abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66002816

De serie "Wie is... de Mol" is iedere donderdag om 20.30 uur op Nederland 1 te zien.

KANDIDATEN:

Anniek Pheifer
Actrice

Froukje Jansen
Presentatrice, actrice en ex-turnster

Jon van Eerd
Acteur

Rick Engelkes
Producent, ex-acteur

Vera Mann
Actrice

Dennis Storm
Presentator

Hans Schiffers
Radiopresentator

Paula Undondek
Presentatrice, actrice

Sebastiaan Labrie
Acteur, presentator

Viviënne van den Assem
Actrice

Vorige topics:
WIDM 2009 #1 - Kandidaten bekend!
WIDM 2009 #2 - Wie wordt de eerste afvaller?
WIDM 2009 #3 - We zijn begonnen!!
WIDM 2009 #4 - Vera is de Mol!
WIDM 2009 #5
WIDM #6 - Iets met aflevering 3
WIDM #7 : De Molkoorts heeft al weer toegeslagen
WIDM #8: Het geld is bij Wie is de mol....
WIDM #9: Momfer is de mol!
WIDM #10: Get me a Ticket to Paradise
WIDM #11 Paradise? Jordanie?
WIDM #12 Spiegeltje spiegeltje aan de wand... wie is de mol?

WIDM-prono's:
Wie is de mol Prono 2009 - Aflevering #1
Wie is de mol Prono 2009 - Aflevering #2
Wie Is De Mol Prono 2009 - Aflevering #3
Wie Is De Mol Prono 2009 - Aflevering #4
Wie Is De Mol Prono 2009 - Aflevering #5
Wie Is De Mol Prono 2009 - Aflevering #6
Wie Is De Mol Prono 2009 - Aflevering #7

De WIDM-website, voor extra materiaal, dagboeken en meer!

Deze OP is hier te vinden.

Let er bij het openen van volgende topics op dat spoilers niet in de topictitel horen.

[ Bericht 2% gewijzigd door DaMart op 12-02-2009 22:46:04 ]
  donderdag 12 februari 2009 @ 21:58:08 #2
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_66002858
Interessante vraag: krijgt iedereen exact dezelfde vragenlijst?
pi_66002897
Terugvindmol
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_66002935
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:58 schreef peaceman het volgende:
Ik denk het wel, maar dat kun je volgens mij niet echt weten.
"You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews
pi_66002957
Sebastiaan had echt een hele goeie zet gedaan om dat geld te verstoppen. Als ie in de finale zou komen zou hij gauw na de laatste test het geld uit zn broek (wat er overigens best onsmakelijk doch hilarisch uitzag) toveren en grote kans bestaan dat de verliezer op hem zat. Jammer dat het niet is gelukt.
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:00:55 #6
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_66002991
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:27 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Mijn eerste 50 punten!!! Maarja, tegelijkertijd twijfel ik aan mijn mol, Rick. Niet omdat hij minder verdacht was (met de puzzel juist heel erg), maar omdat Sebastiaan vooral op hem stemde en Dennis ervan overtuigd was.
Ik zit daar ook mee. Maar we weten natuurlijk niet zeker dat Sebastiaan ook deze keer op Rick gestemd heeft. In het extra filmpje bij deze aflevering zegt hij dat hij in deze aflevering 'hoog spel gaat spelen', omdat hij dacht dat hij in een van de opdrachten veel kon ontdekken. Dat zou op een wisseling van mol kunnen slaan.

http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?movie=http://avrostream/widm_jordanie6.wmv&title=De%20kandidaten%20over%20aflevering%206&reurl=/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol&rid=1
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_66002995
quote:
  • In het Ierse gebouw meerdere enveloppen met geld laten hangen terwijl ze toch echt in zijn gezichtsveld lagen of hingen.
  • Bij het flipperen de hooibalen zo tactisch verplaatsen, dat de bal juist in een verkeerd gat rolde.
  • De aandacht verleggen naar Anniek bij discussie over die spiegels.
  • Hij was de eerste die geld wilde bieden toen er bagage kon worden teruggekocht.

Om maar een aantal verdachte acties te noemen.
  • Z'n reactie: "Zo vinden wel de mol nooit" in het gesprek dat ie had met Froukje vond ik een dermate onwaarschijnlijke reactie voor een deelnemer, dat ik hem daarom eigenlijk nog het meest verdenk. Ik had ook het gevoel dat die actie in het kasteel onbedoeld was (hij gleed een keer uit, rende midden over het grasveld, geen gecoordineerde actie met Sebastiaan, maar werd niet geraakt). Maar misschien zit ik er helemaal naast natuurlijk.
      donderdag 12 februari 2009 @ 22:01:26 #8
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
      donderdag 12 februari 2009 @ 22:03:58 #9
    1986 Jane
    pi_66003107
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef Oplaatbatterij het volgende:

[..]

Wij kunnen dat inderdaad nooit zeker weten, maar ik weet wel dat de vragen en antwoorden die normaal in beeld zijn wel altijd zo opgesteld zijn dat je jezelf kunt kiezen (zeg maar).
      donderdag 12 februari 2009 @ 22:04:08 #10
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_66003117
    Viviënne kijkt zo ongeloofwaardig. Ik zet mijn geld op haar. En Dennis gaat vast winnen.
    pi_66003158
    Toch jammer dat Sebastiaan eruit is. Gaf wel sjeu aan de show.

Anniek vind ik maar vervelend, met haar kinderlijke maniertjes.
    Jammer dat zij niet weg moest.

Ik blijf bij "Rick is de mol".
    Dennis ging speciaal met hem met die taxi, en vond het zó goed gaan dat Rick de mol niet kan zijn. Ik vond het opvallend dat Rick vrolijk en ontspannen was bij deze opdracht, en niet zo gejaagd en chaotisch zoals bij andere opdrachten. Dus ik denk dat Rick eventjes "geen mol" was bij deze opdracht en gewoon lekker kon puzzelen en meedoen, ipv op je qui vive te zijn en oppassen dat je je zelf niet verraadt.
    Gedragsverandering, dus... Rik is de mmmmolllllll
      Redactie Frontpage donderdag 12 februari 2009 @ 22:05:09 #12
    3926 crew  Djeez
    Orde van de Paarsgepunte Lans
    pi_66003166
    Ik blijf gewoon bij oud-stadsgenoot Aniek...
    Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
      donderdag 12 februari 2009 @ 22:05:27 #13
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_66003181
    quote:
    En Dennis gaat vast winnen.
    Dat denk ik ook!
    pi_66003208
    Volgens mij is het bijna zeker dat Dennis loog toen aan hem gevraagd werd op wie Froukje zat. Hij zei "Jon", maar Dennis zelf doet daarna alsnog zijn test op "Jon", dus volgens mij probeert hij andere mensen (en de regie misschien dus ook de kijker) op een verkeerd spoor te zetten. Zou het wel bijzonder vaag vinden mocht Jon het zijn gezien zijn acties -.-
    pi_66003212
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:00 schreef Clyde_Frog het volgende:
    Sebastiaan had echt een hele goeie zet gedaan om dat geld te verstoppen. Als ie in de finale zou komen zou hij gauw na de laatste test het geld uit zn broek (wat er overigens best onsmakelijk doch hilarisch uitzag) toveren en grote kans bestaan dat de verliezer op hem zat. Jammer dat het niet is gelukt.
    Jammer inderdaad. Leuke tt trouwens, mag ook gezegd worden
      donderdag 12 februari 2009 @ 22:07:35 #16
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_66003273
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:05 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat denk ik ook!
    Hij is tactisch. En kijkt slim.
      donderdag 12 februari 2009 @ 22:07:38 #17
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_66003275
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef Oplaatbatterij het volgende:

[..]

precies... maakt het voor de kijker nog lastiger

Iemand kan trouwens makkelijk zijn mol goed hebben, maar gewoon te weinig vragen goed hebben gehad.

De ervaring van kijken naar Wie is de mol? leert ons dat de Mol vaak niet genoemd wordt... met dat in het achterhoofd zouden Viv ( ) en Dennis juist weer verdachter worden. Worden jullie al gek van alle theorieën?
    pi_66003281
    Dennis vond dat Rick het zo goed deed tijdens de opdracht, dat hij van Rick afstapte als mol. De mol krijgt waarschijnlijk wel te horen wie hem verdenken/wie hem de vragen stelde. Misschien daarom vandaag maar even je best doen als je met Dennis in een taxi zit?
    pi_66003358
    Ik vind het juist altijd wel mooi, al die theorieën
    Ook al weten ze het elke keer weer zo te maken dat je er toch niet achter kan komen, en als je dan ziet hoe ze het hebben gedaan en wat de hints waren, blijkt het eigenlijk dat het heel simpel was (zoals vorig jaar met Dennis die begraven werd --> mol leeft onder de grond)
    Mijn reviews
    pi_66003411
    Viv is de mol en een mooie vrouw
    pi_66003465
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:06 schreef Smeich het volgende:

[..]

Jammer inderdaad. Leuke tt trouwens, mag ook gezegd worden
    Dank je .
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef peaceman het volgende:

[..]

precies... maakt het voor de kijker nog lastiger

Iemand kan trouwens makkelijk zijn mol goed hebben, maar gewoon te weinig vragen goed hebben gehad.

De ervaring van kijken naar Wie is de mol? leert ons dat de Mol vaak niet genoemd wordt... met dat in het achterhoofd zouden Viv ( ) en Dennis juist weer verdachter worden. Worden jullie al gek van alle theorieën?
    Voor iedere kandidaat zijn zoveel voors en tegens te vinden, dat het erg lastig wordt. Maar mijn mol heeft het nog nooit zo lang volgehouden (meestal kon ik om de 2 a 3 afleveringen wisselen omdat mijn mol eruit was), dat ik nu gewoon vasthoud aan Dennis .
      donderdag 12 februari 2009 @ 22:12:53 #22
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_66003473
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef Oplaatbatterij het volgende:
    Ik vind het juist altijd wel mooi, al die theorieën
    Ook al weten ze het elke keer weer zo te maken dat je er toch niet achter kan komen, en als je dan ziet hoe ze het hebben gedaan en wat de hints waren, blijkt het eigenlijk dat het heel simpel was (zoals vorig jaar met Dennis die begraven werd --> mol leeft onder de grond)
    Die laatste aflevering met alle mollen streken zit je echt contant: D'OH Hoe kan ik dat nou niet hebben gezien
    Jawel, je keek.
    pi_66003507
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:10 schreef The_S het volgende:
    Viv is de mol en een mooie vrouw
    “Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
    pi_66003571
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:12 schreef jna het volgende:

[..]

Die laatste aflevering met alle mollen streken zit je echt contant: D'OH Hoe kan ik dat nou niet hebben gezien
    Ja ik zat vorig jaar ook af te vragen hoe ik niet kan hebben gezien dat Dennis Weening al de enveloppen in het water gooide Dit jaar zal een deel van de molacties vast ook niet uitgezonden zijn (zal vast wel een molactie geweest zijn in dat oude scheepswerf met die enveloppen).
    pi_66003638
    En dat is het briljante aan de serie!
    Mijn reviews
      donderdag 12 februari 2009 @ 22:17:31 #26
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_66003690
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:12 schreef jna het volgende:

[..]

leuk is dat altijd ja
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_66003865
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:15 schreef Irving het volgende:

[..]

Ja ik zat vorig jaar ook af te vragen hoe ik niet kan hebben gezien dat Dennis Weening al de enveloppen in het water gooide Dit jaar zal een deel van de molacties vast ook niet uitgezonden zijn (zal vast wel een molactie geweest zijn in dat oude scheepswerf met die enveloppen).
    Yvonne Jaspers had ook zoiets. Die moest toen een X aantal mensen met ene bepaalde naam vinden, maar kwam terug zonder ook maar een gevonden te hebben. In de laatste aflevering zag je haar op een terras zitten, vele mensen met die naam aanspreken en even een flesje water in haar gezicht leeggooien toen ze begon te rennen, zodat het leek alsof ze dat de hele tijd had gedaan.
    pi_66003914
    Haha inderdaad ja, dat met Yvonne was echt prachtig, ik kon ook niet geloven dat ik niet gezien had dat ze 'mol' schreef in het eten
    Laatst nog even teruggekeken, Marc-Marie die op het strand naar Isabelle stond te schreeuwen

De banner mag trouwens nodig een update, nu staan alleen nog Vera en Hans in het grijs..
      donderdag 12 februari 2009 @ 22:24:03 #29
    28609 Veerboot
    Mensoverbrengschuit
    pi_66003963
    Mjah, vandaag werd Anniek zo verdacht gemaakt, dat die het in ieder geval wel níét zal zijn...
    pi_66004240
    Ik vond Rick wel verdacht relaxed deze aflevering
    pi_66004295
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 21:25 schreef Oplaatbatterij het volgende:

[..]

Hij is niet irritant, hij was leuk!
    Ik kan 'm niet uitstaan. Ik baseer het puur op zijn eigen programma's, of liever, promootjes, die zijn voor mij al genoeg.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_66004354
    "Niet rennen, we hebben nog tijd" van Anniek vind ik overigens wel veruit de verdachtste uitspraak deze aflevering en misschien wel de hele serie. Als ze het is, vind ik het stom dat ik haar heb weggestreept want er is nadrukkelijk door de regie gezegd dat de Mol nooit een rood scherm krijgt -.- Wie stonden er trouwens op de foto's op die trappen?
    pi_66004358
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef booo het volgende:
    Ik vond Rick wel verdacht relaxed deze aflevering
    Hij is mijn mol, maar ik begin weer wat te twijfelen ja. Zeker omdat Sebastiaan ook (deels) op hem zat...
    "Beware the Jabberwock, my son!
    The jaws that bite, the claws that catch!
    Beware the Jubjub bird, and shun
    The frumious Bandersnatch!"
    pi_66004427
    Ik heb vanaf het begin af aan Sebestiaan en Dennis het meest verdacht gevonden. Nu is Sebastiaan weg en blijft Dennis dus over. Het enige dat me dwars zit is het binnenhalen van die ¤ 2.500 bij het kasteel en de theoriën rondom Rick, waarvan sommige redelijk plausibel klinken.
      donderdag 12 februari 2009 @ 22:39:41 #35
    112545 Muck
    pi_66004433
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:36 schreef Irving het volgende:
    "Niet rennen, we hebben nog tijd" van Anniek vind ik overigens wel veruit de verdachtste uitspraak deze aflevering en misschien wel de hele serie. Als ze het is, vind ik het stom dat ik haar heb weggestreept want er is nadrukkelijk door de regie gezegd dat de Mol nooit een rood scherm krijgt -.- Wie stonden er trouwens op de foto's op die trappen?
    deelnemers van de vorige edities volgens mij
    pi_66004454
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:06 schreef Irving het volgende:
    Volgens mij is het bijna zeker dat Dennis loog toen aan hem gevraagd werd op wie Froukje zat. Hij zei "Jon", maar Dennis zelf doet daarna alsnog zijn test op "Jon", dus volgens mij probeert hij andere mensen (en de regie misschien dus ook de kijker) op een verkeerd spoor te zetten. Zou het wel bijzonder vaag vinden mocht Jon het zijn gezien zijn acties -.-
    Dat zou goed kunnen. Hij is erg open, komt ook oprecht over waardoor je hem makkelijker gelooft. Ik geloof bv echt dat hij een andere naam heeft ingevuld in de eerste aflevering (anniek?). Als hij de mol is, heeft hij een enorm acteertalent. (maar ja , dat kon ik van de andere dennis van vorig seizoen eigenlijk ook wel zeggen ). Overigens word er in een ander forum vermeld dat er iets in de test stond waaruit kan worden opgemaakt dat Dennis de mol niet kan zijn. (of je moet de test nooit 100% hebben kunnen invullen, maar laten we aannemen dat dit wel mogelijk moet zijn)

Wat betreft de opdrachten van dit seizoen vind ik ze erg goed en creatief, maar minder goed dan vorig seizoen. Soms zitten mensen aan de kant niks te doen (Seb, Hans bij het onderhandelingsspel, Froukje bij het levend ganzenbord), of kun je als mol niet zoveel mollen (opdracht : naam noemen van degene waarvan je denkt dat hij/zij er uit gaat, opdracht met de bus met 100 kledingstukken). Zelf kan ik er als kijker ook niet zoveel uit halen, wat het 'speurwerk' des te lastiger maakt.

Edit: even wat dingen op een rijtje: Anniek kwam bij aflevering 1 wel erg geloofwaardig over, en volgens mij heeft ze ook daadwerkelijk het aanbod om mol te zijn voor dit seizoen afgeslagen. Ik neem aan dat de ex-mollen geen kandidaat uitkiezen die zelf geen mol wil zijn. Maar, zelfs al mocht de mol van te voren bekend zijn (en dus niet door de ex-mollen zijn gekozen) dan heb je met je 'Nee'-antwoord geld verdient, terwijl je dit als mol juist niet wilt doen.
    Dezelfde ex-mollen hadden twijfels bij Jon en ik vond hem als mol tactisch gezien niet handig bij het ganzenbordspel.
    Verder lacht Vivienne altijd zeer verdacht, en Rick verdenk ik op gevoel. (die tot nu toe nooit juist is)

[ Bericht 1% gewijzigd door Clyde_Frog op 12-02-2009 22:56:13 ]
    pi_66004561
    Heb de wiki nog even aangepast: Sebastiaan in het rood en de nieuwste prono erbij
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_66004625
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:39 schreef Muck het volgende:

[..]

deelnemers van de vorige edities volgens mij
    Ik kreeg wel sterk het gevoel dat daar ergens een aanwijzing in te vinden moet zijn, zeker ook omdat sommige foto's/traptredes meerdere malen voorbij kwamen bij verschillende kandidaten.
    “Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
    pi_66004640
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:44 schreef Leandra het volgende:
    Heb de wiki nog even aangepast: Sebastiaan in het rood en de nieuwste prono erbij
    OP van dit topic is ook bijgewerkt!
    pi_66004666
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef Clyde_Frog het volgende:
    Wat betreft de opdrachten van dit seizoen vind ik ze erg goed en creatief, maar minder goed dan vorig seizoen. Soms zitten mensen aan de kant niks te doen (Seb, Hans bij het onderhandelingsspel, Froukje bij het levend ganzenbord), of kun je als mol niet zoveel mollen (opdracht : naam noemen van degene waarvan je denkt dat hij/zij er uit gaat, opdracht met de bus met 100 kledingstukken). Zelf kan ik er als kijker ook niet zoveel uit halen, wat het 'speurwerk' des te lastiger maakt.
    Dat vind ik ook. Bij veel opdrachten is het nagenoeg onmogelijk te beredeneren wat de beste tactiek zou zijn om het te verpesten, welke rol de Mol op zich zou moeten nemen.
    pi_66004683
    Wat is overigens de toevoeging van al die oude beelden aan die ondervragingsopdracht? Het ging alleen om drie vragen stellen aan de Mol, en er zitten allemaal beelden omheen die er vrij weinig mee te maken hebben volgens mij.
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik kreeg wel sterk het gevoel dat daar ergens een aanwijzing in te vinden moet zijn, zeker ook omdat sommige foto's/traptredes meerdere malen voorbij kwamen bij verschillende kandidaten.
    Dus dit denk ik ook.
    pi_66004851
    Ik ga voor rick of jon.
      donderdag 12 februari 2009 @ 23:06:52 #43
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_66005355
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 21:58 schreef peaceman het volgende:
    Ja.
    "Atb is lief, groetjes Peri."
      donderdag 12 februari 2009 @ 23:14:33 #44
    112545 Muck
    pi_66005643
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

ik was ook heel benieuwd wat er allemaal te zien was
      donderdag 12 februari 2009 @ 23:27:15 #45
    131644 Wickedangel
    Na mij de zondvloed
    pi_66006091
    De nep-Mol naar huis Hij stemde voornamelijk op Rick, dus tenzij Sebastiaan heel suf is, zou Rick de Mol niet kunnen zijn.
    Had broer trouwens gelijk dat het gestolen geld uit de pot nog wel te voorschijn zou komen...
    Trouwens raar dat Rick de Mol van Dennis zou zijn; Dennis heeft niet één keer op Rick gestemd
    Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
    pi_66006157
    in het dagboek van de mol staat: "ik heb mijn mol gezien vandaag". In de spiegel dus tijdens de ontmoeting met de Mol.

Dat sluit dan toch Dennis en Viv (en Sebastiaan) uit?
    Eeuwig vijfentwintig
      donderdag 12 februari 2009 @ 23:30:24 #47
    1986 Jane
    pi_66006212
    Ik heb trouwens wel weer nieuwe aanwijzingen gezien dat Rick de mol is.

Opdracht 1:
    Rick is de molverdachte van zowel Sebastiaan als Dennis.

Opdracht 2:
    Dennis zorgt dat hij in de taxi komt met Rick, zijn grote verdachte. Rick doet vervolgens zo z'n best bij de opdracht, dat Dennis hem niet meer verdenkt (of iig een stuk minder).

Als Rick niet de Mol is, dan heeft hij dit stom gespeeld. Hij weet dan immers net dat 2 mensen denken dat hij de Mol is. Een beetje mollen in de taxi zal de verdenking dan alleen maar versterken en dat is wat je wil, natuurlijk. Als kandidaat.

Als Rick wel de Mol is, dan heeft hij dit briljant gespeeld! Hij weet dan immers (allang) dat Dennis hem verdenkt en door zich hierbij even koest te houden, vaagt hij die verdenking in 1 klap weg. En vervolgens gaat hij ook nog heel fanatiek Jon en Anniek aanmoedigen om op tijd binnen te komen. Wie weet heeft dat Sebastiaan ook wel op het verkeerde been gezet.
    Dat hij daarna bij de 3e opdracht ineens weer ontzettend vaag staat te puzzelen, dat vergeven ze hem dan wel weer.

Ik geloof niet dat Rick een domme kandidaat is. Wel dat hij de Mol is.
    pi_66006362
    Viv blijft mijn mol
    De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
    pi_66006475
    Ik denk definitief dat het Rick of Vivienne is. Valt het iedereen trouwens op dat Dennis eerst erg zat te mollen in het begin, en zich nu meer op de vlakte houdt? Of houdt de regie van het programma ons dat weer voor... Anniek en Jon zijn té opvallend bezig, jammers als één van hun het zou zijn.
      donderdag 12 februari 2009 @ 23:38:57 #50
    1986 Jane
    pi_66006515
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
    Trouwens raar dat Rick de Mol van Dennis zou zijn; Dennis heeft niet één keer op Rick gestemd
    Hoe weet je dat? Ze laten toch niet zien wie op wie stemt? En die uitspraken die ze tijdens de test laten horen hebben ze al vaak gebruikt om de kijker op het verkeerde been te zetten. Dan zegt iemand "Ik verdenk Jan... maar ik stem toch op Piet" en dan laten ze alleen het eerste gedeelte horen o.i.d..

Het was mij wel duidelijk dat Dennis Rick verdacht hoor. Die uitspraak bij de kistjes ("Rick doet raar!") bijvoorbeeld, en het feit dat hij bij het ganzenborden Vivienne de meeste, zo niet álle, vragen voor zijn team liet beantwoorden, vond ik duidelijke tekenen dat hij Rick niet vertrouwde.
    pi_66006588
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:05 schreef Djeez het volgende:
    Ik blijf gewoon bij oud-stadsgenoot Aniek...
    Die kwam wel verdacht over vandaag ja.
      donderdag 12 februari 2009 @ 23:51:02 #52
    9689 RedGuy
    I'll Smash Glasses
    pi_66006872
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 23:41 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die kwam wel verdacht over vandaag ja.
    Té verdacht naar mijn mening.
    The Most Incredible, Baby
    pi_66006900
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 23:28 schreef Reese het volgende:
    in het dagboek van de mol staat: "ik heb mijn mol gezien vandaag". In de spiegel dus tijdens de ontmoeting met de Mol.

Dat sluit dan toch Dennis en Viv (en Sebastiaan) uit?
    Nee, want alle kandidaten hebben toch hun mol gezien.
    "Beware the Jabberwock, my son!
    The jaws that bite, the claws that catch!
    Beware the Jubjub bird, and shun
    The frumious Bandersnatch!"
    pi_66006910
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Té verdacht naar mijn mening.
    Dat zou je bijna wel gaan denken ja. Maar daar ben ik toen met Miloushka ook de fout in gegaan.
    pi_66007135
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Nee, want alle kandidaten hebben toch hun mol gezien.
    maar de mol heeft alleen zichzelf als mol, ik neem aan dat ie niet een andere kandidaad verdenkt . Als de mol dus de mol gezien heeft tijdens de spiegelopdracht, moet dat als verdachte zijn geweest.

Alleen Anniek, Jon en Rick komen hiervoor in aanmerking. Want Dennis en viv hebben zichzelf niet gezien
    Eeuwig vijfentwintig
      vrijdag 13 februari 2009 @ 00:07:19 #56
    1986 Jane
    pi_66007324
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 23:59 schreef Reese het volgende:

[..]

maar de mol heeft alleen zichzelf als mol, ik neem aan dat ie niet een andere kandidaad verdenkt . Als de mol dus de mol gezien heeft tijdens de spiegelopdracht, moet dat als verdachte zijn geweest.

Alleen Anniek, Jon en Rick komen hiervoor in aanmerking. Want Dennis en viv hebben zichzelf niet gezien
    Ah, op zo'n manier! Ja, dat is wel een goeie, ja!
    pi_66007362
    tvp.. ik blijf Dennis maar smerig vinden lachen in zijn biechts e.d.
    Hij komt op mij over als of ie continu (slecht) aan t acteren is..
    Die ontbrekende optie in de test viel me ook op.. vaag..
    Wat me ook op viel was hoe in de grot achter John heel duidelijk een mol logo verscheen wat vervolgens groen werd..
    pi_66007422
    Heb misschien een hint naar Rick. Voor de opdracht zegt Pieter Jan: "Als je slim bent, dan begint hier vandaag je weg naar de finale. Ik kan me voorstellen dat je heel graag eens een keer diep in de ogen zou willen kijken van jouw mol. En misschien zeggen ogen dan wel meer dan woorden."

Dus hij legt echt de nadruk op de ogen van Mol en dat je daar nu in kan kijken, al helemaal in de laatste zin hier dus, want het suggereert dat je misschien niet op de woorden moet letten, maar op de ogen. Een paar minuten erna zegt Rick: "Ik had me voorgenomen om de persoon aan de overkant écht aan te kijken", dus Rick kijkt in de ogen van de kandidaat. Omdat vooraf werd gezegd dat je nu recht in de ogen van de Mol kan kijken én omdat Pieter Jan suggereerde dat je misschien niet op de woorden moet letten, maar op de ogen, kan het wat zijn.
      vrijdag 13 februari 2009 @ 00:13:22 #59
    10526 broer
    Nutteloze van de nacht.
    pi_66007476
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
    Had broer trouwens gelijk dat het gestolen geld uit de pot nog wel te voorschijn zou komen...

Alleen had ik gehoopt dat hij het daadwerkelijk uit een holle kies had gehaald, en niet waar hij het nu vandaan haalde.

Overigens blijf ik bij Anniek.
    pi_66007500
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 23:52 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat zou je bijna wel gaan denken ja. Maar daar ben ik toen met Miloushka ook de fout in gegaan.
    Ja je gaat haast denken dat ze zo'n irritante mol als Milouska is... Jemig wat lag dat er toen dik bovenop, was totaal niet spannend meer!
      vrijdag 13 februari 2009 @ 00:25:48 #61
    10526 broer
    Nutteloze van de nacht.
    pi_66007706
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 00:14 schreef Kidney_Bean het volgende:
    Jemig wat lag dat er toen dik bovenop, was totaal niet spannend meer!
    Volgens mij was er destijds vrijwel niemand die Milouska verdacht. Zó dik lag het er dus ook niet bovenop.
      vrijdag 13 februari 2009 @ 00:33:09 #62
    131644 Wickedangel
    Na mij de zondvloed
    pi_66007806
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 00:13 schreef broer het volgende:
    Overigens blijf ik bij Anniek.
    Dat is dan wel weer een beetje dom.
    Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
    pi_66007890
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 00:25 schreef broer het volgende:

[..]

Volgens mij was er destijds vrijwel niemand die Milouska verdacht. Zó dik lag het er dus ook niet bovenop.
    Jawel, ze kon ook niet goed liegen.. zij had zelfs het probleem dat de groep zich een soort van tegen haar ging keren, doordat ze zich overdreven irritant gedroeg.

Ik hoop in elk geval niet dat Anniek daarom dus de mol is; ik ben liever van de onopvallende sneaky mol acties
      vrijdag 13 februari 2009 @ 00:39:00 #64
    10526 broer
    Nutteloze van de nacht.
    pi_66007903
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
    Dat is dan wel weer een beetje dom.
    Je kent me toch?
    pi_66008105
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 00:38 schreef Kidney_Bean het volgende:

[..]

Jawel, ze kon ook niet goed liegen.. zij had zelfs het probleem dat de groep zich een soort van tegen haar ging keren, doordat ze zich overdreven irritant gedroeg.

Ik hoop in elk geval niet dat Anniek daarom dus de mol is; ik ben liever van de onopvallende sneaky mol acties
    Dat overdreven irritante was haar taktiek, en de groep had het ook niet verwacht; ze dachten echt dat ze dom/irritant was en dat ze nooit in staat zou zijn de mol te spelen. Wat dat betreft vond ik het wel een grappige kandidaat.
    pi_66008659
    Toen Jon de test moest invullen zag je de vraag;
    Bij Ben Hur reed de mol;
    1. 1e
    2. 2e
    3. 3e
    4. Nooit

En Dennis was als 4e, dat betekent dus dat Dennis de mol niet kan zijn...toch?
      vrijdag 13 februari 2009 @ 01:45:37 #67
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_66008692
    Rick is de mol. Dennis is de winnaar. Jon de verliezer.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
      vrijdag 13 februari 2009 @ 02:05:27 #68
    1986 Jane
    pi_66008848
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 01:41 schreef Sug4r het volgende:
    Toen Jon de test moest invullen zag je de vraag;
    Bij Ben Hur reed de mol;
    1. 1e
    2. 2e
    3. 3e
    4. Nooit

En Dennis was als 4e, dat betekent dus dat Dennis de mol niet kan zijn...toch?
    Ik had dit zelf in de uitzending niet gezien, maar iemand op wieisdemol.com heeft screenshots gepost en daaruit werd me duidelijk dat de vraag en het antwoord in 2 verschillende camerashots werden getoond. Daardoor denk ik dat dit weer een mooi staaltje manupulatie is van de regie en dat de vraag en het antwoord niet bij elkaar horen. Het antwoord zou namelijk ook goed op de eerste opdracht kunnen slaan, als de vraag iets zou zijn als "Als hoeveelste nam de mol plaats voor de spiegel?"

Ik denk dit vooral ook omdat ik denk dat ze:
    a) niet zo'n domme fout zouden maken
    b) als ze al zo'n domme fout zouden maken, ze het zeker niet in de tv-uitzending zouden laten zien

Misschien is het wel een hint voor de kijker. Idd dat Dennis niet de mol is ofzo. Wie weet?
    Maar goed, dat was me toch allang duidelijk.
    pi_66008875
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:15 schreef Irving het volgende:

[..]

Gegarandeerd.. kijk maar eens naar de verschillen in de gevonden bedragen.. is toch niet normaal.. Alhoewel Rick toen niet bij groep 1 zat.. Dennis wel..

Lastig lastig lastig...
      vrijdag 13 februari 2009 @ 08:56:14 #70
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_66010585
    Leuke aflevering, al was de proef veel te lastig. Anniek tijdens de ondervragingen was echt grappig, dat lachje van haar. Ik vind haar molacties iets té opvallend, vooral toen ze er bijna waren en zij wéér ging vertragen.
    Oh ja, crosspost:
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik heb in m'n broek geplast toen Viviënne een scherm kreeg.
    Maar ze zit er nog in. Nog minimaal een week Viv.
    pi_66011412
    Jammer dat Sebastiaan eruit is, was toch wel een smaakmaker van het programma. Anniek is inderdaad te verdacht bezig, het zou ook goed Rick kunnen zijn, eventueel Jon. Dennis en Vivienne zijn het sowieso niet...
    pi_66012272
    Tja ik zit op Anniek vooral om: "Doe maar rustig we hebben nog alle tijd" Misschien iets te verdacht maar boven hoorde niemand het dus als ze zichzelf verwacht wou maken was dat alleen bij Jon. Het is wel een typische molactie,
    pi_66012430
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:22 schreef banananasi het volgende:
    Haha inderdaad ja, dat met Yvonne was echt prachtig, ik kon ook niet geloven dat ik niet gezien had dat ze 'mol' schreef in het eten
    Laatst nog even teruggekeken, Marc-Marie die op het strand naar Isabelle stond te schreeuwen
    Dat vond ik zo grappig :''Marc-Marie is kritisch,Marc-Marie is kritisch" Isabelle. en die Marc- Marie de hele tijd "jaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaa en heel kwaad ook'':D

Moest gisteravond ook erg lachen om Sebastiaan die bij die eerste opdracht met die foto's ging lopen om te verplaatsen hahaha
    En yes Dennis er nog in

Ik heb in deze aflevering echt geen mollenacties kunnen ontdekken helaas... wel dat Aniek weer dom deed door helemaal in dat paardenkarretje naar beneden te duiken, Ze deed ook al zo dom bij dat lasergamen, toen ging ze gewoon lachen toen ze meteen geraakt werd.
    Maar toch denk ik niet dat zij de mol is, ik ga v Rick als mol.

[ Bericht 6% gewijzigd door DustinHenderson op 13-02-2009 10:24:56 ]
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
    pi_66012839
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 09:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Jammer dat Sebastiaan eruit is, was toch wel een smaakmaker van het programma. Anniek is inderdaad te verdacht bezig, het zou ook goed Rick kunnen zijn, eventueel Jon. Dennis en Vivienne zijn het sowieso niet...
    Inderdaad, Sebastiaan bracht wat extra en vond het sowieso een sterke speler. Aniek is te opvallend. Rick blijft mijn Mol, maar Viviënne blijft ook erg verdacht...
      vrijdag 13 februari 2009 @ 10:39:21 #75
    90648 zeeuwse
    Mostly harmless
    pi_66013174
    Ik weet het nu echt niet meer. Ben net in de promo geswitched van Anniek naar Rick, eigenlijk voornamelijk vanwege de 'ticket to paradise' theorie. En dan gaat Sebastiaan, die vrij zeker was van zijn keuze voor Rick, eruit, en is Anniek weer vreselijk aan het mollen.
    Ik moet als ik tijd heb toch nog eens terug gaan kijken vanaf het begin. Zat eigenlijk puur vanwege die paradise theorie op Rick, want ik heb hem eigenlijk weinig verdachte dingen zien doen. (Wellicht omdat ik teveel gefixeerd ben geweest op Anniek)
    Vivienne en Dennis verdenk ik helemaal niet, want Viv brengt teveel geld binnen, en Dennis is te slim-fanatiek bezig.

Jon heb ik zelfs nooit in overweging genomen, en ik heb ook eigenlijk geen idee van enige verdachte zaken omtrent hem. Maar daarom zou hij dus juist een goede mol kunnen zijn. Ik schrijf hem dus nog niet helemaal af.
    So Long and Thanks for All the Fish
    pi_66013447
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 02:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Gegarandeerd.. kijk maar eens naar de verschillen in de gevonden bedragen.. is toch niet normaal.. Alhoewel Rick toen niet bij groep 1 zat.. Dennis wel..

Lastig lastig lastig...
    Maarja, wat natuurlijk best kan, is dat Sebas toen echt heel snel de vrijstelling vond, en het spel voor de 1e groep al heel snel voorbij was. De tweede groep ging veel minder gehaast, en dus vast ook zorgvuldiger, te werk.. Nouja, ik weet het ook niet

Ik blijf bij Rick, misschien Viv en een beetje Jon.
    Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
    pi_66014033
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 00:53 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat overdreven irritante was haar taktiek, en de groep had het ook niet verwacht; ze dachten echt dat ze dom/irritant was en dat ze nooit in staat zou zijn de mol te spelen. Wat dat betreft vond ik het wel een grappige kandidaat.
    Precies, dat was juist het briljante van haar
    *verwijderd door Admin*
      vrijdag 13 februari 2009 @ 11:21:29 #78
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_66014587
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 23:59 schreef Reese het volgende:

[..]

hee dat klinkt logisch!!
    "Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
      vrijdag 13 februari 2009 @ 11:29:52 #79
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_66014856
    Oh en Dennis heeft de sok met geld nog niet gevonden zeker, daar zal ook wel een vervolg op komen..
    Wat zou Sebastiaan daarmee hebben willen bereiken?
    1) hij wilde de reactie zien van de kandidaten en zo kijken of de Mol een andere reactie vertoonde?
    2) hij wil de reactie van Dennis zien?
    Waarom stopte hij JUIST TOEN het geld weg, hij wist toch niet dat hij eruit zou gaan?
      vrijdag 13 februari 2009 @ 12:23:11 #80
    48487 Martijn85
    XBL: NL NoName
    pi_66016641
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 11:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
    Oh en Dennis heeft de sok met geld nog niet gevonden zeker, daar zal ook wel een vervolg op komen..
    Wat zou Sebastiaan daarmee hebben willen bereiken?
    1) hij wilde de reactie zien van de kandidaten en zo kijken of de Mol een andere reactie vertoonde?
    2) hij wil de reactie van Dennis zien?
    Waarom stopte hij JUIST TOEN het geld weg, hij wist toch niet dat hij eruit zou gaan?
    Hij gaf het geld na de eliminatie toch gewoon terug
    Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
    pi_66018032
    tvp! ik weet het allemaal niet meer... enige wat ik wel denk is dat het Dennis niet is.
      vrijdag 13 februari 2009 @ 13:09:04 #82
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_66018065
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 12:23 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Hij gaf het geld na de eliminatie toch gewoon terug
    Nee, hij heeft gister het geld uit zijn boxershort gehaald en bij Dennis in de tas gestopt.
    pi_66018190
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 13:09 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Nee, hij heeft gister het geld uit zijn boxershort gehaald en bij Dennis in de tas gestopt.
    Volgens mij gaf hij het geld echt tijdens de eliminatie terug hoor??
    Ik ga nog eens kijken.
    pi_66018195
    was zijn eigen beige kleurige tas, denk ik. In ieder geval gaf hij het na de executie terug.
    pi_66018315
    Zie dagboek van de mol:
    quote:
    Haalt die Sebastiaan zomaar 5000 euris uit z'n boxer. Dat is natuurlijk wel balen voor mij, want de pot is ineens weer danig gespekt. Maar ja, ik had er wel enigszins rekening mee gehouden dat dat geld wel weer een keer boven water zou komen.
    Goed opletten he .. hij gaf het dus terug tijdens de executie.
    pi_66018411
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 13:13 schreef avonne het volgende:
    was zijn eigen beige kleurige tas, denk ik. In ieder geval gaf hij het na de executie terug.
    Klopt. Die tas was van Sebas zelf, hij vond het waarschijnlijk niet zo lekker om echt de hele dag met een sok zn broek te lopen Het geld heeft hij namelijk weer teruggegeven aan het einde van de executie.

Hij zegt het zelf ook in zijn dagboek:
    quote:
    Heb ze wel maar hun potgeld terug gegeven, want daar heb ik thuis toch niets aan. En aangezien het spel voor mij toch klaar is... En dat hoorde duidelijk bij het spel. Was sowieso wel van plan het terug te even hoor. Ooit. Maar had ze wel mooi te pakken!
    Fuck the EBU
    pi_66018417
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 13:17 schreef SMutzskii het volgende:
    Zie dagboek van de mol:
    [..]

Goed opletten he .. hij gaf het dus terug tijdens de executie.
    Je was me voor :p
    Fuck the EBU
      vrijdag 13 februari 2009 @ 13:38:51 #88
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_66019056
    Was dat zijn eigen tas??
    Ohw, heb ik weer een tijdje voor niks zitten piekeren
    Thanks mensen, ik zal beter opletten!!
    pi_66019258
    Was weer een vermakelijke aflevering . Jammer dat Sebastiaan weg is, hij gaf het spel wel kleur vond ik.

En ik blijf Jordanie een rommelig, kaal land vinden. Heb heimwee naar Noord-Ierland .
    Amen.
      vrijdag 13 februari 2009 @ 14:01:53 #90
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_66019885
    Ik vind het leuk een geweldig leuk groep. De leukste blijven altijd over
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_66021929
    Zonde dat Sebas naar huis is, vond het wel een meerwaarde. Maar het antwoord op de vraag wie de mol is, is voor mij ook niet echt duidelijker geworden.
    Wind extinguishes a candle and energizes fire
    pi_66022334
    In het dagboek van de Mol: 'Cultuurshock'

En Jon in de aflevering: 'Cultuurshock'

Ik denk dat Jon de mol is..
    Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
    pi_66022753
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 15:06 schreef THeeF het volgende:
    In het dagboek van de Mol: 'Cultuurshock'

En Jon in de aflevering: 'Cultuurshock'

Ik denk dat Jon de mol is..
    Sebastiaan had het ook al eens over een cultuurschok...
    Amen.
    pi_66023947
    Ik vond trouwens de vraag "ben jij de mol?" zo'n vervelende vraag Daar bereik je volgens mij toch niets mee..
    Fuck the EBU
      vrijdag 13 februari 2009 @ 15:49:18 #95
    221640 Dirty-Little-Monkey
    3 hoera'tjes voor Yoshimi
    pi_66024047
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 02:05 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik had dit zelf in de uitzending niet gezien, maar iemand op wieisdemol.com heeft screenshots gepost en daaruit werd me duidelijk dat de vraag en het antwoord in 2 verschillende camerashots werden getoond. Daardoor denk ik dat dit weer een mooi staaltje manupulatie is van de regie en dat de vraag en het antwoord niet bij elkaar horen. Het antwoord zou namelijk ook goed op de eerste opdracht kunnen slaan, als de vraag iets zou zijn als "Als hoeveelste nam de mol plaats voor de spiegel?"

Ik denk dit vooral ook omdat ik denk dat ze:
    a) niet zo'n domme fout zouden maken
    b) als ze al zo'n domme fout zouden maken, ze het zeker niet in de tv-uitzending zouden laten zien

Misschien is het wel een hint voor de kijker. Idd dat Dennis niet de mol is ofzo. Wie weet?
    Maar goed, dat was me toch allang duidelijk.
    Ja, je zal wel gelijk hebben. Maar ook los van dat ben ik er heel zeker van dat Dennis niet de mol is, daarvoor heeft hij te veel geld binnengehaald (ook zonder groepsdruk, anders is hij een hele slechte mol). Nu maar afwachten wat de hint is en hopelijk wijst deze naar Anniek of Rick, dat zijn namelijk mijn twee mogelijke mollen. De rest heb ik afgeschreven (ook Jon, want die is ook vaak genoeg goed bezig). Als de mol Rick of Anniek blijkt te zijn is dat trouwens wel echt een verandering t.o.v. alle eerdere seizoenen. Deze zijn veel zichtbaarder irritant mollerig bezig. i.t.t. b.v. zo'n dennis w.
    17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
      vrijdag 13 februari 2009 @ 15:56:58 #96
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_66024339
    http://schiffersfm.omroep.nl/page/artikel/286582 !! Hier kan je het gesprek dat Hans Met Sebastiaan had terug luisteren ..
    Dit gesprek was vanmiddag niet live terug te luisteren ivm de top 100 van de jaren 60!
      vrijdag 13 februari 2009 @ 15:58:46 #97
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_66024417
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 13:13 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Volgens mij gaf hij het geld echt tijdens de eliminatie terug hoor??
    Ik ga nog eens kijken.
    Ja zeker gaf hij dat geld terug heb ik ook goed gezien..
      vrijdag 13 februari 2009 @ 16:00:13 #98
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_66024471
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 15:46 schreef Yesse het volgende:
    Ik vond trouwens de vraag "ben jij de mol?" zo'n vervelende vraag Daar bereik je volgens mij toch niets mee..
    Viv had ook twee écht verschrikkelijk slechte vragen.
    pi_66024698
    Weet niet of het zo logisch is als het mij lijkt.. Maar als je kijkt dat de zes van deze aflevering met hun antwoorden/mol goed genoeg waren om er in te blijven, zouden we de mol toch in die hoek moeten zoeken, met Sebastiaan zijn mol als nr3.
      vrijdag 13 februari 2009 @ 16:10:56 #100
    205466 Yesse
    Oooh burn!
    pi_66024943
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef pfaf het volgende:

[..]

Viv had ook twee écht verschrikkelijk slechte vragen.
    Ja.. net als Dennis.. Ik had echt zoiets van; kommop man! Je kunt toch wel beter dan "Ben jij de mol?" "Zweer je het?" Hij is juist de oplettende in de groep
    Fuck the EBU
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')