abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:03:33 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66682899
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:59 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ja, dat "zo lang na de bevalling" vonden ze in het ziekenhuis ook al zo raar.. Ik snap alleen niet helemaal waarom Ik was gewoon geduldig (nou ja, geduldig ) aan het afwachten tot dat stomme vloeien zou stoppen maar dat stopte dus maar niet...

Bedankt allemaal voor de beterschapswensen!
Ja ok, als je het zo bekijkt is het idd ook niet zo gek nee, als jij idd braaf dacht 'dit hoort erbij', maar vooral dat van dat spoed, daar schrok ik van.
pi_66683078
Bah Raissa, dat kon d'r ook nog wel weer bij
Hopelijk knap je snel weer helemaal op!
pi_66683190
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja ok, als je het zo bekijkt is het idd ook niet zo gek nee, als jij idd braaf dacht 'dit hoort erbij', maar vooral dat van dat spoed, daar schrok ik van.
Het moest ineens snel, snel, snel, echo kon a la minute, curretage kon ook vrij rap.. Schrok er zelf ook wel behoorlijk van.. Er werd eerst namelijk gezegd dat het ook een bijwerking (zwaardere menstruatiebloedingen) is van de nieuwe medicatie die ik krijg, dus ik had verwacht dat ze het daarop af zouden schuiven en dat ik het er maar mee moest doen.. Toen kwam er nog even een andere gyn kijken en die maakte er gelijk een spoedje van.. Ik vond mezelf even heel zielig gisteren, alsof we alles nog niet gehad hadden, kwam dit er ook nog even bij
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:12:53 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66683225
Nou dat kan ik me goed voorstellen hoor. Je hebt wel even genoeg gehad zo zeg maar.
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:06:09 #280
593 sjak
Juffie Bloem
pi_66685046
Tjonge Raissa, dat is even schrikken. Gelukkig hebben ze het zo snel gedaan, nu is het allemaal weer voorbij. Erop wachten is vaak ook geen pretje. Doe voorzichtig met jezelf.
Lekker douchen!
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:16:22 #281
108648 cattie
lieve moeder
pi_66687424
Wat een schrik Raissa!

Hier goed nieuws. Vandaag weer voor het eerst naar de fysio geweest en die was erg tevreden over mijn lichamelijke staat. Ik ook. Het scheelt echt enorm dat de zwangerschap en bevalling nu zoveel beter ging dan bij Ive. En ik ben op de weegschaal gaan staan, 72 kg. Dus ik hoef maar 7 kf af te vallen! Dat valt me erg mee en gaat ook vast lukken.
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:32:17 #282
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66688113
Lady WRB en Belana, het klinkt niet fijn wat jullie beschrijven... hopelijk komt het snel onder controle bij jullie. iig een voor nu
Raissa, sterkte!
Cattie, heel fijn! Moet je nu nog bij de fysio blijven? (Je had toch bekkenklachten?) of is het nu klaar?

ben gister naar groningen gereden. wat een takke-eind is dat zeg! doodsaai ook, immer gerade aus... pfff, gelukkig nu gezellig mamadagje met slapend kind
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:42:43 #283
108648 cattie
lieve moeder
pi_66688557
Davinia, ik loop al meer dan 6 jaar bij de fysio voor rugklachten en zal wel nog een tijd bij hem blijven. Het gaat wel steeds beter, het is nu meer goed houden dan goed maken.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:25:47 #284
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66697697
Even bijgelezen na een paar dagen. Wat een hoop nare berichten!
Ik deel even wat uit, niet dat dat nou zo helpt, maar het komt uit een goed hart.
Sjak.... Wat naar zeg. Jeetje...
En Lishe ook .
En voor Guus, ook al 'hakt het er niet wezenlijk in', toch kut.
Lady-wrb, dat is ook een gedoe zeg, telkens van die rotdingen.
En ook een voor Raïssa.

Suug, solliciteren? Succes!
En Cattie, joh, 7 kilo, makkie...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_66697961
Raissa wat een schrik zeg! Sterkte met bijkomen en opknappen!
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:02:22 #286
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66698861
Sjak trek je op tijd aan de bel? ik hoop zo dat je weer alles op de rit gaat krijgen

Ladywrb hopenlijk is het sne weg, balen hoor dat t telkens weer komt, en kan me zeker na het zkh gebeuren voorstellen dat je meer schrik hebt.

Raissa sterkte met opknappen.

en de rest ook gewoon een dikke
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:58:27 #287
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_66750854
Lieve Guzie! Een dikke kus op afstand voor jou!!! Stomme rukarts!

En Lies, ook 1 voor jou!

En Sugar; plannen in ontwikkeling...??? Ik ben helemaal niet nieuwsgiehierig... Dus ehm... PM? Of live, over 2,5 week, kan ook hè... Dikke zoen, ook voor jou.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:57:03 #288
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_66755024
Renzell . Kom je gauw weer thuis? We missen jullie .
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:08:43 #289
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66755344
Cattie, wat fijn dat het zo goed gaat!!!

Hier gisteren Twan 3x heen en weer gebracht naar school. Lennon in de kinderwagen, dat gaat best goed, maar die f*cking regen... ik ben 4x nat geworden. Vanmorgen regende het weer heel erg en heb maar snel de auto bij mn ouders opgehaald... met dit weer zou je toch echt wensen dat je een 2e auto zou hebben.....
Make love, not war ☮
pi_66757348
Diaan: kan je ook ergens even een auto lenen?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:46:05 #291
114177 Diaan73
pi_66758263
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:17 schreef freecell het volgende:
Diaan: kan je ook ergens even een auto lenen?
Ja ik heb vandaag de auto van mn ouders geleend. Vanmorgen door de regen naar hun gefietst, Twan en Lennon thuis gelaten, ze wonen maar op nog geen 3 minuten fietsafstand en toen weer snel naar huis met de auto. Heb net op marktplaats gekeken naar een leuk klein autootje en eentje gevonden. Nu nog Peaceman overtuigen.... hahaha. Heb in ieder geval al gebeld en ze houden hem even voor me vast. De auto van mn ouders kan ik ook niet altijd lenen en ik vind dat je toch wel erg beperkt bent zonder auto bij de deur en een baby in huis. Helemaal als het slecht weer is.
Make love, not war ☮
pi_66764895
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:46 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ja ik heb vandaag de auto van mn ouders geleend. Vanmorgen door de regen naar hun gefietst, Twan en Lennon thuis gelaten, ze wonen maar op nog geen 3 minuten fietsafstand en toen weer snel naar huis met de auto. Heb net op marktplaats gekeken naar een leuk klein autootje en eentje gevonden. Nu nog Peaceman overtuigen.... hahaha. Heb in ieder geval al gebeld en ze houden hem even voor me vast. De auto van mn ouders kan ik ook niet altijd lenen en ik vind dat je toch wel erg beperkt bent zonder auto bij de deur en een baby in huis. Helemaal als het slecht weer is.
Is het een leuk klein autootje met 3 of 5 deuren? Ik heb een "leuk klein autootje" (fiat punto, van 2008) met 3 deuren en ik vind het een hel om die maxicosi erin te proppen.. Nou heb ik natuurlijk op het moment niet de beste conditie van allemaal dus zeur ik misschien een beetje maar ik zou toch zeker wel willen adviseren om een 5-deurs auto uit te zoeken
pi_66765501
Dat is zeker aan te raden inderdaad. Ik heb ook een 3 deurs en krijg de maxi cosi echt niet op de achterbank in de gordel. Lotte zit dan altijd naast me op de passagiers stoel. Voor lange stukken gebruiken we altijd de andere auto
pi_66765633
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:06 schreef mrien het volgende:
Dat is zeker aan te raden inderdaad. Ik heb ook een 3 deurs en krijg de maxi cosi echt niet op de achterbank in de gordel. Lotte zit dan altijd naast me op de passagiers stoel. Voor lange stukken gebruiken we altijd de andere auto
Ik heb zo'n easy-fix ding, daarop klik je de maxicosi vast en hoef je niet te emmeren met gordels, ideaal.. Alleen is het probleem dat ik de maxicosi echt met heel veel duw en trekwerk achter de stoel (en dus ook door de deur) moet proberen te krijgen..
pi_66765768
Dat is het andere probleem waar ik tegenaan loop
Zo'n easy fix systeem leek me wel handig maar wel duur..
Ach, nog even en dan gaat ze in het volgende stoeltje
Maxi cosi staat nu standaard in de auto aangezien de combi maxi cosi + Lotte te zwaar wordt voor m'n armen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:12:29 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_66765778
Wij hebben Ruben 1 keer in de gordels gezet met de maxi-cosi in onze 206 driedeurs, daarna hebben we inderdaad zo'n easy-fix ding gekocht.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:25:19 #297
114177 Diaan73
pi_66766258
Het is wel een 3-deurs wat ik gezien heb... het moet ook een goedkoop autootje zijn, omdat ik hem niet heel erg veel zal gebruiken. Onze "hoofdauto" is wel 5-deurs. En dan zullen jullie mij zeker niet geloven dat zowel mijn broertje als schoonzusje het jammer vinden dat ze nu een 5-deurs auto hebben ipv een 3-deurs die ze eerst hadden . Ze vinden de 5-deurs veel lastiger en dat met 2 kinderen, 1 van bijna 3 jaar en de andere van bijna 1 jaar!! En dat vinden ze dus echt....

Ik leen nu af en toe de auto van mn ouders en dat is ook een 3-deurs en dat gaat best goed. Ik zet de maxi-cosi toch op de voorstoel, tenminste in deze auto dan. In onze "hoofdauto" mag dat niet ivm airbag.
Make love, not war ☮
pi_66766753
Ik heb een Fiat Panda van 2007 5-deurs maar Seb zit eigenlijk altijd voorin (en de airbag zetten we dan uit natuurlijk). Bij mijn man (grande Punto 5-deurs) zit hij altijd achterin, omdat ik graag zelf voorin zit, ik vind dat altijd zo'n taxi gevoel geven als ik achterin zit en mijn man voorin. Ik vind het helemaal niet erg om hem met de gordel vast te zetten, je moet er even handigheid in krijgen maar dan is het zo gedaan. Maar misschien dat het met een driedeurs achterin moeilijker is, dat kan ik me voorstellen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_66766786
Volkomen logisch inderdaad Diaan
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:37 schreef Estrys het volgende:
Maar misschien dat het met een driedeurs achterin moeilijker is, dat kan ik me voorstellen.
Met een 3deurs is het inderdaad lastig vastmaken op de achterbank, vastzittend tussen deur, stoel en bank
't is best krap dan
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:53:56 #300
114177 Diaan73
pi_66779764
Ik heb Peaceman ook om, we gaan morgen naar het autootje kijken en als hij fijn/goed rijdt, kopen Jippie, heerlijk....

Ow en we gaan zondag 31 mei, dan zijn we 2 jaar getrouwd, een dagje naar Pinkpop. Lennon en Twan blijven die dag bij mijn ouders.... Eindelijk Madness en Depeche Mode zien Morgen meteen kaartjes bestellen.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')