ik weet niet of ze op OUD een nieuwe willen?quote:
Dacht meer aan [PUB]quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet niet of ze op OUD een nieuwe willen?
quote:
Ach schatje, wil je 1 breezer van mij?quote:
proost op je mogelijk nieuwe baan dan maar!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik trek nog maar even een biertje open.
Thxquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
proost op je mogelijk nieuwe baan dan maar!
Nee was geen edit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh, aangenomen? Gefeliciteerd!
edit: ah mogelijk... was dat ook een edit sjimz?![]()
da's meer iets voor Pfaf met zijn puistquote:
Indd mogelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh, aangenomen? Gefeliciteerd!
edit: ah mogelijk... was dat ook een edit sjimz?![]()
Aah, jij kunt je wel vinden in de TT....quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kap eens met modden hier, rubber!
Nou en, ik ben nog maagd. Da's veel erger toch?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's meer iets voor Pfaf met zijn puist
daar heb ik toestemming voor gekregen http://forum.fok.nl/topic/1251209/3/25#65868755quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kap eens met modden hier, rubber!
Ow daarquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar heb ik toestemming voor gekregen http://forum.fok.nl/topic/1251209/3/25#65868755
zullen we een jongen voor je zoeken dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:06 schreef sezten het volgende:
[..]
Nou en, ik ben nog maagd. Da's veel erger toch?
Word ik dan ontmaagd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zullen we een jongen voor je zoeken dan?
Kan niet anders he met zo'n achternaamquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:09 schreef tong80 het volgende:
Wat was Braafheid lief in het interview
Maak er een topic overquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:09 schreef tong80 het volgende:
Wat was Braafheid lief in het interview
Daag me niet uitquote:
als je dat graag wilquote:
Ik kliktequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar heb ik toestemming voor gekregen http://forum.fok.nl/topic/1251209/3/25#65868755
SCH, ik kies jouquote:
Ik had op mijn 12de een hond die Cruijffie heettequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mijn ouders noemen hun Jack Russeltje soms braafheid sinds die gast in de Eredivisie speelt.
Het grote Edson Braafheid topic.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen topic hoor. Dus maak een beetje decent OP en ga los.
Op een foto na perfectquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het grote Edson Braafheid topic.
Zoiets ?
Tja af en toe heb ik ook nog wat gezond verstand.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
Sjimz, bedankt trouwens dat jij mijn FB dit keer wel een beetje begreep.
Foto toegevoegdquote:
Ik ook, in de lurkmodus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
Sjimz, bedankt trouwens dat jij mijn FB dit keer wel een beetje begreep.
heb je je notes opgevraagd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:18 schreef sezten het volgende:
Ik heb een note, nu nog een notenkraker.
Hier nog één. Hoewel ik altijd wel in ben voor een Let's Go Joden Let's Go (bekt nu eenmaal lekker) heb ik nooit echt wat gehad met die Joden hype bij Ajax. Als er dan vergelijkingen met WOII worden getrokken, hoeft het echt niet meer.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ook, in de lurkmodus.
Ik zal het alleen posten als het ook daadwerkelijk de betekenis verwoord.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik heb dat met K.
K dit en K dat.
Ik krijg dat niet over mijn lippen en zal het nooit posten.
Ik betrap me erop dat ik het vaker zeg dan dat ik wil. Als ik echt over de zeik ben dan komt het er gewoon uit. Achteraf denk ik dan altijd van mezelf; moest dat nou?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik heb dat met K.
K dit en K dat.
dat vind ik ook verschrikkelijk. Heb daar ook nog nooit mee meegezongen in het stadionquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik heb dat met K.
K dit en K dat.
Preciesquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal het alleen posten als het ook daadwerkelijk de betekenis verwoord.
En daar bedoel ik alleen de betekenis van de ziekte van en niet de krachtterm.
Kan ik ook pinnen?quote:
Ook op Fok zag vandaag weer een topictitel met dat woord erin.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vind ik ook verschrikkelijk. Heb daar ook nog nooit mee meegezongen in het stadionen het wordt nog welleens in een zinnetje voor de scheids of de tegenstander verwerkt
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:42 schreef sjimz het volgende:
Ik heb zelfs kanker in mijn sig staan merk ik net
Nee, en dat moet je ook eigenlijk niet doen. Vandaag heb ik nog het woord tyfus gepost. Moet ik eigenlijk ook niet doen. Maar als je overal over gaat nadenken, dan wordt het leven een stuk minder leuk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook op Fok zag vandaag weer een topictitel met dat woord erin.
Ben geen NSBer en vraag niet of het kan worden veranderd. Maar vraag me dan wel af of ie zich reäliseert wat ie post.
'Ik krijg dat niet over mijn lippen en zal het nooit posten. Ik schaam me daarvoor'quote:
Goede anekdotequote:
Trusten.quote:
ik vind het eerder een goed planquote:
Lukt mij ook over het algemeen prima.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Mocht ik die baan trouwens krijgen is dit toch wel het meest problematische punt voor mij... Heb ik straks een 9 tot 5 baan met mijn huidige ritme.
een tukkie na het eten doet wonderenquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Lukt mij ook over het algemeen prima.
Kwestie van je ritme een beetje aanpassen en soms gewoon weer doorzakken.
Ik ben benieuwd. Ik ben zo gewend aan het "vrije" ritme zeg maar, dat ik alleen maar kan hopen dat ik er aan ga wennenquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Lukt mij ook over het algemeen prima.
Kwestie van je ritme een beetje aanpassen en soms gewoon weer doorzakken.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:12 schreef rubbereend het volgende:
een tukkie na het eten doet wonderen
Ik ben tien jaar om 6 uur opgestaan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Mocht ik die baan trouwens krijgen is dit toch wel het meest problematische punt voor mij... Heb ik straks een 9 tot 5 baan met mijn huidige ritme.
Ik ben tien jaar om 6 uur naar bed gegaan bij wijze van spreken haha. Maar goed, het werk lijkt me leuk genoeg om mn bed voor uit te komenquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben tien jaar om 6 uur opgestaan.
Nu ik Fok is het even aanpassen.
Maar met de juiste mentaliteit moet het je lukken.
+5 meldt zichquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]in dit tempo ben je over 10 jaar aan de jampotglazen toe
PLUS 5?quote:
heheh. ik ben weleens vergeten mn lenzen uit te doen... daar word je ook niet gelukkig van.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:39 schreef tong80 het volgende:
Ben wel eens een uur dronken bezig geweest met het uitdoen van mijn lenzen.
Kwam erachter dat ik een bril op had die avond.
Ik ga pitten.
Trusten.
Tot morgen. Vandaag eigenlijk
Je hield ook maar niet op over hoe goed Stekelenburg wel niet is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 03:22 schreef Da_Sandman het volgende:
029. 113 tong80
030. 111 Da_Sandman
En ik was pas om 20.00 ongeveer thuis.
Niks is zo lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een tukkie na het eten doet wonderen
Damm ik loop ook al weer achter....quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef SCH het volgende:
Wie is Maarten?
Claire!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh heerlijk, vanavond dus weer
Josh
Gefrituurde haring met aardbeienjam!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen lekker uitgebreid koken.
Iemand nog een tip wat er absoluut niet kan ontbreken?
Toetje: banaan opensnijden, chocoblokjes in doen, in alufolie wikkelen en dan de oven in. Heb ik al twee vrouwen mee ingepalmd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan ook weer niet te veel zeggen wat ik ga maken, want dan gaat ze nieuwsgierig meelezen en is alles al verklapt.
Doe je mee aan de nasi-wedstrijd in CUL ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan ook weer niet te veel zeggen wat ik ga maken, want dan gaat ze nieuwsgierig meelezen en is alles al verklapt.
Liefde gaat door de maag.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toetje: banaan opensnijden, chocoblokjes in doen, in alufolie wikkelen en dan de oven in. Heb ik al twee vrouwen mee ingepalmd.
hehe, ik doe ook niet mee hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chocolade kan inderdaad niet ontbreken, pfap.
Misschien dat ik zaterdag nasi ga maken, Bluezz, maar ik vind wedstrijden zonder prijzen altijd zo suf.
het kan erger; kijk deze prominenten:quote:Op donderdag 12 februari 2009 03:22 schreef Da_Sandman het volgende:
029. 113 tong80
030. 111 Da_Sandman
En ik was pas om 20.00 ongeveer thuis.
GC Dagcijfersquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:24 schreef pfaf het volgende:
Waar halen jullie die cijfers vandaan?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:08 schreef sjimz het volgende:
Gefrituurde haring met aardbeienjam!
quote:
Ben je zwanger Sjimz?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gefrituurde haring met aardbeienjam!
Dagcijfers #177quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:24 schreef pfaf het volgende:
Waar halen jullie die cijfers vandaan?
dag Breachquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben je zwanger Sjimz?
Tevens goedemorgen, voetbalvrienden
Ga je weg?quote:
Ik ben er nog hoorquote:
De azijn?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:.
Leuk hoor, met zo'n lijstje winkelen. Maar ik koop nog steeds te veel onzin en vergeet uiteraard iets wat op het lijstje staat.
Nee, rubber.quote:
Maar wel je voorraad bier aangevuld en dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:.
Leuk hoor, met zo'n lijstje winkelen. Maar ik koop nog steeds te veel onzin en vergeet uiteraard iets wat op het lijstje staat.
Daarvan heb ik de helft dan natuurlijk alweer opgedronken onderwegquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar wel je voorraad bier aangevuld en dat is ook wat waard.
ik stel me zo voor, BliksemSchigt met een winkelwagen over de openbare weg. Flesjes bier openmakend op het wagentje, zuipend en tussendoor vloekend over wat hij vergeten is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarvan heb ik de helft dan natuurlijk alweer opgedronken onderweg.
Uiteraard in joggingbroek en capuchontruiquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik stel me zo voor, BliksemSchigt met een winkelwagen over de openbare weg. Flesjes bier openmakend op het wagentje, zuipend en tussendoor vloekend over wat hij vergeten is.
Ik hou je niet tegen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef SCH het volgende:
Ik zou me verhangen Catjuh.
Dan kan je niet meer naar chiliquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef SCH het volgende:
Ik zou me verhangen Catjuh.
Kerst over 2 jaarquote:
maar over het algemeen heb je dan ergens anders weer extra vrijquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mensen.
Ik heb volgend jaar maar één week kerstvakantie.
Ja, maar geen twee weken kerstvakantie. Liever 2 weken kerstvakantie en een week of 6-8 zomervakantie dan in die zomervakantie een week meer en met kerst een week minder...quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar over het algemeen heb je dan ergens anders weer extra vrij
Een beetje klagen als je bij elkaar ca. 10 weken vakantie per jaar hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, maar geen twee weken kerstvakantie. Liever 2 weken kerstvakantie en een week of 6-8 zomervakantie dan in die zomervakantie een week meer en met kerst een week minder...
maar die 5 dagen kersstvakantie worden volgens mij dan meestal bij dagen als Koninginnendag, Hemelvaart enzo geplakt volgens mijquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar geen twee weken kerstvakantie. Liever 2 weken kerstvakantie en een week of 6-8 zomervakantie dan in die zomervakantie een week meer en met kerst een week minder...
De universiteit kennende niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar die 5 dagen kersstvakantie worden volgens mij dan meestal bij dagen als Koninginnendag, Hemelvaart enzo geplakt volgens mij
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef sezten het volgende:
Tong! Dr. Phil gezien?
Ik word later net zo goed als die meneer die er was
Tuurlijk, dat is ook belachelijk. Ik ben niet vies van een beetje drama, dat zou je moeten weten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Een beetje klagen als je bij elkaar ca. 10 weken vakantie per jaar hebt.
Los van elkaar is het precies een weekquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:48 schreef borisz het volgende:
Ik moet door tot de zomer, ik heb wel die vrije dagen met pasen/hemelvaart/koninginnedag/4 en 5 mei. Maar echt een week vakantie zit er niet in.
Ja, maar ik wil gewoon een week vakantie ipv al die losse dagenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Los van elkaar is het precies een week
Maar kreeg net een mailtje dat ik daar wel zelfstudieruimte zou moeten inplannen.
Die hebben we voor vanavond nog op de DVD staan.quote:
Oeh, kan niet wachten. Vanavond kijken na Wie Is De Mol!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:11 schreef pfaf het volgende:
Anders ik wel. Nog 2 maanden!![]()
Lost was echt meeeesterlijk vandaag!![]()
Vanavond eerst Wie is de mol, daarna In Bruges en daarna Lost.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oeh, kan niet wachten. Vanavond kijken na Wie Is De Mol!
Die moet heul niet weg!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je dat nu nog vragen?
In Bruges, daar speel ik in meequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vanavond eerst Wie is de mol, daarna In Bruges en daarna Lost.
Nee, inderdaad. Maar het was de eerste Maarten die me te binnen schoot.quote:
Wie wat waar?!?!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
In Bruges, daar speel ik in mee.
Godver, pfaf. Ik kan niet wachten. Je maakt me schieuwnierig.
Ja, hij heet mij in de film.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar het was de eerste Maarten die me te binnen schoot.
In Bruges is ook tof ja. Ben jij Colin Farrel Ray?
Bij ons eerst Wie is de Mol, daarna keuringsdienst van Waarde, vervolgens de DVD aanslingeren voor de opnames van Smaken Verschillen en Masterchef en als we dan nog fut en zin hebben sluiten we de avond af met Lost.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:17 schreef sjimz het volgende:
Vanavond eerst Wie is de mol, daarna In Bruges en daarna Lost.
Geweldig inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, hij heet mij in de film.
Dat begin met die dikzakken.
Ik heb het downloaden weer uitgevonden qua seriesquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij ons eerst Wie is de Mol, daarna keuringsdienst van Waarde, vervolgens de DVD aanslingeren voor de opnames van Smaken Verschillen en Masterchef en als we dan nog fut en zin hebben sluiten we de avond af met Lost.
Maar het zou heel goed kunnen dat we pas morgen aan Lost toekomen.
Zul je toch weer zien dat Pauw & Witteman er tussendoor fietst hè?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef golfer het volgende:
Dat heb ik ook. Helaas is donderdag ook voetbal- en stapavond.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:25 schreef rubbereend het volgende:
donderdag is eigenlijk de enige avond dat er allemaal series zijn die ik volg op TV. WIDM, 30 Rock en The Office US.......... toch wel lekker zo'n televisieavondje. Dus dan moet ik vanavond competitie spelenalles maar opnemen dus
Precies. Dat risico zit er ook nog in.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zul je toch weer zien dat Pauw & Witteman er tussendoor fietst hè?
Spruitjes met suiker en kaneel!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:33 schreef tong80 het volgende:
Ma belt me net.
Ze heeft een spruitjesschotel met alles erop en eraan voor me gemaakt.
Moeders
Alles er op en er aan. Plus 2 gehaktballen uit moeders keuken op mijn verzoek.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Spruitjes met suiker en kaneel!
Of spruitjes uit de oven met kaas
![]()
Bij ons is erwtensoep met pannenkoeken een streekrecept.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Op z'n Amsterdams met extra veel boter en suiker?
En Jan Mulder z'n trucje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:38 schreef tong80 het volgende:
Die Argentijnse verslaggever en daarna Bergkamp bij DWDD
Geweldigquote:
Jezusquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij ons eerst Wie is de Mol, daarna keuringsdienst van Waarde, vervolgens de DVD aanslingeren voor de opnames van Smaken Verschillen en Masterchef en als we dan nog fut en zin hebben sluiten we de avond af met Lost.
De omzet van jouw stamkroeg wordt in die week zeker verdubbeldquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef Ole het volgende:
Nog een week en dan heb ik een week vakantie![]()
ook nog van 24 april tot 6 mei
in de meivakantie ben ik in Spanjequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef borisz het volgende:
[..]
De omzet van jouw stamkroeg wordt in die week zeker verdubbeld.
Als voetbalmod keek je zelfs niet naar het Nedrlandselftal gisterenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jezus.
Ik kijk alleen Wie Is De Mol en Studio Sport in één week. Televisie kijken vind ik zonde van mijn tijd, het is toch allemaal bagger wat er uitgezonden wordt.
Ja, het is hem hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef RayMania het volgende:
Het is Rick. 100%, handen in het vuur. Quote maar in de finale.
Oléquote:
Bennie Jolink nog gezien met zijn LP's ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef golfer het volgende:
Lost kijken wordt hier uitgesteld tot morgen.
Het TV-programma van vanavond was wat al te vol gepland.
Nee, net voor Bennie weggezapt bij Edje Kadetje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:09 schreef tong80 het volgende:
Bennie Jolink nog gezien met zijn LP's ?
Jammer was een leuk itemquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, net voor Bennie weggezapt bij Edje Kadetje.
Welkeh competitie?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:10 schreef rubbereend het volgende:
oi
terug van de competitie, gewonnen! En ben nog steeds ongeslagen
Ik ga niet terug lezen want ik moet morgen no ff Wie is de mol terug kijken
met alle plezierquote:
wil je een VIPbox huren?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:01 schreef golfer het volgende:
Ah, we hebben een battle!
Waar en wanneer en natuurlijk wel toegankelijk voor publiek?
We hebben al een tournooidirecteur zie ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:01 schreef golfer het volgende:
Ah, we hebben een battle!
Waar en wanneer en natuurlijk wel toegankelijk voor publiek?
Ja.quote:
je gaat er met boter en suiker inquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:04 schreef SCH het volgende:
Het wordt toch wel een gedekte tafel rubber?
Ik maak gehakt van jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je gaat er met boter en suiker in
als je klaar bent heb je in ieder geval heel wat ballen te draaienquote:
quote:
Ik ben van plan een stapelbed te kopen.quote:
eerst even de herhaling van The Office US kijkenquote:
Ik heb dat nooit gezien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst even de herhaling van The Office US kijken
Mag ik boven?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben van plan een stapelbed te kopen.
Goed idee SCH ?
Nee in het 4equote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:18 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een paar jaar lid geweest van een tafeltennis club.
Was redelijk goed. Voetballen kon ik beter.
Elke pauze op mijn school tafeltenniste ik.
Er stond een tafel in de kantine omdat de leraar geschiedenis de voorzitter was van de tafeltennisclub hier
Speelde alleen voor mijn lol en viel soms in in het derde team.
Later weer eens een potje gespeeld.
Je verleert het snel.
Speel je in het eerste Rubbereend ?
het komt echt in de buurtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezien.
Waar is dat te kijken en is het net zo briljant als het orgineeel ?
Graag.quote:
in jullie rodel wilde jij ook al bovenquote:
Ik ben zo iemand die als ie in het vierde zou voetballen er mee zou stoppen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee in het 4eons eerste speelt redelijk hoog in Gelderland.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in jullie rodel wilde jij ook al boven
qua niveau kan ik zo in het tweede spelen, alleen is mijn team afgelopen jaar gedegradeerd en ik wil mijn team ook graag weer terug brengen naar de klasse waar we vandaan komenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die als ie in het vierde zou voetballen er mee zou stoppen.
Ik wil de beste zijn.
Op mijn oude dag had ik een excuus met mijn leeftijd om in het veteranenteam te spelen.
Tijden veranderenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:26 schreef rubbereend het volgende:
onee je mocht niet onderop van Tong Ik wil gaan rodelen.
Coolquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
qua niveau kan ik zo in het tweede spelen, alleen is mijn team afgelopen jaar gedegradeerd en ik wil mijn team ook graag weer terug brengen naar de klasse waar we vandaan komen
kutseriequote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:32 schreef sezten het volgende:
Ik download even Lost S05E05 720p HDTV x264-CTU-
Aan te raden? Ik wil kennismaken met Lost
Oordeel graag zelfquote:
Dan zou ik bij season 1 gaan beginnen, anders snap je er echt helemaal niets van.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:32 schreef sezten het volgende:
Ik download even Lost S05E05 720p HDTV x264-CTU-
Aan te raden? Ik wil kennismaken met Lost
strakke planning, ik kan lekker 45 minuten langer genieten van mn slaapquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Nacht.
NEt thuis van werk, wekker gaat om 06.45 voor gesprek. Lekker geregeld.
Niet dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Nacht.
NEt thuis van werk, wekker gaat om 06.45 voor gesprek. Lekker geregeld.
Inclusief spits reken ik op half uurtje. Moet er om 08.00 zijn, dus ik wil mn tijd nemen om nog enigszins toonbaar eruit te zienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet dus.
Waar heb je je gesprek? Moet je ver reizen?
Denk dat de seeds daarvan inmiddels wel verdwenen zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan zou ik bij season 1 gaan beginnen, anders snap je er echt helemaal niets van.
We duimen door voor je!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Inclusief spits reken ik op half uurtje. Moet er om 08.00 zijn, dus ik wil mn tijd nemen om nog enigszins toonbaar eruit te zien.
De rust voor nu dan maar.
Nee hoor.Kan je allemaal nog terug vinden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:50 schreef sezten het volgende:
Denk dat de seeds daarvan inmiddels wel verdwenen zijn
Trusten Rubbereend.quote:
Tot de bomquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:35 schreef pfaf het volgende:
Hebben jullie vrijdags ook altijd zo'n 24-teller onderin op je netvlies?
8 hours remaining....
7 hours and 59 minutes remaining....
Vraag eens aan mij??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:03 schreef Suijk het volgende:
Nog geneukt, sezten?
quote:
Nee, nee.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:14 schreef Suijk het volgende:
Zien we je over een paar jaar ook bij 'Jambers'?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:17 schreef Suijk het volgende:
Ik zie het ook helemaal voor me
Belgisch accent he.
'Deze 48-jarige student aan de Technische Universiteit brengt zijn tijd door met het kijken naar de ingang van de faculteit. Wellicht spot hij op een goede dag toch zeker 3 meisjes. Die noteert hij in zijn schriftje en vergelijkt dat met andere dagen.'
Tsk. Zware dag vandaag? Het is vrijdag de 13e!quote:
En ik heb vandaag nog een bruiloft van een goede vriend van me.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:20 schreef Suijk het volgende:
En sjimz en ik maar lachen. Wij zijn notabene getrouwde exemplaren...
Heyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:20 schreef Suijk het volgende:
En sjimz en ik maar lachen. Wij zijn notabene getrouwde exemplaren...
Oh fuk, moet je nou alles hardop zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tsk. Zware dag vandaag? Het is vrijdag de 13e!
Bijna iedere dag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bijna iedere dag!
Maandag bijna, dinsdag bijna, woensdag bijna, ...
En sorry SCH, maar soms is confronteren beter dan ontwijken.
Nee, niet eens. Wel bijna weekend!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]die is echt slecht...
bijna vakantie zeker
Wie zoekt zal vinden:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:50 schreef sezten het volgende:
[..]
Denk dat de seeds daarvan inmiddels wel verdwenen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Het enige meisje waar ik vlieft op ben is Viviënne. Wellicht dat ik nog een groeps-sms ga sturen naar alle vrouwen in m'n telefoon. Een beetje als met een vliegenmepper op een dood dier vol vliegen slaan: grote kans dat je per ongeluk ook nog een vlieg raakt ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:10 schreef Suijk het volgende:
Het is om duidelijk te maken dat je het zo slecht nog niet hebt. Valentijnsgedachte.
Ga je zelf wel een kaartje versturen?
Heb dat ook eens gedaan, iets van 'Valentijnsgroetjes, zullen we morgenavond een filmpje pakken', naar meerdere meisjes. Krijg ik twee boze smsjes terug van 2 meisjes die op dat moment bij elkaar waren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee. Het enige meisje waar ik vlieft op ben is Viviënne. Wellicht dat ik nog een groeps-sms ga sturen naar alle vrouwen in m'n telefoon. Een beetje als met een vliegenmepper op een dood dier vol vliegen slaan: grote kans dat je per ongeluk ook nog een vlieg raakt ook.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb dat ook eens gedaan, iets van 'Valentijnsgroetjes, zullen we morgenavond een filmpje pakken', naar meerdere meisjes. Krijg ik twee boze smsjes terug van 2 meisjes die op dat moment bij elkaar waren.
[..]
Heb dat ook eens gedaan, iets van 'Valentijnsgroetjes, zullen we morgenavond een filmpje pakken', naar meerdere meisjes. Krijg ik twee boze smsjes terug van 2 meisjes die op dat moment bij elkaar waren.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |