Ik heb dat dus ook gehad bij Yara. Bij Tomas helemaal niet en bij Yara wel...het begon ook al in de laatste weken van de zwangerschap en het heeft een maand of 3,4 geduurd. Voelde me er echt rot over. Mijn man wilde direct na de bevalling een afspraak maken voor sterilisatie aangezien er geen 3e in de planning staat en ik heb hem echt gezegd dat ik eerst wilde afwachten hoe het met Yara zou gaan die eerste maanden..quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:49 schreef owlet het volgende:
Ik ken het gevoel ook wel. Het begint nu een beetje te zakken maar vanaf de laatste weken van de zwangerschap heb ik bij Avalon steeds weer de gedachte gehad "jij komt alleen even op bezoek". Vreselijk, en ik kon (kan) me er echt gek mee maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De chirurg gaat mijn nagelbed verkleinen en mn nagel zelf ook.
Morgen moet ik bellen voor een afspraak in het zkh, ik zie er echt tegenop, getver!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef Reinhilde het volgende:
Wat een heftige en nare gevoelens bij iedereen. Ik moet toegeven dat ik minimaal 15 x per dag check of Thomas nog adem haalt (als hij slaapt). Kijken of hij het nog doet. Ik heb gelukkig niet een stemmetje dat zegt dat hij hier maar even zal zijn, wat lijkt me dat vreselijk.
Ik loop al een paar weken met een ontstoken teen, en het ging maar niet over, dus vandaag naar de HA geweest. Mijn HA werpt één blik op mijn teen en zegt: 'dat moet geopereerd worden'.![]()
Was ik al bang voor.Jeetje, dat is rot Reinhilde... Heb je er ook last van met lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De chirurg gaat mijn nagelbed verkleinen en mn nagel zelf ook.
Morgen moet ik bellen voor een afspraak in het zkh, ik zie er echt tegenop, getver!
Door m'n schoen had ik niet, wel m'n sokken standaard "vastgeplakt" waar die teen zat (1x stoten was gegarandeerd voor bloeden..en ik ben nogal onhandig)quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef RockabeIIa het volgende:
(oh, tijdens de gym op school is echt 2x over het bloed door mijn schoen naar buiten gekomenen gewoon doorlopen he....)
Dat geloof ik ook wel. Ik bedoelde met mijn bericht ook niet die gevoelens te bagatelliseren oid. Maar meer benoemen dat ik het niet raar of vreemd vind, ook al kan het wel heel vervelend zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef Lishe het volgende:
Dat kan best Igraine. Maar ik denk wel dat er een verschil is tussen de mensen die het zo per kind (dus wanneer ze meerdere kinderen hebben) benoemen. Het duidelijker voelen bij een van hun kinderen.
Nouja, wat het ook is, ik hoop dat het gewoon een naar gevoel is. Iets wat slijt, en anders maar heeeel af en toe voorbij komt piepen. En voor niemand bevestigd word.
Vind het juist knap van je dat je het erover hebt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:01 schreef Mibos2 het volgende:
Ardenlyn het is een naar iets maar iets waar ik wel mee zit en het daarom dus postte want ook de nare dingen mogen best besproken worden en ik vind het heel fijn om te weten dat ik er niet alleen mee rond loop.
Reinhilde je moet zo zien dat je na dinsdag uiteindelijk weer normaal kan lopen. Veel succes dinsdag.
Idd!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:01 schreef Mibos2 het volgende:
Reinhilde je moet zo zien dat je na dinsdag uiteindelijk weer normaal kan lopen. Veel succes dinsdag.
Sterkte, een vriendin van mij is een aantal keer geopereerd aan haar te(e)n(en) (geen idee of het nou beide grote tenen waren) en dat was erg pijnlijk, maar toen het over was wel een grote verbetering. Kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:54 schreef Reinhilde het volgende:
Iemand had een keer gepost in Z&G, volgens mij E.T., dat je je zorgen gaat maken zodra je weet dat je zwanger bent, en dat dat nooit meer ophoudt. Volgens mij klopt dat wel.
DInsdag word ik geopereerd.
Nixxx is nu aan het kijken of hij zorgverlof kan krijgen, dat zou wel fijn zijn! Als het niet lukt is het ook geen wereldramp, het gaat tenslotte maar om een paar dagen.
De huisartsenpost kan je ook gewoon bellen voor telefonisch overleg en ik denk dat je daar wel een goede reden voor hebt nu hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:35 schreef Suzanna het volgende:
Daar zat ik dus ook aan te denken. Maar kan het dan zijn dat ik die miskraam veroorzaakt heb doordat ik weer ben begonnen met die pleister? door de hormonen?
Oh, en ik wil niks wat er 'in' mijn lichaam moet qua anticonceptie (behalve dan een pilletje) want dat vind ik eng![]()
Huisarts wordt een beetje moeilijk omdat ik dan de huisartsenpost zou moeten bellen, en dat vind ik weer overdreven.
Dit was behoorlijk groot (4cm ongeveer) en leek (daar deed het me in ieder geval aan denken) op een vruchtzakje. Ook stevig dus. Dus 'flieberen' (ik begrijp wel wat je daarmee bedoelt, een beetje gestold bloed?) was het niet mijns inziens.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:40 schreef freecell het volgende:
[..]
De huisartsenpost kan je ook gewoon bellen voor telefonisch overleg en ik denk dat je daar wel een goede reden voor hebt nu hoorDaar bellen ook wel mensen heen die een beetje verkouden zijn
En of je het veroorzaakt kan hebben, daar valt niet zoveel over te zeggen. Er zijn zovéél mogelijke redenen voor een miskraam. En jezelf gek maken met 'heb ik dit zelf gedaan' helpt daar niks aan.![]()
Kan het trouwens ook gewoon wat 'oud bloed' geweest zijn? Dus over de nacht opgehoopt en wat gestold en dan 's morgens er uit? Dat 'fliebert' ook wel eens.
Da's vreemd. Bij mij kwam het best regelmatig, hoewel ik na het stoppen met de pleister wel vaak een aantal dagen moest wachten op de bloeding, en je de pleister dus alweer op moet plakken terwijl je nog menstrueert. Dat vind ik wel wat apart.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb ook een tijdje Evra gebruikt..ben er mee gestopt toen ik ongesteld werd op momenten dat het niet moet, en er geen bloeding kwam op momenten dat het wél moest..
Mwa, de oorzaak lijkt me niet zo belangrijk. De vraag is MI meer of ze een miskraam gehad heeft en of ze daar nog wat mee moet....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:58 schreef livelink het volgende:
Nou, ik zou hier dan toch ook weer niet de huisartsenpost voor bellen. De vraag is maandag nog exact hetzelfde als vandaag, namelijk of Evra een miskraam kan veroorzaken.
ik denk dat ik dan gewoon ff goed in de gaten hou dat het niet uit de hand loopt. als je opeens heel veel gaat bloeden gewoon naar de huisartsenpost gaan hoor! je weet maar nooit. maar als je je verder redelijk ok voelt is het idd wellicht niet nodig. *knufs* iig!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:29 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Dit was behoorlijk groot (4cm ongeveer) en leek (daar deed het me in ieder geval aan denken) op een vruchtzakje. Ook stevig dus. Dus 'flieberen' (ik begrijp wel wat je daarmee bedoelt, een beetje gestold bloed?) was het niet mijns inziens.
Tja, dat leek me niet de vraag van Suzanna, maar misschien heb ik het verkeerd gelezen. Als het om jouw vragen gaat, zou ik zeggen wat simmu ook zegt. Bij blijvende pijnklachten en veel bloedverlies bellen naar de huisarts.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Mwa, de oorzaak lijkt me niet zo belangrijk. De vraag is MI meer of ze een miskraam gehad heeft en of ze daar nog wat mee moet....
Correct me if I'm wrong.
Dankjewel!! Ik kijk er wel een beetje tegenop om eerlijk te zijn.... ik ben het er niet mee eens zoals mn collega het uitgelegd heeft maar mijn bazin kan nogal overtuigend dominant zijn, dus lastig iets tegenin te brengen. Nou ja, we shall see, morgen eerst mn andere zieke collega thuis bellen en met haar bespreken hoe we dit gaan aanpakken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:24 schreef freecell het volgende:
Ok duidelijk
Dan blijft over om je er sterkte mee te wensenDus bij deze! Ik zou ook nieuwsgierig zijn geloof ik
Ja! Reinhildequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
Had Reinhilde niet haar operatie vandaag?
Een hele anoniemequote:Op woensdag 25 februari 2009 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het vervolg van het verhaal over Reinhilde's teen staat op het speeltuinbankje.Incl. foto.
Fijn dat het wat beter gaat freecell (ook met Leander natuurlijk)quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Een hele anonieme![]()
Hier gaat het al wat beterNiet met de hoofdpijn, wel met de rest. Heb goed geslapen, Leander is minder ongelukkig en ik heb toch maar wat dingen afgezegd deze week en dát geeft een heleboel rust.
Dus: onverminderde koppijn, zie vlekjes en ben een stuk gelukkiger
Nu alweer? Ik heb het gevoel dat je ook nog wel even verlof had... maar dat komt misschien ook omdat Mila pas na een aantal weken thuis is gekomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:02 schreef Raissa het volgende:
Diaan, dat klinkt balen maar even donderdag afwachten dus.. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, hoop voor je dat het allemaal meevalt!
Ik ben gisteren weer voor het eerst aan het werk geweest en hoewel ik aan het einde van de dag me compleet gesloopt voelde (was zoooo moe) vond ik het toch wel erg fijn er even tussenuit te zijn geweest en "mijn eigen ding te doen". Mila is bij oma (mijn moeder) gebleven.
Morgenmiddag ga ik lunchen met een vriendin, dan blijft Mila even een paar uurtjes bij papa alleen. Ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden
Ik heb niet gedaan aan "verlof". Ik werk bij mijn broer in zijn bedrijf en heb hem tijdens de zwangerschap zo lang laten zitten dat ik het niet zo netjes vond om nu te zeggen dat ik nog langer bij Mila wou blijven. (overigens zou hij daar alle begrip voor hebben) Bovendien is het niet een normale baan van 40 uur ofzo, ik werk ongeveer 1 dag in de week en of ik dat nu zondagnacht wil doen of woensdag overdag maakt niets uit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu alweer? Ik heb het gevoel dat je ook nog wel even verlof had... maar dat komt misschien ook omdat Mila pas na een aantal weken thuis is gekomen.
Ik weet haar naam niet meer. Een jonge slanke blonde juf.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
Geboortecentrum ben ik dus uiteindelijk niet terecht gekomen Rocka. Wie had je vandaag? Ze zijn daar erg leuk..... en goed niet geheel onbelangrijk. En leuk dat ons kaartje daar ligt, ik vond het altijd erg leuk om die mand met kaartjes door te spitten.![]()
dat sluit toch niet uit dat het in andere gevallen wél invloed kan hebben op de zwangerschap?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:02 schreef Belana het volgende:
een miskraam veroozaken door hormonen lijkt me niet kunnen, er zijn namelijk mensen die dwars door het gebruik van de pil heen zwanger worden
En klein? Nienke?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:04 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik weet haar naam niet meer. Een jonge slanke blonde juf.
Vooralsnog is voor mij het voordeel dat het naast B's KDV zit
Martine, ze is nieuwquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
@Raissa, ow okay op die fiets... goed geregeld dan dat je zelf kunt bepalen op welke dag je werkt.
[..]
En klein? Nienke?
Martine is toch niet nieuw? Kim is nieuw.... maakt ook niet uit...quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:25 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Martine, ze is nieuw
Gelukkig is het nieuws van je werk niet zo'n drama als je eerst gedacht hebt.
ohja, kim was hetquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Martine is toch niet nieuw? Kim is nieuw.... maakt ook niet uit...
Reinhilde fijn dat de operatie is goed gegaan!!
En bedankt voor jullie meeleven...
Maakt niet uit hoor, je bent zwanger en vergeetachtig hè??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |