Ik zal het alleen posten als het ook daadwerkelijk de betekenis verwoord.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik heb dat met K.
K dit en K dat.
Ik krijg dat niet over mijn lippen en zal het nooit posten.
Ik betrap me erop dat ik het vaker zeg dan dat ik wil. Als ik echt over de zeik ben dan komt het er gewoon uit. Achteraf denk ik dan altijd van mezelf; moest dat nou?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik heb dat met K.
K dit en K dat.
dat vind ik ook verschrikkelijk. Heb daar ook nog nooit mee meegezongen in het stadionquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik heb dat met K.
K dit en K dat.
Preciesquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal het alleen posten als het ook daadwerkelijk de betekenis verwoord.
En daar bedoel ik alleen de betekenis van de ziekte van en niet de krachtterm.
Kan ik ook pinnen?quote:
Ook op Fok zag vandaag weer een topictitel met dat woord erin.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vind ik ook verschrikkelijk. Heb daar ook nog nooit mee meegezongen in het stadionen het wordt nog welleens in een zinnetje voor de scheids of de tegenstander verwerkt
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:42 schreef sjimz het volgende:
Ik heb zelfs kanker in mijn sig staan merk ik net
Nee, en dat moet je ook eigenlijk niet doen. Vandaag heb ik nog het woord tyfus gepost. Moet ik eigenlijk ook niet doen. Maar als je overal over gaat nadenken, dan wordt het leven een stuk minder leuk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook op Fok zag vandaag weer een topictitel met dat woord erin.
Ben geen NSBer en vraag niet of het kan worden veranderd. Maar vraag me dan wel af of ie zich reäliseert wat ie post.
'Ik krijg dat niet over mijn lippen en zal het nooit posten. Ik schaam me daarvoor'quote:
Goede anekdotequote:
Trusten.quote:
ik vind het eerder een goed planquote:
Lukt mij ook over het algemeen prima.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Mocht ik die baan trouwens krijgen is dit toch wel het meest problematische punt voor mij... Heb ik straks een 9 tot 5 baan met mijn huidige ritme.
een tukkie na het eten doet wonderenquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Lukt mij ook over het algemeen prima.
Kwestie van je ritme een beetje aanpassen en soms gewoon weer doorzakken.
Ik ben benieuwd. Ik ben zo gewend aan het "vrije" ritme zeg maar, dat ik alleen maar kan hopen dat ik er aan ga wennenquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Lukt mij ook over het algemeen prima.
Kwestie van je ritme een beetje aanpassen en soms gewoon weer doorzakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |