeg nooit kunnen denken dat je soms van die duivelse dilemma's zou hebben
pi_66150312
Wat onwijs lastig Owlet
pi_66150336
Moeilijk Owlet, maar heel herkenbaar. Jammer, maar ik denk dat je de goede keuze maakt.
Hoeveel jaar moet je nog van je studie? Wat studeer je eigenlijk?

Ik begin aanstaande maandag ook weer met werken. Merel gaat dan ook naar het kdv. Ik kan het me helaas niet veroorloven om niet te werken, maar ik heb er echt moeite mee. Merel is heel snel overprikkeld, we vinden net wat ritme, zijn net allemaal weer een beetje rustig en nu gaat alles weer veranderen. Misschien zie ik wel spoken, gaat het prima straks, ik hoop het wel in ieder geval.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66150729
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan vanavond voor het eerst weg zonder Lennon, naar een voorstelling van Theo Maassen. Mn moeder past op... ondanks dat ze dat heel goed kan en ook al jaren heeft gedaan, vind ik het toch een beetje raar. Maar heb er ook wel zin in.
En hoe was het?

En Anitra, sterkte!!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:32:58 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66151082
Jeetje, allebei al weer bijna aan het werk, Owlet en Fuente, wat gaat dat toch altijd hard.
Owlet, een rotbeslissing, maar ik denk dat het toch ook niet werkt als je er niet voor 100% achter staat zeg maar. Het komt echt wel hoor!

Diaan, hoe was het idd?
pi_66151357
Ik herken het wel hoor Owlet. Ik zit dit jaar in m'n afstudeerjaar en moet o.a. het concept voor mijn scriptie eind april inleveren als ik in juni af wil studeren. En ik heb gisteren pas het concept van het plan van aanpak in elkaar geflanst.

Ik ben maar drie weken afwezig geweest, één week voor mijn bevalling en twee weken erna omdat ik veel vakken had met aanwezigheidsverplichting. Soms denk ik eraan om maar wat relaxter aan te doen en in januari af te studeren, maar dat voelt dan als een soort falen. Heel stom wellicht, want ik heb gewoon een kind gekregen tussendoor dus het zou heel gerechtvaardigd zijn om wat studievertraging op te lopen. Mijn studiegenoten en docenten verbazen zich er toch al over dat ik er maar zo kort uitgeweest ben en alweer helemaal bij ben met alles. Maar ik weet niet, ik wil gewoon graag in juni afstuderen. En er hangt niet eens iets aan vast, geen werkgever die me pusht of slalarisverhoging die er aan vast zit. Gewoon puur vanuit mezelf.

Ik moet 1 maart weer gaan werken, eigenlijk had ik 1 februari al moeten beginnen, maar gelukkig heb ik een maand extra ouderschapsverlof opgenomen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_66151365
Owlet dat zijn inderdaad vervelende dingen.
Tips geven is misschien niet erg zinvol nu, maar ik ga het toch proberen.
Het lijkt me niet verstandig dat je tegen je eigen mening en gevoel ingaat omdat jij verwacht dat je omgeving iets van je verwacht. (zo, kom daar maar eens uit )
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:45:43 #62
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66151459
Owlet, moeilijk meid. Maar ik snap wat je zegt. En omdat je zelf eigenlijk al aangeeft dat het niet goed voelt, denk ik dat je de goede keuze maakt. Je kiest nu voor dat wat je het dichts aan het hart gaat. Jouw meisjes. Dus die studie komt echt wel. Ik hou me op dit soort momenten vast aan de uitspraak van mijn buurvrouw. Die is op haar 45ste gaan doen wat ze altijd al had willen doen. Kinderen waren groot genoeg om voor zichzelf te zorgen en zij kon met een gerust hart gaan studeren zonder zich bezwaard te voelen.

Diaan, hoe was het?

Fuente, jij ook in twijfel.... Ik hoop dat Merel snel d'r draai vind op het kdv zodat je met een gerust hart naar je werk kan.
pi_66156903
Dank jullie wel
Ik ga het allemaal maar een beetje laten bezinken. Eigenlijk weet ik het ook wel: stoppen. Ik wil niet over een paar jaar afgestudeerd en wel opgebrand thuis zitten met het gevoel mijn kinderen tekort te hebben gedaan.
Zowel mijn moeder als mijn schoonvader zijn levende voorbeelden van hoe je altijd alsnog weer verder kan studeren, ik weet ook wel dat het kan. Maar ik moet gewoon even afscheid nemen van het ideaalplaatje dat in mijn hoofd zit
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:44:35 #64
108648 cattie
lieve moeder
pi_66157680
Owlet, volg je hart! Sterkte met de beslissing.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:03:43 #65
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_66158386
Owlet, ik kan me het niet helemaal maar wel een beetje voorstellen wat voor een dilemma dat is!
Een hele moeilijke keuze, maar ik snap bovenal dat je je kinderen op plek nummer 1 zet!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:58:33 #66
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66169230
Owlet, het komt heus weer Geniet gewoon nog effe lekker van je kroost!
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 19:53:04 #67
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66171392
owlet, bij een goede pedagoog draait het om de kinderen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Jubileum moderator dinsdag 17 februari 2009 @ 20:09:17 #68
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66172020
Ik lees tussen de regels door Owlet, dat je hart het wel weet wat je het liefste zou willen. Heel veel sterkte met het gevecht
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:14:01 #69
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66172207
Owlet, heel veel sterkte met het nemen van de voor jou en je gezin beste beslissing!! Volg je hart zou ik ook zeggen.

Theo Maassen was echt super we zaten op de eerste rij dus echt helemaal vooraan en gelukkig niet voor gek gezet... Het ging heel toevallig grotendeels over het hebben/krijgen van een baby. Heel herkenbaar dus. Met Lennon was het heel goed gegaan....
Make love, not war ☮
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:23:58 #70
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66172604
Ah, lekker genoten Diaan. Voelde je je 'nieuw'?
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:24:59 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_66172636
owlet, wat cattie zegt, volg je hart. wat is nou eigenlijk belangrijk in het (jouw) leven? een één of ander papiertje in je zak hebben of gelukkig zijn met je gezin? wat je zelf al zegt, het kan alle 2, maar in een andere volgorde
stormy waters...
sailin'
pi_66175645
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:09 schreef Lois het volgende:
Ik lees tussen de regels door Owlet, dat je hart het wel weet wat je het liefste zou willen. Heel veel sterkte met het gevecht
Dat dus.

En Anitra, sterkte met je dappere keuze. Maar niet koste wat kost he?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_66176028
Owlet zoals eerder al gezegd, doe wat je hart je ingeeft.
Diaan wat fijn dat jullie een topavond hebben gehad!

Lovelylady gaat maandag naar de angsttandarts......*zucht*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2009 21:47:25 ]
pi_66186377
Wat spannend, LL. En wat ontzettend goed van je! Sterkte
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 08:27:02 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66186775
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
Lovelylady gaat maandag naar de angsttandarts......*zucht*
succes
is het voor controle of heb je al schade?.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')