abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:12:12 #101
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66204880
Mibos, dat lijkt me heel beangstigend. Misschien toch een bezoek aan de huisarts waard? Hoort zich een beetje aan alsof ze niet mee zoveel weerstand heeft.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66205047
Wat lijkt me dat een eng gevoel Mibos. Heel erg naar lijkt me dat. Zelf heb ik dat gevoel nooit bij mij kinderen, maar zorgen maken doe ik me ook regelmatig, vooral als ze weer eens ziek zijn.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:19:17 #103
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66205106
We hebben afgesproken inderdaad dat we donderdagavond nog een keertje wegen en dan kijken of ze nog meer is afgevallen en we houden nu bij hoe vaak ze spuugt en dan gaan we vrijdag naar de huisarts. Dan hebben we een soort van lijstje met wat erin gaat en wat eruit komt op de niet natuurlijk weg. De laatste keer bij het bureau was 8 jan. (uit mijn hoofd de datum want precies weet ik het even niet) 12,6 kilo en dan 96 cm en nu maar 11,1 kilo gisteravond en nu was ze al niet veel omdat ze lang is maar nu is ze echt een spriet... Kortom ik maak me gewoon zorgen ook om mijn eigen gedachtes zeg maar. Lekker warrig ik weet het maar zo is het hier op dit moment.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:47:18 #104
190853 RockabeIIa
pi_66205949
Ja, ze scheelt 5 kg met Brent, da's echt teveel, denk ik...
pi_66206009
Mibos Ik kan me voorstellen dat dat eng is. Ik zou gewoon (nou ja, gewoon...) naar de dokter gaan als het je niet lekker zit. Moedergevoel is iets om niet te licht over te denken

Ik ken het gevoel ook wel. Het begint nu een beetje te zakken maar vanaf de laatste weken van de zwangerschap heb ik bij Avalon steeds weer de gedachte gehad "jij komt alleen even op bezoek". Vreselijk, en ik kon (kan) me er echt gek mee maken.

Sterkte
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:55:11 #106
219033 Mibos2
pi_66206149
Dat is echt wel een beetje boel he Rock?

Owlet ik vind het ergens heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zulke gedachtes heeft. Heb er nooit eerder last van gehad maar de laatste weken heb ik het heel sterk. En idd je kan jezelf er redelijk gek mee krijgen.
pi_66206569
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:49 schreef owlet het volgende:

Ik ken het gevoel ook wel. Het begint nu een beetje te zakken maar vanaf de laatste weken van de zwangerschap heb ik bij Avalon steeds weer de gedachte gehad "jij komt alleen even op bezoek". Vreselijk, en ik kon (kan) me er echt gek mee maken.
Ik heb dat dus ook gehad bij Yara. Bij Tomas helemaal niet en bij Yara wel...het begon ook al in de laatste weken van de zwangerschap en het heeft een maand of 3,4 geduurd. Voelde me er echt rot over. Mijn man wilde direct na de bevalling een afspraak maken voor sterilisatie aangezien er geen 3e in de planning staat en ik heb hem echt gezegd dat ik eerst wilde afwachten hoe het met Yara zou gaan die eerste maanden..
Hielp ook niet dat na mijn opmerking daarover de VK zelf begon over sterilisatie en dat je dat misschien beter niet direct kon doen ivm. wiegedood. De VK bracht het heel voorzichtig maar het was dus al precies waar ik mee bezig was geweest.
Nu snap ik overigens echt niet waar ik toen zo onzeker over was en waarom ik dacht dat het mis zou gaan. Geen idee waar het vandaan kwam maar dat gevoel had ik gewoon. Het is gelukkig helemaal verdwenen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:57:38 #108
190853 RockabeIIa
pi_66208060
Dat herken ik ook absoluut. Mijn bevalling was lichamelijk maar ook geestelijk zo zwaar en langdurend dat ik daar absoluut de tik aan over gehouden heb dat ik hem heel dichtbij me wilde hebben, in dezelfde kamer. Liefst 24/7. Ik was zo bang dat ik en alsnog zou verliezen...
Maar nu heb ik dat niet meer. Het gevoel van mibos (her)ken ik niet.
pi_66208649
Ik heb dat gevoel met mijn middelste gehad..dat hij niet oud zou worden. Dat we toen zo met zijn gezondheid aan het klooien waren hielp daar niet aan mee. Tegenwoordig is het gevoel wat minder sterk aanwezig maar nog steeds zegt er op de achtergrond regelmatig een stemmetje dat ik er van moet genieten nu het nog kan. Heel vervelend vind ik!
Saartje
  woensdag 18 februari 2009 @ 20:31:23 #110
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66211463
Wat gek eigenlijk dat zoveel moeders dat dus hebben. Ik herken het van nadat Lena uit het ziekenhuis kwam. En dan inderdaad wat Rockabella zegt: Bang om alsnog te verliezen. Bij mezelf ook, ik dacht: zul je zien, doorsta je al deze ellende, rij je jezelf tegen een boom. Volgens mij heeft Snakelady het ook bij Demi.
Al die gevoels zijn nu weggeebt gelukkig. Mibos, ik zou een afspraak maken bij de huisarts, en haar goed laten nakijken. Succes en beterschap voor Kaith.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 18 februari 2009 @ 20:47:54 #111
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66212018
Getver, wat een nare gevoelens.
Ik heb wel heel vaak dat ik 's ochtends bang ben dat Thies niet meer leeft. Blegh.

Suzanna, wat een verhaal. En wat erg voor die kinderen....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Jubileum moderator woensdag 18 februari 2009 @ 20:56:59 #112
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66212371
Onvoorstelbaar dat ik niet de enige ben met die gevoelens Ik had dat gevoel heel vaak bij Eva gehad, zeker omdat ze zo onvoorstelbaar vaak ziek was. Nog wel komen die gevoelens terug, als ze zich heel erg terug trekt van de wereld, dan heb ik zo'n "o god daar gaat ze" gevoel.
Er is 1 keer geweest dat de kinderarts ook zei "dit gaat niet goed aflopen" toen ze in het ziekenhuis lag en toen had ik ook een "zie je wel" gevoel. Gelukkig is ze er bovenop gekomen maar het leek even of al mijn bange voorgevoelens uit zouden komen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66212849
Wat een heftige en nare gevoelens bij iedereen. Ik moet toegeven dat ik minimaal 15 x per dag check of Thomas nog adem haalt (als hij slaapt). Kijken of hij het nog doet. Ik heb gelukkig niet een stemmetje dat zegt dat hij hier maar even zal zijn, wat lijkt me dat vreselijk .

Ik loop al een paar weken met een ontstoken teen, en het ging maar niet over, dus vandaag naar de HA geweest. Mijn HA werpt één blik op mijn teen en zegt: 'dat moet geopereerd worden'.
Was ik al bang voor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De chirurg gaat mijn nagelbed verkleinen en mn nagel zelf ook .

Morgen moet ik bellen voor een afspraak in het zkh, ik zie er echt tegenop, getver!
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:19:10 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66213203
Mibos, wat een nare gevoelens zeg.... Ik herken het niet, maar het lijkt me heel lastig. Het kost volgens mij vreselijk veel energie.
ik heb wel heel lang gehad dat ik echt opgelucht was als ik Sasha hoorde huilen na zijn slaapje. En nog wel eigenlijk. Ik moet iig altijd 's avonds even luisteren naar zijn ademhaling voor ik ga slapen.

Reinhilde, auwie!
pi_66213214
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef Reinhilde het volgende:
Wat een heftige en nare gevoelens bij iedereen. Ik moet toegeven dat ik minimaal 15 x per dag check of Thomas nog adem haalt (als hij slaapt). Kijken of hij het nog doet. Ik heb gelukkig niet een stemmetje dat zegt dat hij hier maar even zal zijn, wat lijkt me dat vreselijk .

Ik loop al een paar weken met een ontstoken teen, en het ging maar niet over, dus vandaag naar de HA geweest. Mijn HA werpt één blik op mijn teen en zegt: 'dat moet geopereerd worden'.
Was ik al bang voor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De chirurg gaat mijn nagelbed verkleinen en mn nagel zelf ook .

Morgen moet ik bellen voor een afspraak in het zkh, ik zie er echt tegenop, getver!
Jeetje, dat is rot Reinhilde... Heb je er ook last van met lopen?
pi_66213252
Bah Reinhilde
Ik heb dat ook al eens gehad
Moest toen sowieso 2/3 dagen met m'n pootje omhoog zitten geloof ik...
pi_66213484
Ja, het doet echt pijn. Gister ging het wel redelijk, vandaag was ik echt aan het strompelen, ik leek wel 80.
Waarschijnlijk kan ik binnen een week terecht, en het is gewoon poliklinisch.
Het is een familiekwaaltje... mijn moeder is al tig keer aan haar grote tenen geopereerd, en mn broertje ook 3x vorig jaar.

Nixxx neemt iig de dag van de operatie vrij, maar ik denk dat ik m ga vragen nog een dagje extra te nemen, om te helpen met Thomas en mij kopjes thee te brengen!
Ik kan ook alleen maar mijn suede 'indianen'laarsjes aan, want die drukken niet te hard op mn teen.
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:29:33 #118
190853 RockabeIIa
pi_66213677
Herkenbaar, ik heb daar eerder ook veel last van gehad (en mijn vriend nog steeds!). Bij mij is er een stukje nagelbed verwijderd door een tropenarts. Het rolt nog steeds naar buiten maar groeit niet meer standaard zo in.

(oh, tijdens de gym op school is echt 2x over het bloed door mijn schoen naar buiten gekomen en gewoon doorlopen he....)
pi_66213747
Een extra dagje zal waarschijnlijk geen kwaad kunnen..als ik me bedenk dat ik toen echt niet veel kon (en toen was ik denk ik 14/15 ofzo) en goed met pootje omhoog moest blijven..mocht alleen naar de wc huppen en meer niet..
Maar misschien is dat ondertussen al veranderd
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:31:40 #120
190853 RockabeIIa
pi_66213792
Ik moest mijn been wel omhoog doen zo veel als mogelijk maar hoefde me verder niet ziek te melden e.d.
pi_66213820
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef RockabeIIa het volgende:
(oh, tijdens de gym op school is echt 2x over het bloed door mijn schoen naar buiten gekomen en gewoon doorlopen he....)
Door m'n schoen had ik niet, wel m'n sokken standaard "vastgeplakt" waar die teen zat (1x stoten was gegarandeerd voor bloeden..en ik ben nogal onhandig)
Ik deed toen aan judo en dat was niet echt heel handig..
En maar gewoon doorlopen inderdaad stuisvogelpolitiek

Doe ik nu soms weer geloof ik, want heb er een tijdje geleden weer last van gehad
pi_66213828
Nu ik erover nadenk, mijn broertje (15) was idd een paar dagen niet op de been.
Hmmm. Ga idd vragen of nixxx dat dagje extra opneemt!

Nu lekker slapen.

En die struisvogelpolitiek... die heb ik ook toegepast, maar het ging nu echt niet meer.
pi_66213883
Wat vervelend Reinhilde, hopelijk kan je snel terecht!
pi_66214293
Jakkes Reinhilde, dat is ff naar.(zacht uitgedrukt) Hopelijk kan je snel terecht want zo strompelen is ook geen doen.

En wat een nare gevoelens allemaal, deels ook wel herkenbaar. Ik had het alleen de eerste dag dat Koen in het ziekenhuis lag en onduidelijk was wat er allemaal aan de hand was. Eerst werd er gezegd dat hij tot 'savonds moest blijven, toen tot de volgende dag, en uiteindelijk werd het 5 dagen
Maar die 1e dag was toch wel het ergste hoor (in mijn ogen dan)
Toch fijn om te weten dat je niet de enige bent Mibos. Hopelijk wordt je wat wijzer bij de HA, sterkte

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2009 21:47:07 ]
pi_66219271
Auw Reinhilde! Hier gelukkig al een hele tijd geen last meer van ingegroeide teennagels.

Ik droom juist de laatste vaak dat mijn dierbaren doodgaan. Het lijkt heel echt, ook eng en vreemd.
  donderdag 19 februari 2009 @ 00:13:13 #126
219033 Mibos2
pi_66220904
Bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Ik vind het erg fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met deze gevoelens. Vond me al een beetje een maffe zullen we maar zeggen. Morgenochtend gaan we bellen voor een afspraak want ze zit weer propvol en als ze hoest gaat ze meteen over haar punt heen. Echt heel erg bedankt voor het neertypen van jullie gevoelens.
pi_66224443
Reinhilde, whieks dat klinkt niet fijn! Sterkte
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:06:11 #128
219033 Mibos2
pi_66225522
Reinhilde dat klinkt echt niet fijn en vrij pijnlijk...
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:08:00 #129
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66225555
Reinhilde, heel veel sterkte met je teen.

Wel "leuk" om te zien dat er meer mensen zijn met dergelijke angsten.
Heel eerlijk gezegd vond ik het wel fijn dat eli zo veel verkouden was toen hij nog redelijk piep was. dat ronkte en snurtke zo hard, daar was geen twijfel over of hij het nog wel deed
Dus als hij niet verkouden was of even niet ronkte, hing ik boven de box / wieg / whatever, maar dat moge duidelijk zijn

nu nog steeds wel, hoor!
als ik hem s ochtends hoor brabbeln inzijn bed, gaat er toch even een kleine zucht van verlichting door me heen. hij is goed wakker geworden...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66227074
Hey, jullie dus allemaal ook!

Ik had bij Leander elke keer op het CB bij het hart luisteren zoiets van: 'hoor je echt niks?' en heb inderdaad ook wel eens gedacht: 'je bent zo leuk, je blijft vast niet lang!' Geen idee waar het vandaan komt.
Dat was ook de reden dat ik niet heel erg schrok van de hartruis. De CB arts zei: "ik hoor een ruis waar je even mee heen moet" en ik dacht: hèhè, daar issie
En ik voelde me zelf zo dom toen
pi_66227687
ik herken het ook best wel. Alsof het mij niet gegund is om Maarten te hebben.
Was tijdens de zwangerschap al bang dat het mis zou gaan en dat ik het nooit mee zou maken om een kindje te hebben.
Soms nog steeds bang dat er iets zal gebeuren en dat het bv nooit een peuter zal worden
Erg naar gatverdamme!

Brrr
Gauw slok koffie en denken aan m'n nieuwe camera die vanmiddag zal komen
  donderdag 19 februari 2009 @ 10:32:50 #132
108648 cattie
lieve moeder
pi_66228054
Auw Reinhilde, beterschap!

Wat een rotgevoelens, de angst om je kind(eren) kwijt te raken. Zelf heb ik het meer andersom, bang dat ik dood ga en mijn kinderen niet zal zien opgroeien. Dat komt waarschijnlijk omdat ik al 2x heel erg dicht bij doodgaan ben geweest. Ik hou een zeer uitgebreid fotoalbum met verhalen bij voor Ive en ook Fee, zodat ze mij altijd zullen herinneren.
pi_66228454
Zit gewoon met tranen in de ogen hier. Ook die angst ken ik. Wat als ik dood zal gaan en ik zie Maarten niet opgroeien.
Als hij bang is of verdriet heeft of ergens blij om is wil ik het horen en zien en hem troosten en niet een ander.

Ff aan wat anders denken.
Waar is Kim?
Ik heb nu dus die koortslip (ja dit is heul wat anders jah ) en nu gebruik ik die stick die je op je lip moet doen.
Ik kan zeggen dat het echt wel werkt!
Gebruik het iets van 5x op een dag en smeer het in met zo'n balsemstick van Dr Swaab.
Had gisterochtend een dikke bult en nu is het nog steeds een bult maar het zit nog steeds dicht en het jeukt niet.
Ik hoop dat het zo goed blijft werken en niet datik 2 week lang met een bult rond loop.
pi_66229533
Reinhilde, sterkte met de teenoperatie. Klinkt erg lijnlijk in elk geval.

En die gevoelens. Sterk zijn ze. De angst om je kindje te verliezen niet dat ik niet bang ben om Fleur te verliezen, maar gevoelsmatig blijft die altijd bij me. Bij Maud sterker dan bij Fleur. En vooral als ik 's avonds dan boven dat bedje sta en niets hoor. Dan hoor ik ook dat stemmetje. "Zie je wel, ze was er maar voor even!". Ik blijf net zo lang staan tot ik iets zie bewegen of een ademhaling hoor. En dan is dat gevoel van opluchting zo groot. Maar ook met vallen. Op de een of ander manier valt Maud onhandig. Het loopt tot nu toe elke keer net goed af (op die tand na), maar het gevoel van dit gaat nog eens een keer goed mis, zit echt diep.

Zelf vanochtend gekeken of mijn auto ook nog goed kon slippen. Was erg blij met mijn slipcursus, maar toch. Zat wel mooi te trillen achter het stuur. Ben zelf ok, de auto ook. En nadat ik tot 10 had geteld ben ik toch maar eerst nog een kopje koffie gaan halen bij de oppas. Toen ik Maud zag, liepen de tranen nog even extra. Maar die zat gelukkig middenin de Teletubies en heeft het niet meegekreken.
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:11:51 #135
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66229573
Die angst om je kind niet op te zien groeien is bij mij nu stukken minder. In september lag ik in shock op de operatietafel. En voor ik onder narcose ging kwam er zo'n rust over me heen, ik kon echt alles loslaten. Het was gewoon goed zo. En dat maakt mij minder bang, rustiger.

Reinhilde, succes!!
pi_66232497
Zijn dat niet 'normale' moederangsten? Ik heb beide angsten/gedachten ook. Bij allebei in de babytijd "Ik kan me niet voorstellen dat we je mogen houden". Gewoon omdat het zo iets waardevols en overweldigends is. En banger om zelf (vroegtijdig) te sterven. Omdat je dubbel kwetsbaar bent als je kinderen hebt.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:15:14 #137
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66236997
Dat kan best Igraine. Maar ik denk wel dat er een verschil is tussen de mensen die het zo per kind (dus wanneer ze meerdere kinderen hebben) benoemen. Het duidelijker voelen bij een van hun kinderen.

Nouja, wat het ook is, ik hoop dat het gewoon een naar gevoel is. Iets wat slijt, en anders maar heeeel af en toe voorbij komt piepen. En voor niemand bevestigd word.
pi_66237429
Denk idd dat het hele normale angsten zijn, als ik alleen al nu naar mezelf kijk, deze tijd men en dan nu met het bericht van jessie,
zat gelijk weer te huilen.
alweer 2 nachten zo liggen dromen over Thijs en over dit kindje en dan de angst heel erg aanwezig, zou ik jou dan ook niet mogen zien opgroeien.....

voor jullie die deze gevoelens herkennen
het moederschap het kostbaarste bezit, maar ook het meest moeilijkste en zwaarste wat er is.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:26:23 #139
219033 Mibos2
pi_66237528
Toch ga ik zelf meer mee in hoe Lishe het ziet want waarom heb ik die zware gedachte wel bij Kaith en niet bij Eva. Als ik 's morgens hoor brabbelen dan ben ik ook blij dat ik haar hoor maar van Kaith is het op een ander level zeg maar. Tien levels erger.
pi_66239115
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef Lishe het volgende:
Dat kan best Igraine. Maar ik denk wel dat er een verschil is tussen de mensen die het zo per kind (dus wanneer ze meerdere kinderen hebben) benoemen. Het duidelijker voelen bij een van hun kinderen.

Nouja, wat het ook is, ik hoop dat het gewoon een naar gevoel is. Iets wat slijt, en anders maar heeeel af en toe voorbij komt piepen. En voor niemand bevestigd word.
Dat geloof ik ook wel. Ik bedoelde met mijn bericht ook niet die gevoelens te bagatelliseren oid. Maar meer benoemen dat ik het niet raar of vreemd vind, ook al kan het wel heel vervelend zijn.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_66239178
Dat denk ik ook, Lishe.

Mijn moeder vertelde me ooit dat ze bij de geboorte van de tweeling (derde en vierde kind) heel sterk dat gevoel had bij mijn zusje. Het eerst wat ze dacht toen mijn zusje op haar buik getild was was "kom maar hier, jou moet ik heel dichtbij houden want wie weet ben je er straks niet meer".
In de praktijk heeft mijn zusje niet een andere behandelijk of benadering gehad maar mijn zusje bleek wel keer op keer rare, onverklaarbare medische zaken te hebben, ze kan ontzettend depressief zijn en sluit zich dan compleet voor mijn moeder af. Allemaal dingen die mijn moeder niet had kunnen zien aan een pasgeboren baby maar die passen bij het gevoel en de verwachting die ze toen had.

Misschien is het toeval, misschien is het te zweverig maar ik geloof absoluut dat er moederintuitie bestaat
pi_66239888
Hoop ik dat mijn gedachten gewoon puur angsten zijn.
Heb soms echt het gevoel dat ik Maarten niet oud zal zien worden (twijfel om dit te posten want vind het een naar iets)
Bang dat of mij of hem iets zal gebeuren.

Gelukkig is Maarten tot nu toe een lekker gezond joch en ik ben lichamelijk ook gezond
Kan soms sowieso een doemdenker zijn dus heb zelf het idee dat het angsten zijn maar de gedachten blijven zo naar en beangstigend.

Ouder zijn is zo mooi maar pfff soms......
pi_66240963
Iemand had een keer gepost in Z&G, volgens mij E.T., dat je je zorgen gaat maken zodra je weet dat je zwanger bent, en dat dat nooit meer ophoudt. Volgens mij klopt dat wel.

DInsdag word ik geopereerd .
Nixxx is nu aan het kijken of hij zorgverlof kan krijgen, dat zou wel fijn zijn! Als het niet lukt is het ook geen wereldramp, het gaat tenslotte maar om een paar dagen.
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:01:38 #144
219033 Mibos2
pi_66241225
Ardenlyn het is een naar iets maar iets waar ik wel mee zit en het daarom dus postte want ook de nare dingen mogen best besproken worden en ik vind het heel fijn om te weten dat ik er niet alleen mee rond loop.

Reinhilde je moet zo zien dat je na dinsdag uiteindelijk weer normaal kan lopen. Veel succes dinsdag.
pi_66249031
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:01 schreef Mibos2 het volgende:
Ardenlyn het is een naar iets maar iets waar ik wel mee zit en het daarom dus postte want ook de nare dingen mogen best besproken worden en ik vind het heel fijn om te weten dat ik er niet alleen mee rond loop.

Reinhilde je moet zo zien dat je na dinsdag uiteindelijk weer normaal kan lopen. Veel succes dinsdag.
Vind het juist knap van je dat je het erover hebt!
Ben zelf ook aan de ene kant blij dat meerdere het hebben en het hoeft ook niet altijd alleen maar vrolijk te zijn.
Ik bedoel meer voor mezelf naar en alles. Beetje moeilijk uit te leggen.
Voel mijzelf deze week al zwakker dan normaal en dan komt zoiets hard aan voor mij omdat ik mijn angsten ook weer naar boven haal.
Snapje?
Ik bedoel het echt niet naar jouw toe dat ik het naar vind dat jij of een ander het erover hebt.

sorry als ik verkeerd over kwam. Heb er al moeite mee om het erover te hebben en ik ben dan niet zo goed de juiste woorden te vinden. Misschien komt het daarom anders over dan dat ik bedoel.
pi_66251487
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:01 schreef Mibos2 het volgende:

Idd! En dank je.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:09:30 #147
593 sjak
Juffie Bloem
pi_66269727
Sterkte dinsdag reinhilde

Ik ben vandaag even langs de gyn geweest. Aan de meiden die overwegen een behandeling volgens de Essure methode te doen kan ik het zeker aanraden. Binnen 6 minuten was het klaar
Ik heb nu wel wat buikpijn maar veel minder dan verwacht.
Geen baby's meer hier in huis
Lekker douchen!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:27:51 #148
45621 Suzanna
Mama van...
pi_66279880
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:54 schreef Reinhilde het volgende:
Iemand had een keer gepost in Z&G, volgens mij E.T., dat je je zorgen gaat maken zodra je weet dat je zwanger bent, en dat dat nooit meer ophoudt. Volgens mij klopt dat wel.

DInsdag word ik geopereerd .
Nixxx is nu aan het kijken of hij zorgverlof kan krijgen, dat zou wel fijn zijn! Als het niet lukt is het ook geen wereldramp, het gaat tenslotte maar om een paar dagen.
Sterkte, een vriendin van mij is een aantal keer geopereerd aan haar te(e)n(en) (geen idee of het nou beide grote tenen waren) en dat was erg pijnlijk, maar toen het over was wel een grote verbetering. Kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet!
pi_66282476
Reinhilde veel succes, het klinkt pijnlijk.
Met deze mama gaat het heel goed na mijn griepje van vorige week. Nog vier weekjes verlof waarvan 1 weekje wintersport Ik heb ook best weer zin om te gaan werken, Lekker drie dagen met iets anders bezig zijn
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_66307609
Kan ik hier een stomme vraag over anticonceptie plaatsen?

Ik heb namelijk omdat ik erg slecht ben in herinneren dat ik de pil elke dag moet nemen een pleisterpil (Evra is 't merk) anticonceptie die ik elke week op dezelfde dag moet opplakken.
Nu had ik het idee dat ik daarvan door de hormonen erg van was aangekomen en pukkeltjes kreeg, ben dus een tijdje ermee gestopt en overgegaan op condooms tijdelijk (voor ons niet de allerbeste methode, nogmaals dus... )
Maar....nu ben ik net weer begonnen met die pleister, alleen net na mijn laatste menstruatie, en ben de derde pleister (laatste pleister) vergeten op te plakken, en heb 'm een dag later opgeplakt. Nu ben ik deze week ongesteld geworden met pleister opgeplakt dus had zoiets van: oh, dat komt vast omdat ik 'm te laat opgeplakt heb, want in de week dat je de pleister niet opplakt krijg je je menstruatie.
Maar...ik heb altijd maar 1 dag last van buikpijn, en heb altijd maar weinig bloed bij de menstruatie als ik de pleister gebruik, en nu heb ik al voor de tweede dag last van (erge) buikpijn en heb ik iets verloren wat er anders dan anders uitziet (beetje zoals het eruit kan zien net na de bevalling, in de kraamweek).
Zou dat een vroege miskraam kunnen zijn? Ik weet dat het misschien stom klinkt maar ik zit een beetje met onzekerheid en aangezien ik me niet zo lekker voel zou ik graag weten waardoor het komt dat het nu zo anders is dan anders.
Ik weet dat er hier geen experts zitten, maar ik kan het in de handleiding niet echt vinden.
pi_66307760
Suzanna, ik heb geen idee of dat kan.
Maar áls dat zo is, dan kwam dat niet door die vergeten pleister, maar was het al iets langer zo. Zou dat eventueel kunnen?

Als je blijft bloeden sowieso even naar de huisarts gaan! En als je er onzeker over bent kan je ook wel even overleggen met je huisarts!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 10:33:36 #152
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66307778
Ja, dat idee had ik ook meteen, Suzanna. Als het op een miskraam leek, dan moet het al van de condoomperiodes zijn, lijkt me.

Ooit aan Implanon gedacht als anticonceptie? Daar hoef je 3 jaar lang niet meer aan te denken
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_66307805
Daar zat ik dus ook aan te denken. Maar kan het dan zijn dat ik die miskraam (als het dat is hoor) veroorzaakt heb doordat ik weer ben begonnen met die pleister? door de hormonen?

Oh, en ik wil niks wat er 'in' mijn lichaam moet qua anticonceptie (behalve dan een pilletje) want dat vind ik eng

Huisarts wordt een beetje moeilijk omdat ik dan de huisartsenpost zou moeten bellen, en dat vind ik weer overdreven.
pi_66307896
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:35 schreef Suzanna het volgende:
Daar zat ik dus ook aan te denken. Maar kan het dan zijn dat ik die miskraam veroorzaakt heb doordat ik weer ben begonnen met die pleister? door de hormonen?

Oh, en ik wil niks wat er 'in' mijn lichaam moet qua anticonceptie (behalve dan een pilletje) want dat vind ik eng

Huisarts wordt een beetje moeilijk omdat ik dan de huisartsenpost zou moeten bellen, en dat vind ik weer overdreven.
De huisartsenpost kan je ook gewoon bellen voor telefonisch overleg en ik denk dat je daar wel een goede reden voor hebt nu hoor Daar bellen ook wel mensen heen die een beetje verkouden zijn

En of je het veroorzaakt kan hebben, daar valt niet zoveel over te zeggen. Er zijn zovéél mogelijke redenen voor een miskraam. En jezelf gek maken met 'heb ik dit zelf gedaan' helpt daar niks aan.
Kan het trouwens ook gewoon wat 'oud bloed' geweest zijn? Dus over de nacht opgehoopt en wat gestold en dan 's morgens er uit? Dat 'fliebert' ook wel eens.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 10:58:27 #155
37150 livelink
pi_66308264
Nou, ik zou hier dan toch ook weer niet de huisartsenpost voor bellen. De vraag is maandag nog exact hetzelfde als vandaag, namelijk of Evra een miskraam kan veroorzaken.

Op deze site staat wel wat meer hierover en wordt nergens gerept over een kans op een miskraam door het gebruik van de pleister.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:02:50 #156
24188 Belana
kloon van belana
pi_66308343
een miskraam veroozaken door hormonen lijkt me niet kunnen, er zijn namelijk mensen die dwars door het gebruik van de pil heen zwanger worden
stormy waters...
sailin'
pi_66308524
Ik heb ook een tijdje Evra gebruikt..ben er mee gestopt toen ik ongesteld werd op momenten dat het niet moet, en er geen bloeding kwam op momenten dat het wél moest..
Saartje
pi_66308796
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:40 schreef freecell het volgende:

[..]

De huisartsenpost kan je ook gewoon bellen voor telefonisch overleg en ik denk dat je daar wel een goede reden voor hebt nu hoor Daar bellen ook wel mensen heen die een beetje verkouden zijn

En of je het veroorzaakt kan hebben, daar valt niet zoveel over te zeggen. Er zijn zovéél mogelijke redenen voor een miskraam. En jezelf gek maken met 'heb ik dit zelf gedaan' helpt daar niks aan.
Kan het trouwens ook gewoon wat 'oud bloed' geweest zijn? Dus over de nacht opgehoopt en wat gestold en dan 's morgens er uit? Dat 'fliebert' ook wel eens.
Dit was behoorlijk groot (4cm ongeveer) en leek (daar deed het me in ieder geval aan denken) op een vruchtzakje. Ook stevig dus. Dus 'flieberen' (ik begrijp wel wat je daarmee bedoelt, een beetje gestold bloed?) was het niet mijns inziens.
pi_66308809
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb ook een tijdje Evra gebruikt..ben er mee gestopt toen ik ongesteld werd op momenten dat het niet moet, en er geen bloeding kwam op momenten dat het wél moest..
Da's vreemd. Bij mij kwam het best regelmatig, hoewel ik na het stoppen met de pleister wel vaak een aantal dagen moest wachten op de bloeding, en je de pleister dus alweer op moet plakken terwijl je nog menstrueert. Dat vind ik wel wat apart.

Oh ja, iedereen bedankt voor de reacties!

[ Bericht 10% gewijzigd door Suzanna op 21-02-2009 12:10:31 ]
pi_66311786
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:58 schreef livelink het volgende:
Nou, ik zou hier dan toch ook weer niet de huisartsenpost voor bellen. De vraag is maandag nog exact hetzelfde als vandaag, namelijk of Evra een miskraam kan veroorzaken.
Mwa, de oorzaak lijkt me niet zo belangrijk. De vraag is MI meer of ze een miskraam gehad heeft en of ze daar nog wat mee moet....
Correct me if I'm wrong.
pi_66312128
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:29 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Dit was behoorlijk groot (4cm ongeveer) en leek (daar deed het me in ieder geval aan denken) op een vruchtzakje. Ook stevig dus. Dus 'flieberen' (ik begrijp wel wat je daarmee bedoelt, een beetje gestold bloed?) was het niet mijns inziens.
ik denk dat ik dan gewoon ff goed in de gaten hou dat het niet uit de hand loopt. als je opeens heel veel gaat bloeden gewoon naar de huisartsenpost gaan hoor! je weet maar nooit. maar als je je verder redelijk ok voelt is het idd wellicht niet nodig. *knufs* iig!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:49:16 #162
37150 livelink
pi_66312651
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Mwa, de oorzaak lijkt me niet zo belangrijk. De vraag is MI meer of ze een miskraam gehad heeft en of ze daar nog wat mee moet....
Correct me if I'm wrong.
Tja, dat leek me niet de vraag van Suzanna, maar misschien heb ik het verkeerd gelezen. Als het om jouw vragen gaat, zou ik zeggen wat simmu ook zegt. Bij blijvende pijnklachten en veel bloedverlies bellen naar de huisarts.
pi_66315364
Ik vroeg me eigenlijk beide af. Maar heb het waarschijnlijk niet zo goed geformuleerd hoor, beetje in haast.
Ik bloed niet vreselijk veel en de pijn is ook te harden, dus daar heb ik niet zo'n last van. Ik was meer een beetje in verwarring wat dit nou kon zijn, aangezien het de eerste keer is dat zoiets gebeurt bij mij.
Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:54:23 #164
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66409473
Suzanna hoe gaat het nu met je? Ik heb geen adviezen en daarom ook niet gereageerd, maar wel meegelezen.

Hmm even van andere orde: mn bazin belde net... ze komt donderdag langs voor kraamvisite maar tevens om het reorganisatieplan te bespreken. Volgens mij betekent dat niet veel goeds... tenminste als ik mijn collega mag geloven hebben we nog wel werk, maar is onze functie lager gewaardeerd... dat zou dus betekenen een teruggang in salaris.. en niet alleen door de ouderschapsverlof. Dit is op zich niet het ergste, maar ons was al een hele tijd voogehouden dat we juist omhoog zouden gaan en dat de functie interessanter zou worden ipv uigekleed Nou ja even donderdag afwachten dan maar.
Make love, not war ☮
pi_66416246
Diaan dat is wel balen zeg!
En het klinkt ook alsof ze kraamvisite misbruikt om tijdens je verlof tóch dingen met je te regelen, daar zou ik ook neit blij van worden eerlijk gezegd...

Hier gaat het ruk
Koppijn, keelpijn en ik weet niet wat Leander heeft, maar hij wil alleen maar huilen, eten en slapen
En dat huilen ben ik én niet van hem gewend én het is vrij onhandig met dat hoofd van mij....

Heb mijn oppashummels voor deze week maar even afgezegd, dat kan er even niet bij nu.
pi_66417121
Freecell

Mmm klinkt niet echt fijn Diaan..zoiets zou toch niet op kraambezoek besproken moeten worden vind ik zelf..
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:48:07 #167
190853 RockabeIIa
pi_66417282
Jeetje Diaan, wat K** mocht dat zo zijn.
Ik ben trouwens al die tijd vergeten te vragen hoe dat nieuwe ding daar aan het ziekenhuis bevallen is. (Hoe heet 't ook weer? )

Freecell, zou Leander niet gewoon een sprongetje kunnen doorgaan op dit moment?
pi_66417541
Oei Diaan, dat klinkt niet echt positief, hopelijk valt het mee, (sja wat moet ik anders zeggen)

Freecell beterschap hopelijk knap je snel op en is Leander ook weer zijn oude ikje.
Hoeveel oppaskindjes heb jij eigenlijk?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:59:47 #169
114177 Diaan73
pi_66417620
Tja, het moet snel naar de OR geloof ik en ze wil het toch voor die tijd met mij bespreken.. ook met een collega die langdurig ziek thuis zit. Ik had het denk ik zelf beter gevonden dat ze me had gevraagd om even op het werk te komen om het te bespreken... maar ja dit scheelt mij een reisje naar Almelo.

Rocka, wat bedoel je? Het geboortecentrum? Daar ben ik uiteindelijk niet bevallen omdat ik medisch moest bevallen in het ziekenhuis. Tegen de tijd dat jij gaat bevallen, is het vrouwkindcentrum open volgens mij.\\

Freecell, dat kllinkt niet fijn. Beterschap Ook voor Leander.
Make love, not war ☮
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:06:47 #170
190853 RockabeIIa
pi_66417811
Oja, oops, geboortecentrum bedoel ik!
Ik zag je kaartje bij de VK liggen vanmiddag
pi_66418097
Had Reinhilde niet haar operatie vandaag?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2009 19:17:15 ]
pi_66418428
Ik heb 2 oppaskindjes.
En Leander doet óf een sprongetje óf regeldagen. In ieder geval niet standaard Het gaat vast gauw weer over

En OR of niet, ik vind het geen kraamvisite-iets Diaan Vind je het zelf eigenlijk ook vervelend of kan het je niet zoveel schelen dat ze het bij jou komt bespreken? Anders maken wij straks een probleem dat er helemaal niet is
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:21:51 #173
114177 Diaan73
pi_66420372
Geboortecentrum ben ik dus uiteindelijk niet terecht gekomen Rocka. Wie had je vandaag? Ze zijn daar erg leuk..... en goed niet geheel onbelangrijk. En leuk dat ons kaartje daar ligt, ik vond het altijd erg leuk om die mand met kaartjes door te spitten.

Freecell, ik vind het zelf ook niet een kraamvisite-iets.. ben ik het helemaal mee eens. Maar aan de andere kant snap ik ook wel weer dat ze het snel met me wil bespreken en dat het net zo uitkomt, tja dat moet dan maar.... ik ben veel te makkelijk en ook wel nieuwsgierig. Ik ben bij voorbaat al een beetje pissig, misschien komt er nu meer duidelijkheid en is dat beter voor mn gemoedsrust .

Reinhilde had inderdaad vandaag haar operatie... ik hoop dat het allemaal goed is gegaan!!!
Make love, not war ☮
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:23:59 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66420436
Haha, ik zou hetzelfde hebben Diaan. Het hoort niet bij Kraamvisite, maar ik zou me ook gepasseerd voelen als ze het bijv niet zouden bespreken 'omdat je met verlof bent'.
pi_66420450
Ok duidelijk
Dan blijft over om je er sterkte mee te wensen Dus bij deze! Ik zou ook nieuwsgierig zijn geloof ik
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:28:35 #176
114177 Diaan73
pi_66420594
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:24 schreef freecell het volgende:
Ok duidelijk
Dan blijft over om je er sterkte mee te wensen Dus bij deze! Ik zou ook nieuwsgierig zijn geloof ik
Dankjewel!! Ik kijk er wel een beetje tegenop om eerlijk te zijn.... ik ben het er niet mee eens zoals mn collega het uitgelegd heeft maar mijn bazin kan nogal overtuigend dominant zijn, dus lastig iets tegenin te brengen. Nou ja, we shall see, morgen eerst mn andere zieke collega thuis bellen en met haar bespreken hoe we dit gaan aanpakken.
Make love, not war ☮
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:14:49 #177
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_66422079
Diaan, ik zou ook overwegend 'blij' zijn dat ze me niet overslaan omdat je met verlof bent, maar leuk is anders.

Freecell, beterschap!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_66426678
Diaan, dat klinkt balen maar even donderdag afwachten dus.. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, hoop voor je dat het allemaal meevalt!

Ik ben gisteren weer voor het eerst aan het werk geweest en hoewel ik aan het einde van de dag me compleet gesloopt voelde (was zoooo moe) vond ik het toch wel erg fijn er even tussenuit te zijn geweest en "mijn eigen ding te doen". Mila is bij oma (mijn moeder) gebleven.

Morgenmiddag ga ik lunchen met een vriendin, dan blijft Mila even een paar uurtjes bij papa alleen. Ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden
pi_66426753
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
Had Reinhilde niet haar operatie vandaag?
Ja! Reinhilde
  woensdag 25 februari 2009 @ 09:13:13 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66434386
Het vervolg van het verhaal over Reinhilde's teen staat op het speeltuinbankje. Incl. foto.
pi_66434529
Diaan, dat klinkt niet als veel goeds, hopelijk valt het allemaal mee met je werk
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66434786
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het vervolg van het verhaal over Reinhilde's teen staat op het speeltuinbankje. Incl. foto.
Een hele anonieme

Hier gaat het al wat beter Niet met de hoofdpijn, wel met de rest. Heb goed geslapen, Leander is minder ongelukkig en ik heb toch maar wat dingen afgezegd deze week en dát geeft een heleboel rust.

Dus: onverminderde koppijn, zie vlekjes en ben een stuk gelukkiger
pi_66434860
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 09:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Een hele anonieme

Hier gaat het al wat beter Niet met de hoofdpijn, wel met de rest. Heb goed geslapen, Leander is minder ongelukkig en ik heb toch maar wat dingen afgezegd deze week en dát geeft een heleboel rust.

Dus: onverminderde koppijn, zie vlekjes en ben een stuk gelukkiger
Fijn dat het wat beter gaat freecell (ook met Leander natuurlijk)
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:57:15 #184
114177 Diaan73
pi_66437124
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:02 schreef Raissa het volgende:
Diaan, dat klinkt balen maar even donderdag afwachten dus.. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, hoop voor je dat het allemaal meevalt!

Ik ben gisteren weer voor het eerst aan het werk geweest en hoewel ik aan het einde van de dag me compleet gesloopt voelde (was zoooo moe) vond ik het toch wel erg fijn er even tussenuit te zijn geweest en "mijn eigen ding te doen". Mila is bij oma (mijn moeder) gebleven.

Morgenmiddag ga ik lunchen met een vriendin, dan blijft Mila even een paar uurtjes bij papa alleen. Ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden
Nu alweer? Ik heb het gevoel dat je ook nog wel even verlof had... maar dat komt misschien ook omdat Mila pas na een aantal weken thuis is gekomen.

Freecell, fijn dat het wat beter gaat!!
Make love, not war ☮
pi_66437407
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:57 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Nu alweer? Ik heb het gevoel dat je ook nog wel even verlof had... maar dat komt misschien ook omdat Mila pas na een aantal weken thuis is gekomen.
Ik heb niet gedaan aan "verlof". Ik werk bij mijn broer in zijn bedrijf en heb hem tijdens de zwangerschap zo lang laten zitten dat ik het niet zo netjes vond om nu te zeggen dat ik nog langer bij Mila wou blijven. (overigens zou hij daar alle begrip voor hebben) Bovendien is het niet een normale baan van 40 uur ofzo, ik werk ongeveer 1 dag in de week en of ik dat nu zondagnacht wil doen of woensdag overdag maakt niets uit.
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:04:49 #186
190853 RockabeIIa
pi_66437428
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
Geboortecentrum ben ik dus uiteindelijk niet terecht gekomen Rocka. Wie had je vandaag? Ze zijn daar erg leuk..... en goed niet geheel onbelangrijk. En leuk dat ons kaartje daar ligt, ik vond het altijd erg leuk om die mand met kaartjes door te spitten.
Ik weet haar naam niet meer. Een jonge slanke blonde juf.
Vooralsnog is voor mij het voordeel dat het naast B's KDV zit
pi_66438107
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:02 schreef Belana het volgende:
een miskraam veroozaken door hormonen lijkt me niet kunnen, er zijn namelijk mensen die dwars door het gebruik van de pil heen zwanger worden
dat sluit toch niet uit dat het in andere gevallen wél invloed kan hebben op de zwangerschap?
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:31:03 #188
114177 Diaan73
pi_66438469
@Raissa, ow okay op die fiets... goed geregeld dan dat je zelf kunt bepalen op welke dag je werkt.
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:04 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik weet haar naam niet meer. Een jonge slanke blonde juf.
Vooralsnog is voor mij het voordeel dat het naast B's KDV zit
En klein? Nienke?
Make love, not war ☮
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:37:19 #189
114177 Diaan73
pi_66494201
Nou vanmiddag is mn bazin geweest en het ging best goed... de functie is nog steeds zoals we die altijd deden, maar is alleen niet gewaardeerd in de schaal die we graag willen en ook denken dat ie zou moeten hebben. Echter, hou ik mn salaris zoals ik het nu heb en wordt daarop niet gekort.... Er verandert dus niet zoveel, behalve dat mn bazin vanaf 1 juli niet meer mn bazin is en onze adviseur onze coördinator wordt. Het valt dus enigszins mee en het was ook nog wel gezellig.
Make love, not war ☮
pi_66495896
Gelukkig Diaan, dat het mee valt!

Wat lief dat jullie nog aan me gedacht hebben dinsdag! Ik was dit topic even uit het oog verloren.
De operatie is goed gegaan, het doet nog best wel zeer, ik hoop dat het snel geneest zodat ik weer schoenen aan kan en naar buiten kan met Thomas.

Suzanna, hoe is het afgelopen?
En heb je wel eens aan de prikpil gedacht? Dan hoef je alleen maar 1x per 3 maanden een prik te halen bij de HA, verder hoef je nergens aan te denken.
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:25:20 #191
190853 RockabeIIa
pi_66496832
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
@Raissa, ow okay op die fiets... goed geregeld dan dat je zelf kunt bepalen op welke dag je werkt.
[..]

En klein? Nienke?
Martine, ze is nieuw
Gelukkig is het nieuws van je werk niet zo'n drama als je eerst gedacht hebt.
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:48:02 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66497954
Gelukkig dat het meeviel Diaan!
pi_66498270
Fijn dat het allemaal meeviel Diaan
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:39:27 #194
114177 Diaan73
pi_66500870
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:25 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Martine, ze is nieuw
Gelukkig is het nieuws van je werk niet zo'n drama als je eerst gedacht hebt.
Martine is toch niet nieuw? Kim is nieuw.... maakt ook niet uit...

Reinhilde fijn dat de operatie is goed gegaan!!

En bedankt voor jullie meeleven...
Make love, not war ☮
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:42:59 #195
190853 RockabeIIa
pi_66501057
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:39 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Martine is toch niet nieuw? Kim is nieuw.... maakt ook niet uit...

Reinhilde fijn dat de operatie is goed gegaan!!

En bedankt voor jullie meeleven...
ohja, kim was het
sollie!
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:44:46 #196
114177 Diaan73
pi_66501186
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:42 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

ohja, kim was het
sollie!
Maakt niet uit hoor, je bent zwanger en vergeetachtig hè?? Kim is ook wel aardig. Ik vind ze trouwens allemaal aardig en leuk daar.
Make love, not war ☮
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:13:43 #197
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66509720
Diaan, fijn dat je baan min of meer hetzelfde blijft!
Reinhilde, ook fijn voor jou dat je operatie goed is gegaan! leuke avatar, trouwens
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:02:13 #198
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66510957
Fijn diaan! Ik vind het juist goed dat je leidinggevende je niet passeerde.

Ik ben gisteren en vandaag weer erg bezig met 'wat nou als'. Zou over een week of 2 met verlof gaan, al het babyspul zou weer in huis zijn, een hoekje op onze kamer zou ingericht zijn... We hebben gisteren besloten om 15 april, die hou ik in mijn hoofd aan als uigerekende datum, iets fijns te gaan doen. Naar zee, speeltuin, we zien wel. Maar wel iets. Wat werkt een hoofd toch raar.
pi_66511017
Dat is toch ook best logisch Lishe? Ik denk dat je dat sowieso tot 15 april wel houdt en misschien daarna ook nog wel een tijd. Niks raars aan!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:12:45 #200
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66511236
O, ik vind het ook logisch hoor. Maar eigenlijk is het gewoon klaar. Het is niet zo, het is anders gelopen, deal with it. En juist omdat het zo goed gaat vind ik het vervelend van mezelf dat ik steeds weer nieuwe dingen bedenk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')