ik weet niet of ze op OUD een nieuwe willen?quote:
Dacht meer aan [PUB]quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet niet of ze op OUD een nieuwe willen?
quote:
Ach schatje, wil je 1 breezer van mij?quote:
proost op je mogelijk nieuwe baan dan maar!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik trek nog maar even een biertje open.
Thxquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
proost op je mogelijk nieuwe baan dan maar!
Nee was geen edit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh, aangenomen? Gefeliciteerd!
edit: ah mogelijk... was dat ook een edit sjimz?![]()
da's meer iets voor Pfaf met zijn puistquote:
Indd mogelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh, aangenomen? Gefeliciteerd!
edit: ah mogelijk... was dat ook een edit sjimz?![]()
Aah, jij kunt je wel vinden in de TT....quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kap eens met modden hier, rubber!
Nou en, ik ben nog maagd. Da's veel erger toch?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's meer iets voor Pfaf met zijn puist
daar heb ik toestemming voor gekregen http://forum.fok.nl/topic/1251209/3/25#65868755quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kap eens met modden hier, rubber!
Ow daarquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar heb ik toestemming voor gekregen http://forum.fok.nl/topic/1251209/3/25#65868755
zullen we een jongen voor je zoeken dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:06 schreef sezten het volgende:
[..]
Nou en, ik ben nog maagd. Da's veel erger toch?
Word ik dan ontmaagd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zullen we een jongen voor je zoeken dan?
Kan niet anders he met zo'n achternaamquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:09 schreef tong80 het volgende:
Wat was Braafheid lief in het interview
Maak er een topic overquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:09 schreef tong80 het volgende:
Wat was Braafheid lief in het interview
Daag me niet uitquote:
als je dat graag wilquote:
Ik kliktequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar heb ik toestemming voor gekregen http://forum.fok.nl/topic/1251209/3/25#65868755
SCH, ik kies jouquote:
Ik had op mijn 12de een hond die Cruijffie heettequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mijn ouders noemen hun Jack Russeltje soms braafheid sinds die gast in de Eredivisie speelt.
Het grote Edson Braafheid topic.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen topic hoor. Dus maak een beetje decent OP en ga los.
Op een foto na perfectquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het grote Edson Braafheid topic.
Zoiets ?
Tja af en toe heb ik ook nog wat gezond verstand.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
Sjimz, bedankt trouwens dat jij mijn FB dit keer wel een beetje begreep.
Foto toegevoegdquote:
Ik ook, in de lurkmodus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
Sjimz, bedankt trouwens dat jij mijn FB dit keer wel een beetje begreep.
heb je je notes opgevraagd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:18 schreef sezten het volgende:
Ik heb een note, nu nog een notenkraker.
Hier nog één. Hoewel ik altijd wel in ben voor een Let's Go Joden Let's Go (bekt nu eenmaal lekker) heb ik nooit echt wat gehad met die Joden hype bij Ajax. Als er dan vergelijkingen met WOII worden getrokken, hoeft het echt niet meer.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ook, in de lurkmodus.
Ik zal het alleen posten als het ook daadwerkelijk de betekenis verwoord.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik heb dat met K.
K dit en K dat.
Ik krijg dat niet over mijn lippen en zal het nooit posten.
Ik betrap me erop dat ik het vaker zeg dan dat ik wil. Als ik echt over de zeik ben dan komt het er gewoon uit. Achteraf denk ik dan altijd van mezelf; moest dat nou?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik heb dat met K.
K dit en K dat.
dat vind ik ook verschrikkelijk. Heb daar ook nog nooit mee meegezongen in het stadionquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ik heb dat met K.
K dit en K dat.
Preciesquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal het alleen posten als het ook daadwerkelijk de betekenis verwoord.
En daar bedoel ik alleen de betekenis van de ziekte van en niet de krachtterm.
Kan ik ook pinnen?quote:
Ook op Fok zag vandaag weer een topictitel met dat woord erin.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vind ik ook verschrikkelijk. Heb daar ook nog nooit mee meegezongen in het stadionen het wordt nog welleens in een zinnetje voor de scheids of de tegenstander verwerkt
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:42 schreef sjimz het volgende:
Ik heb zelfs kanker in mijn sig staan merk ik net
Nee, en dat moet je ook eigenlijk niet doen. Vandaag heb ik nog het woord tyfus gepost. Moet ik eigenlijk ook niet doen. Maar als je overal over gaat nadenken, dan wordt het leven een stuk minder leuk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook op Fok zag vandaag weer een topictitel met dat woord erin.
Ben geen NSBer en vraag niet of het kan worden veranderd. Maar vraag me dan wel af of ie zich reäliseert wat ie post.
'Ik krijg dat niet over mijn lippen en zal het nooit posten. Ik schaam me daarvoor'quote:
Goede anekdotequote:
Trusten.quote:
ik vind het eerder een goed planquote:
Lukt mij ook over het algemeen prima.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Mocht ik die baan trouwens krijgen is dit toch wel het meest problematische punt voor mij... Heb ik straks een 9 tot 5 baan met mijn huidige ritme.
een tukkie na het eten doet wonderenquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Lukt mij ook over het algemeen prima.
Kwestie van je ritme een beetje aanpassen en soms gewoon weer doorzakken.
Ik ben benieuwd. Ik ben zo gewend aan het "vrije" ritme zeg maar, dat ik alleen maar kan hopen dat ik er aan ga wennenquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Lukt mij ook over het algemeen prima.
Kwestie van je ritme een beetje aanpassen en soms gewoon weer doorzakken.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:12 schreef rubbereend het volgende:
een tukkie na het eten doet wonderen
Ik ben tien jaar om 6 uur opgestaan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Mocht ik die baan trouwens krijgen is dit toch wel het meest problematische punt voor mij... Heb ik straks een 9 tot 5 baan met mijn huidige ritme.
Ik ben tien jaar om 6 uur naar bed gegaan bij wijze van spreken haha. Maar goed, het werk lijkt me leuk genoeg om mn bed voor uit te komenquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben tien jaar om 6 uur opgestaan.
Nu ik Fok is het even aanpassen.
Maar met de juiste mentaliteit moet het je lukken.
+5 meldt zichquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]in dit tempo ben je over 10 jaar aan de jampotglazen toe
PLUS 5?quote:
heheh. ik ben weleens vergeten mn lenzen uit te doen... daar word je ook niet gelukkig van.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:39 schreef tong80 het volgende:
Ben wel eens een uur dronken bezig geweest met het uitdoen van mijn lenzen.
Kwam erachter dat ik een bril op had die avond.
Ik ga pitten.
Trusten.
Tot morgen. Vandaag eigenlijk
Je hield ook maar niet op over hoe goed Stekelenburg wel niet is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 03:22 schreef Da_Sandman het volgende:
029. 113 tong80
030. 111 Da_Sandman
En ik was pas om 20.00 ongeveer thuis.
Niks is zo lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een tukkie na het eten doet wonderen
Damm ik loop ook al weer achter....quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef SCH het volgende:
Wie is Maarten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |