abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66022809
LL is dan een hobbycursus niet iets? die zijn minder duur en meer vrijblijvend dan echt een opleiding. dan heb je wel iets leuks om handen, zonder al te veel druk erop.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:31:21 #27
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66023388
Even helemaal wat anders en wat ik vergeten ben, terwijl ik nog wel zo trots ben op Twan.

Mn ex en ik hadden gisteren 10-minutengesprek over Twans rapport... Aan het einde van dit schooljaar moeten ze niveau AVI3 kunnen lezen, maar Twan leest nu al AVI4 en oefent al AVI5. Verder loopt hij met rekenen al een stuk voor en krijgt na de vakantie moeilijkere opgaven. En hij kan al klokkijken, terwijl ze aan het einde van dit schooljaar pas beginnen met hele en halve uren. Hij doet het dus heel erg goed op school en volgens de juf moeten we hem de hemel in prijzen voor zn rapport. Zo leuk om te horen, ook omdat hij toch in 2 gezinnen leeft en gescheiden ouders heeft
Make love, not war ☮
pi_66023615
Bedankt voor al jullie reacties, altijd fijn als iemand anders naar de situatie "kijkt"
Er zal vast wel wat op mijn pad komen. Cursus of niet... ik weet het nog niet (ik weet ook niet wat ik leuk vind en daarin komt de eeuwige twijfelaar weer naar boven)

Diaan, wat ontzettend goed van Twan, slimme jongen hoor. En als moeder mag je dan behoorlijk trots zijn op je kind.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:56:12 #29
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66024311
Wat fijn Diaan!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66024406
Wat goed van Twan, Diaan!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66031478
wow das vlot Diaan ik zou ook trots zijn!
pi_66031908
Wauw Diaan!!

Ik ben ook een werkende mama. Ik werkte tot nu toe altijd ongeveer 36 tot 40 uur. Na mijn verlof ga ik in mijn nieuwe baan maximaal 32 uur werken, dus ook een 'mamadag', papa heeft ook een 'papadag'.

Ik vind het vreselijk om zoveel thuis te zijn. Ik ben nu een half jaar thuis (ziektewet vanwege bekken, aansluitend zwangerschapsverlof) en over 3 weken ga ik weer werken.
Ik twijfel enorm of ik een opleiding zal starten. Ik ben vorig jaar gestopt met mijn opleiding verpleegkunde (werken/leren tegelijk) omdat ik erg in de knoop zat met mezelf en mijn werkgever me geen verlenging van opleiding wou geven.
Toch blijft de sociale kant trekken. Ik heb misschien de mogelijkheid om parttime te gaan werken met verstandelijk gehandicapten (in allerlei gradaties) en tegelijk deeltijd Maatschappelijk werk en dienstverlening te gaan doen (1 dag per week naar school).
Daar twijfel ik enorm over. Ik wil heel erg graag, maar vind het ook doodeng. Dillema dus! Ik denk er nog heel even over na.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 13 februari 2009 @ 19:44:59 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66032090
Diaan, goed zeg! Maar heb je niet per ongeluk het verkeerde topic te pakken?

DeLiedje, fijn dat het nu goed gaat met het vingerskluiven!

Over werken enzo. Ik werk nu 2,5 dag en dat is precies goed. Ik heb heel soms een dagje ertussen zitten, als het veel geregend heeft bijvoorbeeld, dat een hele dag thuis me echt aan kan vliegen, en ik denk dat de afwisseling met mijn werk er voor zorgt dat dat echt maar heel af en toe is.
Wil wel graag iets anders, maar dat kan vrijwel alleen full-time, en dat doe ik toch liever niet nu de kindjes klein zijn. F. zou nl. ook niet minder dan nu willen werken en full-time naar de opvang vind ik geen optie.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 18:55:09 #34
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66061389
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, goed zeg! Maar heb je niet per ongeluk het verkeerde topic te pakken?
nee hoor, dit topic gaat over hoe het met de moeders gaat... en met deze moeder gaat het goed en is erg trots.. vond het hier dus wel kunnen
Make love, not war ☮
pi_66071215
Hier gaat het redelijk. Wel een paar weken geleden gedacht dat ik het niet aankon en er misschien maar beter niet meer kon zijn. Maar meteen daarna de gedachte, dit is onzin. En toch ben ik ervan geschrokken. Ik vertelde het van de week aan de psycholoog. Ik/hij zit te twijfelen of medicatie verstandig is, uit voorzorg. Ik krijg iig nog een gesprek met de psychiater hierover.
pi_66072146
Oh Ingrid wat rot dat je je zo voelde! En wat ontzettend fijn dat je direct aan de bel hebt getrokken, ook al bedacht je zelf dat het onzin was.
Je krijgt heel wat op je af de laatste tijd en het is heel begrijpelijk dat je het allemaal even niet meer wist. Je doet het geweldig
Saartje
  zondag 15 februari 2009 @ 10:37:24 #37
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66076661
Ingrid, ik kan het me goed voorstellen dat je het even niet meer zag zitten. Maar blijf vooral direct aan die bel trekken, niet alleen voor jezelf, maar ook voor Djeez, Kim en Tyler. Die hebben je hardstikke nodig.

Sterkte
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_66077919
Tnx!
pi_66079804
Namens Anitra wil ik iedereen die haar sterkte en steun hebben toegewenst enorm bedanken.
Ja, we gaan een hele zware tijd tegemoet, maar die situatie zoals die nu was was ook niet veel langer meer vol te houden dus we moeten vol houden.
Op dit moment heeft ze het erg zwaar, zeer emotioneel, veel pijn en andere ongemakken maar ze wil vanavond al de volgende stap zetten en er alweer 12,5 Mg afhalen.

Nogmaals iedereen bedankt voor alle steunbeteugingen!
pi_66082979
Ik ben dan geen volledige thuisblijfmoeder, werk 2 dagen, maar heb wel een paar jaar thuis gezeten arbeidsongeschikt, zonder kinderen. Ik zoek altijd een uitweg of vermaak; ik ben divers vrijwilligerswerk gaan doen en me gaan ontplooien op hobbygebied. Ik ben geen stilzitter; ook al kan ik ook makkelijk dagen vullen met computeren en weinig activiteit.

Gisteren niet echt heel actief valentijn gevierd; ijsje gegeten in het winkelcentrum, extra knuffeltjes.
Maar kijk eens wat ik aantrof toen ik amber had gevoed en op bed had gelegd

In de pakjes zaten 2 beschermengeltjes, om me extra kracht en bescherming te geven rondom de situatie met m'n moeder.
Ik loop helemaal over van vertedering als ik er steeds weer aan denk, vriendlief is echt een man, maar afentoe zo enorm attent!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_66086525
Wat ontzettend lief van je vriend Llewella Hopelijk geeft het je de kracht en steun die je nodig hebt in deze lastige/moeilijke periode. Maar zoals ik kon opmaken aan je post ben je een sterke vrouw en dat ga jij redden!
pi_66090574
wat lief Llewella
pi_66091165
Wat lief Llewella!
  zondag 15 februari 2009 @ 19:06:32 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66092933
Wat lief Llewella!

Ingrid, goed dat je het even gemeld hebt, beter dat je nu een ergere situatie voor blijft.
  zondag 15 februari 2009 @ 19:09:48 #45
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66093052
Ingrid super goed dat je het gemeld hebt. En fijn dat de psych met je meedenkt.

Llewella wat een schat van een vent heb je!

PofRaR wens d'r maar sterkte met het hele afbouwen. En jullie als achterban natuurlijk ook heel veel sterkte.
  zondag 15 februari 2009 @ 21:10:09 #46
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66097610
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:52 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Namens Anitra wil ik iedereen die haar sterkte en steun hebben toegewenst enorm bedanken.
Ja, we gaan een hele zware tijd tegemoet, maar die situatie zoals die nu was was ook niet veel langer meer vol te houden dus we moeten vol houden.
Op dit moment heeft ze het erg zwaar, zeer emotioneel, veel pijn en andere ongemakken maar ze wil vanavond al de volgende stap zetten en er alweer 12,5 Mg afhalen.

Nogmaals iedereen bedankt voor alle steunbeteugingen!
vandaar dat ze niet opnam

boor beiden dappere dappere stoere lieve schatten !
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_66109151
Ja sorry evenstar, ze zag het even niet zitten.
Ze heeft wel besloten om het doktersadvies op te volgen en pas bij de 2e plakbeurt te minderen.
We kunnen wel stellen dat het zwaar tegenvalt vooralsnog.
  maandag 16 februari 2009 @ 07:50:49 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_66109256
sterkte voor Anitra dan maar weer prisoner zal een zware tijd zijn.

Lliewella, wat lief zeg!
en Diaan, dan zou ik ook megatrots zijn, idd juist ook omdat ie in 2 gezinnen opgroeit en dat vaak heel anders kan gaan natuurlijk! petje af voor twan
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 februari 2009 @ 12:55:54 #49
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66116107
quote:
Op maandag 16 februari 2009 07:22 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Ja sorry evenstar, ze zag het even niet zitten.
Ze heeft wel besloten om het doktersadvies op te volgen en pas bij de 2e plakbeurt te minderen.
We kunnen wel stellen dat het zwaar tegenvalt vooralsnog.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66116554
Anitra, en porar, heel veel sterkte met alles!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')