Ja ok, als je het zo bekijkt is het idd ook niet zo gek nee, als jij idd braaf dacht 'dit hoort erbij', maar vooral dat van dat spoed, daar schrok ik van.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:59 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, dat "zo lang na de bevalling" vonden ze in het ziekenhuis ook al zo raar.. Ik snap alleen niet helemaal waaromIk was gewoon geduldig (nou ja, geduldig
) aan het afwachten tot dat stomme vloeien zou stoppen maar dat stopte dus maar niet...
Bedankt allemaal voor de beterschapswensen!

Het moest ineens snel, snel, snel, echo kon a la minute, curretage kon ook vrij rap.. Schrok er zelf ook wel behoorlijk van.. Er werd eerst namelijk gezegd dat het ook een bijwerking (zwaardere menstruatiebloedingen) is van de nieuwe medicatie die ik krijg, dus ik had verwacht dat ze het daarop af zouden schuiven en dat ik het er maar mee moest doen.. Toen kwam er nog even een andere gyn kijken en die maakte er gelijk een spoedje van.. Ik vond mezelf even heel zielig gisteren, alsof we alles nog niet gehad hadden, kwam dit er ook nog even bijquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja ok, als je het zo bekijkt is het idd ook niet zo gek nee, als jij idd braaf dacht 'dit hoort erbij', maar vooral dat van dat spoed, daar schrok ik van.

voor nu
 voor nu
 Moet je nu nog bij de fysio blijven? (Je had toch bekkenklachten?) of is het nu klaar?
 Moet je nu nog bij de fysio blijven? (Je had toch bekkenklachten?) of is het nu klaar? doodsaai ook, immer gerade aus... pfff, gelukkig nu gezellig mamadagje met slapend kind
 doodsaai ook, immer gerade aus... pfff, gelukkig nu gezellig mamadagje met slapend kind  

uit, niet dat dat nou zo helpt, maar het komt uit een goed hart.
 uit, niet dat dat nou zo helpt, maar het komt uit een goed hart. Wat naar zeg.
  Wat naar zeg.  Jeetje...
 Jeetje... .
. 

voor Raïssa.
 voor Raïssa. 

sterkte met opknappen.
  sterkte met opknappen. 

Stomme rukarts!
  Stomme rukarts!    

Ik ben helemaal niet nieuwsgiehierig...
  Ik ben helemaal niet nieuwsgiehierig...   Dus ehm...  PM?
 Dus ehm...  PM?   Of live, over 2,5 week, kan ook hè... Dikke zoen, ook voor jou.
   Of live, over 2,5 week, kan ook hè... Dikke zoen, ook voor jou.   

ik ben 4x nat geworden. Vanmorgen regende het weer heel erg en heb maar snel de auto bij mn ouders opgehaald... met dit weer zou je toch echt wensen dat je een 2e auto zou hebben.....
 ik ben 4x nat geworden. Vanmorgen regende het weer heel erg en heb maar snel de auto bij mn ouders opgehaald... met dit weer zou je toch echt wensen dat je een 2e auto zou hebben.....

Ja ik heb vandaag de auto van mn ouders geleend. Vanmorgen door de regen naar hun gefietst, Twan en Lennon thuis gelaten, ze wonen maar op nog geen 3 minuten fietsafstand en toen weer snel naar huis met de auto. Heb net op marktplaats gekeken naar een leuk klein autootje en eentje gevonden. Nu nog Peaceman overtuigen.... hahaha. Heb in ieder geval al gebeld en ze houden hem even voor me vast. De auto van mn ouders kan ik ook niet altijd lenen en ik vind dat je toch wel erg beperkt bent zonder auto bij de deur en een baby in huis. Helemaal als het slecht weer is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:17 schreef freecell het volgende:
Diaan: kan je ook ergens even een auto lenen?

Is het een leuk klein autootje met 3 of 5 deuren? Ik heb een "leuk klein autootje" (fiat punto, van 2008) met 3 deuren en ik vind het een hel om die maxicosi erin te proppen.. Nou heb ik natuurlijk op het moment niet de beste conditie van allemaal dus zeur ik misschien een beetje maar ik zou toch zeker wel willen adviseren om een 5-deurs auto uit te zoekenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik heb vandaag de auto van mn ouders geleend. Vanmorgen door de regen naar hun gefietst, Twan en Lennon thuis gelaten, ze wonen maar op nog geen 3 minuten fietsafstand en toen weer snel naar huis met de auto. Heb net op marktplaats gekeken naar een leuk klein autootje en eentje gevonden. Nu nog Peaceman overtuigen.... hahaha. Heb in ieder geval al gebeld en ze houden hem even voor me vast. De auto van mn ouders kan ik ook niet altijd lenen en ik vind dat je toch wel erg beperkt bent zonder auto bij de deur en een baby in huis. Helemaal als het slecht weer is.

Ik heb zo'n easy-fix ding, daarop klik je de maxicosi vast en hoef je niet te emmeren met gordels, ideaal.. Alleen is het probleem dat ik de maxicosi echt met heel veel duw en trekwerk achter de stoel (en dus ook door de deur) moet proberen te krijgen..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:06 schreef mrien het volgende:
Dat is zeker aan te raden inderdaad. Ik heb ook een 3 deurs en krijg de maxi cosi echt niet op de achterbank in de gordel. Lotte zit dan altijd naast me op de passagiers stoel. Voor lange stukken gebruiken we altijd de andere auto

Met een 3deurs is het inderdaad lastig vastmaken op de achterbank, vastzittend tussen deur, stoel en bankquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:37 schreef Estrys het volgende:
Maar misschien dat het met een driedeurs achterin moeilijker is, dat kan ik me voorstellen.

Jippie, heerlijk....
 Jippie, heerlijk.... Morgen meteen kaartjes bestellen.
  Morgen meteen kaartjes bestellen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |